Το χάλι της ΟΤΕνετ (πάλι)

Σκόπευα να το αναφέρω χθες αλλά γκολ όπως γύρισα (και φουριόζος όπως ήμουν όλη την άλλη μέρα) δε μου ενέσκηψε.

Που λέτε, σηκώνομαι χθες νωρίς το μεσημεράκι (πες μία και), το πρόγραμμα έλεγε σπίτι μέχρι τις 8 περίπου, άντε και κάναν ψιλοκαφέ εδώ κοντά. Λέω ωραία, να βγάλουμε καμιά δουλειά στον iMac – κάθομαι, φτιάχνω καφεδάκι, ανοίγω προγράμματα, σελίδες και αρχίζω την ενημέρωση.

Δεν είχα προλάβει καλά καλά ειδήσεις να διαβάσω και πέφτει στη σύνδεση η σιωπή των αμνών. Τσεκ τα λαμπάκια στο ρούτερ, όλα εντάξει. Τσεκ τα καλώδια, όλα στη θέση τους, μπαίνω στο interface, έχω IP κανονικά, δοκιμάζω με τον παλιό και το iPhone, νεκρική σιγή. Μέχρι και το δεύτερο ρούτερ – καβάτζα έβαλα, τζίφος. Δε μπορεί λέω, συνδεσμολογία όλα τσεκάρουν, παίρνω συγχρονισμό με DSLAM και IP, κάποια μαλακία κάνουν με τους DNS servers τους. Δε σκέφτηκα εκείνη την ώρα να βάλω κάνα OpenDNS στο ρούτερ και να ξεμπερδεύω αλλά τέσπαν.

Στο θέμα μας. Παίρνω στο 801 11 35555, τμήμα CS της ΟΤΕνετ (και πλέον και του ΟΤΕ για θέματα DSL). Κάθομαι ένα τέταρτο μετρημένο στην αναμονή – και ως γνωστόν, σε τέτοιες υπηρεσίες κάθε ωρολογιακό λεπτό που περιμένω πολλαπλασιάζει τα νεύρα μου. Με τα μύρια ζόρια βγάζω γραμμή: «παρακαλώ». Λέω θα σφαχτούμε τώρα. Κρατάω κοσμιότητα, λέω είμαι ο τάδε, μένω εκεί, με εξυπηρετεί το δείνα DSLAM, έχω το χι πακέτο και έχω αυτό το πρόβλημα. Τέλος πάντων τρόποι μηδέν, προσπαθούσε να με πείσει ότι το πρόβλημα το είχα μόνο στις web pages και μόνο τα τελευταία πέντε δέκα λεπτά (είχα κλείσει 45λεπτο με το ρολόι εγώ). Ρωτάω τι πρόβλημα υπάρχει, μου λέει τεχνική δυσλειτουργία σε όλα τα φοιτητικά πακέτα. Ξαναρωτάω εγώ, κάτι πιο συγκεκριμένο; Δε γνωρίζω λεπτομέρειες μου λέει. Ρωτάω πόση ώρα θα κρατήσει η επισκευή, και μου απαντάει η τύπισσα ότι έχουν επιληφθεί του ζητήματος και να ξαναπροσπαθήσω να συνδεθώ αργότερα. Απαντάω «μα είμαι ήδη συνδεδεμένος, πόση ώρα εκτιμάται ότι θα κρατήσει η επισκευή»; Άκρη δεν έβγαλα, γλώσσα δυο μέτρα μου έβγαλε, τα νεύρα μου βγήκανε, σύνδεση ξαναείδα μετά από έξι ώρες.

Είπαμε, γενικά η ΟΤΕνετ δεν είναι κακή σε θέμα ποιότητας γραμμής, αλλά όταν αποφασίσει να σου σπάσει τα νεύρα μπορεί να το κάνει πολύ εύκολα. Και δε θα γκρίνιαζα για το ντιλέι αν ήταν πιο καλότροπη η υπάλληλος – ευγένεια über alles:/

26 Responses to “Το χάλι της ΟΤΕνετ (πάλι)”


  1. 1 dtsomp 25 Ιουνίου 2008 στο 9:14 μμ

    Τζάμπα μαλώνεις. Είχε πτώση το GUnet σήμερα.

