Κοινωνικό μήνυμα

Το κοινωνικό μήνυμα που ακολουθεί είναι μια ευγενική χορηγία του κατόχου της τσάντας (τραβηγμένη σήμερα το μεσημέρι στο σταθμό ΜΕΤΡΟ Δουκίσσης Πλακεντίας:

bag_metro.JPG

Κοίτα να δεις ρε παιδί μου όμως κάτι ανησυχίες που έχει η σημερινή νεολαία:rofl:

18 Responses to “Κοινωνικό μήνυμα”


  1. 2 Flareman 15 Απριλίου 2008 στο 11:49 μμ

    Τσου, ούτε τρέντι.

    Ο υποτύπος με τη βερμουδίτσα, το κουκούλα – φούτερ και το μαλί δίκην σφουγγαρίστρας (α ναι, και All-Star παπούτσια) πώς λέγεται αυτές τις μέρες;

  2. 3 alkal.gr 15 Απριλίου 2008 στο 11:49 μμ

    Φίλε Σπύρο όλα αυτά προέρχονται από το γεγονός ότι η σημερινή γενιά δεν έχει καθόλου ανησυχίες! Όταν όλα σου παρέχονται εύκολα, άμεσα και χωρίς κανένα κόπο, τότε τα θεωρείς και ασήμαντα…τα θεωρείς «Σκατούλες», όπως λέει και ο τύπος στην τσάντα του!

    Και επειδή αναφερθήκαμε στη λέξη «σημερινή γενιά» προσωπικά πιστεύω πως δεν με έχει κυριεύσει το λεγόμενο «χάσμα γενναιών»…από τον συγκεκριμένο τύπο μπορεί να με χωρίζουν 5 – 6 χρονάκια, απλά πιστεύω πως τα 5-6 χρόνια μικρότερα από εμένα παιδία μεγαλώνουν υπό άλλες προϋποθέσεις…δυστυχώς πιο καταστρεπτικές γι’ αυτά…!

  3. 4 Flareman 16 Απριλίου 2008 στο 12:13 πμ

    Κι όμως, ο λεβέντης (νεαρό παιδί ήταν) διάβαζε κάποιο αγγλόφωνο επιστημονικού περιεχομένου νεανικό περιοδικό – και μάλιστα τόσο απορροφημένος που παραλίγο να α) τον πατήσω στη φούρια μου, β) τρακάρει σε κολόνα (δις!), γ) σκοντάψει στις σκάλες.

    Χάσμα γενεών δε θα έλεγα πως έχουμε από τους μικρότερους – αλλά ούτε και θα έλεγα πως δεν έχουμε. Δυστυχώς, μετά τη φουρνιά του ’86 αλλάξανε ριζικά τα πράγματα, σε σημείο τέτοιο που αν τώρα πας σε ένα Γυμνάσιο ή Λύκειο μένεις με το στόμα ανοιχτό από τον τρόπο και τη νοοτροπία των πιτσιρικάδων.

    Άλλες προϋποθέσεις, που λες κι εσύ:/

  4. 5 τσοκτσοκ 16 Απριλίου 2008 στο 9:21 πμ

    Καλά, έτσι έλεγαν και οι του ’70 για εμάς του ’80 … Κι αυτοί αν έρχονταν σε λύκειο δικό μας έμεναν με το στόμα ανοιχτό …

    Δεν ξέρω αν θα με τρομάξει σαν πατέρα μεθαύριο μία τέτοια εικόνα, πάντως τη βλέπω φυσιολογική. Ανησυχίες έχουν οι νέοι, το ζήτημα είναι αν μπορούμε να τις καταλάβουμε 😉

  5. 6 Flareman 16 Απριλίου 2008 στο 3:27 μμ

    @tt: Ναι, αλλά έχω την αίσθηση ότι ακόμη κι έτσι, η σύγκριση δεν είναι ανάλογη. Η διαφορά τότε με τώρα αφορά μεγαλύτερες ηλικιακές διαφορες – άσε που η κατάντια τώρα είναι πραγματικά ραγδαία σε σχέση με κάποιες συγκεκριμένες συμπεριφορές παλαιοτέρων δεκαετιών. Κι εμείς κάναμε τις μαλακίες μας αλλά είχαμε άλλη αισθητική – ήμασταν άνθρωποι βρε παιδί μου! Αυτά είναι αγρίμια… ο Θεός να μας φυλάει αν συνεχιστεί έτσι μέχρι την ηλικία των παιδιών μας…

