Παράλογο;

Ένα μονόπετρο που μόλις συνειδητοποίησα:

Έβλεπα τώρα στο Facebook φωτογραφίες ενός νεαρότερου φίλου και συμμαθητή που εκπληρώνει τώρα τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις – χωρίς να ξέρω πού υπηρετεί. Χαζεύοντας, ξαφνικά αναγνωρίζω το Τάγμα που υπηρετούσα κι εγώ ως γιατρός μονάδος, στον Έβρο!

Και – όσο και αν χαίρομαι/ανακουφίζομαι/πες το όπως θες που απολύθηκα από τον Ε.Σ. – συνειδητοποιώ ότι ένα κομμάτι της καρδιάς μου το έχω αφήσει εκεί απάνω, και είναι κάτι που δε θα το έλεγα για πολλά μέρη:)

2 Responses to “Παράλογο;”


  1. 1 Ath. Pantelis 7 Μαρτίου 2010 στο 11:27 πμ

    Παράλογο! Παράλογο! Να εγκαταλείψεις πάραυτα αυτούς τους συλλογισμούς!!!

  2. 2 Kostis 10 Μαρτίου 2010 στο 4:57 μμ

    Κι εγώ το ίδιο νιώθω Σπύρο όταν βλέπω φώτος από την μονάδα που υπηρέτησα και των παιδιών που είναι ακόμα εκεί! Καθόλου παράλογο κατά τη γνώμη μου🙂


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαρτίου 2010
Δ T Τ T Π S S
« Φεβ.   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

