Απολογισμός

Ήταν να γράψω και κάτιτις παραπάνω για τις εκλογές στη Σχολή μου αλλά βγήκε ο γνωστός άγνωστος της Ελληνικής Μηλαρόσφαιρας και τα τσάκισε όλα (α ρε πόζερε, τρολ κατάντησες λολ) οπότε τηρώ σιγή ιχθύος και δε γράφω τίποτα:P Θα αρκεστώ απλώς να πω ότι πήγαμε καλά, πολύ καλά, πολύ καλύτερα κι από καλά, και ελπίζω να βγει κάτι καλό από αυτό:) Φυσικά, υπήρξαν και οι στεναχώριες – κόσμος που περίμενα όπως και δήποτε να κατέβει και είχε εξαφανιστεί από προσώπου γης, κόσμος που είπε ψέμματα, κόσμος που νομίζει ότι μου πούλησε σανό. Αυτά δε μου αρέσουν και προτιμάω να μου πει κάποιος κατά πρόσωπο ότι ξέρεις ρε φίλε, δε θα σε ψηφίσω για τον ΧΨΖ λόγο (π.χ. δε γουστάρω τη φάτσα σου), παρά να μου κρυφτεί ή να με κοροϊδέψει. Στην πρώτη περίπτωση δεν τρέχει τίποτα και θα συνεχίσω να τον κάνω μια χαρά παρέα. Στη δεύτερη μπορεί και να του κόψω και την καλημέρα, τόσο πολύ με πειράζει η απατεωνιά.

Αυτό που μου την έδωσε περισσότερο: είναι ακόμη κλεισμένος ο λαιμός μου από τις φωνές και επομένως δε μπόρεσα να πάω σήμερα σε χειρουργική εφημερία που ήθελα – πώς παίρνεις ιστορικό όταν δε μπορείς να μιλήσεις; Πολύ δε σημαντικότερο, πώς σε παίρνει στα σοβαρά ο ασθενής όταν είσαι προφανέστατα καννίβαλος που ουρλιάζει στον ελεύθερο χρόνο του;:D Τέσπαν, μετά από τρεις μέρες φουλ τρεχάλα και ένταση, ακόμη και με κανονικό ύπνο μιας νύχτας νιώθω να κουδουνίζω ελαφρώς. Αναμενόμενο θα μου πεις (ναι, αλλά έχω φτάσει και 50ωρο σερί ξύπνιος – στις 32 θα κολλήσουμε), αλλά δεν παύει να είναι ενοχλητικό. Για ρώτα και τους γύρω μου που πληρώνουν τον εκνευρισμό μου! Σόρι μάνα, πατέρα, Θόδωρε, το ξέρω ότι σας τα σπάω, δώστε μου μερικές μέρες για R&R:/

Άλλο: αυτές τις μέρες και μέσα από ένα – δυο συμβάντα έτυχε να κάνουν κλικ και μερικά πραγματάκια στο μυαλό μου. Περισσότερο ξεκαθάρισαν κάποια πράγματα, είδα ορισμένες καταστάσεις πιο καθαρά και ταυτόχρονα ενοχλήθηκα γιατί εκ των πραγμάτων αναγκάζομαι να συμβιβαστώ και δε μου αρέσουν οι συμβιβασμοί. Δε βαριέσαι, δεν είναι κακό το να αποδέχεσαι το παρελθόν σου και να διδάσκεσαι από αυτό:) Καιρός τώρα πια για σοβαρή δουλειά: έχω κάτι πρότζεκτ που τρέχουν, θέλω να δω φίλους και άλλα πρόσωπα, να μπορέσω κάποια στιγμή να στρωθώ για Παιδιατρική που είναι το αμέσως επόμενο χαρτί στην τράπουλα και φυσικά να βγάλω επεισόδιο για το podcast!

Αυτά για τώρα, τα υπόλοιπα σε πιο ήρεμη στιγμή. Ήθελα να βάλω για SotD το Perfect Color των Tanto Project αλλά δε μπορώ να βρω το MP3 κάπου οπότε προχωράτε εδώ στο YouTube και ακούστε το από εκεί:)

9 Responses to “Απολογισμός”


  1. 1 Βασίλης 12 Απριλίου 2008 στο 11:02 πμ

    Ησουν δηλαδή ενεργά εμπλεκόμενος στις φ. εκλογές? Και πήρες πόστο τελικά? πολύ μυστήρια τα γράφεις…

    Θα ήθελα να δω και τη γνώμη σου για τον θεσμό των φοιτητικών εκλογών- ειδικά στην Ιατρική, δεν αντιλαμβάνομαι σε τι ακριβώς εξυπηρετούν (εκτός ορισμένων βεβαίως βεβαίως) όταν οι ίδιοι οι Ιατρικοί σύλλογοι της χώρας πελαγοδρομούν, συμφεροντολογούν και τελικά αδυνατούν να βελτιώσουν τα πράγματα…

  2. 2 Flareman 12 Απριλίου 2008 στο 11:15 πμ

    Είναι μεγάλο θέμα και δύσκολο στην ανάλυση – και η θέση μου λεπτή εκ των πραγμάτων. Ο ΣΦΙΑ (ο φοιτητικός σύλλογος της Σχολής μου δηλαδή) κάτι κάνει και κατά καιρούς – όταν μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας δηλαδή – πετυχαίνει αρκετά πράγματα, αλλά συνήθως χανόμαστε στο άρπαγμα και κάθε ελπίδα για επιτεύγματα πάει περίπατο:(

    Εγώ κατεβαίνω εδώ και 6 χρόνια στη Σχολή μου, με τη Νέα Προοπτική Ιατρικής – ανεξάρτητη παράταξη που υπάρχει μόνο στην Ιατρική Αθηνών. Τα έχω ξαναγράψει στο παρελθόν, αλλά αποφεύγω τις αναφορές σε αυτό στο Νυστέρι για δυο λόγους: πρώτον επειδή υπάρχουν αρκετά αντιφρονούντα trolls που περιμένουν πώς και πώς πάτημα για να αρχίσουν τα καφριλίκια, και δεύτερον, επειδή αυτό το blog είναι προσωπικό πόνημα ενός ατόμου (εμού προφανώς) και όσο μπορώ το κρατάω προστατευμένο από τα παραταξιακά της Σχολής μου. Πάντως ποσοστό, αφού ρωτάς, πήραμε και ήρθαμε και δεύτεροι στη Σχολή με 20,5%:D

    Δε βαριέσαι… πρώτη προτεραιότητα τα δύο για το πτυχίο, τα υπόλοιπα έρχονται δεύτερα:)

  3. 3 Derek 12 Απριλίου 2008 στο 1:21 μμ

    εγώ αυτό που θέλω να μάθω είναι πότε κοίταξες για τελευταία φορά τα e-mail σου 😛

  4. 4 papo 12 Απριλίου 2008 στο 2:48 μμ

    ….χα χα σε περιμενα..bitch!

  5. 5 Flareman 13 Απριλίου 2008 στο 12:02 πμ

    @D: Κάθε μέρα ρε… τι είμαστε, τίποτις ατεχνολόγητοι; Ακόμη και το Facebook μου από το iPhone το τσεκάρω τακτικά (ανά ώρα / δύωρο / τρίωρο)!

    @Πάρι: Όχι, που θα σου έκανα το χατήρι:P

  6. 6 Derek 13 Απριλίου 2008 στο 1:19 πμ

    Ε! απάντα μου τότες και εμένα να ξέρω και εγώ τι να κάνω!!!

  7. 7 Flareman 13 Απριλίου 2008 στο 1:24 μμ

    @D: Ξαναστείλε, δε μου έχει έρθει τίποτα δικό σου!

  8. 8 Derek 13 Απριλίου 2008 στο 1:51 μμ

    θα σου έλεγα να κοιτάξεις στο spam (αλλά γιατί όμως???)

    anyway το έκανα FWD (tonysteri@gmail.com)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

