iPhone 3G και η ατελείωτη ξεφτίλα της Vodafone

Η κατάσταση με τη διαθεσιμότητα του iPhone 3G στο Ελλάντα έχει καταντήσει γελοία. Πες ότι θες ρε παιδί μου να πάρεις το νέο iPhone 3G, ειδικά το 8άρι μοντέλο. Οκέι, πας στη Vodafone, μπαίνεις μέσα, λες το και το. Σε ρωτάνε, έχετε κάποιο συμβόλαιο υπ’ όψιν, ή κάποια επιδότηση; Αν πεις ναι και πας για νέο συμβόλαιο τότε κανένα πρόβλημα, σε μια δυο, άντε τρεις μέρες θα έχει το κουτάκι σου το κατάστημα και έληξε.

Αν θες συσκευή σόλο όμως;

Εκεί έφαγες πακέτο μεγάλε: η ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΗ και πάλι ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΗ Βόντα έχει κάνει την εξής αλητεία (γιατί αλητεία είναι): διατηρεί «διπλό» στοκ, ξεχωριστό για τους πελάτες – συνδρομητές και ξεχωριστό για όσους θέλουν απλώς να αγοράσουν το iPhone ως συσκευή. Το πρώτο στοκ είναι ωραίο, υπάρχουν συσκευές στα καταστήματα, αν δεν υπάρχουν έρχονται γρήγορα, όλα ρόδινα. Αν δε θες όμως να κλειδωθείς σε ένα συμβόλαιο, ή αν σιχαίνεσαι το δίκτυο της Vodafone για διάφορους λόγους και θες να πας σε άλλη εταιρεία την έχεις πατήσει άγρια. Το κάθε κατάστημα παίρνει ελάχιστα τεμάχια, σε απροσδιόριστες ημερομηνίες, διατηρεί τεράστιες λίστες με προκρατήσεις και όποια συσκευή φτάνει φεύγει άμεσα για κάλυψη της λίστας οπότε αν απλώς πάτε στο κατάστημα και ζητήσετε «ένα μαυρούλι 16άρι» δεν υπάρχει περίπτωση να εξυπηρετηθείτε – τουλάχιστον εν Αθήναις.

Μέχρι πρότινος υπήρχαν οι προαναφερθείσες λίστες προκρατήσεων: πήγαινες σε ένα υποκατάστημα Vodafone (ή τους έπαιρνες τηλέφωνο), έδινες ένα όνομα και ένα κινητό και όταν το υποκατάστημα παρελάμβανε το iPhone σου πήγαινες και το έπαιρνες. Τελικά οι λίστες έχουν φτάσει στο Θεό οπότε τις καταργήσανε τελείως. Η μόνη εναλλακτική για να πάρεις iPhone χωρίς να ανοίξεις συμβόλαιο είναι να παραγγείλεις από το site της εταιρείας, όπου όμως απαιτείται άνοιγμα λογαριασμού και υποχρεωτικά πληρωμή μέσω πιστωτικής.

… με απλά λόγια σου λένε: ή κάνεις συμβόλαιο οπότε έχεις συσκευή άμεσα, ή θα παραγγείλεις μέσω Internet οπότε σκάστα προκαταβολικά μέσω πιστωτικής και περιμένε, ή… κάτσε και κοίτα το στη βιτρίνα! Και με τα συμβόλαια που προσφέρουν δε μπορώ να πω ότι ο κόσμος τρελαίνεται να υπογράψει νέο συμβόλαιο – και δεν τους ψέγω.

Είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΗ πολιτική της (βοϊ)Βόνταφον για να εκβιάσει σε συμβόλαιο κόσμο και να αποκτήσει νέους συνδρομητές. Το αποτέλεσμα είναι να πέφτουν οι πωλήσεις της συσκευής σε σχέση με αυτές που θα ήταν – αναρωτιέμαι αν τα ξέρει αυτά η Apple. Το καλύτερο απ’ όλα είναι ότι το ψέμμα πάει σύννεφο: ενδιαφέρεται μια φίλη μου για τη συσκευή οπότε εδώ και αρκετές βδομάδες επιδίδομαι σε τρελό σαφάρι. Το τι έχω ακούσει δε λέγεται: τι το ότι οι συσκευές έρχονται κλειδωμένες από την Apple και ότι δουλεύουν μόνο στο δίκτυο της Vodafone, τι το ότι δεν τους τα περνάει το σύστημα – η δικαιολογία της αρκτός μιλάμε. Και φυσικά αυτό γίνεται γιατί όποιος υπάλληλος της εταιρείας κατορθώσει να «βγάλει» νέο πελάτη συμβολαίου, ειδικά αν είναι με φορητότητα από άλλο δίκτυο παίρνει τρελό πριμ παραγωγικότητας. Έχω προλάβει και έχω δώσει προκρατήσεις σε τρία τέσσερα υποκαταστήματα και στο παλιότερο ήδη μετράω έκτη εβδομάδα!

Στην τελική δε με νοιάζει. Είναι αποκλειστικός διανομέας της συσκευής στην Ελλάδα, είναι υποχρέωσή τους να την παρέχουν, ακόμη κι αν ο πελάτης δε θέλει συμβόλαιο (δια νόμου όλα τα κινητά πλέον στην Ελλάδα πωλούνται ξεκλείδωτα από το δίκτυο). Υποχρέωση όχι νομική – ο νομοθέτης τους καλύπτει, μονοπώλιο είναι, ό,τι γουστάρουν κάνουν – αλλά ηθική περισσότερο, από τιμιότητα προς την εταιρεία που τους διαθέτει το προϊόν και προς το κοινό τους.

Φάουλ, φάουλ, φάουλ. Ξεφτίλα μας και ντροπή μας, να χρειάζεται να βγούμε στο εξωτερικό για να πάρουμε ξεκλείδωτο το iPhone 3G, στην ίδια τιμή που θα το αγοράζαμε ξεκλείδωτο στην Ελλάδα αν η Vodafone είχε τα κότσια να κάνει σωστά τη δουλειά της. Ουστ μαυραγορίτες.

12 Responses to “iPhone 3G και η ατελείωτη ξεφτίλα της Vodafone”


  1. 1 Βασίλης 1 Νοεμβρίου 2008 στο 11:58 μμ

    Εγώ ήμουν από αυτούς που έκανα την αλλαγή και από την Κοσμοτέ μετακόμισα στη Βόνταφον λόγω iPhone. Δυστυχώς το σήμα της εταιρίας είναι άθλιο οπουδήποτε εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων. Ωραίο το 3G , αλλά το βασικό είναι να μπορώ να μιλάω παντού και όχι μόνο εντός των ορίων της πόλης μου. Εχει γίνει η χειρότερη στο θέμα αυτό. Τα καραγκιοζιλίκια τους στο θέμα της διάθεσης του iPhone είναι γνωστά από καιρό και απλώς αντιπροσωπεύουν την δεδομένη συμπεριφορά των μονοπωλίων, όπου και όταν υπάρχουν…

  2. 2 Νεκτάριος 2 Νοεμβρίου 2008 στο 12:45 πμ

    Συμφωνώ και επαυξάνω με όσα λέτε εδώ, αλλά θα πρέπει να σας στεναχωρήσω λίγο. Εγώ που μένω Κόρινθο αγόρασα το iPhone 16GB από εδώ και μάλιστα σε μία μέρα!!! (εννοείται χωρίς συμβόλαιο, μόνο συσκευή). Πήγα το μεσημέρι κατά τις 12 και μου είπαν πως θα είχαν μετά τις 2 που έρχονταν οι παραγγελείες (έχουν στάνταρ μέρες της εβδομάδος που λαμβάνουν τις παραγγελίες τους για όλα τα κινητά και εγώ είχα πέσει σε μία τέτοια μέρα). Έτσι το απόγευμα κατά τις 5-6 που ξαναπήγα στο μαγαζί πήρα το τηλέφωνο και έφυγα χωρίς να είχα κάνει ούτε κράτηση ούτε τίποτα. Μάλιστα όταν πήγα την πρώτη φορά δεν τους είπα να μου κρατήσουν ένα για το απόγευμα, όταν θα ερχόνταν η παραγγελία. Απλώς ρώτησα εάν είχαν και ξαναπήγα το απόγευμα χωρίς να τους ειδοποιήσω. Ή εγώ λοιπόν είμαι πολύ τυχερός ή εσείς οι Αθηναίοι είστε άτυχοι! Δεν γίνεται να έχουμε εμείς μόνο τα στραβά. Κάτι καλό θα γίνει και για εμάς εδώ στην άκρη του κόσμου 😉 Λέω άκρη του κόσμου γιατί κατά τα άλλα βρισκόμαστε πράγματι σε άλλο κόσμο (τρίτος κόσμος λέγεται!!!) όσον αφορά τις υπηρεσίες, τους αντιπροσώπους των εταιριών κτλ κτλ κτλ.

