Σπασμένη οθόνη, redux: όλη η εμπειρία

Έταξα να πω αναλυτικά τι έγινε χθες με την οθόνη του 9000 όταν βρω ευκαιρία. Δεν έχω πολύ χρόνο, αλλά αυτόν τον λιγοστό που διαθέτω με μεγάλη μου χαρά να τον αφιερώσω σε δυο τρία ποστάκια στο Νυστέρι – έτσι βρε αδερφέ, για να έχουμε θέμα.

Λοιπόνε, σηκώνομαι και ετοιμάζομαι, βγάζω χαρτούρα, εγγυήσεις, αποδείξεις, ιστορίες, τα πάντα. Η συσκευή φλασαρισμένη φυσικά και όπως είναι το σωστό στην τελευταία έκδοση της Ελληνικής WM5 ROM, φρεσκοπερασμένη από hard reset (σιγά μη δώσω στα κακόμοιρα της ACE πρόσβαση στα δεδομένα μου, σβου όλα λέμε) και χωρίς ούτε δαχτυλιά πάνω. Κατεβαίνω Αγ. Παρασκευή, Αιγαίου Πελάγους περί τις 12 και κάτι το μεσημέρι. Με το που πλησιάζω στο κτίριο της αντιπροσωπείας νιώθω κάτι σαν αύρα να με χτυπάει, σαν ένα ωστικό κύμα βαβούρας και εντροπίας να με ξετσουβαλιάζει – πες το προαίσθημα ρε παιδί μου, εκείνη τη στιγμή ενστικτωδώς το σύμπαν με πληροφόρησε πως δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλουμε άκρη.

Μπαίνω μέσα, γεια σας γεια σας (ωραία η κοπελίτσα με τα γαλαζοπράσινα μάτια που έχουν εκεί, να μην ήταν και τόσο ξυνή), είχε πάθει αυτό το κινητό, μου είπατε σφάλμα πελάτη, τέσπαν σας αναγνώρισα το δικαίωμα της αμφισβήτησης και σας ακούμπησα τρακοσάρα, το παρέλαβα πριν ούτε 3 βδομάδες και πριν δυο μέρες το βρίσκω πάλι στην ίδια αυτή (τσαφ!) κατάσταση. Τα ίδια και χειρότερα από την περασμένη φορά.

Απάντηση:

– Λυπάμαι κύριε, πάλι είναι σπασμένη η οθόνη, δεν το καλύπτει η εγγύηση.

– Καλά, τι μου λέτε τώρα; Από τσιγαρόχαρτο είναι οι οθόνες, χωρίς να τους κάνουμε τίποτα σπάνε σε 19 μέρες;

– Αυτό δε λέει κάτι, είναι πολύ λεπτές και ευαίσθητες οι οθόνες αυτές – μπορεί και να επισκευαστεί και σε ένα λεπτό να σπάσει και πάλι.

[έχω ήδη αρχίσει να βλέπω κόκκινα ρυάκια στην όρασή μου και έναν κύριο με μαύρο μανδύα, κουκούλα και ένα τεράστιο δρεπάνι να φωνάζει ΑΙΜΑ ΑΙΜΑ ΑΙΜΑ]

– Σε αυτήν την περίπτωση δεσποινίς δεν ευθύνεται ο πελάτης όμως. Δεν είναι δυνατόν να έρχομαι εδώ δυο φορές το μήνα και να πληρώνω την οθόνη που σπάει μόνη της (α ρε λεβέντες αναγνώστες, αν δεν είχα και σας).

– Τι να σας πω, να το πάω στον υπεύθυνο να πάρω μια τελική γνώμη, αλλά δε βλέπω να γίνεται κάτι.

Της ζητάω ότι θέλω να μιλήσω προσωπικά με τον άνθρωπο που θα κάνει την τελική γνωμάτευση. Η μικρή παίρνει τη συσκευή, πάει στο απέναντι κτίριο και περιμένω. Μετά από 5 λεπτά χτυπάει το τηλέφωνο στο γραφείο, το σηκώνει η άλλη τύπισσα, μιλάει λίγο στα Αγγλικά.

