Πλαίσιο (παράπονα)

Έχω παράπονα για το Πλαίσιο. Να αρχίσω με τα πρακτικά πρώτα. Πάω σήμερα με μια φίλη μου από το υποκατάστημα Συντάγματος (Βουλής, κάθετο Ερμού) για να πάρουμε θήκη για το MacBook της – μετά από υπόδειξη κοινού γνωστού που πήρε από εκεί θήκη για τον ίδιο λόγο ακριβώς και είχε να προτείνει μια συγκεκριμένη με πολύ καλά λόγια.

Όκει, πάμε, τη βρίσκουμε (εμένα δε μου γέμισε το μάτι, μια 12άρα Sentio ήταν, αλλά τέσπαν άσχετο αυτό με το προκείμενο), 23 ευρώ η τιμή, την παίρνουμε παραμάσχαλα και πάμε ταμείο. Θυμόμουν εγώ ότι η δική μου Samsonite (sleeve είναι) είχε εγγύηση τρία χρόνια – και μου τη βαράει να ρωτήσω τι εγγύηση έχει αυτή. Με παραπέμπουν σε κάποιους πωλητές και πάω να ρωτήσω – τυγχάνει να είναι κάποιο διευθύνον στέλεχος του υποκαταστήματος μπροστά (ας τον λέμε διευθυντή για απλότητα). Ρωτάω τι εγγύηση έχει η θήκη, με κοιτάνε σαν εξωγηίνο. Και όταν με κοιτάνε σαν εξωγηίνο σε κατάστημα τα ένστικτά μου είναι τρία: να τους ξεφτιλίσω στις τεχνικές ερωτήσεις μέχρι να κλαίνε αίμα, να τους χωθώ μέχρι σπασίματος νεύρων ή να βάλω τα γέλια και να φύγω επί τόπου. Σήμερα με βάρεσε το δεύτερο.

«Τι θέλετε να πείτε εγγύηση;» μου λένε. «Εγγύηση» λέω εγώ, «όπως λέμε αν χαλάσει χωρίς ευθύνη δική μας – πόσα χρόνια δίνετε;». Κοιτάζονται καλά καλά οι δικοί σου και μου λένε «δεν πρέπει να έχει εγγύηση αλλά δεν πειράζει, αν χαλάσει φέρτε να την αλλάξουμε». «Αυτό λέω όταν μιλάω για εγγύηση, φθορά που δε δικαιολογείται με τη χρήση» απαντάω εγώ, «πείτε μου σας παρακαλώ για τι χρονικό διάστημα προσφέρετε αυτήν την κάλυψη». Και εκεί τσινάει ο διάολος μέσα μου: «Γιατί εντός Ε. Ε. δια νόμου είναι οπωσδήποτε 2 χρόνια, αλλά να το τσεκάρουμε αν γίνεται».

Ο υπάλληλος και ο διεθυντής λάβροι με το που με ακούνε: «Δεν είναι νόμος, είναι οδηγία, λάθος κάνετε» (έχω γνωστούς που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους περί του εναντίου – όσοι νομικοί διαφωτίστε μας στα σχόλια). Έστω, μετά από ένα τηλέφωνο στην αποθήκη καταλήγουμε στο πόρισμα εγγύηση ένα έτος. Προσωπικά πολύ αμφιβάλλω αν το παληκάρι στην άλλη άκρη της γραμμής μπήκε στον κόπο να το ψάξει στο σύστημα, αλλά αξιωματικά (επειδή είμαστε καλοί ανθρώποι) θα δεχτούμε ότι έχει φωτογραφική μνήμη και ό,τι λέει ισχύει εξ’ ορισμού.

Μάιστα, αυτά με τη θήκη. Μπράβο ρε διευθυντά, έχεις την εντύπωση ότι πουλάς προϊόν χωρίς εγγύηση. Και το λες χύμα και στον πελάτη κιόλας! Φάουλ αγόρι μου, φάουλ.

Δεύτερον, άλλαξα την προσωπική μου διεύθυνση email πρόσφατα (δεν πιστεύω να είχατε την εντύπωση ότι το mail του blog και του podcast είναι το προσωπικό μου 😉 ) και άρχισα να αλλάζω το mail adddress στα διάφορα sites που είμαι γραμμένος. Φτάνω και στο Πλαίσιο (όπου είχα ανοιχτό λογαριασμό). Μπαίνω με το παλιό mail, ψάχνω ψάχνω… ψάχνω… και τελικά μένω πουλοχέρης: για να σου αλλάξουν τη διεύθυνση πρέπει λέει να τους στείλεις *από την παλιά διεύθυνση* (για να πιστοποιήσουν ότι είσαι εσύ) mail που να περιέχει το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση, τον ΤΚ, τα στοιχεία σου γενικότερα (για να πιστοποιήσουν ότι είσαι εσύ), και τη νέα διεύθυνση που θα συσχετισθεί με το λογαριασμό σου. Κατάσταση Rainbow μου βρωμάει εδώ πέρα. Δε γαμείς λέω, να το ψάξουμε. Ψάχνω γύρω τριγύρω στο site, σελίδες επικοινωνίας, βρε αδερφέ μου καμιά διεύθυνση mail του Πλαισίου, τζίφος. Μόνη λύση μια φόρμα επικοινωνίας. Δεν είστε καλά που θα μπω στη διαδικασία του κόντρα φακελώματος και θα αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας για να μου αλλάξετε τη διεύθυνση – κι αυτό μέσα από μία φόρμα σε σελίδα που δεν είναι καν κρυπτογραφημένη!

