Για να ξεμπερδεύει

Η κατάσταση:
Κάποιος (που ξέρω ποιος αλλά δεν έχει σημασία) άφησε χθες στις 4:30 τα ξημερώματα σε άσχετο σχόλιο εδώ στο Νυστέρι ένα σεντόνι – και καλά «διστακτικά» και «καλοπροαίρετα», και εννοείται ανώνυμα – με δέκα τόνους ύβρεως και συκοφαντίας. Το ‘χω πει χίλιες φορές, δεν πρόκειται να επιτρέψω να συκοφαντείται και να λοιδωρείται κανένας μέσα από τα σχόλια στο Νυστέρι. Και φυσικά, στο «κανένας» βάζω κι εμένα. Εννοείται πως το σχόλιο πήρε πόδι άμεσα.

Η συνέχεια:
Ο φίλος μας δεν αρκείται, και δίνει συνέχεια – πηγαίνει στο press-gr (το γνωστό ντε) και αφήνει σε άσχετο post αντίγραφο του πρωτοτύπου υβριστικού κειμένου. Προσέξτε όμως: πάνω πάνω συμπληρώνει: «Χειρουργική λογοκρισία με το ΝΥΣΤΕΡΙ του Σπύρου “Flareman” Σμπαρούνη»! Επώνυμη αναφορά στο άτομό μου, μεγάλη απρέπεια και πολλή εμπάθεια. Και φυσικά όλοι ξέρουμε τι χαμός γίνεται στα σχόλια του press-gr και το τι επακολούθησε – ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του. Εγώ έχω ήδη στα χέρια μου την IP του λεβέντη, και άλλα στοιχεία που αποδεικνύουν ποιος/πώς/πού/πότε έκανε τις μαλακίες. Με ενημερώνει ο Πρέζα TV (τον οποίον και ευχαριστώ ξανά δημόσια, άξιο το παληκάρι και πολύ ντόμπρο) αφήνοντας σχόλιο εδώ στο blog για το τι γίνεται απ’ την άλλη και ψάχνομαι σχετικά. Επικοινωνώ με τους υπευθύνους του press και τους ενημερώνω για το τι συμβαίνει. Μέσα σε λίγες ώρες έχουν διαγράψει κάθε σχόλιο που αναφέρεται σε εμένα και θεωρώ το θέμα λήξαν…

Το θράσος και η οριστική λύση:
… αμ δε. Έλα που ο τύπος δεν έχει τίποτα καλύτερο να κάνει. Παίρνει μονότερμα τα posts του press-gr και αρχίζει να ποστάρει το ίδιο κείμενο σε όσο περισσότερα μπορεί. Και ξαφνικά βλέπω στο Dashboard του WordPress εισερχόμενες επισκέψεις από τις σελίδες αυτές – ο βλαξ έκανε τη γκάφα να αφήσει και σύνδεσμο προς τα εδώ! Ευχαριστώ για τη δωρεάν διαφήμιση μπούφο.

Είμαι ήδη σε επαφή με τους ανθρώπους του press για να γίνει πιο proactive η πρόληψη άλλων τέτοιων κρουσμάτων. Ούτως ή άλλως ο λεβέντης με το spamάρισμα που κάνει έχει ήδη γίνει γραφικός και δεν του δίνουν σημασία. Παρ’ όλ’ αυτά, γράφω το ποστάκι που διαβάζετε, προκειμένου να υπάρχει και ο αντίλογος καταχωρημένος κάπου και να ξεμπερδεύω με το αστείο αυτό, έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω.

Τα points:
Για τι κατηγορούμαι λοιπόν;

  1. Ότι είμαι «αλαζόνας, ελιτιστής και υπερόπτης», και ότι ενοχλώ/βλάπτω τόσο τους ασθενείς μου όσο και όσους με περιστοιχίζουν καθημερινά.
  2. Ότι υποκρίνομαι και δε διαθέτω ανθρωπισμό (χαχα).
  3. Ότι προσηλώνομαι σε «ένα λειτουργικό σύστημα για υπολογιστές και σε αυτούς που το κατασκευάζουν/παράγουν/διανέμουν», ως σημάδι ότι είμαι ρηχός, εγώ και οι υπόλοιποι Μηλαράδες, και λοιπά και λοιπά.
  4. Ότι φοράω παρωπίδες, δεν είμαι δημοκράτης και τα συναφή.
  5. Και το καλύτερο απ’ όλα: ότι είμαι λέει ομοφυλόφιλος (!!) και ότι αρνούμαι πεισματικά να το παραδεχτώ.

