Το θέμα με τους απολυμένους στο Τραμ έχει κι άλλη οπτική

Το ζήτημα με τους δύο εργαζόμενους στο Τραμ που απελύθησαν πολύ πιθανόν να το έχετε υπ’ όψιν σας: είναι ο λόγος για τον οποίον τις τελευταίες εβδομάδες τρώμε συνέχεια απεργίες «συμπαράστασης» από τα ΜΜΜ.

Κάπως (δε θυμάμαι πώς) κατέληξα στο blog «Μέσα Μεταφοράς», όπου φιλοξενείται αυτό εδώ το post, με αναφερόμενη πηγή την εφημερίδα Καθημερινή. Ενδιαφέρον ανάγνωσμα, κάντε τον κόπο να του ρίξετε μια ματιά.

Δεν ξέρω αν ευσταθεί και κάτα πόσο τα αναφερόμενα ισχύουν όντως, οπότε το μεταφέρω με επιφύλαξη. Αν όμως ισχύει (ΑΝ λέω), τότε οι κύριοι συνδικαλιστές των λοιπών ΜΜΜ που μας ταΐζουν απεργίες κάθε λίγο και λιγάκι, they got some explainin’ to do:/

Update: Από το ίδιο blog, εδώ δεύτερο σχετικό δημοσίευμα. Και συνεχίζω να αλιεύω παρασιτικά content, βάζοντας και αυτό το link προς ένα άλλο άρθρο της Καθημερινής. Μου φαίνεται πως εδώ παίζεται σκληρό παιχνίδι για τη μονιμότητα της καρέκλας του οδηγού, με πιόνια τους επιβάτες… πάντα με επιφύλαξη είπαμε, ε;:)

Advertisements

4 Responses to “Το θέμα με τους απολυμένους στο Τραμ έχει κι άλλη οπτική”


  1. 1 alkal.gr 18 Απριλίου 2008 στο 11:11 μμ

    Για το συγκεκριμένο θέμα διάβασα σήμερα στην εφημερίδα Metropolis. Ο συντάκτης του άρθρου αναφερόταν σε έγκυρες πληροφορίες της «Μ» για τα περιστατικά των οδηγών που έχουν φέρει τα πάνω κάτω στις αστικές συγκοινωνίες. Επιπλέον τονίζει πως από πλευράς διοίκησης του Τραμ το λάθος της δεν ήταν η απόλυση, που κατά την άποψή μου αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα είναι απολύτως δικαιολογηνένη, αλλά η άρνησή της να παραδώσει στους δυο απολυμένους τον φάκελό τους, όπου εκεί αναγράφονταν οι λόγοι για τους οποίους απολύθηκαν, μαζί με τους βαθμούς αξιολόγησης που είχαν συγκεντρώσει.

    Προσωπικά πιστεύω σε αυτό που λέει ο λαός μας «όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά»…άρα λοιπόν αφού αντίστοιχη πληροφόρηση δίνεται και από την εφημερίδα «Καθημερινή» τότε μάλλον η «φωτιά» έχει φουντώσει…
    Παρόλα αυτά απ’ ότι φαίνεται οι συνδικαλιστές επιθυμούν να «ανεβάσουν» για άλλη μια φορά μια «θεατρική παράσταση» ταλαιπωρώντας τελικά όλους εμάς…τελικά κάτι τέτοιες στιγμές φουντώνει και σε εμένα μέσα μου η άποψή μου για το πόσο κακό κάνει ο συνδικαλισμός στην χώρα μας…

  2. 2 Flareman 18 Απριλίου 2008 στο 11:45 μμ

    Είναι βλακώδες αυτό που συμβαίνει, κάνουμε ένα βήμα μπρος και δύο πίσω. Φωνάζουμε τόσους μήνες τώρα για πλήρες 24ωρο στο ΜΕΤΡΟ και τον ΗΣΑΠ, τουλάχιστον το ΠΣΚ (και μέχρι τις 2 τουλάχιστον τις καθημερινές), το μέτρο εφαρμόζεται πιλοτικά, τσουπ απεργία. Εφαρμόζεται και επίσημα, τσουπ απεργία για άλλο θέμα. Και πάει λέγοντας.

    Αν δεν είχε βελτιωθεί στοιχειωδώς η συχνότητα των συρμών όπως έγραψα και πρόσφατα θα ήμουν πολύ πολύ πολύ τσαντισμένος με το όλο χάλι. Ας είναι, δεν ξέρω αν ισχύουν αυτά που εγράφησαν για τους συγκεκριμένους εργαζομένους αλλά η όλη διαδικασία με εκνευρίζει αφάνταστα – δε μπορώ να κάνω το πιόνι://

  3. 3 Einstein 20 Απριλίου 2008 στο 8:04 μμ

    Είμαι απόλυτα ΣΥΜΦΩΝΟΣ με αυτή την ενέργεια. Το μόνο πράγμα που δεν έχει ακουστεί ποτέ στο δημόσιο τομέα είναι η απόλυση. Μόνο προσλήψεις. Δε λέω ότι οι απολύσεις είναι θετικό στοιχείο, αλλά ενώ στον ιδιωτικό τομέα οι απολύσεις πέφτουν βροχή στο παραμικρό παράπτωμα (και αν υπάρχει), στο δημόσιο τομέα και να μη δουλεύεις τιμωρία δεν υπάρχει. Μόνο συγκάλυψη. Και ‘μεις τους πληρώνουμε και το ανεχόμαστε κι από πάνω. Όλα αυτά τα λέω γιατί χρησιμοποιώ καθημερινά τα μέσα μεταφοράς και ιδιαίτερα το λεωφορείο. Οι οδηγοί είναι αγενέστατοι, μιλάνε συνεχώς στο κινητό ενώ δεν επιτρέπεται, τρέχουν σαν μανιακοί εκεί που δε χρειάζεται και αν τολμήσεις να ρωτήσεις κάτι ή αν μπέρδεψες μια στάση φωνάζουν σαν τρελοί και το παίζουν νταήδες. Πολλές φορές βρίζουν τους επιβάτες και γενικώς επειδή είναι ΜΟΝΙΜΟΙ νομίζουν πως μπορούν να κάνουν ό,τι γουσταρουν. Συν τοις άλλοις δεν τηρούν και το πρόγραμμα και ξεκινάνε από τις αφετηρίες και τα τέρματα όποτε κείνοι θέλουν και έχουν ξεκουραστεί από την ξάπλα. Με λίγα λόγια καλά έκανε η διοίκηση του ΤΡΑΜ και καιρός είναι να παίρνουν πόδοι και να αρχίσουν οι ΑΠΟΛΘΥΣΕΙΣ στο δημόσιο τομέα με αυτούς που είναι άχρηστοι και τεμπέληδες πυόχκκή ειφοά άον όπως είναι τα ΜΜΜ, αλλά με τη μονιμότητα ο ποπός τους βολεύεται στο κάθισμα και δεν ξεκολάνε.
    Μπορεί να ακούγομαι υπερβολικός αλλά αυτοί που χρησιμοποιούν τα Μέσα ΜΕταφοράς είμαι σίγουρος πως με καταλαβαίνουν απόλυτα.

  4. 4 Flareman 21 Απριλίου 2008 στο 1:14 πμ

    @Ein: Κι εγώ έχω αγανακτήσει πάμπολλες φορές, και αρκετά από αυτά που γράφεις είναι σωστά και ακριβή. Δεν ξέρω με το θέμα μονιμότητα τι γίνεται και τι θα γίνει/πρέπει να γίνει – επαναλαμβάνω όμως πως αν το ζήτημα με τους δύο εργαζομένους στο Τραμ έχει όπως αναφέρει το σχετικό άρθρο τότε οι συνδικαλιστές των ΜΜΜ δε μας τα λένε καθόλου καλά.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

Αρέσει σε %d bloggers: