Επισήμανση

Ένας φίλος αναγνώστης είχε τη φαεινή ιδέα να αφήσει χθες, 2 Μαρτίου 2008, «σχόλιο» σε post του Αυγούστου, λέγοντας ότι:

«Παρακολουθώ εδώ και λίγο καιρό το blog και το βρίσκω ενδιαφέρον οπότε σκέφτηκα να προσφέρω σε όλους τους αναγνώστες και γράφοντες που θα έρθουν Κρήτη για διακοπές ενα 10% απο τις ήδη καλές τιμές μου»,

ασορτί με λινκάκι προς σελίδα του.

Δύο τινά:

  1. Καλέ μου άνθρωπε (και κατά το ήμισυ πατριωτάκι) αν παρακολουθούσες – που πολύ το αμφιβάλλω – θα ήξερες ότι είμαι ένας ο γράφων εδώ μέσα, δεν έχουμε πολλούς.
  2. Με εκπλήσσει ευχάριστα η γενναιοδωρία και ο αυθορμητισμός σου! Τι λε ρε αδερφέ, είσαι και πολύ μάγκας – καλές τιμές και έχεις την ευγενή προαίρεση να μας κάνεις και σκόντο… άρχοντας λέμε.

Για να σοβαρευόμαστε λίγο: εδώ δεν έχω βάλει εγώ καλά καλά διαφημίσεις στο Νυστέρι, που θα είχα και ένα Χ έρεισμα. Δεν πρόκειται να αφήσω τον κάθε καιροσκόπο να το κάνει παζάρι λαϊκής αγοράς εδώ μέσα, και αυτό είναι τελεσίδικο. Είπαμε, ελευθερία λόγου ναι, αλλά υπάρχουν και κανόνες καλής συμπεριφοράς (αναλυτικότερα εδώ). Το σχόλιο του φίλου πάει περίπατο λοιπόν:)

Κι όποιος πάει να κάνει στο μέλλον παρόμοια εξυπνάδα, θα του κλαδέψω τα πόδια. Ξηγημένα πράματα.

19 Responses to “Επισήμανση”


  1. 1 Βιολογία 3 Μαρτίου 2008 στο 2:42 μμ

    Netiquette, έ;
    Καλόόόό!
    Όντως σπαστικά αυτά τα άκυρα links σε forums, blogs κτλ….!
    Και λίγο ανώφελα, αφού θεωρώ πως λίγοι (αφελείς;) τα επισκέπτονται στην τελική…!

  2. 2 Tinsie 3 Μαρτίου 2008 στο 3:18 μμ

    Κρίμα… κι έψαχνα να βρω καμιά καλή προσφορά για διακοπές… τζάμπα πέρασα από το Νυστέρι πάλι σήμερα :-p

  3. 3 Δηιάνειρα 3 Μαρτίου 2008 στο 3:30 μμ

    χώσε…καμια προσφορά για ιατρικά είδη έχετε; 😛

  4. 4 Flareman 3 Μαρτίου 2008 στο 9:05 μμ

    Τελικά όσο φαρμάκι και να ρίξω, οι γυναίκες θιασώτες εδώ μέσα πάντα ξεπερνάτε τον εαυτό σας!

    Τι θα έκανα χωρίς εσάς;:D

  5. 5 dimitris kaberos 4 Μαρτίου 2008 στο 3:49 μμ

    τα παίρνεις τόσο χοντρά γιατρέ, που δεν έχεις ανάγκη το 10%

    μάλιστα

  6. 6 Flareman 4 Μαρτίου 2008 στο 4:15 μμ

    Ορίστε – κι εκεί που όλα μέλι γάλα έρχεται ο σμηνίτης και τα γ**@ει όλα!:P

    Χου ρε, οι άλλοι οι σκιτζήδες τα παίρνουν – εγώ κάνω δουλειές φρι:)

  7. 7 Derek 4 Μαρτίου 2008 στο 9:04 μμ

    μιας και το έφερε η κουβέντα στα ιατρικά είδη και επειδή οι κανονικές μηχανές καπνού που χρησιμοποιούν στις μπουζουκλερί είναι πανάκριβες, μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να βρω κανέναν μεταχειρισμένο νεφελοποιητή για να κάνω εφφέ και ατμόσφαιρα στο σαλόνι μου

  8. 8 Flareman 4 Μαρτίου 2008 στο 9:12 μμ

    :roooooooooooooooooofl:

