Απαράδεκτοι

Αυτές τις μέρες έχω χαρεί ιδιαίτερα γιατί ανακαλύπτω πως αρκετές καφετέριες εδώ στη Ναύπακτο παρέχουν WiFi πρόσβαση στους πελάτες τους. Αρκετά hotspots είναι ξεκλείδωτα, και τα περισσότερα μαγαζιά από αυτά που τα κλειδώνουν δίνουν τους κωδικούς αβίαστα στους πελάτες. Έτσι έχουμε όλοι Internet όποια ώρα το χρειαστούμε, είτε για να δούμε ένα τηλέφωνο, να στείλουμε ένα mail, να ανοίξουμε μια σελίδα βρε αδερφέ – και είναι τεράστια βολή για όλους τους χρήστες, από τους βασικότερους μέχρι τους πιο προχωρημένους, πώς να το κάνουμε.

Προσέξατε ότι χρησιμοποίησα τη λέξη «τα περισσότερα»;

Ωραία, γιατί ακολουθεί επικό κράξιμο.

Υπάρχει ένα μαγαζί εδώ στη Ναύπακτο, καφετέρια/μπαράκι, από αυτά του πεζοδρόμου στο λιμάνι, που μαζεύει αρκετό κόσμο. Καθόμαστε με έναν φίλο, βλέπουμε στα iPhones μας hotspot διαθέσιμο με το όνομα του μαγαζιού, κλειδωμένο. Ωραία λέμε, εξυπηρετεί. Κάποια στιγμή θέλαμε να βρούμε κάποιες πληροφορίες οπότε φωνάζουμε την σερβιτόρα και ζητάμε τον κωδικό.

Και παίρνουμε την – εκπληκτική, εν έτει 2008 – απάντηση: «δε δίνουμε τον κωδικό, είναι για προσωπική χρήση».

Και κρεμάνε τα σαγόνια μας με τη γυφτιά του Νεοέλληνα μικρομαγαζάτορα.

Είναι δυνατόν; Να μην ξέρεις ρε φίλε το καταλαβαίνω, να μην έχεις να πάρεις ένα router και να βάλεις και μια σύνδεση το σέβομαι, να μη θες να ξοδευτείς το ανέχομαι – αλλά βάζεις σύνδεση, βάζεις router, ανοίγεις το ασύρματο δίκτυό σου και βγάζει εμβέλεια μέχρι το δρόμο… και το έχεις για «προσωπική χρήση»; Και τι σκατά προσωπική χρήση είναι αυτή; Video chat με τη γκόμενά σου στα πέρατα του κόσμου ή τσόντες με τα φιλαράκια σου; Δε γνωρίζω, απορία διατυπώνω – να μην παρεξηγούμαστε, έτσι;

Λοιπόν, οι τακτικοί αναγνώστες ξέρετε καλά ότι σε θέματα αποδοκιμασίας και επιδοκιμασίας είμαι πολύ στρίγκας, δύσκολα θα βγάλω τελεσίδικη κρίση για κάποιον από εδώ. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση θα τα χώσω γιατί αξίζει. Το μαγαζί είναι το Barbarossa στον πεζόδρομο του λιμανιού της Ναυπάκτου, απέναντι από το Q Bar και δίπλα στις ταβέρνες του πεζοδρόμου – θαυμάστε φωτό:

barbarossa.JPG

Όσοι έρθετε Ναύπακτο για οποιονδήποτε λόγο έχετε υπ’ όψιν σας την τακτική του μαγαζιού ως προς το WiFi hotspot που ήδη διαθέτει και λειτουργεί. Εγώ προσωπικά δεν ξαναπατάω εκεί που να με πληρώνουν – κάτι τέτοιες συμπεριφορές είναι που μας πάνε πίσω και που αποξενώνουν το λαό μας από την τεχνολογία.