– Κύριε, είναι ο υπεύθυνος του τμήματος σέρβις, θέλατε να μιλήσετε – μόνο που μιλάει Αγγλικά.

Το αφήνω ασχολιάστο, παίρνω το ασύρματο. Ακολουθεί μετάφραση – για την ιστορία, ο επικεφαλής του τμήματος είναι αλλοδαπός, Γερμανός αν κατάλαβα καλά, και δεν του καίγεται καρφί.

– Γεια σας.

– Γεια σας.

– Λέγομαι τάδε, πρόκειται για ένα 9000, δεν ξέρω αν σας ενημέρωσε σχετικά η κοπέλα.

– Ναι, έχω τη συσκευή σας μπροστά μου αυτή τη στιγμή (εκείνη την ώρα η άλλη κοπελίτσα φέρνει το 9000 μου και το ακουμπάει μπροστά μου. Αντιστέκομαι σθεναρά στην παρόρμηση να απαντήσω: «τι σύμπτωση, κι εγώ το ίδιο»).

– Κοιτάξτε, έπαθε το τάδε σφάλμα η οθόνη πριν τα Χριστούγεννα, το έφερα, μου είπατε ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση, πάει στα κομμάτια πλήρωσα 300 για την επισκευή, το πήρα πριν 19 μέρες και τώρα πάλι από μόνο του σπάει και έχουμε τα ίδια προβλήματα. Επισκευάζεται μέσα στην εγγύησή της η οθόνη, έτσι δεν είναι;

– Όχι κύριέ μου, η HTC δεν καλύπτει σπασίματα και μηχανικές βλάβες στις LCD της.

– Δηλαδή μου λέτε ότι η ACE δε δέχεται σε καμία περίπτωση να επισκευάσει τη συσκευή μου εντός εγγυήσεως;

– Όχι, σας λέω πως η HTC παγκοσμίως δε δέχεται να επισκευάσει LCD που έχει μηχανικό σφάλμα. Για να το φτιάξουμε πρέπει να πάρω έγκριση από την μητρική εταιρεία, και θα μου απαντήσουν αρνητικά.

Τέσπαν να μη σας κουράζω, ακολούθησε μία συζήτηση τσάτρες πάτρες όπου πληροφορήθηκα πως σε αυτού του είδους τις συσκευές η οθόνη στηρίζεται σε ένα πλαίσιο από ειδικό μαλακό υλικό ώστε να μην είναι υπό πίεση ή τάση, και επομένως η όποια μηχανική βλάβη πάθει είναι εξ’ ορισμού από κάμψη η πλήξη της συσκευής – άρα, εξ’ ορισμού απροσεξία του χρήστη, άρα παράβαση των όρων της εγγυήσεως. Όταν είπα πως για να γίνει έτσι θρύψαλα η οθόνη θα πρέπει ή να πέταξα τη συσκευή στον τοίχο ή να την έβαλα κάτω από ρόδα νταλίκας (και άρα πώς γίνεται να μην έχει γρατζουνιά πάνω της;) η απάντηση ήταν πως μπορεί κάλλιστα να λυγίσει ολόκληρη η συσκευή και να μην πάθει τίποτα, πλαστικό γαρ, και η οθόνη να γίνει κομμάτια. ΜΑ ΕΙΝΑΙ 2,5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΠΑΧΟΣ! Έχουμε δει εκατοντάδες τέτοιες κύριε.

Επειδή είδα ότι η κατάσταση δεν οδηγούσε κάπου επιστρατεύω τα βαρέα:

– Κοιτάξτε, εφ’ όσον δε δέχεστε την εφαρμογή των εγγυήσεων θέλω την απάντηση που μου δίνετε εγγράφως και ενυπόγραφα, σκοπεύω να απευθυνθώ στη Γ. Γ. Καταναλωτή.

