Μου πήρα δώρο!

Και επειδή έσκισα την Παιδιατρική σα χασέ (ατσσσσς ρε μόρτη, κατούρα και λίγο), είπα να κεραστώ και ένα δωράκι και να μου πάρω το κατιτίς μου.

Μάλλον να αρχίσω από λίγο πιο πίσω την ιστορία ε;

Λοιπόόόόν, εδώ και κάτι μερούλες το SuperDrive στον υπολογιστή κάνει τη δύσκολη κυρά: διαβάζει τα πάντα, γράφει CDάκια και dual layer DVDάκια μια χαρά… αλλά στα single layer αρχίσαμε τα νάζια. TDK +R δεχόταν ένα στα δέκα κι αυτό με χίλια παρακάλια και x2 ταχύτητα εγγραφής – τα δε Taiyo Yuden (εγγυημένη ποιότητα, πίνω νερό στο όνομά τους) τα έφτυνε καμμένα με το καλημέρα σας.

Φτου το κέρατο, αλλαγή θα θέλει.

Και τελικά μάλλον θέλει, και έχω και cost projection στα χέρια μου, περί τα 250 με 350 ευρώ. Η επισκευή θα γίνει, τον θέλω τον υπολογιστή τιτίζο στα χέρια μου, με όσες δυνατότητες τον γέννησε η μάνα του… απλώς όχι αυτή τη στιγμή:)

Λύση δύο λοιπόν, προσωρινά τσιμπάμε ένα εξωτερικό ντράιβ που και φορητούλι είναι, και τη δουλειά μας θα κάνουμε, και εγγύηση δική του έχει (και αν χαλάσει εκτός το πετάμε και παίρνουμε άλλο), και το σημαντικότερο: δεν ξηλωνόμαστε στην παρούσα φάση και όταν με το καλό φτιαχτεί ο iMac θα μας μείνει το εργαλείο καβάτζα. Σαν ένα ρουτεράκι ενσύρματο Netgear που έχω για τις δύσκολες στιγμές ένα πράμα; Α γεια σου, τέτοια φάση.

Ψάχνω λοιπόν στην αγορά για εξωτερικά DVD Super Multi rewriters… και βλέπω ότι οι επιλογές μου είναι περιορισμένες: LG, Samsung και LaCie. Για τους μη κατέχοντες, υπάρχουν δυο κατηγορίες εξωτερικών DVD recs: τα χαμηλής και τα κανονικής καταναλώσεως. Τα δεύτερα θέλουν κανονικά το ρεύμα τους, είναι διαστάσεων εξωτερικού σκληρού δίσκου (5,25″ εννοούμε), τουβλάκια με τα όλα τους και το τροφοδοτικό τους. Τσουκ στον υπολογιστή, τσουκ και στην πρίζα. Από την άλλη τα πρώτα, τα καλούμενα και portable ή slimline DVD rewriters, τραβάνε το ρεύμα που χρειάζονται απευθείας από το καλώδιο του USB. Μικρά, άνετα, ίσως λίγο πιο ευαίσθητα αλλά το να μην κουβαλάς την προίκα σου πέρα δώθε είναι μεγάλη υπόθεση – άσε που ήδη έχω φάει ένα ολόκληρο πολύπριζο, αυτή τη δουλειά θα κάνουμε;

Samsung λοιπόν μόνο μεγάλα, τα αποκλείουμε. LaCie επίσης, άσε που δε μου κάθεται καλά ως μάρκα. Δεν έχω κάτι μαζί της, ίσα ίσα που αρκετά περιφερειακά για Mac είναι της LaCie, αλλά προσωπικά μου στραβώνει λίγο (ιδιότροπος είμαι ρε, τι θε). Τρίτη και τελική λύση, LG. Όπου βλέπω ότι υπάρχουν και οι μεν και οι δε επιλογές – πλήρη και portable. Τελικά κατέληξα σε αυτό εδώ το μοντέλο (LG GSA-E50L, review εδώ), που απ’ ότι λένε οι προδιαγραφές με καλύπτει. e-Shop το βρήκα φθηνότερο, υποκατάστημα Μενιδίου, πετάχτηκα, το πήρα. Για τη μετριότητα του customer service των e-Shop τα έχω πει κι άλλες φορές, μη χαλιόμαστε τώρα.

