Τελικό κεφάλαιο στην οθόνη του Qtek

Οι κλασικοί αναγνώστες θα θυμάστε ότι είχε δημιουργηθεί ένα μεγάλο θέμα με την οθόνη του Qtek 9000 που είχα αγοράσει πριν το περυσινό καλοκαίρι.

Για τους νέους συνοψίζω: η οθόνη έσπασε, χωρίς να το αντιληφθώ και εξ’ όσων μπορώ να συνάγω χωρίς κακή χρήση δική μου, την πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως κάθε μηχανική βλάβη στην οθόνη δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Την πλήρωσα εκτός εγγυήσεως 292 ευρώ και κάτι (για να κρατήσω την εγγύηση για τη συσκευή), και μετά από 10-20 μέρες ξαναέσπασε, υπό τις ίδιες (πάντα κατ’ εμέ) συνθήκες. Δε δέχτηκαν να την επισκευάσουν εντός εγγυήσεως, ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο σέρβις, συμφωνήσαμε να του αφήσω τη συσκευή για να επικοινωνήσει με τα κεντρικά της HTC για να δει αν γίνεται κάτι, τελικά από πέντε με επτά μέρες που μου είχε πει προφορικά ότι πιθανολογεί να πάρει η διαδικασία φτάσαμε στον ένα μήνα, πήρα τη συσκευή πίσω και απευθύνθηκα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Τέλος φλας μπακ.

Στο ενδιάμεσο η υπηρεσία κοινοποίησε την καταγγελία μου στην ACE, τους ζήτησε να απαντήσουν και να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματός μου. Η πολύ καθυστερημένη απάντηση της ACE, η οποία και μου κοινοποιήθηκε, ήταν μία επιστολή πέντε σελίδων, στην οποία για να μην τα πολυλογούμε, ξαναγράφεται ότι η βλάβη είναι από δική μου ευθύνη και δεν επισκευάζεται εντός εγγυήσεως. Δε μπαίνω στη διαδικασία να σχολιάσω/παραθέσω τα λεγόμενα τους, δεν έχει νόημα. Έχουν το μαχαίρι και το πεπόνι και δεν πρόκειται να βγάλω άκρη. Εκτιμώ ιδιαίτερα τη μεσολάβηση του Κράτους στην περίπτωσή μου, κρίμα που δεν απέδωσε. Αυτό που προκύπτει πεντακάθαρα και ξάστερα από την όλη υπόθεση είναι ότι η αντιπροσωπεία της HTC εν Ελλάδι (και αλλού στον κόσμο, προκύπτει) δεν επισκευάζει σπασμένες οθόνες εντός εγγυήσεως επ’ ουδενί.

Να το ξαναπώ αυτό λίγο πιο ξεκάθαρα:

ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΤΗΣ HTC ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ, ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ ΕΞ’ ΟΡΙΣΜΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟ.

Και για να καλύψω τα νώτα μου, ούτε δυσφήμιση είναι ούτε συκοφαντία. Έχω την επιστολή στα χέρια μου για όποιον θέλει να τη δει. Ας ψάξει ο κάθε ενδιαφερόμενος στο Internet και στα διάφορα fora να δει αν και κατά πόσο σπάνε οι εν λόγω οθόνες, δε θα εκφέρω γνώμη. Εγώ προσωπικά πάντως με αυτά τα δεδομένα δεν πρόκειται να ξανααγοράσω τέτοιου είδους συσκευή, ούτε μπορώ καλή τη πίστει να την προτείνω σε κάποιον άλλον αγοραστή.

Τώρα, στο θέμα μας.

Έχω λοιπόν τη συσκευή στο ράφι να κάθεται. Είτε την κρατούσα είτε τη σκότωνα θα έπρεπε να επισκευαστεί – και 300 ξανά δε δίνω που να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα! Επόμενο βήμα λοιπόν, επισκευή do-it-yourself – βρήκα το εγχειρίδιο επισκευής online, η διαδικασία πιστεύω είναι σχετικά απλή, και το μόνο που χρειάζεται είναι καινούργια οθόνη ως ανταλλακτικό για να αντικατασταθεί η παλιά (σπασμένη). Τιμούλα μέσω eBay 90 με 120 γιούρα. Βρήκα, χτύπησα, την έστειλε ο τύπος από Αγγλία χθες πρωί, σήμερα ήταν σπίτι μου:)

Κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο (αύριο μάλλον, αλλιώς απόψε) θα βάλω μπρος να κατσαβιδώσω τον μπέμπη. Θα ακολουθήσει φωτορεπορτάζ με πικάντικες λεπτομέρειες… ας ελπίσουμε να τελειώσει εδώ αυτή η ιστορία και να ξεμπερδέψω!

0 Responses to “Τελικό κεφάλαιο στην οθόνη του Qtek”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουλίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

