Απολογισμός

Έχω καταντήσει αστείος με τον τρόπο που μια πιάνω, μια αφήνω το blog. Συγγνώμη αναγνώστριες και αναγνώστες – έχει μείνει κανείς που να διαβάζει εδώ, αναρωτιέμαι; – για την παρατεταμένη απουσία, ελπίζω τώρα που τελείωσα με εξωΑθηναϊκες (sic) υποχρεώσεις να μπορέσω να είμαι λίγο πιο συνεπής από εδώ.

Γρήγορο update, λοιπόν.

Πρώτον, ξεμπέρδεψα με το αγροτικό μου (υποχρεωτική θητεία υπαίθρου, το λέει ο νόμος). Στην περιοχή της Λαμίας υπηρέτησα, κόσμο πολύ γνώρισα, σίγουρα κράτησα κάτι καλό για τον εαυτό από άποψη χαρακτήρα, σίγουρα δεν έμαθα τίποτε παραπάνω ιατρικά. Κανονικά θα είχα παρά μα παρα πολλά να πω και να γράψω για τον ένα χρόνο αυτόν αλλά υπάρχουν νομικές και δεοντολογικές δυσκολίες στη μέση. Θα αρκεστώ απλώς να πω ότι ήταν… ενδιαφέρουσα χρονιά.

Δεύτερον, φέτος είναι τελευταία χρονιά στο DI. Πρώτα ο Θεός, έχω αλλα 8 μαθήματα συν την πτυχιακή μου για να τελειώσω. Δεν ήμουν τόσο πολύ από κοντά σε αυτή μου τη φοίτηση, κυρίως λόγω δουλειάς και στρατού, αλλα και επειδή πρόκειται για αντικείμενο που λίγο πολύ, όσο να ‘ναι το έχω, οπότε το διάβασμα μου μπορώ να το βγάλω και χωρίς ιδιαίτερη παρακολούθηση. Παρ’ όλ’ αυτά, την έχω μέσα στην καρδιά μου αυτή τη σχολή και τα παιδιά της:) Τελική ευθεία λοιπόν και σε αυτό, από κοντά πλέον.

Τρίτον, από σειρές περιμένουμε να τελειώσει το Chuck (και να μην κάνει κοιλιά στα τελειώματα – Δυτικέ πού είσαι; βγες να δώσεις ρεσιτάλ), και έχω αρχίσει από την αρχή το πολύ πολύ καλο Fringe. Ένα άλλο mention-worthy όνομα είναι το Alphas – και δεν ξεχνάμε ποτέ τον Dexter #trueStory

Τέταρτον, πλήρης ανανέωση στα iDevices. MBP 13άρι για φορητό μηχάνημα, iPhone 4S ανα χείρας και 21″ iMac ως κύριος υπολογιστής. Α, και το iPad 2 μου για διάβασμα και γενικό ρόλο μπαλαντέρ – όπως η συγγραφή αυτού του post, φέρ’ ειπείν. Απόλυτα ευχαριστημένος από το lineup, τα πάντα διαθέσιμα άμεσα, εύχρηστα, βολικά: αυτή η εταιρεία μας έχει καλομάθει.

Κοιτάζω προς τα πίσω και συνειδητοποιώ ότι έχουν αλλάξει πολλά. Διαβάζω posts όπως αυτό κι αυτό από τρία χρόνια πίσω και η διάφορα είναι χαώδης. Και τελικά είναι όπως λέει ο Walter στο Fringe, για κάθε απόφαση που παίρνει ο καθένας μας υπάρχουν εναλλακτικές πραγματικότητες όπου αυτή η απόφαση δεν πάρθηκε – ή είχε άλλη έκβαση. Τότε τελείωνα την Ιατρική, τώρα τελειώνω μια άλλη σχολή. Τότε ήμουν άλλος χαρακτήρας, πιο ενθουσιώδης, πιο παρορμητικός, πιο εύπιστος ίσως, τώρα είμαι πιο συγκρατημένος, πιο προσεκτικός – πιο ώριμος θα έλεγα. Τόσο ο στρατός όσο και το αγροτικό ήταν θέσεις ευθύνης, το έχω γράψει και παλιότερα, και στη συγκεκριμένη δουλειά όσο να ‘ναι αυτό σε αλλάζει.

Σε κάθε περίπτωση, είμαι πλέον αυτός που είμαι. Το μόνο που δεν άλλαξα ποτέ και που δε μετάνιωσα είναι ότι όλον αυτόν τον καιρό, και ποτέ μέχρι τώρα, δεν έχω πει ψέμματα, ούτε έχω κρύψει κάτι. Φυσικά υπάρχουν χίλιες παροιμίες για τα χίλια πόδια του διαόλου, το ψέμμα που έχει κοντα ποδάρια, ότι όλα μαθαίνονται τελικά και τα λοιπά – όταν είσαι straight as an arrow που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι και μαθαίνεις τελικά το βάθος της απάτης το πληρώνεις δίπλα βέβαια, γιατί ξέρεις ότι δεν άξιζες το πούλημα. Ακόμη κι έτσι όμως, αυτο είναι το ένα πράγμα που δεν αλλάζω. Η ουσία είναι ότι είμαι επιτέλους πίσω, και έχω μάθει από τα λάθη μου αρκετά ώστε να μην τα ξανακάνω: πλέον ξέρω ποιους να εμπιστευτώ και πoιους να πιστέψω:)

Δε θα το τραβήξω άλλο, δεν είναι αυτός ο σκοπός του post και καταντάω κουραστικός. Θα επιχειρήσω να πυκνώσω λίγο τις αναρτήσεις· αρκετές φορές έχω ξεκινήσει να γράφω για κάτι και σταμάτησα μετά από λίγο γιατί ήταν θέμα που δε σήκωνε γράψιμο δημόσια. Δυστυχώς, εδω που έχουμε φτάσει είναι πολλα τα τέτοιου είδους θέματα, αλλά μένω αισιόδοξος.

Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα:)

Σας φιλώ,

Σπύρος

5 Responses to “Απολογισμός”


  1. 1 spikon 18 Νοεμβρίου 2011 στο 9:42 πμ

    Καλως ήρθες ξανά πίσω συνονόματε. Και για μένα αυτο είναι το πρώτο σχόλιο σε blog μετά απο πάρα πολλούς μήνες! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις και μη ξεχνάς και το podcast. Γράψε κανένα επεισόδιο να ακούσουμε τη φωνή σου!

  2. 2 Christos Vasilakis 18 Νοεμβρίου 2011 στο 11:22 πμ

    Welcome back Σπύρο, λείψανε πραγματικά τα posts σου!

    Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε ότι κάνειις!

  3. 3 Flareman 20 Νοεμβρίου 2011 στο 6:37 πμ

    Το θέμα podcast είναι δύσκολο και το ξέρετε, για τα posts να το φροντίσουμε ρε παιδιά, συνέπεια που λέει και ο γνωστός άγνωστος Weekend Geek podcaster:)

  4. 4 Sugarenia 21 Νοεμβρίου 2011 στο 10:44 πμ

    Ζεις! Ζεις! Ζεις! Ζεις!

  5. 5 Alexander Mathioudakis 25 Δεκεμβρίου 2011 στο 8:10 μμ

    Welcome back reeeee….


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοεμβρίου 2011
Δ T Τ T Π S S
« Δεκ.   Δεκ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

