Σιχαμένη μέρα

Πέραν του ότι ξεκίνησε στραβά (μη ρωτάτε), γενικά η Πρωταπριλιά μου τη δίνει. Αυτή τη βλακεία, ότι πρέπει να λέμε ψέμματα, να κάνουμε ηλίθιες φάρσες, να κοροϊδεύουμε όλον τον κόσμο, δε μπόρεσα να τη χωνέψω ποτέ.

Ευτυχώς, φέτος δεν τράκαρα κανέναν που να θέλει ή να προτίθεται να κάνει τέτοιες εξυπνάδες. Ευλογημένη χρονιά το 2008, και μόνο γι’ αυτό:) Είχα και την τύχη να λείπω από το σπίτι, οπότε δεν είδα καθόλου τηλεόραση, αποφεύγοντας έτσι και το καραγκιοζιλίκι των ειδήσεων – «έκπληξη» (μη χε). Όχι ότι σήμερα ήμουν σε διάθεση να δεχτώ άκριτα το ο,τιδήποτε, κατέβηκα εντελώς αρνητικός και δύσπιστος. Ευτυχώς δε φαίνεται να χτύπησε πολλούς η μακακία φέτος (φτου φτου σκόρδα)… δεν έχω ανοίξει ακόμη τα RSS feeds μου βέβαια. Τρέμω στην ιδέα του τι σκαρταδούρα έχω να ξεπετάξω σήμερα:/

Τέσπαν, για να κρατήσω την παράδοση κι εγώ, σας έχω ένα μεγάλο ανακοινωθέν. Το Νυστέρι κλείνει. Το podcast κλείνει. Παρατάω την Ιατρική και πάω να κλειστώ στα Μετέωρα. Και την περιουσία μου την αφήνω στα Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτης. Αυτό είναι το τελευταίο μου post ever και δε θέλω να ξαναδώ υπολογιστή μπροστά μου.

Συγχαρητήρια:) Τώρα μπορείτε να διαβάσετε το επόμενο post:D

4 Responses to “Σιχαμένη μέρα”


  1. 1 pixie 2 Απριλίου 2008 στο 1:11 μμ

    «δε μπόρεσα να τη χωνέψω ποτέ»
    Είμαστε δύο με στομαχικά προβλήματα.

    «Παρατάω την Ιατρική και πάω να κλειστώ στα Μετέωρα.»
    Οδός βράχου; Νούμερο κελιού; Μην τρέχουμε στη Νικολούλη. Πόσα apples θα χρειαστεί να φέρουμε για να κολαστείς και να γυρίσεις στον πρότερο βίο σου;

  2. 2 Flareman 2 Απριλίου 2008 στο 6:36 μμ

    α) Ο θεός είναι μεγάλος και όλα τα θεραπεύει. Μετανοείτε!:D
    β) Οδός Κυρίου, κελί 4Β. Και δεν κολάζομαι… αμαρτωλή! Γρήγορα, 15 μετάνοιες και νηστεία!:PpPp

  3. 3 Tinsie 2 Απριλίου 2008 στο 11:33 μμ

    Χαχαχα κι εγώ δεν την πάω καθόλου την Πρωταπριλιά και ποτέ μα ποτέ δεν βλέπω ειδήσεις τέτοια μέρα!

  4. 4 Flareman 5 Απριλίου 2008 στο 4:46 μμ

    @T: Εεεεε μα… νισάφι με αυτή τη ρημαδομέρα κάθε χρόνο! :sour:


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

