2010

Έχω μείνει πίσω στα posts μου, αλλά ήθελα να πω δυο λογάκια τώρα που μου δίνεται η ευκαιρία.

Κατ’ αρχάς να ευχαριστήσω τους λίγους δικούς μου ανθρώπους που μου στέκονται και χάρη στους οποίους συνεχίζω και προσπαθώ – σε όλα τα μέτωπα.

Κατά δεύτερον, να ζητήσω συγγνώμη αν αδίκησα άθελά μου κάποιους. Είναι δύσκολο να ικανοποιείς τους πάντες και ακόμη και όταν προσπαθείς δεν είναι πάντα σαφές ποτέ αυτό γίνεται με τρόπο δίκαιο ή αν ρίχνεται κάποιος.

Το 2010 ήταν δύσκολη χρονιά – τραγικά δύσκολη. Πέραν όλων των δραματικών εξελίξεων στα πολιτικά και οικονομικά δρώμενα της χώρας και όχι μόνο, φέτος με ανησυχεί κάτι άλλο πολύ περισσότερο: δε μπορώ να πω ότι πήραμε κάτι σε αντάλλαγμα. Ούτε μετριοφροσύνη αναπτύξαμε, ούτε ταπεινοφροσύνη, ούτε ηρεμία, ούτε αίσθηση του μέτρου, ούτε τίποτα. Απεναντίας, βλέπω τον κοινωνικό μας ιστό να καταστρέφεται έτι περαιτέρω, τα ήθη μας να πηγαίνουν περίπατο και την ανθρωπιά μας να εξανεμίζεται. Γινόμαστε χειρότεροι από καννίβαλοι, με φοβίζει το τελικό προϊόν.

Για μένα η χρονιά που πέρασε μεταφράζεται σε δουλειά, πολλή και ασταμάτητη δουλειά. Δε θα είναι χωρίς αντίκρυσμα, ούτε βαίνει εις μάτην, αλλά από την άλλη ίσως έχω χάσει κι εγώ λίγο το μέτρο. Σε καθε περίπτωση, όσο με αφορά είμαι στα βαθιά και έχω δρόμο ακόμα, χωρίς να αυτό σημαίνει ότι ζω ένα μαρτύριο. Θα δείξει, υποθέτω.

Για να μην το πολυλογώ λοιπόν: θυμηθείτε ότι είμαστε άνθρωποι. Ξεκαθαρίστε τι θέλετε στη ζωή σας, βρείτε τα με τους εαυτούς σας, μη φέρεστε όπως δε θέλετε να σας φέρονται. Μερικές φορές δε χρειάζονται πολλά, απλώς λίγα και καλά.

Να είστε όλοι καλά, γέροι, ζωντανοί και στα δυο σας πόδια και φέτος, με τους δικούς σας ανθρώπους. Ελπίζω να τα λέμε λίγο πιο σύντομα, ψάχνω τη συνταγή για γρήγορες και απροετοίμαστες επικοινωνίες – θα το βρω:)

Τα φιλιά μου,
Σπύρος

5 Responses to “2010”


  1. 1 andrew 1 Ιανουαρίου 2011 στο 12:31 μμ

    Smparounis for president!

  2. 2 Theodore 1 Ιανουαρίου 2011 στο 12:39 μμ

    Εγω εχω ηδη αρχισει να φοβαμαι για το εγγυς,εγγυτατο μαλλον μελλον μας.
    Φαινεται,οτι οι πολιτικοι,δεν εχουν παρει πραδειγμα απο την Αργεντινη και τα παθηματα που εχει τραβηξει,αλλα προσπαθουν να γλυτωσουν το σαρκιον τους,με καθε τιμημα,εστω και καταστρεφοντας ολους μας.
    Δυστυχως,εχουμε μπει σε ενα τριπακι εκδικητικοτητας,που δεν οδηγει πουθενα παρα μονον στην καταστροφη μας.

  3. 4 maria 19 Φεβρουαρίου 2011 στο 5:44 μμ

    geia sas tha ithela na sas rotiso an sta macbook otan anavei to fotaki tis kameras simainei oti kapoios se vlepei. yparxei periptosi na anavei mono tou xoris na se parakolouthoun

  4. 5 Flareman 21 Φεβρουαρίου 2011 στο 9:57 μμ

    Αν και το σχόλιο δεν έχει σχέση με το post, για το camera indicator στους Macs ισχύει το εξής: όταν είναι αναμμένο σημαίνει ότι κάποιο πρόγραμμα χρησιμοποιεί την κάμερα. Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος σε παρακολουθεί κατ’ ανάγκη: ψάξε ποιο πρόγραμμα είναι αυτό. Ξεκινάς δοκιμές κλείνοντας ένα ένα τα προγράμματα που τρέχουν και βλέποντας σε ποιο σβήνει ο indicator.


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκεμβρίου 2010
Δ T Τ T Π S S
« Σεπτ.   Νοέ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