Φτου σου κύριε ιδιοκτήτη, ντροπή σου. Πολύ κρίμα κύριε ιδιοκτήτη μου. Ξεκλείδωσέ το, βάλ’ το στο κρυφό ή πέτα το – αλλά μη μας το μοστράρεις φάτσα κάρτα και να μας λες ότι δε μας δίνεις.

36 Responses to “Απαράδεκτοι”


  1. 1 itsomp 18 Αυγούστου 2008 στο 2:01 πμ

    Flareman, foul.
    Ιδιοκτησία του είναι και δυστυχώς ή ευτυχώς έχει την επιλογή αν θα το μοιραστεί και με τους πελάτες του. Το πιο πιθανό είναι ότι έβαλε το Αccess Point μόνο και μόνο για το σύστημα παραγγελιών (ξέρεις σερβιτόρα με PDA και χαμόγελο).
    Μπορεί να κάνει χρήση κάποιου e-banking και να φοβάται ότι θα μπορείς να του κλέψεις στοιχεία.
    Μπορεί να φοβάται μην αρχίσεις να κατεβάζεις torrents.
    Μπορεί καν να μην έχει σύνδεση στο internet και απλώς να είναι για τις παραγγελείες. Anyway, foul. Σαν να πήρε ο μαγαζάτορας pizza για αυτόν και το προσωπικό, και να γκρινιάζεις που δεν σου έδωσαν.
    (Αν είχα cafe, θα το είχα AP ανοιχτό προς τους πελάτες – αλλά δεν είναι δική σου η επιλογή)

  2. 2 themos 18 Αυγούστου 2008 στο 4:43 πμ

    Και εγώ θα συμφωνήσω με τον itsomp. Είναι σαν να λες πως δε μπορώ να βάλω wifi στο μαγαζί μου εκτός και αν το έχω public. Εκνευριστικό ναι, γυφτιά όχι.

  3. 3 WorldCitizeN 18 Αυγούστου 2008 στο 9:00 πμ

    Άλλος ένας που συμφωνεί με τον itsomp…

    Εκτός αυτού, για ένα μαγαζί το hotspot δεν είναι «πετάω απλά ένα ασύρματο, τσιμπάω και ένα πελάτη παραπάνω».
    (Πρέπει να πάει πρώτα το ανιψάκι στο θείο-ιδιοκτήτη να του εξηγήσει κάποια πράγματα, να το setάρει και μετά 🙂 )

  4. 4 Διαλεκτή 18 Αυγούστου 2008 στο 1:03 μμ

    Ναι κι εγώ σε είδα στο γουγλε ρήντερ και ήρθα να σου τραβήξω το αυτί.

    Δηλαδή εάν θέλει για να το laptop ή τα μηχανάκια της παραγγελίας ή για να έχει και στο σπίτι του από πάνω από το μαγαζί πρέπει να σε ρωτήσει; Η τελοσπάντων γιατί του κάπνισε να έχει ένα wifi και να το βάζει εκεί για να ρωτάνε οι περίεργοι! Ώχου!!!

    Για πολύ καλομαθημένα μου γίνατε!

    Earth to Flareman, Earth to Flareman 😛

  5. 5 Διαλεκτή 18 Αυγούστου 2008 στο 1:03 μμ

    s/για να το laptop /για το laptop

  6. 6 dtsomp 18 Αυγούστου 2008 στο 1:14 μμ

    Και ας μην ξεχνιόμαστε ότι ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο το νομικό πλαίσιο για τον ασύρματο διαμοιρασμό Internet. Σ’αρέσει-δεν σ’αρέσει, μια χάρα δικαίωμά του είναι να το έχει όπως γουστάρει.