Μου τη βαράει λοιπόν και γράφω ένα mail διαμαρτυρίας στην προαναφερθείσα φόρμα και το στέλνω. Ούτε λίγο ούτε πολύ τους εκφράζω τη δυσαρέσκειά μου, την ανεπάρκεια του online συστήματός τους και την επιθυμία μου να κλείσει ο λογαριασμός μου άπαξ και δια παντός…

… και σήμερα το μεσημεράκι τηλέφωνο στο κινητό από υπάλληλο της αλυσίδας:D Έχει πλάκα πώς σκίζονται να σε καλοπιάσουν όταν μυρίζονται ότι πάνε να σε χάσουν από πελάτη. Ευτυχώς το παληκάρι ήταν ευγενικό και με διευκόλυνε κι εμένα να κατεβάσω τις εντάσεις. Μου είπε ότι το κάνουν για λόγους ασφαλείας (αν σου πάρουν το password μη γίνει μαλακία), αλλά αυτό δεν αναιρεί την κατάσταση: το password σου ισοδυναμεί με την υπογραφή σου, αν δεν είσαι ικανός να το κρατάς αυστηρά προσωπικό και μυστικό μην κάνεις αγορές online. Εδώ μεγάλα sites πολυεθνικών, τύπου Amazon και eBay και επιτρέπουν (αφού μπεις με τον κωδικό σου) να αλλάξεις όλα τα στοιχεία που έχεις δηλώσει – αν σου έφαγαν τον κωδικό και αλωνίζουνε τότε φταις εσύ, ο πελάτης, και μόνο. Το να ζητάει μια εγχώρια εταιρεία τέτοιες μυστικοπαθείς και ανασφαλείς διαδικασίες του τύπου στείλε μου τα προσωπικά σου δεδομένα να σου αλλάξω το mail address σημαίνει ότι η εταιρεία ή δεν εμπιστεύεται τους πελάτες της, ή το σύστημα ασφαλείας του site της. Του τα εξήγησα όλα αυτά του παιδιού, μου είπε ότι καταλαβαίνει και ότι έχω απόλυτο δίκιο, ότι θα διαβιβάσει τη θέση μου στους προϊσταμένους του – τελικά του λέω δεν πειράζει, νομίζω αν γίνεται να κάνουμε όπως είμαστε την αλλαγή της διεύθυνσης και να λήγει εδώ το θέμα είμαστε εντάξει. Δε μου έκανε το χατήρι, δε μπορεί να βάλει χέρι λέει στα στοιχεία μου, ο μόνος τρόπος είναι ο προαναφερθείς (καλούμενος και Γκεσταπίτικος). Του είπα ότι λυπάμαι, ότι δεν προτίθεμαι να μπω σε αυτή τη διαδικασία και ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός και να με ενημερώσουν σχετικά.

Δεν είναι βαριά παραπτώματα, θυμάμαι την εποχή πριν καμιά 8άρα χρόνια που το Πλαίσιο ήταν για φτύσιμο (θα τα πούμε σε επόμενο ποστάκι) – σήμερα το Πλαίσιο πετάει, τόσο σε σχέση με το παρελθόν του, όσο και σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αλλά είναι μικρές λεπτομέρειες που σε εντοπισμένο ή σε γενικότερο επίπεδο κάνουν ζημιά στο ίματζ της εταιρείας, μιας κατά τα άλλα ικανής επιχείρησης που καταφέρνει και εξυπηρετεί μεγάλο πλήθος κόσμου με επιτυχία. Είναι κρίμα να έχουν τα γρανάζια στη θέση τους και να τους λείπει το φινίρισμα που θα έκανε τον πελάτη να βγαίνει από το κατάστημα ακτινοβολώντας. Και σαφώς δε φταίνε (ποτέ ή αποκλειστικά) οι υπαλληλίσκοι: πάντα είναι ζήτημα διοίκησης ή οργάνωσης σε κάποιο επίπεδο. Κάποιος έχει μαλακισμένες απόψεις για το πώς θα έπρεπε να γίνεται κάτι και την πληρώνουν οι υπό του.

Έχω και άλλες τέτοιες μικρογκρίνιες για το Πλαίσιο (για αρκετούς δηλαδή, όχι μόνο για τη συγκεκριμένη αλυσίδα) αλλά άλλη φορά αυτά, έχω δουλίτσα τώρα:)

24 Responses to “Πλαίσιο (παράπονα)”


  1. 1 Παπαχατζής Παναγιώτης 25 Νοεμβρίου 2008 στο 8:05 μμ

    Αν θυμάμαι καλά τα δυο χρόνια αφορούν μόνο ηλεκτρονικές συσκευές. Σε κάθε περίπτωση, όμως, είναι απαράδεκτη η απάντηση τους!

    Να σου πω εμένα τι με πειράζει; Οτι ενω η apple δίνει 2 χρόνια worldwide εγγύηση η rainbow κατα παράβαση της πολιτικής της εταιρίας δίνει ένα χρόνο και αν πας απο εκεί πρέπει να τσακωθείς πρώτα για να παραδεχθούν οτι έχεις δίκιο!