    Κατά τα άλλα πράγματι η Vodafone είναι από τις χειρότερες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Να φανταστείτε εγώ, που είχα Vodafone πριν το iPhone, σκεφτόμουν να την αλλάξω γιατί στο σπίτι μου (στο κέντρο της Κορίνθου!!!) δεν έχω καθόλου σήμα. Γι αυτό εξάλλου και αγόρασα το κινητό σαν συσκευή χωρίς πρόγραμμα για να φύγω από την Vodafone μόλις βρω ένα πρόγραμμα που θέλω σε κάποια άλλη εταιρία.

    Συμπέρασμα λοιπόν: εάν θέλετε τόσο πολύ το iPhone, αντί να τρέχετε να το παραγγέλνετε από εξωτερικό ἠ να περιμένετε με τις βδομάδες να σας το φέρουν οι λεβέντες της Vodafone, γιατί δεν κάνετε καμία βόλτα προς τα εδώ κατά το μεσημέρι και το απόγευμα να πιείτε τον καφέ σας στην παραλία της Κορίνθου δοκιμάζοντας το νέο σας τηλέφωνο; Πώς ακούγεται αυτό;

  3. 3 Flareman 2 Νοεμβρίου 2008 στο 1:06 πμ

    @Β: Είμαι στη WiND, το σήμα τους στο σπίτι μου είναι ό,τι να ‘ναι εδώ και κανάμιση χρόνο, δεν έχω πρόθεση να αρχίσω τα πειράματα με τις εταιρείες, πίστεψέ με! Την αξία του 3G ως συσκευή βλέπω πρώτιστα, όχι ως δίκτυο της Βόντα.

    @Ν: Ή η Κόρινθος έχει στοκ (που θα τσεκαριστεί άμεσα), ή ήσουν τυχερός! Πότε όμως έγινε η αγορά; Πρόσφατα ή πριν κάνα δεκαπενθήμερο ας πούμε;:) Εν πάση περιπτώσει, στείλε μου ένα μέηλ με τις μέρες που κάνουν τις παραλαβές και… υπάρχει και Προαστιακός>:D

  4. 4 Θοδωρος. 2 Νοεμβρίου 2008 στο 10:51 πμ

    Δε μ αρεσουν οι γκρινιες ρε γιατρε.
    Γιατι δεν το αγοραζεις απο το εξωτερικο, να τελειωνεις;Εγω εχω αγορασει απ εξω, της Παναγια τα ματια και σε τιμες χωμα.Γιατι να ασχοληθω με τους εδω; Μαζοχας ειμαι;
    Τους εχεις αναγκη σωνει και καλα του βονταδες;

  5. 5 Blues Boy 2 Νοεμβρίου 2008 στο 11:52 πμ

    Η Vodafone να βγελει λεφτα θελει. Τι περιμενες να κανουνε. Αν πουλησουν απλα μια συσκευη παιρνουν τα λεφτα και τελειωσε. Αν ομως σου κανουν ενα συμβολαιο, που καθε μηνα θα τους τα σκας, τοτε σου δινουν προτεραιοτητα.
    Παντως συμφωνω με τον Θοδωρο.
    Και πιο γρηγορα θα το παρεις απο το εξωτερικο αλλα και πιο φτηνα.
    Το μονο που θα με φοβιζε μια αγορα απο εξω ειναι η εγγυηση. Αν μου χαλασει που το παω; Ποσο καιρο θα κανω να το παρω πισω;