    Ευκαιρία όμως να συμπληρώσω κάτι: είναι πολύ χμμμ ενδιαφέρον που σε τουριστικά μέρη όπως, καλή ώρα, η Ναύπακτος και τα Χανιά οι καφετέριες με τα ανοιχτά WiFi είναι μπόλικες, ενώ στα μεγάλα αστικά κέντρα οι ιδιοκτήτες κάνουν την πάπια…

  7. 7 Flareman 18 Αυγούστου 2008 στο 8:18 μμ

    Μ’ αρέσει γιατί συμφωνείτε διαφωνείτε γουστάρετε κουβέντα!:DD

    Προσωπικά εμμένω στην άποψη μου. Για τις παραγγελίες δεν είναι γιατί παίζει παραδοσιακό σύστημα μου τα λες και τα θυμάμαι – όχι PDA based καταχωρήσεις. Τρόπος να περιορίσεις τον χρήστη που θα μπει υπάρχει – και δε μπορώ να δεχτώ ότι βάζει ένα AP, το ρυθμίζει ως visible και μετά σου λέει φοβάμαι μη με ξετινάξεις στα torrents οπότε βλέπε και ζήλεια σου. Άλλο κλειδωμένο, άλλο μη ανιχνεύσιμο.

    Πιστεύω ότι κάθε hotspot πρέπει να είναι ξεκλείδωτο, εκτός αν υπάρχει πολύ πολύ συγκεκριμένος λόγος να είναι κλειδωμένο – αν γίνεται να μην είναι στα ορατά σε αυτές τις περιπτώσεις θα ήταν το καλύτερο. Στην Αθήνα στο δικό μου έχω ήδη απενεργοποιήσει το authentication και απλώς έχω βάλει ένα δυο rules για να περιορίσω ακριβώς τέτοια περιστατικά κακοχρησίας. Από εκεί και πέρα, ας μπει όποιος θέλει κι ας δουλέψει Internet.

    Εκτός αυτών, το θέμα ασφάλεια κατά τη μεταφορά στοιχείων δεν το δέχομαι γιατί κατά τη μεταφορά στον server π.χ. της τράπεζας τα πάντα πάνε encrypted οπότε και να τα υποκλέψω δεν έχει να φοβηθεί τίποτα – ούτε ευσταθεί το να έχει το σπίτι του από πάνω, δε θα έδινε στο δίκτυο το όνομα του μαγαζιού τότε:)

    Τέλος πάντων, η ουσία που θέλω να βγάλω είναι η εξής: δικαίωμά του να κάνει ό,τι θέλει ναι. Δε μπορώ να τον εξαναγκάσω σε κάτι και σίγουρα έχει κάθε νομικό έρεισμα. Δικαίωμά μου όμως κι εμένα να σχηματίσω εντύπωση. Και όταν έχει ασύρματο δίκτυο ορατό με το όνομα του μαγαζιού, χωρίς προφανή λόγο υπάρξεως (π.χ. PDAs για παραγγελίες) πέραν της πρόσβασης στο Internet, ε εγώ το θεωρώ μικρότητα. Κατά πάσα πιθανότητα δεν του στοιχίζει τίποτα να το ανοίξει και σίγουρα κάνει καλύτερη εντύπωση στους θαμώνες του, χωρίς να σημαίνει πως το κάνει κατ’ ανάγκη για άγρα πελατών. Δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει αυτό που θέλω, αλλά και δεεε βλέπω σοβαρό λόγο να μην το κάνει. Σίγουρα βγαίνει κερδισμένος σε βάθος χρόνου!

    (σημειωτέον, μπορεί να ήταν ο οποιοσδήποτε μαγαζάτορας έτσι; Δεν έχω κάτι το προσωπικό με τον συγκεκριμένο, ούτε που ξέρω τη φάτσα του)

    Αλλά θα το ξαναπώ, τρελαίνομαι γιατί σας αρέσει να κάνετε κουβέντα:D Λείπουν και τα trolls και είμαστε τζετ:)

  8. 8 Tinsie 18 Αυγούστου 2008 στο 8:29 μμ

    Υποψιάζομαι ότι δεν έχει ιδέα πώς να το κρύψει…

  9. 10 dtsomp 18 Αυγούστου 2008 στο 9:00 μμ

    Και πάααααμε παλι…

    1. Δεν καλύπτεται νομικά να το ανοίξει ελεύθερο. Ούτε εσύ 😉
    2. Ελεύθερο access point που δεν είναι κατά κάποιο τρόπο απομονωμένο από το υπόλοιπο δίκτυο, είναι κίνδυνος για το τοπικό σου δίκτυο.
    3. e-banking over unencrypted WiFi = extreme sport. Ακόμα κι αν βαριέται να παραβιάσει το SSL, υπάρχουν τόσοι άλλοι τρόποι να χωθεί (ένα keylogger στο 12 παρακαλώ).
    4. μερικοί συνδυασμοί routers/access points και υπολογιστών με XP με συγκεκριμένες κάρτες έχουν τρομερό πρόβλημα σύνδεσης σε μη visible δίκτυο.
    5. Έστω κάποιος λεβέντης συνδέεται από το AP σου και κάνει κάποια χοντρή ζημιά. Οποιοσδήποτε το ερευνήσει, θα καταλήξει σε σένα.
    6. Καλά ρε, νιώθεις; Επειδή έδωσε το όνομα του μαγαζιού στο AP, περιμένεις να το έχει και ανοιχτό; Απαπαπαπαπα, και την είχα σε εκτίμηση την Ιατρική… 😛

    Μπορεί να όλοι να ΘΕΛΟΥΜΕ να είναι ανοιχτό το WiFi ενός μαγαζιού, αλλά πρακτικά μας κάνει χάρη ο ιδιοκτήτης όταν το ανοίγει.

    Και όπως λέει το γνωμικό «άμα μάθει η γριά στα σύκα…» 😀

  10. 11 Anilikos 18 Αυγούστου 2008 στο 9:08 μμ

    Συμφωνώ άκρως με dtsomp. Δικαιωματικά αλλά και προστατεύοντας τον εαυτό του, ο ιδιοκτήτης μπορεί και ίσως πρέπει να το κλειδώνει. Αν και εφόσον καλυφθεί νομικά, τότε να το αφήνει φρι. Αν δεν ξέρει πως να προστατευτεί, τότε κλείστο να πάει στο διάλο μην έχουμε κανένα μπελά 🙂

  11. 12 itsomp 18 Αυγούστου 2008 στο 9:17 μμ

    Έλα τώρα. Εσένα σε πείραξε περισσότερο το ότι δεν κατάφερες να κάνεις (πλήρη) μόστρα το iphone στην ξανθιά απένταντι :p
    Μπορεί να ΘΕΛΕΙ να βάλει PDAs.
    Μπορεί να μην ξέρει ότι η κίνηση είναι encrypted στο webbanking (εκεί πήγαινα και στην αρχή).
    Μπορεί ακόμα να πειραματίζεται.
    Μπορεί…
    (σου φέρνω άπειρες περιπτώσεις αν θες).

    Δεν είναι όμως για «Φτου σου κύριε ιδιοκτήτη, ντροπή σου». Εντάξει, ντρέπομαι και γω που κλειδώνω τη μηχανή μου. Δεν μπορείς να λες «ντροπή σου» σε κάποιον που απλώς εκμεταλλεύεται/προστατεύει την ιδιοκτησία του.
    Ένα «κρίμα» θα ήταν πολύ πιο κατανοητό από μέρους σου.

  12. 13 diakoptis 19 Αυγούστου 2008 στο 11:31 πμ

    υπάρχει και η περίπτωση να παίζει μουσική από online radio του εξωτερικού, να μην γνωρίζει πως να βάλει limit στο download για τους extra χρήστες και να μην θέλει να το διακινδυνεύσει, ανησυχώντας μην του λιώσεις τη γραμμή και δεν μπορεί να παίξει τη μουσική του.

    ps. κατα τα άλλα τρελός κάφρος, που κουνάει το wifi μπροστά στη μούρη του πεινασμένου internet «flareman» addicted 😛 ντροπή και αίσχος λολ

  13. 14 manolis 19 Αυγούστου 2008 στο 12:02 μμ

    Και εμένα η γνώμη μου πάντως είναι ότι καλά κάνει το κατάστημα να μη δίνει σε οποιονδήποτε πρόσβαση στο WI-FI..
    Και εμένα μου τη δίνει στα νεύρα να βλέπω 200 hotspots και να μη μπορώ να συνδεθώ σε κανένα αλλά τι να γίνει, άμα θέλω να δω κάτι επειγόντως θα μπω με το wind plus non stop να το κοιτάξω ή θα κάνω λίγο υπομονή να πάω σπίτι μου..
    Anyway καλό θα είναι να υπάρχει πρόσβαση παντού..

  14. 15 apas 19 Αυγούστου 2008 στο 2:11 μμ

    Λοιπόν, όταν λέμε Access Point εννοούμε το free Wi-Fi. Τεχνικά AP σημαίνει όντως ένα οποιοδήποτε δίκτυο που ο router τρέχει σαν server (και καλά) και ελέγχει τα Attached devices, IPs κλπ κλπ.

    Συνεχίζουμε… Όλα τα cafes/αεροδρόμια θα έπρεπε να έχουν free Wi-Fi. Για δείτε λίγο τι παίζει στη USA. Κάθε καφέ κλπ κλπ, έχει δωρεάν Wi-Fi. Κανένας δεν πρόκειται να κατεβάσει torrents από cafe, αλλά για να δει τα mail του από το iPhone ή να μπει στο internet από το λάπτοπ θα το κάνει.

    Και στο κάτω κάτω αυτή η λογική πρέπει-να-πληρώνεις-για-το-56κμπς-και-καλά-αδσλ-ιντερνετ-μου στην Ελλάδα πρέπει να εκλήψει. Ακόμα και σε αυτό για κερδοσκοπία το πάνε.

    Το θέμα είναι βέβαια αυτός ο τυπάς το έχει visible αλλά κλειδωμένο. Είναι όντως δικαιωμά του, αλλά είναι ΓΥΦΤΙΑ, ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΤΗΤΑ. Πώς να το πω? Καλύτερα να μην έβαζε καθόλου.

    Και νομίζω ότι τα PDAs για τις παραγγελίες δεν θα πάθουν και τίποτα αν υπάρχουν και άλλοι 2-3 τυπάδες με access 2 t3h internet ούτε θα προσπαθήσουν να αλλάξουν την παραγγελιά και το e-banking λογαριασμό του. ROTFL…

    Όταν αναπτυχθεί η Ελλάδα ξυπνήστε με…

  15. 16 Flareman 19 Αυγούστου 2008 στο 2:12 μμ

    @dts: Επειδή έδωσε το όνομα του μαγαζιού δεν είναι του σπιτιού του, και επειδή είναι του μαγαζιού πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι ξεκλείδωτο – λίγο διαφορετικό το point μου:) Καλά, για τη γριά και τα σύκα έχεις απόλυτο δίκιο:DD

    @Ανήλικο: Μου φαίνεται λίγο οπισθοδρομικό να βάζει AP και να το κλειδώνει γιατί π.χ. θα πάει κάποιος να τον λιώσει στα torrents. Ένα κλείδωμα στις θύρες θέλει, δεν είναι μεγάλη υπόθεση.

    @its: (δίνετε ρέστα τα δυο αδέρφια:D) Για το κρίμα που λες έχεις δίκιο, συμφωνώ. Η βασική μου θέση εδώ είναι πως το ιδανικό θα ήταν ένας καταστηματάρχης που μπαίνει στα έξοδα να βάλει πρόσβαση στο Internet να φροντίσει να δώσει αυτή την πρόσβαση και παραέξω με κάποιον τρόπο, ασχέτως αν χρειάζεται router για άλλες δουλειές.

    @Διακόπτη: Εδώ ρε την Pandora την πάνε για κλείσιμο απ’ τις χρεώσεις – πού ζεις;:DDDD Εντροπή, εντροπή και όνειδος:P

    @Μ: Αυτό το θέμα με την πρόσβαση παντού είναι η ουσία – αν δεν προνοεί η κοινότητα ή ο Δήμος με κάποιον τρόπο επαφιέμεθα στα μαγαζιά. Μπορώ να καταλάβω το ότι κάποιος δε θέλει να ασχοληθεί με το τεχνικό μέρος άρα δε βάζει – αλλά το να βάζει και να μη δίνει έστω κάποιας μορφής πρόσβαση προς τα έξω είναι πρόβλημα κατ’ εμέ.

  16. 17 apas 19 Αυγούστου 2008 στο 2:19 μμ

    edit and add this to my previous comment: ^_^

    δηλαδή συμφωνώ με τον flareman!

  17. 18 Flareman 19 Αυγούστου 2008 στο 2:26 μμ

    @apas: Το θέτεις λίγο πιο κάθετα απ’ ότι θα το έκανα εγώ, αλλά σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το πνεύμα των όσων λες:) Δικαίωμά τού του ανθρώπου αλλά χτυπάει πολύ άσχημα στα μάτια των τρίτων.

  18. 19 unseen 19 Αυγούστου 2008 στο 2:29 μμ

    @flareman αυτό ακριβώς λέω και εγώ 🙂 Και δεν χτυπάει μόνο άσχημα… Πολύ χειρότερα φαίνετε στους πελάτες. Π.χ. ήμουν Νάξο και είχε 4ευρώ τη μισή ώρα FOR FUCK SAKΕ βέβαια αυτός δεν το είχε κλειστό αλλά το ίδιο χάλια ήταν. :@

  19. 20 apas 19 Αυγούστου 2008 στο 2:30 μμ

    εγώ το έκανα το comment. μπέρδεψα τα accounts. αν θες κάντο edit 🙂

  20. 21 Flareman 19 Αυγούστου 2008 στο 2:31 μμ

    Δε γίνεται να το κάνω, αλλά νομίζω μετά δήλωση κανείς δεν πρόκειται να σε παρεξηγήσει:DD

  21. 22 dtsomp 19 Αυγούστου 2008 στο 5:30 μμ

    Θα χρησιμοποιήσω το κλασσικό παράδειγμα της 20χρονης γειτόνισσας: όλοι ευχόμαστε και περιμένουμε να βγει γυμνόστηθη στο μπαλκόνι της κάθε πρωί. Τα πουλάκια θα κελαηδήσουν, τα λουλούδια θα ανθίσουν και ο κόσμος θα ομορφύνει και θα γίνει καλύτερος. Το ότι φουσκώνει το μπλουζάκι της (και φαίνεται από μακριά) δεν σημαίνει ότι μπορούμε να ποστάρουμε φωτογραφίες με υπότιτλο «η τσούλα που μένει ντυμένη».

    (οι έχοντες διαφορετικά γούστα ας αντικαταστήσουν την κοπέλα με μελαχρινό χτίστη στο διπλανό γιαπί :D)

    Σημείωση: στο εξωτερικό δεν είναι τόοοοσα πολλά τα free wifi. Π.χ. στην Σουηδία επικρατούν (άνω του 90%) τα συνδρομητικά access points (όπως αυτά της Forthnet εδώ). Στα Starbucks της Αμερικής (πρακτικά ο #1 πάροχος wifi), η σύνδεση είναι επίσης επί πληρωμή.

  22. 23 PlanB 19 Αυγούστου 2008 στο 5:56 μμ

    Σε λάθος σημεία πηγαίνεις για καφέ, bro! Centro Porto και πάλι Centro Porto (και με free wi-fi)!

    For the record, απαράδεκτον (για πράκτορες, που έλεγε κι ο Βέγγος) να κλειδώνουν το wi-fi. Αφού χρεώνουν όσο χρεώνουν τον καφέ, ας έχουν το net ως μία επιπλέον παροχή προς τον πελάτη. Ειδικά στα σημεία όπου ο κόσμος κάνει διακοπές και μπορεί να θέλει να τσεκάρει κανένα mail, π.χ.