    Υ.Γ Για τις υπόλοιπες εν Ελλάδι εταιρείες (ειδικά την sony) δεν το συζητάω. Έχουν κολλήσει στο «ένα έτος» και δεν λένε να ξεκολλήσουν με τίποτα!

  2. 2 macgiorgosgr 25 Νοεμβρίου 2008 στο 8:28 μμ

    Για τις εγγυήσεις, δείτε τα τελευταία ποστ του θέματος στο ThesMaC (link στο τέλος του σχολίου). 2 χρόνια εγγύηση, υποχρεωτικά, από τον πωλητή του προϊόντος, τέλος.
    http://www.thesmac.gr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1085

  3. 3 papajohn 25 Νοεμβρίου 2008 στο 9:42 μμ

    Λοιπόν αγαπητέ μου, θα διαφωνήσω μαζί σου 100%..! 🙂
    Προσωπικά βρίσκω στο Πλαίσιο με διαφορά, έτη φωτός διαφορά, το καλύτερο service στην Ελλάδα. Πλέον τους εμπιστεύομαι τυφλά. Laptop προτείνω στους πάντες TurboX. Καταλαβαίνω ότι η απάντηση που σου έδωσαν ήταν μάλλον σε ύφος «ποιός ασχολείται μαζί σου τωρα» αλλα αυτό δεν αλλάζει αυτό που σου είπαν στην αρχή: «αν χαλάσει φέρτε την να σας την αλλάξουμε». Ειναι με διαφορά το μόνο μαγαζί που το κάνει τόσο ευκολα. Ας ειναι υποχρεωμένο, δια νόμου όπως λες και εσύ. Διότι αν δε το κάνει θα το βρεις το δίκιο σου, μετά απο 2 χρόνια σε δικαστήριο… Οπότε προτιμώ να το παίζουν ότι κάνουν χάρη και να το κάνουν, παρά να μη το κάνουν καθόλου όπως πάρα πολλοί άλλοι. Και πρόσεξε τι ζήτησες έτσι. Εγγύηση σε τσάντα. Πήγαινε και ζήτα εγγύση σε τσάντα των 25€ σε οποιοδήποτε άλλο μαγαζί λιανικής (όχι υποχρεωτικά κομπιουτερέ). Θα σε κοιτάνε να εξωγήινο. Στο Πλαίσιο θα στην αλλάξουν πολλές φορές χωρίς να του πας καν απόδειξη.

    Για το δευτερο θέμα του pass. Να σου πω μια πολύ ωραία ιστορία… Μια ωραία πρωία πριν 2 χρόνια ξύπνησα και ξαφνικά είχα κλειδωθεί έξω απο όλα τα web mail μου+messenger. Χωρίς να ξέρω το πως (και ούτε έμαθα ποτέ) κάποιος κατάφερε να υποκλέψει το password μου (ήταν κοινό σε όλα…) και να τα αλλάξει μαζικά. Πίστεψε με, δεν πήγαινα γυρεύοντας. Τελικά κατάφερα να πάρω πισω το gmail μου με το security question αλλα το hotmail το έχασα δια παντώς. Από τότε και στο εξής ορκίστηκα πως ποτέ δε θα ξαναπώ «μα κάλα, πως τα κατάφερες να σου κλέψουν το pass». Επί του θέματος, χρειάστηκε έκτοτε να αλλάξω email σε αρκετές online υπηρεσίες και τώρα πάλι να αλλάξω την διεύθυνση του σπιτιού μου σε άλλη χώρα. Σε πληροφορώ ότι οι περισσότερες απο αυτές (paypal/ebay/Amazon) δεν αφήνουν με τίποτα αλλαγές ονοματος/διεύθυνσης/email, και αν το κάνουν εχουν ειδική διαδικασία. Το να πάρεις ένα τηλέφωνο στο freephone του πλαισίου μου ακούγεται μια χαρά..! Btw, γιατί απλώς δεν έφτιαξες άλλο λογαριασμο?? 🙂

  4. 4 WorldCitizeN 25 Νοεμβρίου 2008 στο 10:06 μμ

    Υπερβολικό σε βρήσκω…
    Είναι όντως για ηλεκτρονικές συσκευές μόνο. Και μου φαίνεται πως είναι οδηγία, γιατί αν δεν ψηφιστεί από το ελληνικό κοινοβούλιο τα «νομοθετήματα» της ΕΕ δεν έχουν καμία ισχύ. Οπότε μένει να βρούμε αν ψηφίστηκε 🙂
    Ένας χρόνος είναι (όντως πάλι) τα μηχανήματα Apple, αλλά η μλκία είναι ότι η Rainbow δεν έχει AppleCare…

    «Your MacBook comes with 90 days of free telephone support and a one-year limited warranty. Purchase the AppleCare Protection Plan to extend your service and support to three years from your computer’s purchase date. »

    Εγώ να σας πω την αλήθεια, αυτά τα θεωρώ λίγο «Πάνε-να-με-κλέψουνε-αλλά-εγώ-δεν-είμαι-χτεσινός» και αν το τραβήξεις πολύ, καταντάς απλά να σπάς τα νεύρα του υπαλλήλου που στην τελική δεν φταίει και σε τίποτα…

