Άνοιξη λέει

Υπέροχη βραδιά απόψε, στη θερμοκρασία ακριβώς που μου αρέσει: ούτε κρύο ούτε ζέστη, καθαρός ουρανός, ελαφρότατο αεράκι, χωρίς πολλές πολλές φασαρίες. Η τελευταία φορά που θυμάμαι μία τέτοια νύχτα, έτσι όπως είναι τώρα, ήταν πριν από εφτά χρόνια περίπου – και τότε ήμουν αρκετά μικρότερος, δε μπορούσα να εκτιμήσω απόλυτα την αξία τους.

‘νταξ’, μη φανταστείτε τίποτα το φοβερό, σπίτι κάθομαι και ασχολούμαι με το iPhone μου αντί να διαβάζω – αλλά η όλη ατμόσφαιρα συνέχεια σπρώχνει τη σκέψη μου σε άλλα μονοπάτια. Και χωρίς αυστηρή πειθαρχία και αυτοσυγκράτηση δε θα μπορούσα καν να συγκεντρωθώ:/ Η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να καταλήξω σε μία πολύ σημαντική απόφαση για μένα, που θα καθορίσει το πώς θα ενεργήσω και κατ’ επέκτασιν το πώς θα αλλάξουν κάποια πράγματα στη ζωή μου, προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο.

Θα μου πεις, καλά ρε Καλιαμάγκουρα, εμείς σε ξέρουμε για τύπο που αποφασίζει και εκτελεί, μπαμ μπαμ καταστάσεις. Ναι, έτσι είμαι όντως – τις περισσότερες φορές ξέρω ακριβώς τι πρέπει να γίνει ή τι θέλω οπότε τα υπόλοιπα είναι διαδικαστικά. Έλα μου όμως που μια στις τόσες έρχεται και μια περίπτωση, από αυτές τις κουλές, όπου τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά: το τίμημα είναι μεγάλο either way, το ρίσκο ακόμα μεγαλύτερο… και το χειρότερο: έχεις προσωπική ανάμειξη. Δε μπορείς να τα βάλεις στη ζυγαριά και να πεις πού κλίνει περισσότερο.

Και έτσι καθυστερώ, και κωλυσιεργώ. Και περιμένω τη Θεία Επιφοίτηση. Και η γαμημένη νύχτα επιμένει να με κάνει να αφαιρούμαι και να σκέφτομαι συνέχεια.

Πουτάνα άνοιξη. Χίλιες φορες καλύτερο το φθινόπωρο, έχει και βροχή να σε φέρνει στα ίσια σου.

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