– Βεβαίως, μπορώ να κρατήσω τη συσκευή στο σέρβις, να τραβήξω φωτογραφίες, να επικοινωνήσω με την HTC και να αναφέρω το πότε επισκευάστηκε και τις συνθήκες που αναφέρετε (μηδέν κακομεταχείριση από πλευράς χρήστη), να ρωτήσω αν μου επιτρέπει να την επισκευάσω εντός εγγυήσεως και να σας κρατήσω ενήμερο. Αν πουν όχι, που κατά πάσα πιθανότητα αυτή θα είναι η απάντησή τους, τότε θα παραλάβετε το επίσημο δελτίο αποστολής της ACE που είναι και το μόνο χαρτί που δίνουμε, και αυτό πολύ ευχαρίστως το υπογράφω.

– Τι χρονικό πλαίσιο ισχύει για αυτή τη διαδικασία;

– Λογικά μέχρι την άλλη Τρίτη ή Τετάρτη, γιατί σε μια ώρα πετάω για Γερμανία (ΑΙΜΑ ΑΙΜΑ ΑΙΜΑΑΑΑΑΑ).

Δέχτηκα, άφησα τη συσκευή εκεί και περιμένω τη συνέχεια. Δεν ξέρω πόσο αξίζει τον κόπο να το προχωρήσω, η επόμενη κίνησή μου πιθανώς θα είναι να παραγγείλω από eBay μία ανταλλακτική οθόνη στα 100 – 130 ευρώ και να το κατσαβιδώσω μόνος μου και πάει σιχτήρι η %#@$εγγύηση. Μόνο τα 15 λεπτά που ήμουν εκεί έπεσαν δύο τηλέφωνα για σπασμένες οθόνες! Μια κοπελίτσα είχε έρθει για να παραλάβει τη συσκευή της, με αιτιολογία βλάβης πως της έσβηνε, στο invoice έγραφε όλα φυσιολογικά, πάει να την ξανανάψει και πάλι τα ίδια. Τα έκανε πουτάνα, ζήτησε να της το φορτίσουν εκεί και τότε, δυστυχώς έχασα τη συνέχεια.

Αυτό που με ενόχλησε ήταν η συμπεριφορά και των υπολοίπων υπαλλήλων: σε όλο το ντράβαλο που γινόταν κάνω στην άλλη τύπισσα που είναι επί των παραλαβών για σέρβις:

– Πάντως πολλές σπασμένες οθόνες και η πολιτική σας δεν είναι σωστή.

[με υφάκι «σε γαμώ ασύστολα και κάνε κάτι αν μπορείς»] Κι αυτό (P3300 στα χέρια της) αν το πετάξω στον τοίχο θα σπάσει!

Εκεί τα είδα όλα και δεν πρόλαβα να κρατήσω τον στόμα μου κλειστό:

– Κι εγώ αν πάρω ένα λοστό και αρχίσω να βαράω κεφάλια θα αφήσω ένα κάρο αιμορραγίες – αλλά κάθε κεφάλι που θα ανοίγω θα έχει μια τρύπα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑ απ’ έξω!

Ας είναι, αφού γίνονται γραφικοί έγινα κι εγώ γραφικός. One more time, δε θα μας σώσει απ’ την Κόλαση να ‘ουμ’:).

Για την ιστορία, να αναφέρω το εξής: η εγγύηση (όπως και η εγγύηση της ανταλλακτικής οθόνης) αναφέρει πως δεν καλύπτει «μηχανικές βλάβες στην επιφάνεια της συσκευής, συμπεριλαμβανομένων ρωγμών και χαραγών στην LCD οθόνη της». Μεσοβέζικο και πολύ ύπουλο: τι τέλει να πει το ποιητί; Ότι δεν καλύπτει την οθόνη; Ότι δεν καλύπτει βλάβες στην επιφάνεια της συσκευής όσον αφορά στο μέρος της οθόνης; Ότι δεν καλύπτει μόνο μηχανικές βλάβες της οθόνης και καλύπτει άλλες; Ο Γερμανός είπε (γιατί τον ρώτησα, τι διάλο καλύπτει πια αυτή η εγγύηση της οθόνης) ότι αντικατάσταση της LCD γίνεται για καμμένα πίξελ, ξεθωριασμένα χρώματα και άλλες βλάβες της οθόνης, μη μηχανικής αιτιολογίας.

Πέη κυανά, mesays. Δε βλέπω φως και πραγματικά, αν και έχω ανάγκη τις δυνατότητες του 9000, κάτι τέτοιες στιγμές σκέφτομαι πως αν είχα πάρει το iPhone θα είχα κωλοχαρεί το γκατζετάκι μου τόσον καιρό τώρα, με την αθάνατη οθόνη του και τις φοβερές μηχανικές του αντοχές. Πάρι λεβέντη μου, πες ό,τι θες – ό,τι και να πεις έχεις δίκιο και γαμώ την κουφαμάρα μου που δε σε ακούω:(

Όπως έχω πει και παλιότερα: φοβερές συσκευές τα HTC/WM PPCs, αλλά ο Θεός να σε φυλάει από μηχανικές βλάβες. Ή αλλιώς φρόντισε να έχεις ένα τσουβάλι λεφτά να τους ταΐζεις. Αυτά, ρίχτε σχόλια σακάτω.

18 Responses to “Σπασμένη οθόνη, redux: όλη η εμπειρία”


  1. 1 javapapo 1 Φεβρουαρίου 2008 στο 9:36 πμ

    Heavy Taiwaneze Crap

    τα ήθελε .κ.λος σου!

  2. 2 John Karakatsanis 1 Φεβρουαρίου 2008 στο 9:44 πμ

    Εγώ, διαβάζοντας όλη την ιστορία σου με τη συσκευή, πολύ απλά δεν πρόκειται ποτέ για τα επόμενα χρόνια να αγοράσω HTC συσκευή. Και εννοείται ότι όποιος με ρωτήσει για smartphone/pocket pc θα του διηγούμαι την ιστορία σου προτρέποντάς τον να μην αγοράσει HTC συσκευή.

    Πραγματικά απαράδεκτη τακτική. Δηλαδή αγοράζεις μία συσκευή 800 ευρώ και κοντεύεις να πληρώσεις άλλα τόσα για την οθόνη.

  3. 3 Flareman 1 Φεβρουαρίου 2008 στο 10:24 πμ

    2pap: Ευλαβικά το γόνυ… ρισπέκτ

    @JK: Και η πλάκα είναι πως είναι αξιοπρεπές λειτουργικό τα WM, με πάρα πολλές δυνατότητες και αρκετά ανοιχτό. Τεράστιο κρίμα. Δεν ξέρω τι θα κάνω τελικά, δεδομένου πως το κατσαβίδωμα είναι η φτηνότερη λύση γενικά αυτή τη στιγμή.

  4. 4 Δηιάνειρα 1 Φεβρουαρίου 2008 στο 12:12 μμ

    τι να πει κανείς; Καλό κουράγιο…

  5. 5 ariadgr 1 Φεβρουαρίου 2008 στο 4:59 μμ

    Flareman,

    Να περιμένεις να πάρεις εγγράφως την απάντηση, και να μην ακυρώσεις την εγγύηση αλλάζοντας την οθόνη μόνος σου από το ebay, τουλάχιστον προς το παρόν.

    Σχετικά με το «Αν πουν όχι, που κατά πάσα πιθανότητα αυτή θα είναι η απάντησή τους, τότε θα παραλάβετε το επίσημο δελτίο αποστολής της ACE που είναι και το μόνο χαρτί που δίνουμε, και αυτό πολύ ευχαρίστως το υπογράφω.»

    Αν η απάντηση είναι αρνητική, να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να αναφέρεται σαφώς και υπογεγραμμένα κάτι σαν «δεν δεχόμαστε την επισκευή εντός εγγύησης για αυτό τον λόγο …. (π.χ. επειδή δεν καλύπτουμε ελαττωματικές οθόνες»

    Εαν σου αρνηθούν την επισκευή, να το τραβήξεις όσο πάει μέσω efpolis και υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να δικαιωθείς.