  5. 5 Ντροπαλός 25 Νοεμβρίου 2008 στο 10:24 μμ

    http://europa.eu/scadplus/leg/el/lvb/l14527.htm
    (Καθώς από την αφήγησή σου διαισθάνεται κανείς ότι την διάκριση μεταξύ νόμου και οδηγίας δεν σού την είπαν τόσο από νομική λεπτολογία, αλλά στο στυλ δεν είναι νόμος, είναι οδηγία, συνεπώς δεν υπάρχει υποχρέωση και δέσμευση).
    Καλύτερη πληροφόρηση από νομικούς προφανώς

  6. 6 Flareman 26 Νοεμβρίου 2008 στο 1:45 πμ

    Σε γενικές γραμμές είστε αυτοεπεξηγηματικοί. Μια δυο επισημάνσεις μόνο:

    @PJ: Δε διαφωνώ ότι η Πλαίσιο αξίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό (αν ήθελα να τους κάνω εμπάργκο δε θα έβαζα λινκ εξ’ άλλου) – το γράφω κιόλας:) Αλλά δε συμφωνώ για τις εγγυήσεις. Η γυναίκα του Καίσαρος δεν αρκεί να είναι σωστή, πρέπει και να φαίνεται: και στυλό να αγόραζα, πάλι εγγύηση θα ζητούσα που λέει ο λόγος. Το ότι άλλα καταστήματα εφαρμόζουν την ίδια τακτική δε σημαίνει ότι θα εθελοτυφλήσουμε στο Πλαίσιο σε αυτό το θέμα – αν δίνουν εγγύηση να το πουν από την αρχή και να βγουν ασπροπρόσωποι, ποιος τους εμπόδισε;:hmm: Και σαφώς δεν εμπιστεύομαι ποτέ κανέναν με κλειστά τα μάτια:)

    Περί το password τώρα. Έχω σε ορισμένα accounts τον ίδιο κωδικό εδώ και δώδεκα χρόνια, ουδέποτε δεν είχα πρόβλημα – ποτέ δε μου τον έχουν πάρει, πάντα προσέχω. Αν ο κωδικός βρεθεί στα χέρια τρίτου είναι πάντα ευθύνη του χρήστη, αξιωματικά – και το mail account μου στο eBay και το PayPal το άλλαξα πρόσφατα. Η ειδική διαδικασία που λες είναι να σου στείλουν στη νέα διεύθυνση ένα confirmation mail για να συσχετισθεί ο νέος κωδικός με το λογαριασμό σου (γιατί μπορεί να δήλωσες το mail κάποιου κακοβούλως και θέλει να το τσεκάρει). Την αλλαγή στην επιτρέπει όμως γιατί μπήκες με το password σου.

    Καινούργιο λογαριασμό δεν έφτιαξα γιατί δε μου αρέσει να ανοίγω λογαριασμούς και μετά να αφήνω τρύπες ανοιχτές επειδή ξεβολεύομαι:))

    @WoCiN: Η όλη διαδικασία σήμερα πήρε δύο λεπτά και σε πολύ χαμηλούς τόνους, ο δε υπάλληλος στο τηλέφωνο ήταν εξυπηρετικότατος και φυσικά δεν άκουσε κράξιμο που δεν άξιζε ο ίδιος. Δεν είναι ζήτημα βλαχοκουτοπονηριάς και ψευτομαγκιτισμού, όσο ενόχλησης: ο καθένας μας έχει ως καταναλωτής ορισμένα δικαιώματα. Τα ζητάς με ωραίο τρόπο, αναλόγως της συμπεριφοράς που δέχεσαι θα αντιδράσεις.

    Φυσικά η αντίδραση του καθενός είναι υποκειμενική:) Δεν είμαι από αυτούς που θα αφήσουν ένα θέμα στη μοίρα του χωρίς να ασχοληθώ, απλώς φροντίζω να είμαι κόσμιος όταν συναλλάσομαι με κόσμο.

    Πάντως για το θέμα νόμος – οδηγία – νόμος νομίζω τελειώσαμε οριστικά. Αυτά που αναφέρει ο macgiorgos είναι νόμοι του Ελληνικού κράτους, από το 2002 ουσιαστικά. Και δε με ενοχλεί τόσο το ότι δίνουν μικρότερη της αποδεκτής εγγύηση, με πειράζει το υφάκι που είναι του τύπου που λέει ο Ντροπαλός («έλα εδώ που μας το παίζεις και γνώστης, οδηγία είναι και όχι νόμος, κάτσε στ’ αυγά σου τώρα – και χάρη σου κάνουμε»).

    Σχόλια, ρίχτε!:D

  7. 7 Παναγιώτης 26 Νοεμβρίου 2008 στο 5:39 πμ

    @papajohn

    Επειδή μίλησες για το service από το πλαίσιο να σου τονίσω ότι είναι μακράν το πιο ακριβό που κυκλοφορεί στην αγορά σε περίπτωση που σου χαλάσει ο ηλεκτρονικός υπολογιστής.

    @Flareman

    »Έχω σε ορισμένα accounts τον ίδιο κωδικό εδώ και δώδεκα χρόνια, ουδέποτε δεν είχα πρόβλημα – ποτέ δε μου τον έχουν πάρει, πάντα προσέχω.»

    Άσχετο με θέμα αλλά μέγα σφάλμα.Διότι αν σου βρουν το ένα password εύκολα θα φτάσουν και στα άλλα account που έχεις οπότε με το ίδιο pass δεν είσαι και πολύ ασφαλής.