    Γενικά, πάντως, το Barbarossa το έχω κόψει πολλά χρόνια τώρα για διάφορα άλλα (ας πούμε, δεν μου αρέσει κα-θό-λου η μουσική)…

  23. 24 Flareman 19 Αυγούστου 2008 στο 6:25 μμ

    @dts: Ακόμη και τα πληρωματού APs στο εξωτερικό όμως είναι βιώσιμη λύση – οι τιμές δε συγκρίνονται με αυτές της Ελλάδας. Στα ‘φκά μας Starbucks χρεώνουν τον κούκο αηδόνι για να μπεις:Χ Το παράδειγμα με τη γυμνόστηθη καλό αλλά λίγο άτοπο πιστεύω – τα κάλλη της γειτόνισσας είναι μέλη της σωματικής της ανατομίας, σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να γυρίσει ο οποιοσδήποτε και να πει ότι θα έπρεπε να είναι δωρεάν αγαθό. Και σίγουρα δε μας χρεώνει η γειτόνισσα για να κάτσουμε στα μπαλκόνια μας:)

    @PB: Του Centro Porto παίζει άψογα (και στους καναπέδες κάτω από τα τζάμια πιάνει και στον πεζόδρομο!), ουδέν παράπονο:) Συμφωνούμε πάντως, έπρεπε να είναι φρι – τουλάχιστον στο συγκεκριμένο μαγαζί.

  24. 25 dtsomp 19 Αυγούστου 2008 στο 7:39 μμ

    Ρε Flareman, στον αέρα τα πετάς; Έχεις δει ποτέ χρεώσεις εξωτερικού;

  25. 26 Flareman 19 Αυγούστου 2008 στο 8:10 μμ

    Πληθωρισμός, αξία χρημάτων, μισθοί, γιου νόου;:) Πες τιμές να συγκρίνουμε.

  26. 27 dtsomp 19 Αυγούστου 2008 στο 9:37 μμ

    Πρόσφατη εμπειρία: 8 €/ώρα στο αεροδρόμιο της Στουτγκάρδης και 1,2€/10λεπτά T-Mobile Γερμανίας. Χωρίς να αναπροσαρμοσθεί το πορτοφόλι μου στους γερμανικούς μισθούς 😀

  27. 28 diakoptis 19 Αυγούστου 2008 στο 11:11 μμ

    10:1 στο τρελογιατρό…έλα να πέφτουν τα στοιχήματα. 😛

  28. 29 Flareman 19 Αυγούστου 2008 στο 11:27 μμ

    @Διακ: Τη σαχλαμάρα σου εσύ, δεν άντεχεις στιγμή ε:)

    @dts: Κι αυτές οι τιμές είναι απαράδεκτες. Θες παράδειγμα σωστής τιμής; Starbucks Αμερικής, 30 δολλάρια το μήνα (ναι, το μήνα), αλλιώς 6 δολλάρια τη μέρα (ναι, τη μέρα) – κι αυτά με τις τρέχουσες ισοτιμίες. Νομίζω είναι καταληκτικό το επιχείρημα:)

  29. 30 dtsomp 19 Αυγούστου 2008 στο 11:40 μμ

    21 ευρώ τον μήνα η Forthnet. Όχι και καταληκτικό το επιχείρημα 😛

    Η φτηνότερη συνδρομή που έχω δει μέχρι τώρα είναι της The Cloud – 7 british pounds τον μήνα για μία συσκευή ή 10 λίρες για όλες σου τις συσκευές…

  30. 31 diakoptis 20 Αυγούστου 2008 στο 5:17 μμ

    @Διακ: Τη σαχλαμάρα σου εσύ, δεν άντεχεις στιγμή ε

    αρχίζεις να μπαίνεις στο πνεύμα μου.