    Πες μου ότι ρωτάς σοβαρά τώρα:D:D

  9. 9 Derek 4 Μαρτίου 2008 στο 10:02 μμ

    και βέβαια δεν ρωτάω σοβαρά, ήδη έχω έναν μεταχειρισμένο νεφελοποιητή 😛

    είχε χρειαστεί έναν η αδερφή μου πριν 2-3 χρόνια και είχα μπει στην περιέργεια να το δοκιμάσω αλλά δεν κάνει καλή δουλειά τελικά… οι ατμοί διαλύονται σχεδόν αμέσως

  10. 10 Derek 4 Μαρτίου 2008 στο 10:03 μμ

    πάντως μιας και μιλάμε για εφφέ έχω βρει το τέλειο υποκατάστατο για τον ξηρό πάγο

    30/70, καθαρό οινόπνευμα/νερό στην παγοκύστη σε μια δυνατή κατάψυξη και μετά οι ατμοί από το ποτό φαίνονται όπως ο ξηρός πάγος (άλλο που μετά βέβαια δεν θα πίνεται αλλά δεν βαριέσαι!)

  11. 11 Flareman 4 Μαρτίου 2008 στο 10:06 μμ

    … έτοιμος για Hollywood! :W00t:

  12. 12 Derek 4 Μαρτίου 2008 στο 10:09 μμ

    μην το συζητάς, εγώ είμαι ο έκτος mythbuster

    θα πιάσω γκόμενα και την Κάρυ και δεν θέλω τίποτα άλλο!!!

  13. 13 Flareman 4 Μαρτίου 2008 στο 10:13 μμ

    Αν σου πω ότι έχω ψιλοχαζέψει αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ σοβαρά με δαύτους;

    Νεφελοποιητή… ffs, άκου τι χόμπι έχει ο κόσμος 😆

  14. 14 dimitris 9 Μαρτίου 2008 στο 11:21 μμ

    Πως σε παρακολουθώ είναι αλήθεια απλώς πόσταρα με nickname.Ούτε άρχοντας ούτε αυθόρμητος αλλά ούτε και καιροσκόπος.Αν μου περνούσε απο το μυαλό οτι σε πρόσβαλλα δεν θα το έγραφα ποτέ.Οπότε λοιπόν σου ζητώ συγνώμη εκ βαθέων.Δεν το έκανα αυθόρμητα φυσικά αλλά οτι έγραφα το εννοούσα.SORRY

  15. 15 Flareman 9 Μαρτίου 2008 στο 11:31 μμ

    Δεκτή η συγγνώμη. Απλώς δεν είναι θεμιτή τέτοιου είδους διαφήμιση, και γενικότερα αντιβαίνει στη καλώς εννοούμενη netiquette όπως ορίζεται. Δεν έχω πρόθεση να δημιουργήσω ούτε αντιπαλότητες ούτε αντιπάθειες αλλά όπως προσπαθώ να λειτουργώ σε σχέση με άλλα sites, την ίδια αντιμετώπιση περιμένω.

    Και, κακά τα ψέμματα, σχόλιο σε ποστάκι προ εξαμήνου… λίγο άκυρο, δε βρίσκεις;:) Τέλος πάντων, λήξαν το θέμα και το ξεχνάμε.

  16. 16 dimitris 9 Μαρτίου 2008 στο 11:49 μμ

    Αυτοί που ποστάρουν δεν είναι γράφοντες η όλοι οι αναγνώστες σου ποστάρουν κιόλας?
    Ειλικρινής απορία.

  17. 17 dimitris 9 Μαρτίου 2008 στο 11:50 μμ

    anabubula sou leei kati

  18. 18 Flareman 9 Μαρτίου 2008 στο 11:51 μμ

    Γράφων σε ένα blog είναι ο/οι διαχειριστές του, ή αλλιώς όσοι έχουν δικαίωμα να αναρτούν posts. Προσωπικός μου ορισμός αυτό, και απ’ ότι ξέρω και των περισσοτέρων χρηστών.

  19. 19 dimitris 10 Μαρτίου 2008 στο 12:22 πμ

    Τέλως πάντων μάλλον έχεις δίκιο αλλά δεν είμαι καλός γνώστης, είμαι νέος στα pc αλλά μαθαίνω γρήγορα, δεν είχα ιδέα περί netiquette.
    Λοιπόν καλή καθαρή Δευτέρα και καλό πέταγμα.


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαρτίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