    Πάντως όσον αφορά το πλαίσιο γνωρίζουν πολύ καλά ότι παίζουν μπάλα μόνοι τους στην Ελλάδα και εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα τους.Γενικά όμως είναι αξιόλογη εταιρεία.

  8. 8 Flareman 26 Νοεμβρίου 2008 στο 6:30 πμ

    @Π: Ποιος είπε ότι έχω τον ίδιο κωδικό *σε όλα* τα accounts που λέω;:D

  9. 9 papajohn 26 Νοεμβρίου 2008 στο 12:45 μμ


    Δεν ξέρω αν ειναι το πιό ακριβό, ποτέ ούτε εγώ ούτε κάποιος γνωστός μου έχει χρειαστεί να τους πληρώσει τίποτα. Τωρα αν πας να σου φτιάξουν laptop εκτός εγγύησης ίσως να έχεις δίκιο. Αλλα θα τους στο πας σε μαγαζί που ειναι 5 λεπτά απο το σπίτι σου και θα στο φτιάξουν σε μια μέρα. Δε θα το στείλουν στην άλλη άκρη του κόσμου ούτε εσύ θα χρειαστεί να πας στην αντιπροσωπία στην άλλη άκρη της Αθήνας.

    Α, και εγώ είμαι αυτός με το κοινό pass. 🙂 Πλέον και εγώ τα κατηγοριοποιώ… Αλλα παρόλα αυτά, ακόμα και με διαφορετικό pass δεν ειμαι καθόλου μα καθόλου σίγουρος ότι μπορείς να αισθάνεσαι ασφαλής ότι δε θα το χάσεις…

  10. 10 papajohn 26 Νοεμβρίου 2008 στο 1:14 μμ

    A, δειτε και αυτό το attack για gmail accounts
    http://www.onekit.com/store/review/gmail~onequote~s_zero-day_flaw_allows_attackers_to_steal_messages.html
    απαιτούσε απλά να έχεις ανοιχτό tab με το gmail ενώ serfάρεις και η σελίδα που θα μπεις να είχε exploit.

  11. 11 Lonely Wolf 4 Δεκεμβρίου 2008 στο 10:50 μμ

    Παραθέτω τα σχετικά άρθρα:
    Άρθρο 554
    Παραγραφή
    Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
    Άρθρο 555
    Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.
    Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.

  12. 12 Lonely Wolf 4 Δεκεμβρίου 2008 στο 10:53 μμ

    Την προηγουμενη βδομαδα πηρα τηλ. για μια καρεκλα με προβλημα που ειχα και ειχε εγγυηση 1 ετους το οποιο περασε.μου ειπαν δεν ξερουν την οδηγια και θα με καλεσουν οταν το τσεκαρουν.δεν με πηραν και πηρα εγω χτες.μου λενε οτι ο κατασκευαστης δινει μονο ενα και απαντησα οτι το καταστημα υποχρεωνεται να την αντικαταστησει.μετα απο λιγη ωρα συνομιλιας της τηλεφωνητριας με συναδελφους μου απαντησε οτι αυριο θα την εχω σπιτι μου

  13. 14 Vaziliz 5 Δεκεμβρίου 2008 στο 4:10 μμ

    Φίλε Papajohn, χαίρομαι που μπήκες και απάντησες, και έτσι έπρεπε να κάνεις ως υπάλληλος της εταιρείας Πλαίσιο.
    Μην νομίζεις ότι ο κόσμος είναι ηλίθιος και δεν βλέπει, δεν κρίνει, δεν γνωρίζει. Τα ίδια χάλια είναι και το Πλαίσιο και η Microland και όλα τα αντίστοιχα καταστήματα στην Ελλάδα. Απλά να σε ενημερώσω ότι αγόρασα Πληκτρολόγιο Turbo X και όταν πήγα σπίτι μου διαπίστωσα ότι είναι χαλασμένο, το πήγα την επόμενη μέρα πίσω και μου είπαν να το αφήσω και ότι μετά από 1 μέρα θα μου απαντήσουν? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ? του κουτιού χαλασμένο και θα το αφήσω να μου το φτιάξουν ? Μετά από φασαρία το τσέκαραν επί τόπου για να μου πουν το κορυφαίο … έχετε δίκιο είναι χαλασμένο. ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ ΖΩΑ! ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ? Η’ ΘΕΛΩ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΤ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. Με τα πολλά μου είπαν να πάρω άλλο …το πήρα…όταν του είπα να το τσεκάρει μπροστά μου ότι λειτουργεί το αρνήθηκε…επειδή είχε δουλειά …μετά από 20 λεπτά το έκανε…αλλά διαπιστώσαμε ότι το πληκτρολόγιο ήταν σπασμένο στη γωνία. Πήρα άλλο, το έλεγξε … και έπαιζε κανονικά. Πέρασαν 2 μήνες…και το πληκτρολόγιο χάλασε…ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ?Ποιά είναι τα κριτήρια των ownlabel προϊόντων που πουλάνε ?Τεχνικός Έλεγχος δεν γινεται ποτε?

