Διαγωνισμός: μία άδεια για το 1Password

Το 1Password είναι ένας καταπληκτικός διαχειριστής κωδικών και λοιπών ευαίσθητων δεδομένων για το Mac OS X. Έχουμε μιλήσει και παλιότερα από δω γι’ αυτό – έχει απόλυτο integration με το Keychain του OS X, μεγάλο δείκτη προστασίας (χα), πολύ εύχρηστο interface και δίνει πολλές δυνατότητες στους χρήστες: φερ’ ειπείν, εγώ το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με το DropBox (ή όποια άλλη online υπηρεσία) για να έχω μαζί μου κωδικούς για διάφορα sites και λοιπές κρίσιμες πληροφορίες. Ό,τι σώσω στον έναν υπολογιστή περνάει αυτόματα και στον άλλον και μπορώ μέσα από οποιονδήποτε browser χρησιμοποιώ να πατήσω δυο κουμπιά και… instant login! Ούτε αριθμούς για κάρτες ούτε τίποτα:D

Το πρόγραμμα είναι για Mac OS X, είναι πλήρως συμβατό με το Leopard και με όλους τους μεγάλους browsers (Safari, Firefox, Camino, OmniWeb, DEVONagent, NetNewsWire και πάει λέγοντας), και μία άδεια κοστίζει κανονικά 40 δολλάρια. Τα παληκάρια στην Agile Web Solutions είναι πολύ λογικοί στην αδειοδότησή τους, με μια άδεια εγκαθιστάς το πρόγραμμα σε όσους υπολογιστές σου θέλεις, συγχρονίζεις μεταξύ τους, εξυπηρετείσαι μια χαρά.

Έχω στα χέρια μου μία δωρεάν άδεια για το 1Password που πρέπει να φύγει μέχρι την Κυριακή. Ακούστε τι θα κάνουμε: όσοι ενδιαφέρονται αφήνουν σχόλιο από κάτω. Παρασκευή 28/11/2008 στις 10 το βράδυ σταματάω να δέχομαι συμμετοχές, θα ληφθούν υπ’ όψιν όσοι ποστάρουν πριν από τότε. Στα καπάκια θα κληρώσω μεταξύ των συμμετεχόντων και θα ανακοινώσω τον νικητή, ο οποίος θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μου για να μου δώσει ένα mail στο οποίο θα παραλάβει την άδεια. Δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα για streaming της κληρώσεως που κάνουν διάφορα άλλα blogs, αλλά η διαδικασία θα γίνει αμερόληπτα και αδιάβλητα, στο λόγο της τιμής μου:D

Προϋποθέσεις για συμμετοχή:

  1. Να μην έχετε ήδη άδεια για το 1Password. Είπαμε, να δώσουμε, αλλά αυτό καταντάει βλακεία.
  2. Να είστε Έλληνες.
  3. Τρίτο και σημαντικότερο: να με εμπιστεύεστε. Δε σας έχω πει ποτέ ψέμματα, δεν προτίθεμαι να το κάνω ούτε τώρα – αν κάποιος πρόκειται να βγει και να πει μετά ό,τι παπαριά του κατέβει επειδή δεν κέρδισε, καλύτερα να μη συμμετέχει καν. Όσοι συμμετάσχετε δέχεστε άκριτα το όποιο αποτέλεσμα βγει.

Ρίχτε!

6 Responses to “Διαγωνισμός: μία άδεια για το 1Password”


  1. 1 @lex 27 Νοεμβρίου 2008 στο 8:46 πμ

    Δηλαδή εγώ τώρα κέρδισα ??? 🙂
    Σαφώς και αστειεύομαι, απλά εύχομαι να κερδίσω εγώ ….

  2. 2 giorgos_k 27 Νοεμβρίου 2008 στο 12:10 μμ

    xmmmmmmmmm, that’s interesting doc! Δηλώνω συμμετοχή!

  3. 3 macmega 27 Νοεμβρίου 2008 στο 12:12 μμ

    Αν και ειμαι παραδοσιακος καντεμης….. η ελπιδα πεθαινει τελευταια

    ΥΓ. το απο απνω ποστ να μηνμετρησει….εκανα λαθος στο εμαιλ

  4. 4 tsounisd 27 Νοεμβρίου 2008 στο 3:21 μμ

    Μια συμμετοχή και από μένα!

  5. 5 WorldCitizeN 28 Νοεμβρίου 2008 στο 4:51 μμ

    Χμ… Σκέφτομαι να το γυρίσω σε Firefox (το έχω κάνει ήδη, αλλά αν δεν κλείσεις δίμηνο, δεν λες ότι το έχεις κάνει) και το password portability του 1Passwd είναι ότι πρέπει… Άλλη μια συμμετοχή κι από εμένα…

    YΓ. Είμαι 96% σίγουρος ότι θα το πάρει ο απο-κάτω μου χαχααχα

  6. 6 Flareman 28 Νοεμβρίου 2008 στο 11:54 μμ

    Οκέι, τέλος. Είστε πέντε, άλλες συμμετοχές δεν έχει:)

    Θα κάνω άμεσα την κλήρωση και θα ακολουθήσει ποστάκι!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοέμβριος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