  6. 7 alkal.gr 16 Απριλίου 2008 στο 6:00 μμ

    @tt: Δεν θα σου μιλήσω για εμένα, γιατί δεν μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου, αλλά θα σου μιλήσω για φίλους και συμμαθητές μου με τους οποίους κάνουμε ακόμα πολύ παρέα. Πέρασα μαζί τους εκτός από τα φοιτητικά χρόνια και τα εφηβικά…και αυτοί είχαν τις ανησυχίες τους, τους προβληματισμούς τους, τις ερωτικές επιτυχίες και απογοητεύσεις, αλλά δεν έκανα σαν κανίβαλοι…δεν άφηναν το μαλλί να λαδωσει για να το κάνουν τζίβα…δεν βρώμιζαν τα καινούργια τους παπούτσια για να είναι in…δεν καθόντουσαν κατάχαμα στο τρένο γιατί αυτό επιβάλλει το στυλ…και πολλά άλλα…

    Για όλα τα παραπάνω μου είναι δύσκολο να δικαιολογήσω όλα αυτά που βλέπω, γιατί πολύ απλά με χωρίζουν από αυτά μόνο 7 χρόνια…

  7. 8 Flareman 16 Απριλίου 2008 στο 6:04 μμ

    @alkal: Να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου – θυμάμαι έναν δυο συμμαθητές μου να φοράνε ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ το ίδιο ζευγάρι μπότες (κορέκτσιον, αρβύλες) για να το «χαλάσουνε» όπως επέβαλλε η τάση της εποχής:)

    Αλλά καννίβαλοι σίγουρα δεν ήμασταν, και έχω κάνει παρέα και με τους πρώτους της τάξης και με τους τελευταίους… ξέρω τι λέω:D Ακόμη και οι πιο προοδευτικοκουλτουριάρηδες καθηγητές που μέχρι πριν τρία χρόνια μου έλεγαν «άσε τα παιδιά να εκφραστούν» και «κι εσείς έτσι ήσασταν», τώρα πια (οι ίδιοι) μου λένε ότι η κατάσταση είναι απάλευτη.

    Ah well, progress:P

  8. 9 alkal.gr 16 Απριλίου 2008 στο 6:13 μμ

    Flareman αυτοί οι τύποι πάντα θα υπάρχουν. Ήμουν και εγώ από τα παιδιά που θα μιλούσα και με τον πρώτο και με τον τελευταίο. Αυτή τη στιγμή όμως τα πράγματα έχουν ξεφύγει, η μειοψηφία τείνει να γίνει πλειοψηφία και τονίζω πάλι μέσα σε 7 χρόνια μόνο…δεν το λέω αυτό για να τονίσω την ηλικία μου (του ’85 είμαι), απλά θέλω να τονίσω πως μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα η εφηβική κοινότητα έχει αποκτήσει αυτοκαταστεπτικές τάσεις…!Έχουν βάλει τον ταμπέλα «ΕΦΗΒΙΑ» και νομίζουν ότι κάτι έγινε…Αγοράκια και Κοριτσάκια cool, δεν είστε και τίποτα…θα πρέπει να κάνετε πολλά στην ζωή σας για να καταξιωθείτε και σίγουρα αυτά δεν έχουν σχέση με το μαλλί σας, το ντύσιμό σας και γενικότερα το στυλ σας…

  9. 10 Flareman 16 Απριλίου 2008 στο 6:29 μμ

    Μην τα κακοκαρδίζεις, νια είναι και θα μάθουν:D

  10. 11 Βιολογία 16 Απριλίου 2008 στο 9:22 μμ

    E!
    Μας ψιλοτσουβαλιάσατε λίγο, νομίζω! Δεν βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι! Δηλαδή, όλοι οι ενήλικες ίδιοι είστε; Σαφώς και όχι! Άρα και ‘μεις οι μικρότεροι μία ποικιλομορφία την έχουμε! Δεν μπορεί κανείς να πει: ΟΛΟΙ οι εφηβοι είναι ετσι/κάπως/αλλιώς κτλ. Ούτε καν «οι περισσότεροι».
    Προσωπική μου άποψη βέβαια!

    Υ.Γ. Αυτό με την κολόνα και τις σκάλες το παθαίνω ανησυχητικά συχνά! Ειδικά με Science Illustrated στο χέρι, είμαι ικανή να σαβουρώνομαι συνέχεια! 😳

  11. 12 Flareman 16 Απριλίου 2008 στο 9:28 μμ

    Σαφώς δεν είστε όλοι το ίδιο – το θεώρησα αυτονόητο γιατί το έχω εκφέρει ως άποψη από εδώ πολλές φορές:) Αλλά στο αρκετοί εώς πολλοι θα επιμείνω, πάντα κρίνοντας με βάση την προσωπική μου εμπειρία και το πώς προσλαμβάνω εγώ προσωπικά το σύνολο των μαθητών που βρίσκονται τώρα σε σχολική ηλικία:)

  12. 13 τσοκτσοκ 17 Απριλίου 2008 στο 1:00 πμ

    @alkal.gr & flareman: όλα αυτά που λέτε, κι εγώ τα πιστεύω και έτσι μου φαίνονται. Απλά προσπαθώ να σκεφτώ (αποτυχημένα) όπως αυτοί και όπως κι εμείς όταν ήμασταν 18άρηδες. Εγώ απέχω 10 χρόνια από τους λυκειόπαιδες/λυκειοπαιδούλες, και αυτά που κάνουν μου φαίνονται «περίεργα» και «αντιαισθητικά». Αυτό απλά μου χτυπάει το καμπανάκι ότι μεγαλώνω, και αυτοί είναι νέοι.

    Κι εγώ είχα μαλλί, και μπότες, και κονκάρδες, και την μπάντα μου. Ήταν η δεκαετία του 90′ που για αυτούς της δεκαετίας του 80′ όλα αυτά ήταν αντιαισθητικά…

    Κάπως γίνεται και πάντα τη γενιά (φουρνιά καλύτερα) που τελειώνει λύκειο, ειδικά αν κάνει καταλήψεις (όπως και εμείς) την βαφτίζουν ΟΛΟΙ generation X. «Δεν είστε σαν τους προηγούμενους», «εσείς το παρακάνατε», κοκ. Τα ίδια μας έλεγαν κι εμάς, τα ίδια τους λέμε κι εμείς τώρα ;-).

    Χάσμα γενεών, και μεγαλώνουμε θέλουμε δε θέλουμε απ’ ότι φαίνεται αγαπητοι 😀

  13. 14 Flareman 17 Απριλίου 2008 στο 1:07 πμ

    @ττ: Λες; Να γερνάμε; Από τώρα;:DD

  14. 15 τσοκτσοκ 17 Απριλίου 2008 στο 1:12 πμ

    Δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ έτσι νομίζω … ;-).

    Το από τώρα είναι απόλυτα σχετικό. Με βάση το όνειρο-πλάνο που έβαζα στα 18 μου με τον σχολικό μου έρωτα, όπου να’ναι έπρεπε να κάνω το δεύτερο παιδί μου, οπότε …

    Και δε με χαλάει να σου πω, κάθε ηλικία είναι για τη ζεις … και η επόμενη τα ίδια … ωραίες οι νοσταλγίες, αλλά οι παλιμπαιδισμοί χειρότεροι …

    Καλύερα ΕΜΟ το παιδί και τρέντυ και δεν ξέρω γω τί άλλο (αισθητικώς ασταναπασταδιάλα δηλαδή) παρά να τζοβενίζει ο μπαμπάς στα 50 του με 18άρες …

  15. 16 Flareman 17 Απριλίου 2008 στο 1:27 πμ

    Κρατάω την τελευταία παράγραφο: ΕΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕΕ και πες τα ευλογημένε! Ρε μη με διαολίζετε λέμε βραδιάτικο και αρχίσω να τα χώνω πάλι… κι έχω και καιρό να κάνω κοινωνικό κήρυγμα:P

  16. 17 αννα 25 Απριλίου 2009 στο 8:40 μμ

    Παιδια, ειστε απλα βλαμμενα εσείς τα μεγαλύτερα των 80’ς και οι ‘άνθρωποι’. Αυτές τις παπαριές τις λένε ανέκαθεν οι μεγαλύτεροι στους μικρότερους «τάχα μου δήθεν και οι μεγαλύτεροι τα λέγανε σε μας αλλά εμείς δεν είμασταν έτσι, εμείς είμασταν πιο συγκρατημένοι, πιο άνθρωποι, πιο καθωσπρέπει». Μακάρι ως προς τον καθωσπρεπισμό να διαφέρουμε απο εσάς- γιατί πραγματικά ο καθωσπρεπισμός έχει φέρει τα σημερινά ‘χάλια’. Θέλετε να δείχνεται ανοιχτόμυαλοι αλλά πέφτετε στις ίδιες παγίδες με τους μη. Υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει χάσμα γενεών, ακόμα και όταν η διαφορά ηλικίας έχει να κάνει με 5-6 χρόνια. Το θέμα είναι με ποιόν τρόπο θα το αντιμετωπίσουμε και τι θα κάνουμε για αυτό. Πραγματικά θα ήθελα πάρα πολύ, εαν σε 5-10 χρόνια εκφράσω αντίστοιχες με τις δικές σας απόψεις, ο μικρότερος μου αδερφός να με χαστουκίσει για να μου το υπενθυμίσει. Απλά θυμηθείτε τα νιάτα σας. Όχι! δε διαφέρετε απο εμάς, ούτε μια σταλιά- όσο και να θέλετε να πιστεύετε το αντίθετο.

    Υ.Γ. συγνώμη για την αθυροστομία μου, αλλά βλέπετε είμαι απο τη γενιά των αγρίμιων, όπως μας αποκαλεί ο φίλτατος Flareman

  17. 18 Flareman 26 Απριλίου 2009 στο 12:30 πμ

    Αν εγείρω αντιδράσεις ένα χρόνο μετά το αρχικό κείμενο… μπράβο μου!:D

    Θα στο θέσω ως εξής: αν ως «βλαμμένα» ορίζεις πιο μετρημένοι στις ατιδράσεις μας (ως σύνολο πάντα), τότε ναι, ήμασταν βλαμμένα και δηλώνουμε… περήφανα βλαμμένα:)

    Άννα καλή μου δε μιλάω μέσα απ’ το καβούκι μου, έχω εγάλη επαφή με τους μικρότερους, και από φύσεως και – πολύ περισσότερο – λόγω της δεύτερης Σχολής… και πίστεψέ με όταν λέω πως κάποια πράγματα έχκυν ξεφύγει άσχημα. Δεν αντιλέγω, καλά παιδιά στην πλειοψηφία τους, φιλότιμα ως επί το πλείστον, αλλά το να είμαστε ανοιχτόμυαλοι με το να ισοπεδώνουμε τα πάντα έχει διαφορά.

    Τέσπαν – και μόνο που το σκέφτηκες και μπήκες στον κόπο να απαντήσεις μου αρκεί: το ποστ ήταν… επιτυχία. Στεναχωριέμαι μόνο που δεν είχες (υποθέτω) την ευκαιρία να ζήσεις και τα ’80, ίσως έχοντας δείγμα γραφής να έβγαζες άλλα συμπεράσματα από τη σύγκριση.

    [και να θυμάσαι, αγρίμι γίνεσαι μόνο κατ’ επιλογήν, δε σε αναγκάζει κανείς! ;-)]

    Τα φιλιά μου, καλώς ήλθες και καλή Άνοιξη:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

