Επιστολή στη μαμά HTC για το θέμα της σπασμένης οθόνης

Μόλις έστειλα ένα mail στην HTC σχετικά με το φλέγον θέμα των ημερών (εντάξει ρε παιδιά, τον καθέναν τον καίει το θέμα που τον πονάει περισσότερο… so sue me:/ ). Κλασικά μέσω φόρμας επικοινωνίας (σιγά μη δίνανε mail address καρφωτά), φυσικά έχω κρατήσει αντίγραφο.

Σας παραθέτω, σε Ελληνική μετάφραση, το κείμενο που έστειλα:

«Κύριοι,
Είμαι κάτοχος ενός Qtek 9000 PDA PPC, το οποίο αγόρασα έναντι 800 ευρώ πριν το περασμένο καλοκαίρι. Έχω στη διάθεσή μου όλα τα σχετικά έγγραφα και τις αποδείξεις/παραστατικά που αποδεικνύουν πως η συσκευή μου καλύπτεται από την αρχική εγγύηση καλής λειτουργικάς μέχρι το Φθινόπωρο του 2008. Η συσκευή είναι σε υπεράριστη κατάσταση, καθ’ ότι είμαι έμπειρος χρήστης υπολογιστών για πάνω από 15 χρόνια και γνωρίζω πολύ καλά πώς να χειριστώ ένα τέτοιο μηχάνημα προηγμένης τεχνολογίας. Είχα ένα πρόβλημα με τον οπισθοφωτισμό της οθόνης και το εσωτερικό ακουστικό της συσκευής στο παρελθόν, για τα οποία εκτελέστηκε μία επισκευή εντός εγγυήσεως από τον τοπικό αντιπρόσωπο της HTC εν Ελλάδι, την ACE Hellas.

Πέρυσι, περί τα Χριστούγεννα, ξύπνησα ένα πρωί και βρήκα τη συσκευή με μη λειτουργική οθόνη. Δεν είχε τοποθετηθεί κανένα αντικείμενο πάνω στη συσκευή, τίποτα δεν έπεσε πάνω της, ούτε η συσκευή είχε πέσει στο πάτωμα ή κάπου αλλού – απλώς βρισκόταν στο γραφείο μου, στη θέση που την είχα αφήσει την προηγουμένη το βράδυ, με την εξαίρεση πως η LCD οθόνη είχε μία ρωγμή. Επικοινώνησα με την ACE Hellas, πιστεύοντας πως η επισκευή θα καλυπτόταν από την εγγύησή μου, αφού η ζημία δεν είχε προκύψει λόγω κάποιας κακοχρησίας από μέρους μου, και σοκαρίστηκα όταν έμαθα πως η πολιτική εγγυήσεώς τους δεν καλύπτει τις LCD οθόνες, σε καμία περίπτωση. Τελικά αναγκάστηκα να διαλέξω μεταξύ του να πληρώσω 300 ευρώ – πάνω από το ένα τρίτο της τιμής της συσκευής – για μία εκτός εγγυήσεως επισκευή, ή να μείνω χωρίς ένα εργαλείο αναγκαίο για τη δουλειά μου. Αναγνώρισα στην αντιπροσωπεία το δικαίωμα της αμφιβολίας και συμφώνησα στην επισκευή.

