Δώρο από Παπασωτηρίου

Έχω κάρτα μέλους στον Παπασωτηρίου (τον γνωστό ντε). Εκπτωσούλα σε κάποια είδη, μαζεύεις και πόντους με κάθε αγορά και στο τέλος μεταφράζονται σε χρήματα για δωρεάν αγορές. Οκέι, χεστήκαμε θα μου πείτε. Ορθόν.

Αυτό που θα σας κεντρίσει το ενδιαφέρον όμως είναι το εξής: μου έρχεται σήμερα το πρωί ένα ενημερωτικό mail (μαζικό, προς όλα τα μέλη), πως δικαιούμαι ένα βιβλίο λογοτεχνίας, δωρεάν, χωρίς την υποχρέωση να αγοράσω κάτι μαζί. Αυτό πάντα στα πλαίσια της ευχαρίστησης που εκδηλώνει η αλυσίδα προς τα μέλη της για την προτίμησή τους – και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Όσο μπάζο και να είναι το βιβλίο, παραμένει βιβλίο, ναι; Αδημονώ ποια μέρα θα βρω ελεύθερη να περάσω από έναν Παπασωτηρίου να κόψω κίνηση… έχω μήνες να διαβάσω ένα καλό λογοτεχνικό.

2 Responses to “Δώρο από Παπασωτηρίου”


  1. 1 Ελπίδα 7 Φεβρουαρίου 2008 στο 12:42 πμ

    Σε παρακαλώ όταν πας και πάρεις το βιβλίο ενημέρωσε γιατί κι εγώ έχω κάρτα και μου ήρθε κι εμένα το μέιλ που λες.

  2. 2 Flareman 7 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:16 πμ

    Με την πρώτη ευκαιρία θα περάσω, εννοείται πως θα πω εντυπώσεις:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