  2. 2 m0rpheas 25 Ιουνίου 2008 στο 9:37 μμ

    Καλά, όλα τα CS τα ίδια χάλια πάνω-κάτω… Και πάνω απ’ όλα ευγενικοί υπάλληλοι. Δε θα ξεχάσω με τίποτα τη δικιά μου ιστορία. Forthnet, τέλη Αυγούστου. Κοντεύουν 3 μήνες από την ημέρα που καταχωρήθηκε η αίτηση (20 μέρες υπόσχονταν) και έχουν ξεκινήσει οι ενεργοποιήσεις στο DSLAM μου. Αυτή η μέρα ήταν που μου είχαν πει ότι «σίγουρα θα ενεργοποιηθείτε». Ίντερνετ φυσικά δεεεεν και σαν δεν ντρέπομαι, έχω το θράσος να πάρω τηλέφωνο. Μετά από κάνα μισάωρο βγαίνει μία, της λέω το και το, μου λέγατε για σήμερα κτλ. Και μου λέει ότι δεν ξέρει πότε θα ενεργοποιηθώ. Κάνω τα παράπονα μου (με το ζόρι κρατιέμαι να μην της κάνω επίδειξη γαλλικών, ήταν και απότομη) και μου λέει τη θεϊκή ατάκα «Ε, εντάξει, συμβαίνουν αυτά!». Αυτό ήταν… Δεν έχω βρίσει γυναίκα έτσι… Μπορεί να μην έχω βρίσει ούτε άντρα όσο έβρισα αυτή… Όλοι τα ίδια σκ@τ@ είναι τελικά και άκρη δεν βγάζεις!

  3. 3 Flareman 25 Ιουνίου 2008 στο 9:53 μμ

    @dt: Έτσι εξηγείται – τζάμπα όντως. Λίγο καλύτεροι τρόποι δε θα τη σκότωναν πάντως.

    @μ: Δεν ξέρω ποιος είναι ο παράλογος, αυτοί που δε φέρονται ως υπάλληλοι προς πελάτες ή εμείς που χτυπιόμαστε γιατί μείναμε πόσες ώρες/μέρες/βδομάδες αποσυνδεδεμένοι:)

  4. 4 Διαλεκτή 26 Ιουνίου 2008 στο 4:09 πμ

    Λυπάμαι που είμαι στη δυσάρεστη θέση να σε ενημερώσω πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων είναι αδιόρθωτοι μαλάκες. Ειδικά όταν κακοπληρώνονται ή/και όταν έχουν (ημι?)δημόσια θέση.

  5. 5 itsomp 26 Ιουνίου 2008 στο 10:23 πμ

    Είχε πέσει το GRNet, το δίκτυο που συνδέει όλα τα Ελληνικά πανεπιστήμια μεταξύ τους, με το Internet και το AIX. Προσοχή, το AIX είναι άλλο φρούτο. Athens Internet eXchange. Εκεί συνδέονται όλοι οι ελληνικοί ISP.
    Για την ακρίβεια, είχαν κοπεί και οι 2 ίνες με Ευρώπη.
    Στο auth έχουν ένα πολύ ωραίο εργαλειάκι που βλέπει την κατάσταση γραμμών του GRNet:
    http://noc.auth.gr/network/monitor/gr_map/
    Πριν ξαναγκρινιάξεις δες αυτό.