    Και για το γαμώτο της υπόθεσης, και γιατί ποιός σου λέει ότι αν το επισκευάσεις μόνος σου, δεν θα ξανασυμβεί τον επόμενο μήνα, και για την απαράδεκτη αντιμετώπιση και τις αλητείες «δεν καλύπτει την οθόνη η εγγύηση».

    Και φυσικά keep us updated.

  6. 6 Flareman 1 Φεβρουαρίου 2008 στο 10:23 μμ

    Εννοείται ρε Φώτη, δεν του βάζω χέρι μέχρι τουλάχιστον να πάρω τα χαρτιά στα χέρια μου. Απλώς μου τη δίνει να έχω τη συσκευή και να κάθεται ανεκμετάλλευτη. Περιμένοντας, βλέποντας και κάνοντας.

    Και εννοείται I’ll keep you posted:)

  7. 7 KCorax 2 Φεβρουαρίου 2008 στο 1:42 μμ

    Πολύ άσχημη η συμπεριφορά τους. Η πρότασή μου είναι να διορθώσεις με βάση την εγγύηση, τεχνικά ακόμη δεν μπροούν να το αρνηθούν, και να την πουλήσεις να φεύγει από τα χέρια σου. Αυτό που είπαν για το μαλακό υπόστρωμα δε στέκει εφόσον παραδέχτηκαν και οι ίδιοι οτι το πλαστικό περίβλημα έχει flex. Το επιχείρημά τους δε στέκει δλδ, και σε τελευταία ανάλυση αν τυπικά είσαι μέσα στην εγγύηση τίποτε άλλο δεν έχει σημασία.

    Πάντως για τη συγκεκριμένη συσκευή υπάρχουν σχετικά ανοικτά thread και στο modaco, άρα είναι πολύ πιθανό να είναι κατασκευαστική αστοχία. Έχω δει πχ touch και tytn II να πέφτουν στο πάτωμα απο ύψος χεριού χωρίς παρενέργειες. Το tytn μάλιστα έσκασε κάτω με την οθόνη.

    @javapapo έχεις υπόψη κάποια σχετική συσκευή που να μην κατασκευάζεται και συναρμολογείται σε Ασιατική χώρα ;

  8. 8 @ngel 6 Φεβρουαρίου 2008 στο 9:48 μμ

    Δυστυχώς Σπύρο, μια από τα ίδια και σε μένα…

    http://www.aggelopoulos.com/?p=310

    Τελείωσα με την Ace-Hellas, την Qtek και την HTC.

  9. 9 Flareman 6 Φεβρουαρίου 2008 στο 11:17 μμ

    Ακόμα τους περιμένω… βάζω διάφορα με το μυαλό μου – καλά έχει να πέσει πολύ γέλιο >:D

    Κρίμας τις συσκευές:(

  10. 10 JimKarvo 2 Οκτωβρίου 2008 στο 12:05 πμ

    Να κάνω μια ερώτηση.. (Άσχετα με το θέμα σου)
    Κάπου αναφέρεις ότι θα αγοράσεις οθόνη απο το ebay..
    Δεν ξέρω αν μπορείς να με βοηθήσεις, αλλά έχει σπάσει η οθόνη απο την ψηφιακή μου, και η HP, θέλει 80 ευρά για να την φτιάξει.. Και σκεφτόμουν να πα΄ρω απο το ebay, αλλά αν και έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι..

    PS: Είναι η Photosmart M425 αν μπορείς να κάνεις κάτι
    Σε ευχαριστώ για κάθε βοήθεια.. 🙂

  11. 11 Flareman 2 Οκτωβρίου 2008 στο 1:46 πμ

    @JK: Αγόρασα και επισκεύασα, κάπου παραπέρα αν ψάξεις σε ύστερες ημερομηνίες έχω και το χρονικό της επισκευής:) Δεν ξέρω στο θέμα επισκευή ψηφιακής τι χρειάζεται – υποθέτω η διαδικασία πρέπει να γίνεται αναλόγως αλλά χωρίς εγχειρίδιο επισκευής/αποσυναρμολόγησης προσωπικά δε θα ρίσκαρα να κατσαβιδώσω τέτοιου είδους καρακίμπια:/

  12. 12 JimKarvo 2 Οκτωβρίου 2008 στο 8:28 πμ

    Δεν έχω πρόβλημα με αυτά.. ήδη την έχω ανοίξει, και έχω αφαιρέσει την οθόνουλα.. Το πρόβλημα είναι αν ξέρεις κάποιο μέρος που να πουλάνε οθόνες..

