Αξία: ανεκτίμητη!

Prosar κρέμα ξυρίσματος, αξία: ένα ευρώ και εβδομηντακάτι.

Ξυριστική μηχανή με λεπίδες ασφαλείας μιας χρήσεως, αξία: κάτω από τρία ευρώ.

Πινέλο για σαπουνάδα: κειμήλιο του παππού, (χρηματική) αξία: αμελητέα.

Να ξυρίζεις τα γένεια ενός μηνός στις 5 η ώρα τα ξημερώματα για να μη σε γαμήσει την επομένη στην κλινική ο καθηγητής (και με το δίκιο του), αξία: ανεκτίμητη!

Και δε πα να λέτε… αυτά είναι η ζωή:DD

2 Responses to “Αξία: ανεκτίμητη!”


  1. 1 Ντροπαλός 29 Οκτωβρίου 2008 στο 3:07 μμ

    Καλημέρα,
    Πρέπει να είσαι από τα λίγα άτομα που εκτιμούν αυτό που κάνουν και δεν βλαστημά την τύχη του, που δεν γεννήθηκε διάδοχος αυτοκρατορίας έτοιμος να εφορμήσει μόλις πεθάνει ο προκάτοχός του, αλλά καθημερινός άνθρωπος. Υπέροχο! πιτέλους κάποια λογική.
    Καλή επιτυχία και εύχομαι να μην απογοητεύσεις ποτέ τον κόσμο. Δεν αναφέρομαι σε λάθη. Δυστυχώς γίνονται. Αναφέρομαι στην απουσία ευαισθησίας προς τους ασθενείς και το περιβάλλον τους. Είμαι βέβαιος ότι θα έχεις δει περισσότερα.

  2. 2 Flareman 29 Οκτωβρίου 2008 στο 6:08 μμ

    @Ν: Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, τα εκτιμώ ιδιαίτερα:) Κοίτα, κι εμένα μου έχει τύχει να σηκωθώ απ’ τη λάθος μεριά του κρεβατιού (μεταφορικά) και να είμαι μουρτζούφλης – και να την πληρώσει κόσμος χωρίς να φταίει – αλλά εξ’ ίσου αρκετές φορές έχω βγει ευδιάθετος, να λέω καλημέρα στον κόσμο χωρίς να τον ξέρω.

    Το point μου: διάδοχος αυτοκρατορίας σίγουρα δεν είμαι:) Οι χειρουργικές ειδικότητες (και η ΓΧ ειδικότερα) έχουν παραδοσιακά ένα πνεύμα «εγώ και κανένας άλλος», που ομολογώ είναι κομμάτι της γοητείας τους, αλλά πρέπει να ξέρεις ως πού το πας και ως από πού και πέρα σε πάει, και να το σταματάς. Και ως προς την αναλγησία, είναι κάπου στη μέση η απάντηση, υπάρχουν παρατραβηγμένα και από τις δύο μεριές.

    Πάντως ένα είναι το σίγουρο: ευχαριστήθηκα το ξύρισμα χαραματιάτικο όσο τίποτα:DD


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Οκτώβριος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

