Τα έχουμε πει για την προπληρωμένη πιστωτική που έβγαλα πριν περίπου δίμηνο. Καλή, τη χρησιμοποιώ αραιά και πού όταν χρειάζεται, δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα μέχρι τώρα.
Πλην ενός: είχα ζητήσει να εκδοθεί και αριθμός PIN για χρήση της κάρτας σε ATM. Ο φάκελος με τον κωδικό αποστέλλεται ντιρέκτ στο σπίτι… συνήθως σχετικά σύντομα. Έλα που έχουμε φτάσει κοντά μέσα Μαρτίου και ακόμη περιμένω τον ταχυδρόμο (sic).
Χθες βράδυ λοιπόν, μαύρα χαράματα, κατά τις 3 παρά, τρώω τη φλασιά και τους στέλνω ένα mail όπου περιέγραφα ευγενικά την κατάσταση και ζητάω να με ενημερώσουν για το πώς γίνεται η επανέκδοση νέου PIN και τι χρειάζεται να κάνω. Περισσότερο από αυτοματισμό το έκανα και για να διεκπεραιώσω την εκκρεμότητα, στην πράξη δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία. Κλάιν σκεφτόμουν, θα μου απαντήσουν μετά από κάνα πενθήμερο, τύπου «δώστε μας τα στοιχεία σας και θα το ψάξουμε». Που σιγά μη δεχόμουν να στείλω personal data με mail.
Ε λοιπόν, σήμερα το πρωί δέκα παρά ένα νταν χτυπάει το κινητό – ήταν από το Europhone Banking, για να επαληθεύσουν τα λεγόμενά μου, και να μου πουν ότι με το PIN του Europhone μπορώ ανά πάσα ώρα και στιγμή να υποβάλλω το αίτημά μου. Θα το έκανα επί τόπου αν είχα την κάρτα πάνω μου – αν και θα τους έπαιρνα εγώ… σιγά μην έδινα κωδικούς και αριθμούς σε κλήση με απόκρυψη, πολύ περισσότερο αφού με καλέσανε!
Αα, όλα κι όλα, να είμαι δίκαιος. Τσακ μπαμ εξυπηρέτηση, μη λέω μόνο καφριλίκια.
Οταν είναι για να λάβουν λεφτά κάνουν τα πάντα. Οταν είναι για να δώσουν λεφτά, περιμένεις με τις ώρες.
– Πρώτο αξίωμα τράπεζων.
Αξίωμα, σωστός:)
Πριν λίγο έκανα τη δουλειά μέσω EPB, μια χαρά όλα… και πριν το κλείσιμο μου κάνουν και μία πρόταση για αλλαγή αποταμιευτικού προγράμματος ή κάπως έτσι… φαίνεται έχουν ντιρεκτίβες αν σας αρνηθούν επιμείνετε άλλες μια – δυο φορές, οι περισσότεροι αναποφάσιστοι λυγίζουν εύκολα. Έλα που πέσανε σε συνειδητοποιημένο:lol:
Κάτι παρόμοιο συνέβη και σε μένα πριν λίγο καιρό.
http://eye-of-thundera.blogspot.com/2008/03/eurobank.html
Επαληθεύεται το αξίωμα που γράφει ο Δυτικός:D