  6. 6 Flareman 2 Νοεμβρίου 2008 στο 3:53 μμ

    @Θ: Θοδωρή μου, ούτε εμένα μου (πολυ)αρέσουν αλλά τι να κάνω, να μην τα πω; Το δικό μου το έχω απ’ έξω από πέρυσι τον Μάρτιο και to hell με την εγγύηση – αλλά δεν πρόκειται για μένα εδώ, οπότε οφείλω να καλύψω και το ενδεχόμενο βλάβης (αφού πρόκειται για τρίτον). Άσε που δεν πουλάνε εκτός χώρας – ξέρεις κάποια χώρα να στέλνει Ελλάδα το 3G το 8άρι σε τιμές καλύτερες από τα 500 με τα έξοδα αποστολής μέσα; Αν ναι άσε μου ένα mail, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα:)

    Για να το συνοψίσω: ναι, αν δεν έχεις κάτι καλύτερο κατά νουν, τους έχω ανάγκη τους Βοντάδες και με ξύνει αφάνταστα:/

    @BB: Πάνω κάτω τα ίδια που λέω στο Θόδωρο από πάνω – πώς γίνεται το απ’ έξω; Σαφώς τη δουλειά τους κάνουν οι Βοντάδες και όπως γράφω τεχνικά είναι πλήρως νομότυποι. Αλλά είναι θράσος και αλητεία αυτό που γίνεται, και δε μπορώ να μην το γράψω.

    Ειδικά για την εγγύηση, οι όροι λένε ότι η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο στη χώρα αγοράς, και πάλι από τον αγοραστη. Εξ’ όσων γνωρίζω η Apple δεν πουλάει εκτός της χώρας όπου εδρεύει η εκάστοτε αντιπροσωπεία οπότε… ή πας έξω ο ίδιος ή στέλνεις κουτί και χαρτιά σε δικό σου άνθρωπο εκεί και εύχεσαι να σε φροντίσει.

    Μην το συζητάτε παιδιά, είναι ψιλομονόδρομος η Βόντα αν θες κάλυψη και δε θες να μπλέξεις με ντράβαλα.

  7. 7 L10nH34Rt 6 Νοεμβρίου 2008 στο 5:44 μμ

    Εγώ το έχω παραγγείλει σε ένα κατάστημα πριν από 2 μήνες. Όταν είδα ότι… «δεν» πήγα και το πήρα από ένα άλλο επιτόπου με νέα σύνδεση. Περιττό να σου πω ότι ακόμη περιμένω τηλέφωνο από τους «άλλους». Κοινώς φέξε μου και γλίστρησα φίλε Flareman. Κατέβα Κόρινθο road trip :p και πάρ’ το από εκεί να ησυχάσεις…

  8. 8 Flareman 6 Νοεμβρίου 2008 στο 6:58 μμ

    @LH: Μας δουλεύουν ρε, τελευταία ενημέρωση από Βόντα, όποιος δηλώνει τώρα πάει προς… Χριστούγεννα μεριά! Είναι γελοίο αυτό που γίνεται, φτάσανε στο σημείο να μου πούνε ότι τους έχει κόψει τις εισαγωγές η Apple! (που δεν το πιστεύω με τίποτα όμως)

    Σε κάθε περίπτωση, δεν ξέρω αν έχουν στην Κόρινθο, δεν είναι για μένα η συσκευή οπότε δεν το κυνηγάω ενεργά. Α ρε Λεοντόκαρδε, τέτοιο χουνέρι που δεν πάθαμε ούτε με τη Rainbow δεν το περίμενα…:XXX