    Microland
    Αγοράσαμε modem … χάλασε στον ένα μήνα. Το επιστρέψαμε …. ξαναχάλασε στους 2 μήνες…. το επιστρέψαμε…πέρασαν 20 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το κατάστημα ή την εταιρεία. Πήγα εκεί στο κατάστημα…δεν ήξεραν…μου έδωσαν ένα τηλέφωνο όπου ποτέ ο υπεύθυνος δεν ήταν εκεί … πέρασαν άλλες 5 μέρες …πήγα στο κατάστημα …ΤΙΠΟΤΑ…δεν ήξεραν τίποτα. ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ ? ΟΤΑΝ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ TAIWAN…ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ? ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Microland ΓΙΑΤΙ ΤΟΥς ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ MODEM ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ !!!!!!! το όλο θέμα έληξε μετά από 6 ΜΕΡΕΣ …. ΩΡΑΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ … Να το χαίρονται … ούτε καλώδιο δεν πηγαίνω να πάρω πλέον …από κανέναν τους.

  14. 15 Flareman 5 Δεκεμβρίου 2008 στο 5:51 μμ

    @Vz: Καταλαβαίνω τα νεύρα σου και συμφωνώ, πολλές εταιρείες αντί να λειτουργούν με τη νοοτροπία που θα έπρεπε εφαρμόζουν το «ωχ αδερφέ» και το «σε κάνω ό,τι θέλω» – αλλά θα σε παρακαλέσω, αν δε σε πειράζει, να μην κάνουμε χαρακτηρισμούς για το ποιος δουλεύει πού αν δεν έχουμε απτά δεδομένα στα χέρια μας… ναι;:)

  15. 16 CSinneR 8 Δεκεμβρίου 2008 στο 11:10 πμ

    Καλησπέρα και απο μένα.. Πολύ προσοχή σε όλους όσους αγοράσουν από το plaisio οι άνθρωποι είναι μεγάλοι καραγκιόζηδες! Πήρα το Asus 1000Η και σε δύο ώρες που το άνοιξα είδα ότι η μισή οθόνη δεν δούλευε.. Πήγα στο μαγαζί για άμεση αντικατάσταση και μου είπαν «πάρτο σπίτι και βγάκε άκρη, έχει σφραγίδα κύριε η απόδειξη για την συμφωνία μας με την Asus(σφραγίδα δεν υπάρχει πουθενά). Το πήρα λοιπόν και επί δύο μέρες παίρνω την Asus χωρίς καμία τύχη. Τους το ξαναπήγα και είπα στον Κύριο υπεύθυνο άκου δύο λύσεις: Αν πιάσεις γραμμή από το σπίτι σου στο χαρίζω, αν όμως γυρίσουν και μου πούν ότι η εγγύηση έληξε για την οθόνη (αναφέρει μέσα στην εγγύηση 3 μέρες) θα το πληρώσεις από την τσέπη σου, μια που είσαι τόσο σίγουρος για την αξιοπιστία και τις συνεργασίες σας. Το άφησα αφού μάλωσα και τους είπα οτι θα παραμείνει εκεί και περιμένω ειδοποίηση για νεότερα. Αυτό είναι το Plaisio παιδιά.. Προ ημερών τους πήγα ένα πολυμηχάνημα Cannon, 2 ωρών δεν δούλεψε ποτέ.. Μαλώσαμε και μας το άλλαξαν.. Έτσι το plaisio.. Συμβουλή φορτώστε με καντίλια γιατί είναι απατεώνες.. Θα σας πω ένα απλό πράγμα αν αγοράσω απο το εξωτερικό έχω εγγύηση 2 έτη σωστά? Σωστά.. Πιος μου λέει εμένα ότι δεν τα αγοράσαν απο το εξωτερικό με κόστος 140 ευρώ το καθένα τα πουλάνε 449 και όταν πάθει κάτι πάρτε την Asus.(Της οποίας το service εδρεύει μόνο στην Ιταλία παράξενο ε?) Όσο για τους πωλητές πρέπει κάποτε να γίνουν υπεύθυνα άτομα και να ενημερώνουν τον πελάτη για τις εγγυήσεις και για τα προβλήματα που μπορεί να έχει, όχι μόνο να πουλάνε προϊόντα.. Πήγα απο το Public επειδή αγανάκτησα και ρώτησα ένα πωλητή και του λεώ αν το αγοράσω και επιστρέψω σε δύο ώρες και σου πω ότι έχει πρόβλημα, τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση? Μου απαντάει ότι σου επιστρέφω τα χρήματα ή σου κάνω άμεση αντικατάσταση με άλλο.. Καταλαβαίνετε τι απατεώνες είναι στο Plaisio.. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να μην ξανα αγοράσουμε τίποτα απο κει..

  16. 17 Flareman 8 Δεκεμβρίου 2008 στο 3:46 μμ

    @CSR: Τελικά έχουμε καταλήξει ότι δια νόμου δικαιούμαστε 2ετή εγγύηση για κάθε τέτοιο προϊόν που επωλήθει στην Ελλάδα – και όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω, νόμο του 2002 της Ελλάδος, όχι οδηγία της Ε.Ε.

    Είχα την εντύπωση ότι το Plaisio είχε point-of-purchase replacement για τα ελαττωματικά προϊόντα. Σε ποιο υποκατάστημα στα έκαναν αυτά; Αν πραγματικά ισχύουν τότε υπάρχει μεγάλο πρόβλημα πράγματι.

