Κρατηθείτε… σαρώνει λίβας!

Σας έχω έκπληξη σήμερα… νέο επεισόδιο!

Περάστε από το γνωστό λημέρι και πάρτε το 19ο επεισόδιο του podcast του Νυστεριού – ένα επεισόδιο όλο τρέλα:) Στα θέματα έχω βάλει την ιστορία με το 9000 (που θα την κουβεντιάσουμε τις επόμενες μέρες κι από εδώ), τα νεώτερα για τα MacBooks που ανανέωσε η Apple σήμερα, τις κήλες και τι είναι, και ένα περασματάκι από τα του κινηματογράφου.

Μέχρι και audio comment έχουμε!

Με τις υγείες σας:D

9 Responses to “Κρατηθείτε… σαρώνει λίβας!”


  1. 1 Δηιάνειρα 26 Φεβρουαρίου 2008 στο 10:39 μμ

    γιατρέ μου,θα το ακούσω σε λίγο που θα είμαι πιο χαλαρή..να φάω πρώτα ντε γιατί αναπτύσσω τις διαστάσεις μου 😛

  2. 2 Nikolakis 27 Φεβρουαρίου 2008 στο 12:01 πμ

    1. Doc, κακώς έδωσες 800 ευρώ για το Qtek ευθύς εξαρχής… τώρα έμπλεξες άσχημα. Πάντως μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί, κυνήγησέ τους, γιατί η συμπεριφορά τους απέναντί σου είναι τουλάχιστον άθλια…

    2. Να πάρεις iPhone. Βγήκε και 1.1.4 😛

    3. Θέλω το νέο MacBook Prooooo

    Μόλις ακούσω την υπόλοιπη εκπομπή θα ξανασχολιάσω 😉

  3. 3 Flareman 27 Φεβρουαρίου 2008 στο 12:56 πμ

    @Δ: Παρακαλώ, με την άνεσή σας:)
    @Ν: 1. Άσε, ακόμα το φυσάω και δεν κρυώνει. Φοβερό μηχανάκι, άθλια υποστήριξη, το έχω πει και παλιότερα. Μακάριος αυτός που θα το πάρει κοψοχρονιά απ’ τα χέρια μου! Τι να κυνηγήσω, δε με συμφέρει… 2. Το διαβάζω, θέλει λίγες μέρες για να σπάσει. Τέλη Απριλίου, Θεού θέλοντος θα το έχω! 3. Κι εγώ γαμώτη… αν και βολεύομαι με ένα Mac Mini και ένα απλό MB το μαύρο:)

    Περιμένω σχόλια διακαώς – αλλά ρίχνετε και από εκεί, μη μας λένε ότι τα παίρνουμε μονόπαντα:)

  4. 4 Kostis 27 Φεβρουαρίου 2008 στο 2:04 πμ

    Άντε και μου έλειψε! Θα το ακούσω αύριο στο commute 🙂

  5. 5 Flareman 27 Φεβρουαρίου 2008 στο 2:07 πμ

    @Κ: Με τις υγείες σου, ελπίζω να σε αρέσει:):)

  6. 6 dimitris kaberos 27 Φεβρουαρίου 2008 στο 4:07 μμ

    γιατί δεν επικοινωνείς με τη μαμά εταιρία στο εξωετρικό. Θα τους μιλήσεις για την κήλη και θα σου τα σκάσουν αμέσως!!!

  7. 7 Flareman 27 Φεβρουαρίου 2008 στο 6:05 μμ

    @ΔΚ: Χαα… κάτσε να ακούσεις τα σημερινά να γελάσεις:rofl:

  8. 8 Kostis 27 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:58 μμ

    Πολύ ωραίο επεισόδιο! Με άρεσε 😉


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