  9. 9 Νεκτάριος 7 Νοεμβρίου 2008 στο 12:21 μμ

    Σε απάντηση αυτών που σας είχα πει για την Vodafone της Κορίνθου έχω να σας πω πως απλώς…εγώ ήμουν τυχερός γιατί είχαν λέει μία μεγάλη παραγγελία 200 τηλεφώνων και έπεσα στην περίπτωση (αυτό είχε γίνει τέλη Αυγούστου). Και εδώ μου είπαν πως τώρα ισχύουν τα ίδια πράγματα με την Αθήνα. Η σειρά προτεραιότητος κρατάει και 2 μήνες. Μάλιστα η υπάλληλος μου είπε (και καλά επιστευτικά!!!) πως έχουν ΕΝΤΟΛΗ να μην δίνουν συσκευές χωρίς σύνδεση. Έτσι ακόμη και να έρθουν λέει μερικά τηλέφωνα παραπάνω δεν θα τα δώσουν χωρίς σύνδεση. Κάτι σαν τιμωρία 😉 ας πούμε για αυτούς που δεν κάνουν σύνδεση. Και φυσικά μετά μου είπε και το ποιηματάκι ότι μπορεί όποιος θέλει να μετατρέψει την σύνδεσή του σε σύνδεση Vodafone με τον ίδιο αριθμό…μπλά…μπλά…μπλά…, για να μην πει ότι δεν έκανε και τη δουλειά της!
    Γι αυτό παιδιά μην κάνετε τον κόπο να έρθετε κατά ᾽δώ αν δεν έχετε σκοπό μόνο να πιείτε τον καφέ σας. Από την Vodafone πάντως μην περάσετε.

  10. 10 Flareman 7 Νοεμβρίου 2008 στο 6:41 μμ

    @Ν: Εμ δεν το είπες:) Αύγουστο είχαν στοκ και έδιναν, όταν πήραν πρέφα ότι κανείς δεν τους κάθεται και τα παίρνουν και γίνονται μπουχός για τα άλλα δίκτυα επέβαλλαν τον περιορισμό. Αυτό με τα συμβόλαια ισχύει, τους στέλνουν τις συσκευές αυτές με τα barcodes περασμένα στο σύστημα επισημασμένα ως «contract-only». Όταν πάει να το πουλήσει πρέπει να χτυπήσει μαζί και τον φάκελο της SIM του συμβολαίου, αλλιώς το σύστημα δεν αποδεσμεύει τη συσκευή για να τη δώσει.

    Πρακτικά το φταίξιμο είναι αποκλειστικά των κεντρικών για το θέμα της μη διαθεσιμότητας. Κάποιοι υπάλληλοι είναι επίσης για φτύσιμο, αλλά για άλλο λόγο: επειδή δε λένε την αλήθεια περί του τι γίνεται με το iPhone, αλλά επιμένουν να πλασάσουν ό,τι ψέμμα τους έρθει, προκειμένου να σε πείσουν ότι είσαι τρελός και ότι σε συμφέρει να κάνεις συμβόλαιο καλά και ντε.

    Τέσπαν, νομίζω έχω βρει τη λύση αλλά δε θα μιλήσω ακόμα – δώστε μου μερικές μέρες και θα σας πω το κόλπο. Υπομονή:)