    Πάνω στην οθόνη, έχει κάτι γράμματα, αλλά δεν βγάζεις άκρη..

  13. 13 Flareman 2 Οκτωβρίου 2008 στο 5:21 μμ

    @JK: Ψάξε στο eBay αν υπάρχει κάτι, άλλη πηγή δεν έχω να προτείνω – αναζήτηση βάσει του μοντέλου της κάμερας («HP M425 LCD» ξέρω γω ή κάτι τέτοιο).

    Γενικά πρόσεξε μόνο γιατί κινδυνεύεις να την αχρηστεύσεις εντελώς αν δεν ξέρεις τι κάνεις.

  14. 14 JimKarvo 3 Οκτωβρίου 2008 στο 12:23 πμ

    Οκ, σε ευχαριστώ..

    αν και δεν έχω πρόβλημα.. ούτως ή άλλος είναι άχρηστη.. Και δεν δίνω 80 για repair..

    Ευχαριστώ και πάλι 🙂

  15. 16 Fanis 25 Μαρτίου 2009 στο 4:58 πμ

    Koita exw ena HTC3300 2+ Xronia. Eixa parei kainourio to opoio mou to soufrepsan kai tora ksanagyrisa sto p3300.
    Exei pesei se nero, exei faei soupes, exw KATSEI (stigmiaia) panw tou – kolotsepi to asteri! -, exw kleisei tin porta tou autokinhtou pano tou (aristeri tsepi paltou to asteri)…
    KAI… to exw Overclocked sta 247, me apeira resets, efarmoges klp… i othonitsa DOXA TO THEW den exei pathei tipota!

    Tora ayto peri 2 spasimatwn xwris na tou kaneis TIPOTA?
    Kathe yliko exei dyo logous gia na spasei. O enas einai na askithei pano tou mia dynami pou na kseperasei to simeio antoxis tou. O allos einai akraies thermokrasies (stin ousia h idia einai h aitia). Ellatomatiki kataskeui den paizei. Diladi thes na peis to kinito itan pano sto grafeio sou to vrady kai to proi otan ksypnises itan spasmeno ??

    Anepikairh apanthsh alla epesa pano sto post sou psaxnontas gia kati upgrades stin arxaia alla siderenia kinitouba auth.

  16. 17 Fanis 25 Μαρτίου 2009 στο 5:01 πμ

    btw to sxolio itan yper-syskeuis kai se KAMIA periptosi yper ton kathikion sta service, apla lew oti isos kai oi mixanikes vlaves na einai mia logiki exairesi, kai oti to kinito den exei gnosta provlimata.

    h dikh mou eksigisi gia tis «polles» opos les spasmenes othones (den eixa ypopsin kati tetoio) einai mallon oti nomizoun kapoioi oti h othoni den einai afis alla «xaragmatos»

  17. 18 Flareman 28 Μαρτίου 2009 στο 5:31 μμ

    @F: Ειδικά τη δεύτερη φορά, όχι – ήταν πάνω στο γραφείο μου, την πήρα, την άνοιξα, μπήκα στο δίκτυο, την έβαλα στη θήκη της, πέρασα τη θήκη στη ζώνη και όταν κατέβηκα πέντε – δέκα λεπτά αργότερα στο λεωφορείο τη βγάζω και βλέπω… το φως το αληθινό:)

    Εντάξει, μη λέω μαλακίες, το φως το αληθινό το είδα όταν πήρα το iPhone μου ένα χρόνο πριν:D


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