  17. 18 Μιχαλάκης 26 Σεπτεμβρίου 2011 στο 11:49 πμ

    Παιδια δεν ξερω τι λετε παντως εγω αγορασα εναν Turbo-x Cerberus g 3100 και αλλα gadgets τους εσκασα μετρητα τα χρηματα και το Pc βγαζει συνεχως ελλατωματα Π.Χ χαλασμενη Ram εξαρχης που ταχα τν εξετασαν κ ολα πριν μοθ τον δωσουν Το Dvd rom ανοιγωκλεινει οποτε γουσταρει η οθονη μου χαλασε στις πρωτες 3 μερες και τωρα επειτα απο 2 μηνες παει και η καρτα γραφικων. Ειναι πολυ κριμα . Εχω εποικινωνησει μαζι τους απειρες φορες για την τοση ταλαιπορεια που μου προκαλεσαν τους λεω να χρεωθουν τα μεταφορικα για το service γιατι δεν μενω σε πολη με καταστημα PLaiso και αυτοι με γραφουν στα τετοια τους κανονικα !!!!!

  18. 19 Dhmos 20 Ιανουαρίου 2013 στο 3:21 πμ

    Καλησπερα παιδια,εχω φτασει σε σημειο να μπαινω σε διαφορα φορουμ για να δω οτι δεν ειμαι ο μονος (!) που εχω προβλημα με το Πλαισιο…Λοιπον,εχω παει τον υπολογιστη μου πανω απο 10 φορεσ στο καταραμενο μαγαζι.Ολα ξεκινησαν απο την πρωτη και ολας ημερα…χαλασμενη μητρικη…μετα απο 2 μηνες καηκε η καρτα γραφικων…συνεχιστηκε με την μητρικη ( αλλαγη ) και RAM.Μετα απο ενα διαστημα μου «ανατιναχτηκε ο υπολογιστησ,αλλαγη τροφοδοτικου…Μ.Δευτερα,Μ Τριτη, Μ Τεταρτη μεσα στο Πασχα…μου αλλαξανε 3 φορεσ RAM και προφανωσ δυο χρονια μετα την αγορα μου και συνεχιζω να εχω προβλημα…ΜΑΚΡΙΑ..απλα τα πραγματα..Οσο ηθελα να υποστιρηξω ενα ελληνικο μαγαζι αλλο τοσο θελω να το δω να καταρρει ( το συγκεκριμενο προς θεου )

  19. 20 CHRIS 30 Νοεμβρίου 2013 στο 10:33 μμ

    Είμαι απόλυτα απογοητευμένος και κουρασμένος από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Πήρα υπολογιστή, πάω σπίτι, χαλασμένος, μετά από 10 πήγαινε έλα, δέχτηκαν ότι είναι χαλασμένος αλλά δεν μου επέστρεφαν τα λεφτά (ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΒΛ.ΝΟΜΟ 2251/1994 ΦΕΚ 191́Α/1994). Έπρεπε να βρω κάτι άλλο ή να περιμένω να βρουν λύση σε αυτό που ποτέ δεν χρησιμοποίησα. Με άφησαν πίσω στη δουλειά μου, με κούρασαν και όταν παραπονέθηκα, έτρεχαν σαν τα γατάκια, να απολογούνται και να μου προσφέρουν τη χρήση του προϊόντος για ένα μήνα και την επιστροφή των χρημάτων μου. Τι να το κάνω μετά από τόση ταλαιπωρία???Σαν τον βλάκα ξαναπαρήγγειλα από το ΠΛΑΙΣΙΟ πολυμηχάνημα. Μου ήρθε σπίτι, το ανοίγω ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ. Τους παίρνω τηλ να έρθουν να το πάρουν όπως το φέραν. Μου λένε να το πάω εγώ. Κουβαλάω το ογκώδες πολυμηχάνημα σαν τον χαμάλι σε κατάστημα. Δεν μου το αλλάζουν, ούτε μου επιστρέφουν χρήματα. Πρέπει να το δει ο τεχνικός. Με παίρνουν τηλ, πράγματι είναι χαλασμένο, αλλά δεν έχουμε ίδιο σε απόθεμα, ούτε επιστρέφουμε τα χρήματα (ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΒΛ.ΝΟΜΟ 2251/1994 ΦΕΚ 191́Α/1994). Πρέπει να περιμένετε τρεις μέρες για καινούργιο. Σημειωτέον και πάλι το χρειάζομαι άμεσα. Αρνούνται να μου επιστρέψουν χρήματα και μου επιβάλλουν να πάρω κάτι από αυτούς. Λοιπόν 2 στα 2, με τόση ταλαιπωρία είναι αρκετά. Είναι μόνο για μολύβια και δεν ξέρω και αυτά αν είναι χαλασμένα……

