Πώς θα ήταν το Super Mario Galaxy στο Super NES;

Εντάξει, δεν ήμουν ποτέ της κονσόλας (κι ας έχω τερματίσει τα άπειρα κονσολοπαίχνιδα), αλλά αυτό πρέπει να το μπλογκάρω, θα σκάσω!

Ο λεβέντης έχει φτιάξει ένα (δυστυχώς non-playable) demo του πώς θα ήταν το Super Mario Galaxy του Wii (Wikipedia link) αν είχε κυκλοφορήσει για το κλασικό SNES. Το βιντεάκι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!

Άσε που θυμάμαι το Yoshi’s Island και τις μέρες της δόξας… επικές εποχές:)

8 Responses to “Πώς θα ήταν το Super Mario Galaxy στο Super NES;”


  1. 1 Δηιάνειρα 21 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:33 μμ

    προς στιγμήν όταν είπες «λεβέντης» τρόμαξα,και λεω ώπα..το «καμάρι» ξεκίνησε και άλλες εργασίες;

  2. 2 Flareman 21 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:35 μμ

    Όχι ρε, μακριά από εμάς!

  3. 3 Δηιάνειρα 21 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:41 μμ

    μουχαχα..τον φόβο του να`χεις

  4. 4 Flareman 21 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:46 μμ

    (μπα σε καλό σου… να μας ξαποστείλεις θες;)

  5. 5 monospace 22 Φεβρουαρίου 2008 στο 12:56 πμ

    giati den eisai ths konsolas? :))
    molis stamathsa to wii gia na tsekarw ligo to reader mou!
    fovero to video pantws, opws epishs fovero kai to mario galaxy sto wii omws! 🙂

  6. 6 ditikos 22 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:00 πμ

    Μωρε μπράβο, αν και δεν έχω παίξει galaxy, καλός ο λεβέντης.
    Πάντως so far το αγαπημένο μου mario είναι το super mario bros 3.

    Και τώρα ξαναγυρνάω στο επόμενο αγαπημένο μου, το Ace Attorney 🙂

  7. 7 Flareman 22 Φεβρουαρίου 2008 στο 2:18 πμ

    @mono: Όχι, με παρεξήγησες: δεν είχα ποτέ μου κονσόλα, ούτε σκοπεύω να αγοράσω. Τα console games τα τιμώ τακτικότατα όμως:):)

    @Δυτ: Είναι τζιμάνι το παιδί. Εμένα μου άρεσε πολύ το RPG γιατί ήταν πρωτότυπο (το Paper δεν έχω αξιωθεί ακόμα να το στρώσω), όπως και το 64 γιατί μου θυμίζει ωραίες εποχές – και φυσικά το SMW2 που ήταν ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, απλά:D

    Το Ace Attorney λέει;

  8. 8 ditikos 22 Φεβρουαρίου 2008 στο 3:24 μμ

    Καραλέει (α ναι υπάρχει για GBA, το γιαπωνέζικο έχει και αγγλικά) αν είσαι adventuras, must see must play.


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

