Κρύωσα πάλι… γαμώτο!

Λίγο τα μαθήματα των τελευταίων ημερών, λίγο που χθες ήμουν με 3 ώρες ύπνο και έτρεχα όλη τη μέρα, δε θέλει και πολύ ο καψερός.

Χθες αναγκάστηκα να μείνω μέσα και να κοιμηθώ νωρίς γιατί ήμουν πραγματικά χάλια και δεν παλευόμουν με τίποτα. Μετά από 14 ώρες ύπνου ξυπνάω με μύτη (χρήζουσα) τουμποφλό, μία απίστευτη ζαβλακωμάρα και κεφαλαλγία στο ακατοίκητό μου, με πόνους και πιασίματα σε όλο μου το σώμα και χαμηλή πυρετική κίνηση – πιθανολογώ δηλαδή, γιατί δε μπήκα στον κόπο να βάλω θερμόμετρο ακόμα.

Χάλια σε λέω, χάλια. Δεν πρόλαβα να πάρω την ανιούσα και πάλι παρ’ τον κάτω. Ελπίζω να μη μου χαλάσει τα αυριανοβραδυνά σχέδια η μαλακία – πάλι καλά δηλαδή που πρόλαβα και καθάρισα με τις εξετάσεις που έδινα πρόσφατα και έχω περιθώρια να ανακάμψω.

Ξεκούραση και ζεστά λοιπόν!:((

10 Responses to “Κρύωσα πάλι… γαμώτο!”


  1. 1 Δηιάνειρα 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 5:40 μμ

    γιατρέ γουστάρω το επιστημονικό σου λέγειν..Περαστικά

    την καλησπέρα μου 🙂

  2. 2 Flareman 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 5:43 μμ

    Άσε, έχουμε κατεβάσει ρολλά:(

  3. 3 Δηιάνειρα 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:00 μμ

    Σπυρίδωνα παιδί μου,θέλω τη βοήθεια σου..Προσπαθώ να θυμηθώ μια λέξη,αλλά δε μπορώ..
    Στα αγγλικά ο ορισμός είναι objective lens high-eyepoint eyepiece
    θέλοντας να δηλωθεί το «κιάλι» που φοράει ο γιατρούλης της φωτογραφίας παρακάτω:

    έχω φάει το κεφάλι μου,αλλά δε μπορώ να βρω την ελληνική ονομασία του 😦

    μπορείς να βοηθήσεις αφεντικό;

  4. 4 Flareman 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:08 μμ

    Ε πώς να το πούμε, διόπτρα υψηλής ευκρινείας υποθέτω; Αμφιβάλλω αν έχουν συγκεκριμένο όνομα στα Ελληνικά, κάποιος οφθαλμίατρος ή νευροχειρουργός ίσως έχει κάποια ιδέα παραπάνω…

  5. 5 Δηιάνειρα 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:13 μμ

    Αν σου πω οτι δε ΤΟΛΜΑΩ να ρωτήσω τι θα πεις; Είναι μέσα και κλαίγεται γιατί το κατέστρεψε ένα 5χρονο (για αυτό μου ήρθε η φλασιά και ρώτησα)

  6. 6 Flareman 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:14 μμ

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Περαστικά στον άνθρωπο… τον νιώθω:):):):):)

  7. 7 Δηιάνειρα 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:18 μμ

    και εντομεταξύ να έχει εμένα να ρίχνω λάδι στη φωτιά θυμίζοντας οτι έχει μυωπία,και θα κάνει να δει auto_poy_de_ksero_pos_to_lene 20+ μέρες 😛

  8. 8 Flareman 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:19 μμ

    Έτσι… χειρουργική κακία, me likes >:D

    Πες του οι διόπτρες είναι υλικό αντικείμενο, while spirit transcends time… προβλέπω να απογειώνεσαι από το ωστικό κύμα:PP

  9. 9 Δηιάνειρα 9 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:43 μμ

    Μπα,δείχνε..ΔΕΙΧΝΕΙ,ΤΟΝΙΖΩ οτι δεν τον πειράζει γιατί την ζημιά την έκανε ο μπόμπιρας και όχι κάποιος άλλος,αλλά αν θα σκάσει εντός ολίγου 😛


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Φεβρουαρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Ιαν.   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