Παρέλαβα τη συσκευή μου επισκευασμένη περί τις 12 του Ιανουαρίου 2008, και πλήρωσα τα ζητούμενα 300 ευρώ. Ρώτησα και έλαβα τη διαβεβαίωση πως το υπόλοιπο της εγγυήσεως για το σύνολο της συσκευής ίσχυε ακόμα, και ειδικά η οθόνη καλύπτετο από μία ξεχωριστή εγγύηση δύο ετών από την επισκευή της, αφού ήταν νέο εξάρτημα. Παρ’ όλ’ αυτά, μετά από λιγότερες από 20 ημέρες, βρήκα ξανά τη συσκευή με την LCD της πρακτικά θρυμματισμένη, και επομένως μη χρησιμοποιήσιμη, ξανά χωρίς εσφαλμένη χρήση από μέρους μου και χονδρικά υπό τις ίδιες συνθήκες. Αυτή τη φορά ήμουν βέβαιως ότι δε θα μπορούσε να είναι ο,τιδήποτε άλλο πέραν ενός κατασκευαστικού σφάλματος – η κατάσταση της οθόνης ήταν τέτοια που η συσκευή θα έπρεπε να είναι θρύψαλα για να δικαιολογεί την έκταση της ζημίας στην LCD – κάτι που δεν ίσχυε, και συνεχίζει να μην ισχύει. Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία δέχτηκα τη στερεότυπη απάντηση – μπαλαντέρ «βλάβη οθόνης, δεν την επισκευάζουμε εντός οθόνης», ασχέτως αν η ίδια βλάβη είχε επισκευαστεί εκτός εγγυήσεως ξανά πριν από ούτε 3 εβδομάδες, και με αντίτιμο ένα διόλου ευκαταφρόνητο χρηματικό ποσό. Ήμουν έξω φρενών και ζήτησα να μιλήσω με τον επί κεφαλής του τμήματος σέρβις της ACE Hellas, έναν κύριο ονόματι [Τάδε Δείνας], που μου είπε ότι είναι η εξ’ ορισμού πολιτική να μην επισκευάζει σπασμένες οθόνες LCD υπό οιεσδήποτε συνθήκες. Εξοργίστηκα όταν μου ειπώθηκε πως «δεν παίζει ρόλο αν η οθόνη επισκευάστηκε πριν τρεις βδομάδες ή τρία δευτερόλεπτα, αξιωματικά θεωρείται σφάλμα πελάτου και δεν την επισκευάζουμε εντός εγγυήσεως». Ζήτησα από την αντιπροσωπεία να κρατήσει τη συσκευή μου και να προωθήσει το αίτημά μου για εντός εγγυήσεως επισκευή στα κεντρικά της HTC, συμπεριλαμβάνοντας όλο το ιστορικό του συμβάμματος όπως και το γεγονός ότι είχα πληρώσει 300 ευρώ για την ίδια επισκευή μόλις 19 ημέρες νωρίτερα.

Αυτό έγινε πριν τέσσερις εβδομάδες – είχα ρωτήσει τον εν λόγω κύριο ποιο ήταν κατά την εκτίμησή του το χρονικό πλαίσιο για την απάντηση και μου είπε 5 με 7 ημέρες. Η επόμενη εβδομάδδα πέρασε χωρίς νεώτερα, επομένως κατά τη δεύτερη εβδομάδα επικοινώνησα με το τμήμα τεχνικών επισκευών για να ρωτήσω σε τι κατάσταση βρισκόμασταν – μου είπαν ότι «η HTC δεν έχει απαντήσει ακόμα». Περίμενα, ξαναρώτησα κατά την τρίτη εβδομάδα και πήρα την ίδια απάντηση. Φυσικά παραπονέθηκα επικαλούμενος το ότι μία μεγάλη πολυεθνική εταιρεία όπως η HTC δεν είναι δυνατόν να αργεί τόσο πολύ για να απαντήσει σε έναν τεχνικό τους συνεργάτη και δέχθηκα τη διαβεβαίωση ότι το ζήτημά μου θα προωθείτο. Η τέταρτη εβδομάδα έφτασε με εμένα ακόμη να περιμένω, μέχρι πριν δύο μέρες, οπότε και ξαναπήρα τηλέφωνο και ο κύριος [Δείνας] μου είπε πως «δεν έχουμε απάντηση ακόμη» και, σε πλήρη αντιδιαστολή με τον προηγούμενο ισχυρισμό του, ότι «αυτά τα θέματα παίρνουν και έξι και οχτώ μήνες για να διευθετηθούν». Ζήτησα τη συσκευή μου και την παρέλαβα, ανεπισκεύαστη, χθες.

Ως καλόπιστος πελάτης της HTC, πρέπει να ομολογήσω ότι νιώθω εντελώς εγκαταλελειμμένος και εξαπατημένος. Ο εγχώριος αντιπρόσωπος μου έδωσε την αίσθηση ότι έβαζε το θέμα μου στην άκρη, χωρίς να νοιάζεται καθόλου αν θα επιλυθεί ή όχι – ουσιαστικά, το μόνο που τους ένοιαζε ήταν αν θα ξαναπληρώσω τα 300 ευρώ, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Ο τρόπος που αντιμετωπίστηκα ήταν εντελώς αντιεπαγγελματικός κατά τη γνώμη μου, και ειλικρινά αμφιβάλλω για το κατά πόσο το αίτημά μου προς την HTC προωθήθηκε ή όχι. Πιστεύω πως είναι κρίμα να πληρώνω 800 ευρώ για μία εκπληκτική συσκευή, ένα εργαλείο που μου λύνει τα χέρια στη δουλειά μου, μία συσκευή της οποίας τις δυνατότητες μπορώ να εκμεταλλευτώ πλήρως, και να είμαι αναγκασμένος να πληρώσω δύο φορές από 300 ευρώ για την ίδια επισκευή μέσα σε 20 μέρες, τη στιγμή που καλύπτομαι ακόμη από την εγγύησή μου. Πιστεύω ότι η εν λόγω πολιτική επισκευών είναι ένας μεγάλος αποθαρρυντικός παράγοντας τόσο για τους υπάρχοντες όσο και για τους πιθανούς μελλοντικούς πελάτες της HTC.

Θα ήθελα να σας ζητήσω να επικοινωνήσετε με την ACE Hellas και να τους παροτρύνετε να καλύψουν τη επισκευή μου εντός εγγυήσεως, χωρίς δαπάνη από μέρους μου. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα και θα βοηθούσε πολύ στην εξομάλυνση της αρνητικής εικόνας που έχω αναπτύξει τόσο εγώ όσο και ο κοινωνικός μου κύκλος για τα προϊόντα της HTC, εξ’ αιτίας αυτού του συμβάντος. Παραμένω στη διάθεσή σας για όποιες περαιτέρω διευκρινήσεις ή πληροφορίες χρειαστείτε – πραγματικά δε θα ήθελα να εξετάσω τις νομικές μου εναλλακτικές και πιστεύω με βεβαιότητα ότι θα δείτε τη σωστή πλευρά της καταστάσεως. Θα ήθελα επίσης να σας παρακαλέσω να συνεργαστείτε μαζί μου και με την ACE Hellas με τον ταχύτερο δυνατό τρόπο για την επίλυση του ζητήματος εν προκειμένω, καθ’ ότι η δυσλειτουργία της συσκευής έχει ήδη προκαλέσει μεγάλη επιβάρυνση τόσο στην εργασία μου, όσο και στην ψυχική μου γαλήνη.

Περιμένω με ανυπομονησία την ταχεία σας απάντηση.
Μετά τιμής,
κλπ κλπ κλπ»

Είναι ένα πρώτο βήμα αυτό το mail. Το δεύτερο είναι η επικοινωνία με τη Γ. Γ. Καταναλωτή, το οποίο σκέφτομαι ακόμα το αν και το πώς θα το χειριστώ. Νομίζω πιάσατε όλοι τον παλμό του email και το ύφος που προσπαθώ να περάσω – ακούω τα σχόλιά σας και τις προτάσεις σας.

Πραγματικά δε βλέπω να βγαίνει κάτι, για την τιμή των όπλων γίνονται όλα αυτά… αλλά ποτέ δεν ξέρεις:)

12 Responses to “Επιστολή στη μαμά HTC για το θέμα της σπασμένης οθόνης”


  1. 1 ariadgr 28 Φεβρουαρίου 2008 στο 10:56 μμ

    Τροποποίησε το ελάχιστα και στείλτο στο efpolis.
    Εσύ χάνεις αν το καθυστερείς χωρίς λόγο.
    Ακόμα και αν π.χ. σε 2 εβδομάδες σου απαντήσει η HTC και σου πει ΟΚ, καλύτερα εσύ να το έχεις στείλει και στο efpolis. Πιέζεις περισσότερο με αυτό τον τρόπο. Το δίκιο σου προσπαθείς να βρεις, μην κοιτάξεις να τους πηγαίνεις συνέχεια με το μαλακό, από τη στιγμή που σε κοροϊδεύουν τόσο καιρό.

  2. 2 ariadgr 28 Φεβρουαρίου 2008 στο 10:57 μμ

    Μπορείς ακόμα να το στείλεις στο efpolis ΚΑΙ στο Συνήγορο του Καταναλωτή ( http://www.synigoroskatanaloti.gr ).

  3. 3 Flareman 28 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:00 μμ

    Μόλις έφυγε άλλο φιρμάνι, σωστά γραμμένο και πολύ πολύ αναλυτικό στο efpolis, μαζί με σκανάρισμα της απάντησής τους. Δίκιο έχεις, θα το προχωρήσουμε το θέμα.

    Για τον συνήγορο, θέλει αυτοπρόσωπη παρουσία, οπότε θα δω πώς γίνεται να το διευθετήσουμε κι αυτό.

  4. 4 ariadgr 28 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:45 μμ

    Bravo!

    Στον Συνήγορο μπορείς και με FAX!
    http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

    Οι καταγγελίες υποβάλλονται μέσω συμπλήρωσης και ενυπόγραφης υποβολής, με αυτοπρόσωπη παρουσία, με συστημένη επιστολή, ή τηλεομοιοτυπία της έντυπης φόρμας υποβολής παραπόνων που διατίθεται από τον διαδικτυακό τόπο και από τα γραφεία του Συνηγόρου του Καταναλωτή στη Λ. Αλεξάνδρας 144. Μαζί με την καταγγελία, οι ενδιαφερόμενοι υποβάλουν και όλα τα έγγραφα που θεωρούν χρήσιμα για τη διερεύνηση της αναφοράς τους (αντίγραφα συμβολαίων, αντίγραφα τιμολογίων, αντίγραφα αποδείξεων αγοράς, σχετική αλληλογραφία κ.λπ).

  5. 5 ariadgr 28 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:49 μμ

    Θυμίζω τι σου είχα γράψει παλιότερα για το πως να επισπέυσεις τη διαδικασία με το efpolis:

    https://nysteri.wordpress.com/2008/01/31/guarantee-for-laughs

    «Μετά από 2 εργάσιμες πάρε τηλέφωνο στο efpolis να ζητήσεις τον αριθμό πρωτοκόλλου της καταγγελίας σου, ποιός υπάλληλος την έχει αναλάβει και ποιό είναι το τηλέφωνό του.

    Μόλις το μάθεις αυτό, πάρε τηλέφωνο τον αρμόδιο υπάλληλο και ζήτησε ευγενικά να επισπεύσει το θέμα σου, επειδή είσαι χωρίς τηλέφωνο, δίνοντας οποιεσδήποτε διευκρινήσεις μπορεί να τον βοηθήσουν στην ταχύτερη διεκπεραίωση της καταγγελίας σου.»

  6. 6 Flareman 28 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:49 μμ

    Έλα που δεν έχω!

    edit: Στο περί φαξ πήγαινε αυτό:) Ναι, μη φοβού, τα έψαξα πάλι τα παλιά τα posts και ο ίδιος πριν μπω στη διαδικασία. Στη Γ. Γ. Καταναλωτή αρκεί και το mail για να πρωτοκολληθεί ή θα χρειαστεί να πάω να τους υποβάλλω έγγραφα την καταγγελία μου;

  7. 7 ariadgr 29 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:07 πμ

    Στο efpolis αρκεί το email.

    Για τον Συνήγορο, δεν είναι πιο εύκολο να βρεις συσκευή fax σε κάποιο βιβλιοπωλείο / γειτονικό σπίτι / γραφειο κλπ. από το να τρέχεις στα γραφεία τους;

  8. 8 Flareman 29 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:22 πμ

    Ίσως. Θα το δω από αύριο, κουτουλάω τώρα – πάω να οριζοντιωθώ:)

  9. 9 KCorax 29 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:25 μμ

    Λυπάμαι που το λέω, αλλά διάφορες λεπτομέρειες στο ύφος του mail μειώνουν την πιθανότητα να πάρεις αυτό που θέλεις. Και η έκτασή του μόνο, είναι πρόβλημα.

    Για το συνήγορο, φαξ έχεις, απλώς σύνδεσε την τηλεφωνική γραμμή στο laptop σου και βρες κατάλληλο λογισμικό (στα σίγουρα θα βρεις δωρεάν).

  10. 10 Flareman 29 Φεβρουαρίου 2008 στο 8:08 μμ

    @KC: Καταλαβαίνω τι λες, ήταν μια επιλογή που αναγκάστηκα να κάνω η έκταση. Για τι άλλες λεπτομέρειες λες; Με ενδιαφέρει η γόνιμη κριτική, ιδίως σε τέτοια θέματα.

    Για φαξ, ατυχήσαμε. Δεν έχω φορητό, σε iMac είμαι – και το πανάθλιο 56άρι softmodem μου δεν παίζει με τίποτα εκτός από συγκεκριμένα chipsets και Windows. Κατάρα στο λαδέμπορα!

  11. 11 Μαρινα 14 Απριλίου 2014 στο 7:56 μμ

    Λοιπον αγορασα το htc με προυποθεση οτι ηταν ενα κινητο ανθεκτικο με καπακι προστασιας και οθονη που δε δεχεται ευκολα γρατζουνιες ενω μεσα σε ενα μηνα εσπασε η οθονη ενω το εβγαλα απ τη τσεπη δλδ τοσο ευθραυστο?

  12. 12 Flareman 15 Απριλίου 2014 στο 4:19 μμ

    @Μαρίνα: Για ποιο μοντέλο HTC μιλάμε;


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