Το φέρνω σπίτι, το κοτσάρω στον Mac και παίζει άμεσα, χωρίς ούτε drivers ούτε τίποτα. Θαυμάστε το:

LG_1.JPG

LG_2.JPG

Παίρνει όλη του την τροφοδοσία από τον υπολογιστή, και αν το USB port δε δίνει αρκετό ρεύμα στη συσκευασία υπάρχει και δεύτερο καλώδιο, USB to AC αυτή τη φορά, που συνδέεται σε δεύτερο port και εξασφαλίζει επαρκή παροχή. Η συσκευή παίζει τέλεια, δεν κάνει ιδιαίτερα αισθητή φασαρία, είναι αρκετά στυλάτη, δεν πιάνει χώρο, γρήγορη, άνετη – είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχει και δυνατότητες SecurDisc και LightScribe – με το πρώτο δεν ασχολούμαι καν, το δεύτερο είναι τεχνολογία βάσει της οποίας αντί να γράφεις με μαρκαδόρο πάνω στο δισκάκι ή να εκτυπώνεις και να κολλάς ετικέτες απλώς το γυρνάς τούμπα, το βάζεις στο drive και μέσω ειδικού προγράμματος «καις» ό,τι εξώφυλλο θες πάνω στην ίδια την επιφάνεια του δίσκου με το laser της συσκευής. Θέλει ειδικά δισκάκια βεβαίως (δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα) αλλά ακούγεται εντυπωσιακό – θα το τσεκάρω με την πρώτη ευκαιρία:)

Πολύ καλό λοιπόν το LG λοιπόν, το προτείνω ανεπιφύλακτα. Επόμενος!

25 Responses to “Μου πήρα δώρο!”


  1. 1 Spikon 20 Ιουνίου 2008 στο 8:32 πμ

    Με γεια! Αλήθεια το e-shop στο Χαλάνδρι το έχει; Πόσο κοστίζει;

  2. 2 ditikos 20 Ιουνίου 2008 στο 9:09 πμ

    btw Lacie = samsung (πώς λέμε Cisco και Netgear?)

  3. 3 pixie 20 Ιουνίου 2008 στο 11:05 πμ

    Με γεια & cheers για το post, χρειαζόμουν ένα mini-review περί external burners.

  4. 4 Flareman 20 Ιουνίου 2008 στο 12:51 μμ

    @Sp: 79,90 το πήρα, το έχει και το Πλαίσιο στα 88 από το site τους ή 98 από το μαγαζί, νομίζω και το Cosmodata σε συγκρίσιμες τιμές. Ψάξ’ το στο site του e-Shop, γράφει και διαθεσιμότητες ανά κατάστημα. Χθες μεσημέρι είχε ένα στην Καλλιθέα, ένα στο Ελληνικό και τέσσερα συν το δικό μου στο Μενίδι.

    @Δ: Είναι ιδιοτροπία λέμε, δε γουστάρω το brand!:P

    @pix: Παρακαλώ, και ευχαριστώ:) Αν έχω κάτι νεώτερο από εντυπώσεις θα γράψω σχετικά.

  5. 5 ditikos 20 Ιουνίου 2008 στο 1:11 μμ

    Α ναι, σουταρε το iphone και παρε το HiPhone χαχαχαχαχαχαχα

  6. 6 Flareman 20 Ιουνίου 2008 στο 1:16 μμ

    @Δ: ΦΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

  7. 7 Διαλεκτή 21 Ιουνίου 2008 στο 2:48 μμ

    @ditikos η Cisco και η Netgear δεν έχουν καμία συγγένεια, last time I checked. Ίσως εννοείς Cisco και Linksys :B

  8. 8 ditikos 21 Ιουνίου 2008 στο 8:41 μμ

    Ναι, λάθος μου — +10xp σε σένα Διαλεκτή 🙂

  9. 9 Flareman 22 Ιουνίου 2008 στο 1:41 πμ

    Έλα ρε, μόνο 10 XP στο κορίτσι, δώσε κάνα 100άρι να έχει να γουστάρει:)

  10. 10 ditikos 22 Ιουνίου 2008 στο 2:05 μμ

    χαριστικά, +90XPSP2 🙂

  11. 11 Διαλεκτή 22 Ιουνίου 2008 στο 2:17 μμ

    Ε καλά, στο θέμα, έχω φτάσει στο level με τον μεγάλο κακό router που ξαμολάει ddos από 10 κεφάλια, δεν μασάω χεχεχε.

    Και παρακαλώ να στρέψετε τα windows (spΔΥΟ βρε τσιγκούνη;) σας και τις λοιπές προσβολές, σε κάποιον που τον αγγίζουν!

    (j/k)
    (σήμερις δεν είναι πήξιμο από διάβασμα, αλλά χανγκόβερ από αναδρομικό Σάββατο)

  12. 12 Flareman 22 Ιουνίου 2008 στο 3:02 μμ

    Κανονίστε την πορεία σας μην ξεθάψω το DMG της έκδοσης 2 και αρχίσω να μοιράζω penalties!:PP

  13. 13 ditikos 22 Ιουνίου 2008 στο 11:02 μμ

    Οπ, posixου; Του δικού μας guild δηλαδή;

    Good Newwws everyone!

  14. 14 Flareman 22 Ιουνίου 2008 στο 11:17 μμ

    Φουλ, παιδί του τέρμιναλ:DD

    Εγώ θα μείνω στο OS X μου, κι ας έχω τις ευγενείς καταβολές:)

  15. 15 Διαλεκτή 23 Ιουνίου 2008 στο 2:53 πμ

    Κι εμείς πήραμε powerbook όταν ήταν της μόδας, αλλά αυτή η εφηβεία πόσο να κρατήσει πια!

  16. 16 Διαλεκτή 23 Ιουνίου 2008 στο 2:56 πμ

    Ρε!!!!
    Υπήρχαν κάτι tags στο παραπάνω post!

    συγκεκριμένα (ελπίζω να τα κάνω escape)
    \[…]\

    ζνιφ, άμα δεν τα κάνει escape σωστά, θα σκάσω, το υπόσχομαι. είναι δέσμευση!

  17. 17 Flareman 23 Ιουνίου 2008 στο 2:57 πμ

    @Δ: Once you go Mac you never go back!:DD

  18. 18 Διαλεκτή 23 Ιουνίου 2008 στο 2:57 πμ

    lol όμως. Αισχρό! Τα flamebait tags μου πάνε στράφι! Έχασα και το point μου!

    Καλά, σκάω. Γιατί δεν φταίτε κι εσείς τίποτα 4 η ώρα το χάραμα επήρα του ήλιου τον δρόμο…

  19. 19 Flareman 23 Ιουνίου 2008 στο 3:01 πμ

    Βάρα αλύπητα… αντέχουμε:DD

    Είδες για να έχω Mac; Στις επάλξεις… 24/7!:P

  20. 20 Διαλεκτή 23 Ιουνίου 2008 στο 3:12 πμ

    You don’t impress me much που έλεγε και μία κυρία με ζεβρέ σαλοπέττα.

    Έχω και mac και powerpc μάλιστα! Για να μην βλέπω ΚΑΝΕΝΑ flash όταν το ανοίγω με το debianάκι μου ζνιφ. Αλλά ΚΡΑΤΑΩ. ΒΡΑΧΟΣ ηθικής.

    (btw, αστειεύομαι! όλα τα oswars κατατάσσονται αυτόματα στην κατηγορία «η μαρμελάδα φράουλα είναι η καλύτερη» «όχι! το ροδάκινο!» «τι λέτε ρε, bacon ftw!»

  21. 21 Flareman 23 Ιουνίου 2008 στο 11:12 μμ

    Τι είναι η σαλοπέττα; 0_ο

    (και κακά τα ψέμματα, OSX is best:)

  22. 23 Carrot 24 Ιουνίου 2008 στο 8:03 μμ

    Είναι κρίμα να διαπιστώσεις, πως υπολογιστής αξίας 1400Ε δεν έχει καλό DVD drive, που στη καλύτερη περίπτωση κοστίζει 30-40Ε. Αυτή είναι η εικόνα της Apple όμως- φούσκα χωρίς περιεχόμενο, συν κυριολεκτικό γδάρσιμο των καταναλωτή.

  23. 24 Carrot 24 Ιουνίου 2008 στο 11:39 μμ

    Αυτό δεν τον είδα… «περί τα 250 με 350 ευρώ.»
    Τι κοστίζει τόσο Apple?? τα καλύτερα drive τώρα είναι το πολύ 60-80 E.
    Φούσκα… τίποτε άλλο… . Και ντροπή τους.

  24. 25 Flareman 25 Ιουνίου 2008 στο 3:17 πμ

    @Φ: Αχά, μόλις κάλυψα μια απορία μου – μαζί με το ντεκαπάζ και το πήλινγκ:P

    @C: Τόσο κοστίζει λόγω της ανυπαρξίας επίσημης Apple στην Ελλάδα – γιατί νομίζεις φωνάζουμε τόσον καιρό;


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