    A. Δεν είσαι αρκετά παρατηρητικός. Έβλεπες Ελληνικές σελίδες. (Εκτός αν είχες όντως openDNS που δεν θα έβλεπες τίποτα).
    Β. Αν έβγαινες μέσω ΟτεΝετ στο Interrnet θα έβλεπες δίκτυο. Για την ακρίβεια, στην Οτενετ μόνο πληρώνεις. Είναι ντροπή αυτό που κάνουν, γιατί κατά βάθος μόνο την γραμμή σου δίνουν και υποστήριξη. ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ IP ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΟΥ δεν περνάς από ΟΤΕΝΕΤ. Όλα είναι GRNet. Μόνο στο κομμάιτ του authentication έχουν κάποια σχέση.
    Γ. Αν ήθελαν πραγματικά να εξυπηρετήσουν, θα έπρεπε να κάνουν ένα λογαριασμό για τα φοιτητικά πακέτα, ώστε να εξυπηρετηθούμε όλοι, και να τον απενεργοποιήσουν όταν με το καλό επανερχόταν η σύνδεση. Αλλά γιατί να δώσουν δικό τους bandwidth σε πελάτες που τους πληρώνουν? 😀
    Δ. Ο ΟΤΕ έκανε τη ζημιά, ο ΟΤΕ την επιδιορθώνει, αλλά ο ΟΤΕ (ΟΤΕΝΕΤ) δεν έχουν καμία ιδέα στο τι γίνεται. Εγώ εκεί θα έβριζα 😀

  6. 6 Flareman 27 Ιουνίου 2008 στο 12:11 πμ

    @itsomp: Ναι, δεν έκατσα να κάνω αναλυτική διάγνωση εκείνη την ώρα, βιαστικά είδα ότι παρέλυσε το σύμπαν και σπάστηκα – αυτά που χρειαζόμουν δεν τα έβλεπα. Η ΟΤΕνετ κάνει τον μεσάζοντα μεν αλλά σε αυτούς τα δίνω, σε αυτούς πήγα για την αίτηση, από αυτούς περνάω πύλη για να μπω – άρα πολύ σωστά και σε αυτούς απευθύνομαι για technical support.

    Δε γκρινιάζω γενικά αν δεν έχω λόγο. Καταλαβαίνω ότι ο ΟΤΕ έκανε τη μαλακία και ότι το κώλυμα ήταν λόγω ανωτέρας βίας αλλά όταν είμαι καθώς πρέπει και ευγενικός απαιτώ την ίδια συμπεριφορά. Αν δεν έχει ενημέρωση να σκυλοβριστεί με αυτούς που τους ενημερώνουν και να μη μου τη βγαίνει με κόκκινο!

    Σωστός;:)

  7. 7 itsomp 27 Ιουνίου 2008 στο 12:56 πμ

    Έλα τώρα… αφού τρώγεσαι για να γκρινιάξεις :p
    Το θεϊκό είναι πως σχεδόν μόνιμα είναι κομμένη η μια από τις 2 ίνες. Απλώς καμιά φορά κάνουν την καγκουριά και κόβονται και οι 2 ταυτόχρονα.
    Είπαμε, ο ΟΤΕ δεν ενημερώνει τον ΟΤΕ. Μου θύμισε την ιστορία που ελλείψει λογαριασμού τηλεφώνου, έπρεπε να πάρω μια βεβαίωση από τον ΟΤΕ, για να κάνω αίτηση στην ΟΤΕΝΕΤ (η οποία ξαναενώθηκε με τον ΟΤΕ).

    Πιθανώς να ήσουν ο 45ος που πήρε και ρωτούσε για κάτι που δεν είχε ιδέα… Anyway, όταν το επαγγελματικό helpdesk είναι φοιτήτριες που πάνε για χαρτζηλίκι, καταλαβαίνεις ότι δεν παίζει να βγάλεις άκρη με οποιοδήποτε πρόβλημα δε λύνεται με απλό reset του router…

  8. 8 Flareman 27 Ιουνίου 2008 στο 3:41 μμ

    Είναι λίγο χαοτικοί σε τέτοια σενάρια είναι η αλήθεια. Η υποστήριξη επιπέδου 2 (αν δεν τα βγάλουν πέρα οι τηλεφωνητάδες τους δηλαδή) είναι αρκετά καλή και διαβασμένη, και σε τεχνικά θέματα που μπορεί η ΟΤΕνετ να βάλει χέρι εξυπηρετεί άμεσα (όπως π.χ. όταν μου είχε καεί το ρούτερ και το αντικαταστήσανε την αμέσως επομένη).

    Εμπρός όλοι στο δρόμο που χάραξε ο Γκρινιάρης!:)

  9. 9 george kant. 3 Ιουλίου 2008 στο 9:09 πμ

    Βασικά είχες άδικο. Η διαδικασία ειναι η εξής. Ειναι dsl και δεν ειναι εγγυημένο. Απο κει και πέρα στα κέντρα υπάρχει το support Και τα τεχνικά τμήματα τα οποια ομως δεν μιλάνε με πελάτες. Το support ενημερώνετε οτι υπάρχει καποιο γενικό πρόβλημα και τιποτα παραπάνω. Τι νοημα εχει να μάθεις εσύ τι ακριβώς έχει κοπεί και που; το θέμα ειναι οτι υπάρχει πρόβλημα. Και τι κερδίζεις που βριζεις καποια υπάλληλο επειδή κάνει την δουλειά της και δεν εχει ενημέρωση; Αν εχεις τα κότσια πας απο κει και ξεχεζεις τους υπευθυνους.

  10. 10 Flareman 3 Ιουλίου 2008 στο 11:07 πμ

    Έχεις πέσει έξω σε δυο – τρία σημεία: το «DSL, άρα μη εγγυημένο» είναι εντελώς απαράδεκτο: πληρώνουμε αέρα κοπανιστό ή μια υπηρεσία; Δεν είπα να μη στραβώσει μια στις χίλιες κάτι αλλά η κάθε βλάβη πρέπει να μπορεί να αποκατασταθεί τάχιστα.

    Από εκεί και πέρα τώρα: εγώ ουδέποτε έβρισα κανέναν, δεν είναι στη φύση μου να βρίζω επειδή γουστάρω. Είμαι πελάτης, πληρώνω και έχω την απαίτηση (και κάθε δικαίωμα δηλαδή) να μάθω και τι ακριβώς συνέβη και το σημαντικότερο – σε πόση ώρα εκτιμάται να επιλυθεί το πρόβλημα. Το μόνο που ζήτησα ήταν να προωθήσει στους προϊσταμένους της το αίτημα να εξασφαλίσουν για τους υπαλλήλους καλύτερη ενημέρωση. Δε δικαιολογείται καμία υπάλληλος να φέρεται χωρίς τρόπους επειδή «κάνει τη δουλειά της».

    Από κότσια όσα θες, μας περισσεύουν. Αλλά τα ξαμολάμε εκεί που χρειάζεται, όχι στον κάθε κακόμοιρο. Διάβασε λίγο προσεκτικότερα την αρχική δημοσίευση και θα καταλάβεις:)

  11. 11 george kant. 3 Ιουλίου 2008 στο 9:40 μμ

    Ναι το διάβασα, απλά δεν εκφράστηκα καλά λόγο αυπνίας. Συγνώμη φίλε. Δεν διαφωνώ. Απλά επειδή ξέρω πως ειναι στα support πιστεύω πρέπει να ζητάμε υπεύθυνο αν θέλουμε να επιτεθουμε γιατι αυτοί τους έχουν σαν σκυλιά και ουτε ενημερώνουν ουτε τίποτα και κάθονται τα παιδιά και τρώνε βρισίδια. Συμφωνώ σε όλα τα άλλα, οσο για το dsl που είπα εννοώ ότι τεχνολογία είναι και άρα δεν ειναι εγγυημένη, ειναι λογικό να υπάρχουν προβλήματα και τουλάχιστον σε κάποιες εταιρείες αναφέρεται και στο συμβόλαιο. Για αυτό υπάρχουν και οι μισθωμένες γραμμές.. Οτι θέλουν κάνουν κοινώς.. δυστυχώς..

  12. 12 Flareman 4 Ιουλίου 2008 στο 12:16 πμ

    Συμφωνούμε απόλυτα – αν είχα τη διάθεση να δαγκώσω θα ζητούσα τον προϊστάμενο και θα τον ξέχεζα (αλλά α) δεν ήμουν σε φάση και β) η κοπελίτσα θα την πλήρωνε πάλι).

    Καλή καρδιά:) Απλώς δε μου αρέσει να είμαι στο σκοτάδι, ακριβώς επειδή είναι τεχνολογία και τα πάντα μπορεί να πάνε στραβά. Μπορώ να δείξω τεράστια κατανόηση, αρκεί να μου δείξουν ότι με υπολογίζουν.

  13. 13 Stelios 18 Ιουλίου 2008 στο 3:17 μμ

    Να σε ρωτήσω κάτι Flareman. Έχω και εγώ OnDSL Student που λήγει και για να είμαι καλυμμένος, λέω να κάνω αυτή την ενημέρωση στην otenet που λέει το site της.

    Αναφέρει, λοιπόν ότι πρέπει να γίνει εγγράφως αλλιώς μας στέλνει αυτόματα σε τιμές OnDSL Bundle.

    Όσα τηλέφωνα και να πήρα στο διαβολεμένο support, πάντα οι κοπελιές λένε ότι δεν τίθεται θέμα γιατί δεν θα γίνει η μεταφορά αυτόματα, παρά μόνο αν ζητηθεί από τον πελάτη. Με λίγα λόγια, λένε τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που γράφει στο επίσημο site.

    Μήπως γνωρίζεις τίποτα επί του θέματος?

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

  14. 14 Flareman 18 Ιουλίου 2008 στο 3:55 μμ

    @Σ: Εγώ έχω υπ’ όψιν μου τη γραπτή ανακοίνωση του όρου που αναγράφεται στο site τους (και που είναι γραμμένος και στο συμβόλαιο που υπέγραψα), ότι μετά το πέρας της περιόδου επιλεξιμότητας μας μεταφέρουν αυτόματα σε Bundle της ιδίας ταχύτητας και σε τιμές ιδιωτών. Δε γνωρίζω αν θα πάμε σε Conn-X πακέτο ή στα παλιά Bundles της OTEnet αλλά αυτό που λένε οι κοπελιές πρώτη φορά το ακούω.

    Και κάτι ακόμα: όταν λες λήγει; Εννοείς ότι περνάει η ημερομηνία επιλεξιμότητάς σου (έτη φοίτησης + 1) ή ότι παίρνεις πτυχίο; Γιατί στη δεύτερη περίπτωση δε γνωρίζω για το κατά πόσο ενημερώνονται αυτόματα από το Πανεπιστήμιό σου ή αν μπορείς να κάνεις την πάπια και να καρπωθείς ένα χρόνο εξτρά φοιτητικό τιμολόγιο και πρόσβαση σε βιβλιοθήκες…

  15. 15 Stelios 18 Ιουλίου 2008 στο 4:48 μμ

    Κοίταξε, χρωστάω ένα μάθημα που θα δώσω στην επερχόμενη εξεταστική του Σεπτεμβρίου.

    Η επιλεξιμότητά μου, όμως τελειώνει στις 1/9/08 οπότε τυπικά μπορούμε να πούμε ότι ανήκω στην πρώτη περίπτωση. (Ακόμα και να μπορούσα να κάνω την πάπια βέβαια, το βρίσκω εξαιρετικά παρακινδυνευμένο – ποιος ξέρει τι θα χρεώσουν για τον επιπλέον χρόνο μετέπειτα, όταν το πάρουν πρέφα).

    Το site γράφει καθαρά πως «Μετά τη λήξη της φοιτητικής ιδιότητας η υπηρεσία δεν διακόπτεται αλλά μετατρέπεται σε OTENET OnDSL Bundle».

    Το ερώτημα είναι τι κάνουμε για να μην μεταφερθούμε αφού δεν θέλω να συνεχίσω σε Bundle.

    Στο CS λένε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο και πως 1/9 θα είμαι τελειωμένος οριστικά.

    Είναι δυνατόν να τους πιστέψω όμως? Στο συμβόλαιο και στο site λέει διαφορετικά πράγματα. Επίσης, έχω την εντύπωση ότι αυτή η έγγραφη ανακοίνωση πρέπει να γίνει από εμάς ένα μήνα νωρίτερα από την λήξη ώστε να προλάβουμε και να παγώσουμε τυχόν μεταφορά (δεν μπορώ να βρω τώρα που το είχα διαβάσει).

    Που όμως να στείλουμε την έγγραφη ενημέρωση μη επιθυμίας μεταφοράς σε Bundle? Φαξ, email?

    Πότε? Και μήπως υπάρχει κάποιο πρότυπο έγγραφο που πρέπει να τηρήσουμε (π.χ. σε μορφή pdf που θα κατεβάσουμε από το site)?

    Γενικά, τρέχα γύρευε, γιατί δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο support.

    Άσε που βλέπε πως τα bundle έχουν ελάχιστο χρόνο τους 6 μήνες και τρελαίνομαι μην γίνει καμιά στραβή – δεν έχουν και τα καλύτερα τιμολόγια.

  16. 16 Flareman 18 Ιουλίου 2008 στο 5:07 μμ

    Αυτό που στην πράξη θες είναι να δηλώσεις διακοπή της υπηρεσίας, πριν προλάβουν να σε μεταφέρουν στο νέο τιμολόγιο.

    Ουσιαστικά θες την αίτηση καταγγελίας συμβάσεως που έχει στο CS site της ΟΤΕνετ (webhd.otenet.gr νομίζω, με επιφύλαξη), την εκτυπώνεις, τη συμπληρώνεις και ή τους τη φαξάρεις ή τους την πας ιδιοχείρως στην Κηφισίας.

    Κι αυτά που λένε οι κοπελιές τα ακούω βερεσέ. Εγώ ξέρω τι λέει το χαρτί που έβαλα τη τζίφρα μου και που με δεσμεύει νομικά:|

  17. 17 Stelios 18 Ιουλίου 2008 στο 5:26 μμ

    Μάλλον αυτό λες: http://www.otenet.gr/hd/

    Η καταγγελία συμβάσεως είναι σίγουρα ότι πιο κοντινό σε αυτό που θέλω και μπορεί να βρεθεί στο site της otenet.

    Αλλά και πάλι, νομικά δεν είναι ακριβώς ό,τι πρέπει, Εγώ απλά θέλω μία επίσημη ανακοίνωση σε μορφή εγγράφου που να αποτρέπει την μετατροπή της υπάρχουσας σύμβασης student σε bundle – όχι την διακοπή της. Αν η καταγγελία επεξεργαστεί αμέσως (απίθανο, αλλά λέμε) μπορεί να χάσω τον Αύγουστο.

    Τέσπα, ευχαριστώ και πάλι.

  18. 18 Flareman 18 Ιουλίου 2008 στο 5:58 μμ

    @S: Α γεια σου, αυτό εννοούσα – με την 56άρα δεν έχω απόλυτα την άνεση να τριπλοτσεκάρω τα λινκάκια μου:)

    Ρώτα απ’ ευθείας στα κεντρικά, ή πάρε το έγγραφο αυτό και φτιάξε ένα δικό σου, όπου όμως θα ζητάς ακριβώς αυτό που θέλεις. Θεωρητικά θα πρέπει να σεβαστούν το αίτημά σου και να μη σε αλλάξουν αυτόματα. Από την άλλη, αν το συμβόλαιο τους δίνει το δικαίωμα να κάνουν τη μετάφορα παρ’ εκτός κι αν κάνεις την καταγγελία δε βλέπω άλλη λύση, δυστυχώς:(

    Το ευτυχές είναι πως απ’ όσο θυμάμαι να έχω διαβάσει και ρωτήσει δεν μπαίνουμε σε νέα δέσμευση με τη μετατροπή – δηλαδή στη χειρότερη να δώσεις τη διαφορά για έναν – δύο μήνες.

    Και μην ευχαριστείς, δεν έκανα και τίποτα δα:)

  19. 19 TheHouseboy 14 Σεπτεμβρίου 2008 στο 12:15 μμ

    Τελικά guys (επειδή όπως καταλαβαίνω αρκετοί από εσάς χρησιμοποιείτε/-ήσατε το ondsl student kit της ΟΤΕΝΕΤ, τι θα προτείνατε?

    Είμαι στην Forthnet και θα επιστρέψω ξανά στον ΟΤΕ. Το ερώτημά μου είναι: OnDsl Student ή Conn-X ??

    Και αναφέρομαι φυσικά σε θέμα αξιοπιστίας της σύνδεσης.
    Ήδη έφαγα το πακέτο μου με τη Forthnet κ δεν θα ήθελα να ξαναπέσω σε λανθασμένη επιλογή!

    ΥΓ: Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει κ αυτή τη σημείωση που βρίσκεται στο site της ΟΤΕΝΕΤ?

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η υπηρεσία ADSL σύνδεσης στο Internet (των προϊόντων OTENET OnDSL Kit Student και OTENET OnDSL Kit Wireless Student) γίνεται μέσω του δικτύου του Εθνικού Δικτύου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ).

  20. 20 Flareman 14 Σεπτεμβρίου 2008 στο 6:49 μμ

    Υπάρχει Conn-X φοιτητικό; Είχα την αίσθηση ότι το φοιτητικό είναι μόνο OnDSL Kit και Conn-X ειδικά μόνο για τους πρωτεύσαντες της κάθε Σχολής.

    Τέσπαν, στο θέμα μας: από θέμα γραμμής και σύνδεσης είναι το ίδιο, ΟΤΕνετ για δίκτυο και OTE από θέμα γραμμής. Η διαφορά είναι πως στο Conn-X έχεις τεχνική εξυπηρέτηση από την ειδική DSL γραμμή του ΟΤΕ που ανάθεμα κι αν απαντάνε όταν παίρνεις – τώρα με τη συγχώνευση των εταιρειών δεν ξέρω τι παίζει όμως. Σε κάθε περίπτωση, από προσωπική εμπειρία δεν είναι ιδιαίτερα κακό πακέτο – δουλεύει τον περισσότερο καιρό, καλές ταχύτητες, και όταν πέφτει (στατιστικά ομιλώντας περί τις 3 με 7 φορές το χρόνο) το επαναφέρουν σε μισή με επτά ώρες. Εδώ μπαίνει η σημείωση περί ΕΔΕΤ: η ΟΤΕνετ σου παρέχει μόνο την πρόσβαση και το εισαγωγικό login authorization, επί του πρακτέου ουσιαστικά όλη η κίνηση πηγαινοέρχεται από το ΕΔΕΤ – ένας από τους λόγους που παλεύεται τόσο πολύ το συγκεκριμένο πακέτο.

    Ξανατονίζω πάντως, δεν ξέρω αν υπάρχει για φοιτητές διαθέσιμο και Conn-X και OnDSL Kit, εκτός αν έχει αλλάξει κάτι στο ενδιάμεσο και έχω μείνει πίσω.

  21. 21 TheHouseboy 6 Οκτωβρίου 2008 στο 11:14 μμ

    Ναι, δεν υπαρχει φοιτητικο Conn-X, για ΟΝdsl Kit μιλαω..

    απλα εθεσα το κοννεξ ρωτωντας ποιο πακετο ειναι καλυτερο κ θα συνιστουσατε. σκεφτομαι τελικως να καταληξω στο ΟΝdsl student, απλα ακομα δεν εχς καταλαβει τι δηλωνει η υποσημειωση στο site. το οτι η υπηρεσια στην ουσια προσφερεται απο την ΕΔΕΤ σημαινει κτ? μηπως υπολειτουργει καποιες φορες σε σχεση με μια συνδεση conn x που παρεχεται απο τον ΟΤΕ εξολοκληρου?

  22. 22 TheHouseboy 6 Οκτωβρίου 2008 στο 11:15 μμ

    *δεν εχω καταλαβει..(τυπογραφικο!)

  23. 23 Flareman 6 Οκτωβρίου 2008 στο 11:33 μμ

    Ενίοτε υπάρχουν προβληματάκια αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο, πρόσφατα μας έκαναν μια νίλα αλλά ήταν όντως πρόβλημα ΕΔΕΤ γιατί επί δυο μέρες είχε δεν είχε πρόσβαση ένα κάρο πανεπιστημιακές υπηρεσίες:/

    Σε γενικές γραμμές δουλεύει καλά, σπάνια κάνει κάτι νερά αλλά όλα κουλ κατά τα άλλα.

  24. 24 TheHouseboy 8 Οκτωβρίου 2008 στο 8:17 μμ

    Great!

    Σ’ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια φιλε μου.

  25. 25 Flareman 8 Οκτωβρίου 2008 στο 9:09 μμ

    @THB: Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα.


  1. 1 federal tax refund Παράθεση σε 21 Φεβρουαρίου 2015 στο 4:29 μμ

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