  20. 21 oscebompt N 25 Απριλίου 2015 στο 9:57 πμ

    εγω παιδια αγορασα,ειπα να τα σκασω,1 τροφοδοτικο coolermaster silent pro 800w apo to plaisio, πριν πολυ καιρο 5 χρονια νομιζω, το πηρα 180 ευρω και οποτε το ανοιγω σε οποιαδηποτε μπριζα πεφτει η ασφαλεια δεν παιφτει παντα τις μισες φορες ομως σβηνουν τα φωτα-πεφτει και παω να σκοτωθω επειδη δεν βλεπω τιποτα.Το πηγα μια φορα λενε οτι το αντικαταστησαν χωρις να το βαλουν να δουν επειδη φοβοντουσαν black out παω σπιτι και με το που το βαζω στο on παλι πεφτει η ασφαλεια!!Το ξαναπαω το αφηνω και μου λενε οτι ειναι ok και οταν το ανοιξαν δεν επεσε η ασφαλεια(σημ.δεν πεφτει παντα) παω το παιρνω παω σπιτι παλι τα ιδια βαριεμαι να το ξαναπαω να το αφησω να μεινω χωρις υπολογιστη 1 βδομαδα για να μου πει οτι δεν εχει τιποτα!Η αλειθεια ειναι οτι με το που το ανοιξω το τροφοδοτικο στο on και παισει η ασφαλεια οταν την σηκωσω ασφ. ολα λειτουργουν οκ αλλα ΓΙΑΤΙ;;;ΕΧΩ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ.
    Επισης αγορασα μητρικη gigabyte ga hd3 -3 χρονια εγγυηση- και στους 6 μηνες μου εκανε διαφορα τρελλα πραγματα οπως μπλε οθονες-επανεκινησεις κ.α
    Τον παω τον αφηνω 1 βδομαδα εχουν πει στο service οτι μολις τον δουνε θα με παρουν τηλεφωνο τιποτα παριμενω μια βδομαδα και παω χωρις τηλ να τον δω τι εχουν κανει μου λεει ο υπαλληλος οτι του κανουν διαφορα τεστ τα οποια ειχα κανει και εγω και δεν εχουν βρει τιποτα μη λογικο στις ενδειξεις των τεστ εκτος καποια τρελα που τους κανει;;ξεχασα να ρωτησω τι τρελλα κανει.Ο υπαλληλος μου ειπε οτι δεν βρισκουν τιποτα οπως και το τροφοδοτικο οτι τον ανοιξαν και ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ και ετσι τον πηρα πισω και αγορασα μια μητρiκη απο το e-shop την εβαλα και ολα μελι γαλα….
    Εχω χαλασει μια περιουσια στο πλαισιο γενικα και δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναπερασω ουτε απεξω …δηλαδη εμενα που μου πεφτει η ασφαλεια με το που βαλω στο on το τροφοδοτικο και οι μπλε οθονες και επανεκινησεις απο την gigabyte μητρικη καρτα τι συμβαινει…….μηπως σας λεω ψεματα;;

  21. 22 george 23 Αυγούστου 2016 στο 2:09 μμ

    Μην αγοράσετε ποτέ από πλαίσιο.Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών στην Ελλάδα.Θα στείλετε προϊόντα για επισκευή μέσα στην εγγύηση και θα απαιτούν πληρωμή.Έστειλα 2 φορές τον υπολογιστή για επισκευή για το ΙΔΙΟ πρόβλημα και τη δεύτερη φορά απαιτούσαν πληρωμή ενώ ο τεχνικός ΕΠΕΜΕΝΕ ότι δεν είχα αγοράσει τα windows και αρνούνταν να το επισκευάσει.Αυτό συνέβη στο κατάστημα της ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ όπου οι τεχνικοί ΔΕΝ είναι εξυπηρετικοί και ΖΗΤΟΥΝ χρήματα για επισκευές στην εγγύηση. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΟ.ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΠΟΤΕ!!!

  22. 23 KWSTIS 5 Σεπτεμβρίου 2016 στο 10:24 μμ

    EIMAI SIGOUROS PWS PERISSOTEROI PELON EINAI AYTOI POU EXOUN PARAPONA APO TO PLASIO KAI LIGOTEROI EKEINOI POU PSONIZOUN GIATI AKOMA DEN EXOYN DEI TIN PRAGMATIKOI TOUS EIKONA POLLA SUSKEUES ME KINEZIKES MHTRIKES ME ME ME DE 8A MPW SE LEPTOMERIES GIATI PLEON O KOSMOS TOUS EMA8E……….. EXIPIRETHSH MHDEN APORW DE 8A BRE8EI KAPOION NA TOUS TO SFRAGISEI META APO TOSH AGANAKTISH TOU KOSMOY? FETOS TO GYRISAN SE SXOLIKA ULIKA TSANTES KAREKLES MOLUBIA EDW GELAME DE MOU FER8HKAN SWSTA…………….EISTE MHDEN

  23. 24 Στεφανια κοτριδου 2 Ιανουαρίου 2017 στο 12:38 μμ

    Ενα ιδιο περιστατικο ειχα και εγω. Ραγισε το ταμπλετ στην ακρη το παω στο πλαισιο για αλαγη τσαμιου( να πω εδω οτι ανιγα κανονικα την οθονη και εβλεπα φωτο μονο δεν κουνουσε η οθονη) το βλεπει ο τεχνικος μου λεει 40€ ,το αφινο να το παρω σε 2 μερες με παιρνη σε 2 ωρες οτι εχει μεγαλιτερο προβλιμα και θα παει πιο πολλα, του ειπα αστο. Οταν το πηρα εκανα την βλακια να μην το ελενξω, ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΣΡΕΨΕ ΤΕΛΙΟΣ δεν εδιχνε τιποτα ουτε την οικονα που ειχα μπροστα δεν εδιχνε, ο τεχνικος το μονο που ελεγε ηταν οτι θα βαλουν προσφορα στης γιορτες λες και μου το χαρισαν το ταμλετ. Πλαισιο θεσσαλονικης Βενιζελου 9 δεν ξερω αν εγινε και σε αλλους αλλα ουτε την εφθινη των πραξεων τους δεν περνουν οι τεχνικη.


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοεμβρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Οκτ.   Δεκ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