Η επίσημη απάντηση:
Με λίγα λόγια, σημείο προς σημείο:

  1. Γίνε άνθρωπος και μετά έλα να μιλήσουμε για υπεροψία. Και τους ασθενείς μου να τους αφήσεις εκεί που κάθονται: για τους δικούς σου να προβληματίζεσαι και το πώς θα τους φέρεσαι. Όποιος έχει πρόβλημα μαζί μου για το οποιοδήποτε θέμα, πολύ ευχαρίστως να το κουβεντιάσουμε και να βγάλουμε άκρη – ανάγκασα εγώ ποτέ κάποιον να ενοχλείται;
  2. Όσοι με διαβάζουν και όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως ίσα ίσα έχω αρκετές συμπάθειες και αντιπάθειες (τόσο online όσο και RealLife™), ακριβώς επειδή ποτέ δε μπορώ ούτε ψέμματα να πω ούτε να μην εκφράσω αυτό που έχω στο μυαλό μου. Τι να πω, έτσι είμαι :shrug:
  3. Για τα περί Apple και Mac OS X, να μπω στον κόπο να απαντήσω;:) Get a life, και έχω μια καλή φίλη ψυχολόγο να σε παραπέμψω αν ενδιαφέρεσαι.
  4. Όταν αποφασίσεις να σταματήσεις το φασιστιλίκι και να ρεζιλεύεσαι θα ασχοληθώ μαζί σου. Μέχρι τότε δυστυχώς δε γνωρίζεις τι θα πει Δημοκρατία και διάλογος. Μείνε στο Νυστέρι, ίσως μάθεις κάτι σχετικά:)
  5. Εδώ μα την Παναγία πέθανα στα γέλια:D Να το ξεκαθαρίσω μια και καλή για να τελειώνει: δεν είμαι ομοφυλόφιλος, ούτε έχω de facto κάποιο πρόβλημα ή κάποια έχθρα με τους ομοφυλόφιλους. Στρέιτ είμαι, και δε με πειράζει να είναι γκέι ο συνάνθρωπος, ο διπλανός, ο ασθενής, ο συνεργάτης. Αρκεί να μην προκαλεί με τις ενέργειές του – αλλά αυτό έχει να κάνει με την κόσμια συμπεριφορά που πρέπει ο καθ’ ένας μας ως κοινωνικό ον να έχει γενικά, και όχι συγκεκριμένα με τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.

Όπως το συνηθίζουμε εδώ μέσα, τα σχόλια ανοιχτά – αφήνετε τη γνώμη σας ελεύθερα, πάντα κόσμια και με ωραίο τρόπο εννοείται. Είναι αστείο το πώς αρχίζουν και σου πετάνε λάσπη όταν σιγά σιγά γίνεσαι γνωστός σε ένα ευρύτερο κοινό. Ομολογώ δεν το περίμενα τόσο νωρίς, αλλά κε σερά σερά υποθέτω:) Και άσε το κακομοιράκι να κουρεύεται.

26 Responses to “Για να ξεμπερδεύει”


  1. 1 mpalamaniac 12 Μαρτίου 2008 στο 7:14 μμ

    Αφήστε ήσυχο το παλικάρι ρεεεεεε!!! Μην μου εκνευρίζεσαι flareman και είσαι κ σε ευαίσθητη ηλικία!!! Όσο για τις προτιμήσεις σου….χαιρετισμούς στον ξάδερφο!!!!! Κλείσε θέση παράθυρο στο 185!!! Άντε γεια!!!:)

  2. 2 dtsomp 12 Μαρτίου 2008 στο 7:14 μμ

    Ε μα…. καλά είπε ο άνθρωπας… γιατρός με mac… γίνεται πιο ψωνάρα; 😀

    Don’t feed the troll, bro.

  3. 3 vtsib 12 Μαρτίου 2008 στο 7:38 μμ

    Καλά όλα αυτά. Καλό και το πουστριλίκι. Αλλά έβγαλε γλώσσα και για MAC;; 😛

    Πάντως είσαι κύριος, απέναντι σε έναν τύπο που όπως λέει διάλεξε την δημόσια οδό και όχι την αποστολή mail, αλλά συγχρόνως κράτησε την ανωνυμία του. Στο αντίστοιχο δικό μου κείμενο-απάντηση το λιγότερο που θα είχε μέσα είναι χριστο-παναγία.

