10.5.2

Για να μη μου λέτε ότι γράφω μόνο πικροχολίες σήμερα…






… βγήκε το 10.5.2 update για Leopard!

Αναλυτική λίστα των ενημερώσεων (ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ φτιάξανε τα Stacks) εδώ, αναλυτική λίστα των security fixes εδώ. Το μέγεθος του update κυμαίνεται αναλόγως των ενημερώσεων που έχουν ήδη εγκατασταθεί. Το κατεβάζω τώρα (στα 182 MB μου μέτρησε εμένα), σε κάνα 5λεπτο πάω για restart. Αμήν!

Άντε, και σε δυο βδομάδες ακούγεται για Apple Event… φτιάξε μας Θείο!

[Update: Εδώ θα βρείτε και το πλήρες combo update, για τους μη κατέχοντες:) ]

10 Responses to “10.5.2”


  1. 1 Βασίλης 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:34 πμ

    είπαμε ότι αναμένουμε το SDK για το iPhone. Ως παλαιός χρήστης Palm αλλά και iPhone believer και επίδοξος switcher έχω βάλει στοίχημα με όλο το Greek Palm Users Community (ναι, υπάρχει και τέτοιο τρομάρα μας) ότι ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση του SDK το mobile Mac OS X θα είναι η δεύτερη σε μέγεθος mobile πλατφόρμα. Αλλιώς.. έχω να κεράσω πολύ κόσμο 🙂 Γι αυτό Στιβ πρόσεχε τι θα πεις.. 😉

  2. 3 Kostis 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:55 πμ

    Να κάνουμε ένα γκάλοπ; Εμένα ήταν 341MB σε MacBook Pro με 10.5.1 πάνω και αναρωτιέμαι γιατί τέτοια μεγάλη διαφορά.

  3. 4 Flareman 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:58 πμ

    Και σε άλλους ξέρω να βγήκε τόσο, συγκεκριμένα με iMac τελευταίας γενιάς.

    Τα τελευταία security updates τα είχες περασμένα;

  4. 5 Nikolakis 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 2:13 πμ

    180 ΜΒ μεν, καμιά αλλαγή στο Safari δε βλέπω όμως… κρίμα και λέγανε για 3.1. Εγώ προσωπικά αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα – ουσιαστικά δε μου λειτουργεί το RSS και έχω αναγκαστεί να βάλω netnewswire…. οψόμεθα…

  5. 6 Flareman 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 2:16 πμ

    Ναι, 3.1 δεν έχει βγει ακόμα.

    Για RSS ποτέ δε χώνεψα τον Safari, να πω την αμαρτία μου. Το Mail του Leopard έχει support αλλά προσωπικά βολευόμουν παλιότερα με τον Vienna και τώρα πάλι με N3.

  6. 7 Kostis 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 2:22 πμ

    Ναι, ήταν fully ενημερωμένο το laptop πριν το 10.5.2! Anyway, σημασία έχει ότι όλα δουλεύουν ρολόι! 🙂

  7. 8 papo 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 9:24 πμ

    να μια ωραία είδηση – downloading!

  8. 9 PlanB 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 8:54 μμ

    Στα 150 ΜΒ το ψαχνό και, κολλητά, στα 40-και-κάτι το «δωράκι» με τα graphics. Ωραία μέρα… 🙂

    Ο kadronarxis παρατήρησε πρώτος κάτι που το παρατηρώ τώρα κι εγώ: σα να μην ανεβάζει ιδιαίτερα θερμοκρασία μετά το update. Μοιάζει ιδιαίτερα cool μετά από ώρες (βαριάς) χρήσης -δούλεψε το optical flow στο Motion και μετά ρένταρε τριάντα λεπτάκια βιντεάκι, αλλά δεν «έκαιγε» μετά.

    Δυστυχώς, δεν έχω το θερμόμετρο-utility και βαριέμαι να το ψάχνω τώρα. Εάν το έχει κάποιος, ας το τσεκάρει.

  9. 10 Flareman 12 Φεβρουαρίου 2008 στο 10:21 μμ

    Θα το ψάξω, δεν είμαι σε laptop βέβαια, αλλά αν ισχύει αυτό ισοδυναμεί και με μικρότερη κατανάλωση:)

    Κουλ!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