  11. 11 aristos 28 Νοεμβρίου 2008 στο 12:11 πμ

    Έχω παραγγείλει ένα iphone 3g 16GB White εδώ και 3 βδομάδες και οι πράσινες «ρο….ες» που μου έχει δώσει η Vodafone είναι απίστευτες.
    Πάω ένα όμορφο πρωινό της Δευτέρας (10/11/08) να το παραγγείλω (φυσικά σκέτη συσκευή) στο υποκατάστημά τους στη Λεωφόρο Δικαιοσύνης (όσοι είναι από Ηράκλειο ξέρουν που είναι) και με μια άνεση η κοπέλα μου λέει ότι το πολύ μέχρι την Παρασκευή θα έχει έρθει και θα με ειδοποιήσουν.
    Όσο το είδατε εσείς το είδα και εγώ.
    Πάω μετά από 10 μέρες να ρωτήσω τι γίνεται και είναι ένας παλίκαρος εκεί, του εξηγώ την κατάσταση, βλέπει το Η/Υ και αρχίζει το απίστευτο πρήξιμο.
    Γιατί να το πάρετε σκέτη συσκευή, καλό θα είναι να επιλέξετε ένα από τα προγράμματά μας και δεν συμμαζεύεται.
    Με λίγα λόγια μου έδωσε να καταλάβω ότι χωρίς συμβόλαιο δεν έχει iphone.
    Έτσι την επόμενη μέρα παίρνω στα Κεντρικά στη Vodafone και μιλώ με μια κοπέλα (ήταν ευγενική) και τις λέω το πρόβλημα μου.
    Μου ζητάει μισό λεπτό ώστε να ελέγξει τα αποθέματά στην κεντρική αποθήκη. Και προς έκπληξή με ενημερώνει ότι υπάρχει αρκετά μεγάλο απόθεμα.Μάλιστα αυτή μου έκανε την πάπια και δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί μετά από τόσες μέρες δεν το είχα στα χέρια μου.
    Και τώρα το κορυφαίο: Της λέω άμα το πάρω μέσω της ιστοσελίδας της Vodafone θα εξυπηρετηθώ πιο γρήγορα; και τι μου λέει;
    «Όχι κύριε, μάλιστα θα κάνει πιο πολύ καιρό απ΄ότι άμα το παραγγείλετε από ένα υποκατάστημα.
    Θα ήθελα να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στη Vodafone για το κατόρθωμά της. Τι τις ήθελε τις on-line πωλήσεις.
    Και έτσι κατέληξα να ψάχνω σε συγγενείς μου που έχουν Vodafone (πλέον πράγμα πολύ δύσκολο μιας και όλοι την κοπανάνε από εκεί) μήπως έχουν επιδότησή ώστε να χρησιμοποιείσουμε των κωδικό ώστε να κάνω τη δουλειά μου.
    Την επόμενη μέρα πάω στο υποκατάστημα και πετυχαίνω τον ίδιο πωλητή.
    Του εξηγώ ότι στην αποθήκη στην Αθήνα υπάρχει απόθεμα και άρχισε να ψάχνει πάλι στον Η/Υ και να μου λέει πως η λίστα αναμονής είναι πολύ μεγάλη και καλό θα ήταν να προτιμήσω κάποιο συμβόλαιο για πιο γρήγορα.
    Και τον ρωτάω πόσα άτομα είναι στη λίστα αναμονής και καθυστερούμε τόσο;
    Και μου λέει το εξωπραγματικό νούμερο των 15 ατόμων.
    ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ
    Γιατί δεν το λέγανε τόσο καιρό ότι είναι τόσα πολλά άτομα!!!
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Μετά την κορυφαία εξυπηρέτηση που παρείχαν στον Πρωθυπουργό της χώρας (κάτι με ψιλουποκλοπές πήρε το αυτί μου) συνεχίζουν την κοροιδία!!!
    Αν θέλετε να βρείτε την υγειά σας ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ VODAFONE
    Όλα είναι χάλια με κορυφαίο το σήμα της. Και που δεν πιάνει (μάλλον τον κώλο μας πιάνει)
    Αυτά από εμένα συγνώμη αν σας κούρασα αλλά αυτή είναι η κατάσταση.

    Vodafone η υποκλοπή σας προωθείται!!!!

  12. 12 Flareman 28 Νοεμβρίου 2008 στο 1:24 πμ

    @Αρ: Μην το ψάχνεις, η κατάσταση με το 3G είναι ακριβώς αυτή που περιγράφω – διαθεσιμότητα μόνο για συμβόλαιο. Και δυστυχώς από γνωστούς που έχουν μιλήσει με την Apple δε μπορεί να γίνει τίποτα, από τη στιγμή που αποκλειστική υπευθυνότητα για την εισαγωγή της συσκευής στη χώρα έχει η Vodafone κάνει ό,τι θέλει.

    Κρίμα, γιατί έτσι αποθαρρύνεται κόσμος από μία πραγματικά μοναδική στο είδος της συσκευή. Έχω περιγράψει τη λύση για να παρακάμψεις την «πονηριά» τους εδώ: ουσιαστικά κάνεις νέα σύνδεση μηδενικού παγίου χωρίς επιδότηση για να σου δώσουν τη συσκευή και μετά τον πρώτο (μηδενικό) λογαριασμό την κόβεις. Καλό;:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοεμβρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Οκτ.   Δεκ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