    Ωραίο πράγμα τελικά το να είσαι κότα και να φοβάσαι να τα πεις στα ίσα μπροστά στη μούρη του άλλου ε; Ρε Σπάϊρους τόσο σφίχτης είσαι και κάνει την κότα ο φίλος;;; 😀

  4. 4 Derek 12 Μαρτίου 2008 στο 7:43 μμ

    ώστε έτσι λοιπόν, ακόμα κρατάς την παθιασμένη ερωτική μας σχέση κρυφή ε?

    θα σου δείξω εγώ, θα σε βγάλω στο πρεςς-γρρρ να γίνεις ρόμπα τσογλάνι

  5. 5 pixie 12 Μαρτίου 2008 στο 10:22 μμ

    Μα quelle χαζομάρ μπορεί να δέρνει το μυαλό και τις πράξεις ενός ανθρώπου!

  6. 6 dtsomp 12 Μαρτίου 2008 στο 10:33 μμ

    Μόλις διάβασα το σχόλιο στο pressγρρρ.

    Συγγνώμη που το λέω, αλλά παπάρια μέντολες. Αν ήταν όντως σε «φιλικό» και «καλοπροαίρετο» τόνο το σχόλιο, θα του αρκούσε που το διάβασες εσύ. Για να το ξαναποστάρει μετά στο press-gr, σημαίνει ότι το να το διαβάσεις εσυ δεν είναι ο πρωταρχικός του σκοπός. Δεν απευθυνόταν σε εσένα.

    Καλοπροαίρετο σχόλιο είναι όμως το ότι πρέπει να αλλάξεις font settings στο comment box γιατί έχω στραβωθεί ο έρμος…

  7. 7 Δηιάνειρα 12 Μαρτίου 2008 στο 10:57 μμ

    ερε σπύρο..μετά το «καμάρι» το δικό μου,απέκτησες και εσύ; μουχαχαχα

    κράτα γερά

  8. 8 sasantsos 12 Μαρτίου 2008 στο 11:35 μμ

    ΜΑ ΣΤΙΣ 4:30 ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΡΦΩΘΕΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ???
    ΕΛΕΟΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    S FOR SANTSOS

  9. 9 Flareman 13 Μαρτίου 2008 στο 12:27 πμ

    @mpala: Ναι, θες να πάθω κάνα εγκεφαλικό από την πίεση;:) Χου ρε, φάε τη γλώσσα σου:rofl:

    @dTs: α) Δίκιο έχεις, φαί κομμένο:) β) Συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη, έχεις απόλυτο δίκιο:( Αλλά το έστειλα στο support του WordPress και είχαν τη φοβερή απάντηση: είναι feature, όχι bug, πλήρωσε το CSS upgrade για να το φτιάξεις. Bite me, mesays.

    @vts: Όχι, που θα κάτσω να ρίχνω το επίπεδό μου! Άσε, πολύ σφίχτης… μασάω μπετόβεργες στον ελεύθερο χρόνο μου:lmao:

    @Ντέρεκ: Αν δεν πει ο DK τη μαλακία του… δε μπορεί:lol:lol: Ρόμπα ρόμπα, δώσε και σώσε!

    @px: Κελ μαστουρμπασιόν είπε ένας φίλος, νομίζω είναι όντως ακριβέστερο :/

    @Δ: Ναι, είναι καμάρι νούμερο 2. Μόνο που ο δικός σου δεν ήταν κακοπροαίρετος!

    @sasantso: Αυτό σκέφτηκα κι εγώ όταν έσβηνα το αρχικό σχόλιο. Τι να πεις, κάλος είπαμε:) Καλώς μας όρισες, καλή συνέχεια και σε σένα!

  10. 10 Gilihand 13 Μαρτίου 2008 στο 10:19 πμ

    Άθλιο post. To χειρότερο είναι ότι σε αναφέρει επώνυμα ενώ συγχρόνως κρατά την ανωνυμία του. Όπως και να χει δεν αξίζει καν να ασχολείσαι με τέτοια σχόλια…

  11. 11 Dr. Teddy 13 Μαρτίου 2008 στο 12:05 μμ

    Ανώνυμη δημόσια τοποθέτηση… Σώπα ρε μεγάλε! Να, τέτοια βλέπω και αρχίζω να σκέφτομαι τη… δικτατορική κατάργηση της ανωνυμίας. Έχει γεμίσει ο (κυβερνο)τόπος ρόμπες…

  12. 12 Derek 13 Μαρτίου 2008 στο 2:51 μμ

    αμ’ έτσι είναι!!!

    Γιατί άμα λέω εγώ ότι η επωνυμία δεν είναι προνόμιο αλλά κατάκτηση που υποχρέωση έχουμε να υπερασπιστούμε μου λέτε για Κίνες και Βιρμανίες την στιγμή που η ανωνυμία (καθώς επίσης η κουτοπονηριά και η δειλία!) απειλεί να μας ΚΑΝΕΙ Κίνα και Βιρμανία…

  13. 13 Flareman 13 Μαρτίου 2008 στο 3:22 μμ

    @Gh: Δεν έχω πρόθεση να ασχοληθώ – αλλά έπρεπε να αφήσω κάπου το στίγμα μου, προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Τέλος:)

    @DrT: Και μετά μιλάει για δημοκρατίες ο νέωψ! Χεχε, από εδώ πάνε κι άλλοι:lol:

    @D: Αα, όλα κι όλα, εγώ επώνυμα μπλογκάρω και έτσι θα συνεχίσω. Δεν είναι δύσκολο, αρκεί να μην έχεις κάτι να κρύψεις:)

  14. 14 Γιώργος Μαργαρίτης 13 Μαρτίου 2008 στο 3:38 μμ

    Εγώ πάλι έχω αρκετά άκρως υβριστικά και ανώνυμα σχόλια στο μπλογκ μου, εννοείται προς το πρόσωπο μου (κυρίως από κομματόσκυλα που θίγονται απο διάφορα κείμενα), αλλά «κάνοντας τον βλάκα» και απαντώντας τους ήρεμα και ψύχραιμα, με επιχειρήματα, εκτός του ότι κανείς δε τους δίνει σημασία και γελάει με την πάρτυ τους, δεν μπαίνουν καν στον κόπο να ξαναπαντήσουν.

    Οπότε ψυχραιμία φίλε μου. Αγνοώντας τους και απαντώντας τους ήρεμα και με επιχειρήματα (και καμιά ειρωνεία), όπως και έκανες, τρώνε τόσο γείωμα που δεν έχουν καν κουράγιο να ξαναγράψουν. Και προφανώς όποιος σε διαβάζει δε μπορεί παρά να γελάει με όσα γράφει ο συγκεκριμένος βλάκας (αν και κάτι παραπάνω από «βλάκας» πρέπει να είναι ο συγκεκριμένος).

  15. 15 JustAnotherGoneOff 13 Μαρτίου 2008 στο 3:42 μμ

    Γιατί ένιωσες ότι έπρεπε να απολογηθείς για το αν είσαι gay ή όχι;
    Φιλικά ρωτάω.

  16. 16 Flareman 13 Μαρτίου 2008 στο 3:48 μμ

    @GM: Συμφωνώ απόλυτα!:D

    @JAGO: Τη θέση μου όσον αφορά το θέμα δίνω, κι αυτό επειδή με τόσο εμπαθείς ανθρώπους μπορεί να περιμένει η οποιαδήποτε κακοήθης κατηγορία στη γωνία. Διάβασε σε παρακαλώ προσεκτικότερα τη σχετική παράγραφο, σε καμία περίπτωση δεν απολογούμαι:)

  17. 17 JustAnotherGoneOff 13 Μαρτίου 2008 στο 4:39 μμ

    Εγραψες:

    Αρκεί να μην προκαλεί με τις ενέργειές του – αλλά αυτό έχει να κάνει με την κόσμια συμπεριφορά που πρέπει ο καθ’ ένας μας ως κοινωνικό ον να έχει γενικά, και όχι συγκεκριμένα με τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.

    Και σε ρωτάω τώρα εδώ, οι στρέητ επίσης δεν προκαλούν; Τα «κοινωνικά όντα», όπως λες, δεν προκαλούν σε πολλές εκφάνσεις κοινωνικότητας πλην της ερωτικής συμπεριφοράς; «Κοινωνικό ον» ήταν κι αυτός που σε δυσφήμησε, μήπως ο συκοφάντης έχει κάποιο κρυφό ερωτικό ζήλο προς το πρόσωπό σου;

    Και τέλος πάντων, ποιό είναι το νόημα να αφιερώνεις ολόκληρη παράγραφο στη σεξουαλική σου ταυτότητα για να δείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, όταν ακόμα και οι ελέφαντες μπορεί να είναι gay;

    Θεωρώ ότι εδώ υπερέβαλλες και χάνεις ένα μέρος του δίκιου σου. Η συγκεκριμένη «κατηγορία» έπρεπε να μείνει αναπάντητη όσο και ασχολίαστη.

    PS Εμένα ποιός θα με δυσφημήσει στο press.gr να μαζέψω κι εγώ επισκεψιμότητα;

  18. 18 JustAnotherGoneOff 13 Μαρτίου 2008 στο 4:41 μμ

    Επίσης: λες για «κακοήθη κατηγορία» όσον αφορά τη σεξουαλικότητά σου. Καλοήθες είναι λοιπόν το να είσαι στρέητ; Δεν μας τα λες καλά…

  19. 19 Flareman 13 Μαρτίου 2008 στο 4:48 μμ

    @JAGO: Δε με κατάλαβες – να διασαφηνιστώ: κατηγορία εννοώ πως θα μπορούσε ο κάθε τέτοιος επειδή του κάπνισε π.χ. να με κατηγορήσει για εμπάθεια ή προκατάληψη κατά των ομοφυλοφίλων ή της οποιασδήποτε άλλης κοινωνικής μειονότητας. Νομίζω είμαι σαφέστατος στο ότι δε λειτουργώ προκατειλημμένα, δεν πιστεύω ότι χρειάζεται κάποια άλλη διευκρίνιση επί του θέματος.

    Και για την πρόκληση, γι’ αυτό τονίζω ότι μιλάω για την κοσμιότητα όλων μας ως κοινωνικά όντα, ουσιαστικά λες αυτό που λέω:) Δεν ξέρω για τους ελέφαντες, εγώ διατυπώνω τη σεξουαλική μου ταυτότητα χωρίς να θίγω κανέναν, περισσότερο για να δείξω ότι ουδέποτε δεν είχα πρόβλημα να εκφράσω κάποια θέση ή γνώμη μου δημόσια. Αν ο τύπος έχει ζήλο… θα πάει στράφι:rofl:

  20. 20 JustAnotherGoneOff 13 Μαρτίου 2008 στο 5:01 μμ

    Δεν είναι ωραίο το κυνήγι μαγισσών, αλλά επειδή έθεσες το συγκεκριμένο θέμα ως τελευταίο στην ατζέντα σου για να κάνεις τη μεγαλύτερη εντύπωση, αυτό ήταν μεγάλο φάουλ σου.

    Και σημειωτέον δεν έχω τίποτε ουσιαστικά μαζί σου, σε διαβάζω σποραδικά εδώ και πολύ καιρό, μα έχεις αυτή την εμμονή με το iPod πια… Πού είναι αυτά τα παλιά καλά ιατρικά ποστ που έγραφες;

  21. 21 Flareman 13 Μαρτίου 2008 στο 5:08 μμ

    @JAGO: Ίσως, θα δείξει. Δυστυχώς, όταν έχεις να κάνεις με τέτοια περιστατικά προσπαθείς να καλύψεις τα νώτα σου για παν ενδεχόμενο.

    Το ότι δεν έχεις κάποιο προσωπικό πρόβλημα μαζί μου φαίνεται και από τον τρόπο που κάνεις διάλογο, δε διανοήθηκα κάτι το αντίθετο:)

  22. 22 JustAnotherGoneOff 13 Μαρτίου 2008 στο 5:19 μμ

    Καλή καρδιά να έχουμε, απλά επισημαίνω με όλη μου την καλή προαίρεση μια ασυνέπεια σου που δεν μου κάθεται καλά.

    Keep blogging 🙂

  23. 23 JustAnotherGoneOff 13 Μαρτίου 2008 στο 5:26 μμ

    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΘΑ ΜΕ ΔΥΣΦΗΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ PRESS.GR?
    😛
    θέλω hits σαν του Flareman. Δίδεται αμοιβή, πληροφορίες εντός του μπλόγκιου μου.

  24. 24 Flareman 13 Μαρτίου 2008 στο 5:27 μμ

    @JAGO: Πάντα καλή καρδιά!:D

    edit: Πλάκα πλάκα all-time high έκανε χθες το Νυστέρι με τα καμώματα του τούβλου… 540τόσες pageviews!

    Ρε μήπως πρέπει να του κάνω και ιδιαίτερη μνεία;:lololooooooool:

  25. 25 JustAnotherGoneOff 13 Μαρτίου 2008 στο 5:33 μμ

    Γι αυτό σου λέω, άσε το iPod και πιάσε τα νυστέρια. Τίμα το όνομα του μπλογκ σου.

  26. 26 Tinsie 15 Μαρτίου 2008 στο 1:06 μμ

    Αυτά είναι γλέντια!

    Μην πολυ-ασχολήσαι. Ο καθένας κουβαλάει τη λόξα του…


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαρτίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