  31. 32 Flareman 21 Αυγούστου 2008 στο 1:13 μμ

    @διακ: είδες;:D

    @dts: Ναι αλλά Forthnet συνδρομή παίρνεις αν κάνεις λογαριασμό για σπίτι, δεν είναι πληρώνω στο μαγαζί και μπαίνω. Έχουμε αλλάξει κουβέντα βέβαια, αλλά γενικά είμαι της άποψης δώσε στον κόσμο πράμα, αλλά αν είναι πληρωματού τουλάχιστον κάντο όσο πιο φθηνό, απεριόριστο και αδέσμευτο μπορείς.

    Η Cloud όταν λες μια συσκευή; Με MAC address το βλέπει; Για πες κάνα ντετάιγ.

  32. 33 dtsomp 21 Αυγούστου 2008 στο 6:48 μμ

    Η συνδρομή της Forthnet που αναφέρω είναι μόνο για wi-fi. Ούτε DSL, ούτε τίποτα.

    Ναι, η The Cloud εντοπίζει την συσκευή με την MAC address – την καταχωρείς όταν κάνεις το account. Έχει βέβαια και pay-as-you-go, όπου μιλάμε για… 4 λίρες/30 λεπτά αν πληρώσεις με sms :/
    Λεπτομέρειες εδώ: http://www.thecloud.net/for-you

    Αν αποφασίσεις για συνδρομή, προτίμησε το UK site. Στο γερμανικό και το σουηδικό site της Cloud οι τιμές πάνε στα 30 ευρώ τον μήνα 😀

  33. 34 Flareman 22 Αυγούστου 2008 στο 1:32 μμ

    Ναι αλλά τα 400 hotspots της FNet δε συγκρίνονται με το δίκτυο των SB στην Αμερική, όπου η κάλυψη είναι αρκετά μεγαλύτερη. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά αυτή την αίσθηση έχω – και στην περίπτωση που δεν κάνω, τα 21 είναι τσιμπημένα.

    4£ τα 30′;:loooooool: Μαυραγορίτες:DD Προσωπικά δε βλέπω να καταλήγω ποτέ Ην. Βασίλειο ή Γερμανία (και η Σουηδία πολύ πολύ χλωμό) , αλλά αν κάποιος περάσει και διαβάσει τα σχόλια πιστεύω θα τα βρει χρήσιμα:)

  34. 35 manolis 26 Αυγούστου 2008 στο 8:04 πμ

    παιδιά μα γιατί κάποιος ο οποίος θέλει απλώς να κοιτάξει τα email του θα πρέπει να πληρώσει τα διάφορα ποσά που λέμε για να τα δει στη καφετέρια?
    ας τα δει στο σπίτι ή στη δουλειά με την ησυχία του… Γιατί να μπάινεις σε τέτοιο άσκοπο έξοδο..?
    Στο κάτω κάτω της γραφής στην καφετέρια θα πάω για να δω την κοπέλα μου, τους φίλους μου κτλ, δεν θα πάω για να σερφάρω – αποξενωθώ και εκεί απο όλους και όλα…

  35. 36 Flareman 26 Αυγούστου 2008 στο 5:15 μμ

    @man: Μένιο μου έχεις ένα δίκιο – αλλά το ότι θες Internet στο χέρι σου δε σημαίνει ότι σκοπεύεις να αποξενωθείς σώνει και καλά. Μπορεί να συζητάς κάτι με την παρέα και να θέλετε να μπείτε π.χ. στη Wikipedia για να δείτε κάτι επί του θέματος – ή να μην πρόκεται να περάσεις για ώρες από το σπίτι ή τη δουλειά και να θες να κάνεις κάτι συγκεκριμένο.

    Η ουσία είναι πως το Internet χρειάζεται παντού, και λύνει προβλήματα αν χρησιμοποιείται σωστά, με φειδώ και όταν χρειάζεται. Το να μην πληρώσω στην καφετέρια πάντως το βρίσκω 1000% λογικό, ειδικά με τις τιμές των Ελληνικών καφετεριών: θα έπρεπε, αν παρέχεται, να παρέχεται δωρεάν.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Αυγούστου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Jul   Σεπτ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

Αρέσει σε %d bloggers: