North, Αγ. Παρασκευή

Χθες είχα ανέβει με κάτι φιλαράκια Αγία Παρασκευή, μετά από αρκετούτσικο καιρό. Στο ψάξιμο για να καθίσουμε καταλήγουμε ψηλά στην Αγ. Ιωάννου, στα κλασικά στέκια – καφετέριες κοντά στο Deree. Αυτό που δεν ήταν κλασικό ήταν το μαγαζί που διαλέξαμε… και το όνομα αυτού: North (δεν είμαστε Βόρεια Προάστια γαμώ την καταδίκη μου, Βορειοανατολικά πιάνεται!)

Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν εντυπωσιάζομαι εύκολα από εστιατόρια, φαγάδικα, καφετέριες και τα συναφή. Συνήθως είμαι «δύσκολος» πελάτης, κριτικάρω στο μυαλό μου τα πάντα, οι μικρές παραφωνίες μου χτυπάνε, και μπορεί να σπαστώ από κάτι το φαινομενικά ασήμαντο και να μην ξαναπατήσω. Χθες όμως με το καλησπέρα σας κάτι μου έκανε κλικ. Ο χώρος είναι αρκετά μεγάλος, με καθίσματα, καναπέδες, διάκοσμο καλαίσθητο χωρίς να είναι κρα, η μουσική είναι κυρίως mainstream αλλά προσεγμένη, και οι τιμές φυσιολογικές.

Εκείνο όμως που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν α) το ότι ήταν σχεδόν γεμάτα Τρίτη βράδυ και β) το σέρβις. Σε πολύ λίγα μαγαζιά έχω δει τέτοιου επιπέδου σέρβις – καθίσαμε κατ’ ευθείαν, οι παραγγελίες και ό,τι χρειαστήκαμε ερχόταν… σχεδόν ως εκ δια μαγείας και γενικότερα το μάτι του προσωπικού παίζει συνέχεια με σκοπό να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των θαμώνων – πριν καλά καλά τις αντιληφθούν. Εγκρίνω απόλυτα, πολύ καλή συμπεριφορά και έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχολογία του πελάτη – τον πρώτο γύρο μπύρες τον ακολούθησε και δεύτερος:P Όταν μάλιστα πριν μόλις δύο μέρες σε μαγαζί του Χαλανδρίου περιμέναμε κάνα μισάωρο μόνο για να εμφανιστεί σερβιτόρα (για να πληρώσουμε κιόλας, σημειωτέον), η διαφορά σου χτυπάει πολύ έντονα.

Το North είναι μοιρασμένο σε δύο χώρους, έναν εξώτερο και έναν παραμέσα, που χωρίζονται από διπλές τζαμόπορτες (ηχομόνωση γαρ). Ο εξωτερικός λειτουργεί από νωρίς για καφεδάκι, μπάλα και λοιπά, και ο εσωτερικός κλείνει τις after ώρες και το μαγαζί γίνεται μίνι – κλαμπάκι, με μπάρα, δυνατά ντεσιμπέλ και όλο το πακέτο που θα περίμενε κανείς:) Ωραία ιδέα και ωραία υλοποίηση.

Προσωπικά σκοπεύω να το ξανατιμήσω, και μάλιστα σύντομα. Οι τακτικοί αναγνώστες ξέρετε πόσο ιδιότροπος είμαι με τα μαγαζιά και τις υπηρεσίες – βγάλτε λοιπόν τα συμπεράσματά σας για το επίπεδο του North… και κάποια στιγμή θα με πετύχετε εκεί σίγουρα:D

9 Responses to “North, Αγ. Παρασκευή”


  1. 1 Δηιάνειρα 2 Απριλίου 2008 στο 9:54 μμ

    στα λιμέρια μας και εσύ γιατρέ; Και εγώ τα προτιμώ.. 😉 συμφωνώ μαζι σου

  2. 2 Flareman 2 Απριλίου 2008 στο 10:22 μμ

    Είναι καλό, όντως:)

  3. 4 Tinsie 2 Απριλίου 2008 στο 11:35 μμ

    Καλά, για να έκανες εσύ τέτοια κριτική αυτό το εστιατόριο πρέπει να το τιμήσω κι εγώ! Δεν λέει να πάει χαμένο 😉

  4. 5 Δηιάνειρα 2 Απριλίου 2008 στο 11:50 μμ

    Σπύρο ήμουν εκεί χθες απόγευμα..νωρίς

  5. 6 Flareman 5 Απριλίου 2008 στο 4:46 μμ

    @Τ: Καφετέρια, ουχί εστιατόριο:)

    @Δ: Θα οργανωθούμε – χθες προχθές ήμουν ή στη Σχολή, ή στο νοσοκομείο ή Αμπελοκήπους:D

  6. 7 Δηιάνειρα 5 Απριλίου 2008 στο 8:41 μμ

    ήμουν και σήμερα..πλάκα πλάκα τι ανεκδιήγητοι καναπέδες είναι αυτοί;

  7. 8 Flareman 5 Απριλίου 2008 στο 8:46 μμ

    Όχι ρε συ, μια χαρά είναι οι καναπέδες, λαρτζ:)

    Καλά εσύ με τη βρόχα τι δουλειά είχες όξω;:D

  8. 9 stacy 24 Φεβρουαρίου 2009 στο 6:22 μμ

    3erete an kanei kanena party to north auto to sab/ko gia tis apokries? 8a h8ela na paw me thn parea mou kapou maskaremenh kai 8a mou arese se ekeino to magazi:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

