Τρίχες εγγύηση

Σημείωση προς τους αξιότιμους αναγνώστες αυτού του φερέλπιδος blog:

Η HTC (όχι απλώς η ACE Hellas, μιλάω για τη μητρική HTC) ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ εντός εγγυήσεως ΚΑΜΙΑ μηχανική βλάβη της LCD οθόνης στα Pocket PCs που κατασκευάζει. Ανεξαρτήτως του πώς ή πότε έγινε. Σε ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Θα επανέλθω με λεπτομέρειες. Τελικά με κατασταλτικά θα φτάσω να κοιμάμαι, το έχω δει το εργάκι και παλιότερα εγώ…

8 Responses to “Τρίχες εγγύηση”


  1. 2 lamargos 31 Ιανουαρίου 2008 στο 11:56 πμ

    Για ρώτα και τι λέει επ’αυτού το ινστιτούτου καταναλωτών… τόσα λεφτά έδωσες για να την επιδιορθώσεις… H E.E. με οδηγίες της ορίζει οτι σε ακόμα και σε ρούχα πρέπει να υπάρχει εγγύηση.

  2. 3 KCorax 31 Ιανουαρίου 2008 στο 2:19 μμ

    Γνωρίζω περίπτωση γνωστού μου με 2 καμένα πίξελ όπου αντικαταστάθηκε ολόκληρη η συσκευή. Ανεξάρτητα από αυτό, η ace δεν κάνει απευθείας πωλήσεις, άρα σε κάθε περίπτωση μπορείς να απαιτήσεις την υλοποίηση της εγγύησης από το κατάστημα που σου πούλησε τη συσκευή. Αρκεί προφανώς να είσαι μέσα στους όρους της εγγύησης. Από τους δικούς μου (htc s710) που είναι σε ένα βιβλιαράκι και διαβάζω τώρα δεν αναφέρεται κάτι σε οθόνη.

    Πρέπει να γνωρίζεις επίσης οτι η εγγύηση τεχνικά είναι ένα συμβόλαιο το οποίο σου παραχωρεί ανεπιφύλακτα ο πωλητής, και αποδέχεσαι με διάφορες πράξεις. Είτε ανοίγοντας τη συσκευασία του προϊόντος είτε βάζοντάς το στο ρεύμα κτλ. Ο πωλητής δεν έχει κανένα δικαίωμα να μην υλοποιήσει τους όρους της εγγύησης. Εάν σου φέρουν αντιρρήσεις, θύμισέ τους οτι είναι ένα συμβόλαιο.

    Τώρα σχετικά με την οθόνη, ίσως άκουσες κάπου κάτι που όντως ισχύει. Δεν είναι δυνατόν -για πολλά μοντέλα- να επιδιορθωθεί η οθόνη, λόγω του τρόπου που είναι συνδεδεμένη στο υπόλοιπο κύκλωμα. Σε αυτή την περίπτωση προφανώς δικαιούσαι αντικατάσταση όλης της συσκευής.

    Δες την εγγύησή σου προσεκτικά. Εάν δεν αναφέρεται σε οθόνη και είσαι εντός των όρων της, τότε δεν έχουν απολύτως κανένα δικαίωμα να σου αρνηθούν την επιδιόρθωση, με όποιο τρόπο αυτή πρέπει να υλοποιηθεί.

  3. 4 Δηιάνειρα 31 Ιανουαρίου 2008 στο 3:24 μμ

    έρε απατεώνες.. Και γιατί παρακαλώ εξαιρείται η οθόνη; Να την εξαιρέσεις και στην τιμή τότε

  4. 5 ariadgr 31 Ιανουαρίου 2008 στο 7:35 μμ

    Γράψε την επιστολή σου.

    Συμπεριέλαβε τα στοιχεία επικοινωνίας της Ace Hellas, αναλυτική περιγραφή του πως είχε σπάσει με τον ίδιο τρόπο πριν λιγο καιρό και αναγκάστηκες να πληρώσεις Χ €, παρότι ήταν και τότε εντός εγγύησης, τονίζοντας ότι δεν προκάλεσες τη βλάβη, αλλά η εταιρεία αρνήθηκε να την επισκευάσει εντός εγγύησης.
    Επίσης τόνισε ότι σε ενημέρωσαν ότι πληρώνοντας για την προηγούμενη επισκευή οθόνης, η εγγύησή σου θα ίσχυε κανονικά.

    Τόνισε αυτό που σου είπαν ότι δεν καλύπτεται η οθόνη από εγγύηση, τονίζοντας ότι πρώτη φορά σου το ανέφεραν μετά από τόσες επισκέψεις που έχεις κάνει στο service.

    Γράψε καθαρά τι απαιτείς (τη δωρεάν επισκευή της βλάβης που εσυ ΔΕΝ προκάλεσες και προφανώς πλέον οφείλειται σε ελλατωματικά εξαρτήματα του κατασκευαστή).

    Ανέφερε επίσης την ταλαιπωρία που έχεις υποστεί όλον αυτό τον καιρό, τρέχοντας πέρα-δώθε στο service της εταιρείας, που μένεις χωρίς τηλέφωνο κάθε τρεις και πέντε λόγω των βλαβών κτλ.

    Ζήτησε την παρέμβαση της υπηρεσίας για την προστασία των δικαιωμάτων σου ως καταναλωτής.

    Στειλτη (καλύτερα με fax, αλλιώς με email) στο efpolis.gr

    Μετά από 2 εργάσιμες πάρε τηλέφωνο στο efpolis να ζητήσεις τον αριθμό πρωτοκόλλου της καταγγελίας σου, ποιός υπάλληλος την έχει αναλάβει και ποιό είναι το τηλέφωνό του.

    Μόλις το μάθεις αυτό, πάρε τηλέφωνο τον αρμόδιο υπάλληλο και ζήτησε ευγενικά να επισπεύσει το θέμα σου, επειδή είσαι χωρίς τηλέφωνο, δίνοντας οποιεσδήποτε διευκρινήσεις μπορεί να τον βοηθήσουν στην ταχύτερη διεκπεραίωση της καταγγελίας σου.

  5. 6 manolis 31 Ιανουαρίου 2008 στο 11:02 μμ

    pote 8a pame gia kafe?

  6. 7 Bill 1 Φεβρουαρίου 2008 στο 12:00 πμ

    Γιατρε μου τα σεβη μου

    Δυστυχως η ολη φαση με την ΗΤC – ACE HELLAS ειναι μια τραγωδια…
    Το Qtek 9000,το οποιο και κατεχω,ειναι ενα απιστευτο μηχανημα χωρις ομως υποστηριξη.Ειναι σα να εχεις ενα supercar και να ξερεις πως αν σου παθει κατι,θα το πληρωσεις παλι καινουργιο.Το ρισκο της αγορας του,γνωριζοντας ακριβως τι συμβαινει με το σερβις,το πηρα μονο και μονο για η συσκευη μου κοστισε μολις 280ε καινουργια,και γιατι απο τοτε που βγηκε (πριν περιπου 2 χρονια) ηταν το κρυφο μου απωθημενο.

    Εδω http://www.htc.com.gr/forum/showthread.php?t=1737
    θα βρεις ενα παρομοιο θεμα για το 9000,ειναι 20 σελιδες αλλα πιστεψε με αξιζει να το διαβασεις ολοκληρο για να καταλαβεις τι συμβαινει με αυτη τη γαμωεταιρια.Εχω τοσα πολλα για τη γουνα τους που αν ξεκινησω κλαφτα…
    Προσωπικη εμπειρια πριν 2 χρονια με ενα 8080 σε εγγυηση το οποιο τους το εστειλα γιατι ξαφνικα πεθανε η μπαταρια του(μετα απο πληρη φορτιση κρατουσε 10 λεπτα),και το πληκτρο 4 δουλευε οποτε ηθελε.Μου το εκαναν αναβαθμιση (ουαου),μου ρυθμισαν τη μπαταρια (?) και αφου απεφανθησαν οτι λειτουργει κανονικα πλεον,μου το εστειλαν πισω.Αυτο κρατησε 12 μερες.Με το που το παιρνω πισω ανακαλυπτω οτι η μπαταρια κανει ακριβως τα ιδια,και επιπλεον εκτος απο το 4 τωρα δε δουλευει και το 0.Ξανα τηλ οπου και θυμηθηκαν να μου πουνε πως,μπαταριες ειναι αυτες,κανουν τον κυκλο τους και αργοπεθαινουν (εμενα αυτο εγινε μεσα σε μια εβδομαδα) και με διαβεβαιωσαν πως οταν το τηλ εφυγε απο το σερβις τα πληκτρα δουλευαν αψογα.Δε πηδιεται λεω,παραγγελνω και μια καινουργια μπαταρια (46,9ευρω)γιατι το γουσταρα το κινητο και με τα πληκτρα την ψιλοπαλευα.Ερχεται η μπαταρια,σφραγισμενη,και μετα την πρωτη φορτιση η αυτονομια της στα 10 λεπτα,οπως και η παλια (αρα hardware προβλημα κινητου 110%).Τους παιρνω τηλ,ριχνω και ενα καντηλι,και απαιτω να φανουν πιο σοβαροι με την αντιμετωπιση του προβληματος μου.Μου το στελνουν πισω μετα απο 15 μερες (ναι 15)λεγοντας μου πως δεν υπαρχει πλεον κανενα προβλημα.
    Το κινητο οταν το πηρα στα χερια μου ειχε:
    -Χαλασμενα ακομη το πληκτρο 4 και 0
    -Εμφανεις γρατζουνιες στην επιφανεια της οθονης (οι οποιες δεν προυπηρχαν με καμια πιστη,καθως ειμαι αρρωστος με τα πραγματα μου και τα διατηρω ακομη και μετα απο χρονια σαν καινουργια)
    -Το γνωστο προβλημα με την μπαταρια
    -Μια τριχα (μαυρη,ισια,2 εκ)κατω απο το προστατευτικο τζαμακι,ακριβως στο κεντρο της οθονης.
    Δεν αστειευομαι και δεν υπερβαλλω στο τοσο,δεν υπαρχει λογος ουτως η αλλως.Τις φωνες που εριξα εκεινη τη μερα τις θυμαμαι ακομη.Εαν εμενα Αθηνα θα πηγαινα στη παραγκα τους και θα τους εφτυνα στο στομα.Μετα απο καμια ωρα συνομιλιας και αφου με εκαναν μπαλακι απο τηλεφωνητρια σε αλλη τηλεφωνητρια,στον κουριερ σε τεχνικους και σε υπευθυνους,καταφερα να μιλησω στον προισταμενο τους,ζητωντας αντικατασταση συσκευης αμεσα.Αυτος μου ειπε χαλαρα οτι κατι τετοιο ειναι αδυνατο καθως δε υπηρχε στοκ στη συγκεκριμενη συσκευη και πλεον ειναι εκτος παραγωγης.Επισης μου ειπε οτι το καλυτερο που θα μπορουσε να κανει,και μονο για μενα (ποιος ειμαι ο π##στης) ειναι να μου δωσουν ενα καινουργιο μοντελο της αρεσκειας μου με εκπτωση 10% (και παλι δεν κανω πλακα).
    Εγω απλα του εδωσα μια βιβλικη ευχη και εκλεισα το τηλ.Εκτοτε η συκευη χρησιμοποιειται μονο για τηλεφωνηματα σε δυσκολες κατατασεις (τρεξιμο,συναυλιες κλπ).
    Μια συσκευη που μου κοστισε 289ευρω.Στην υγεια μας…
    Ισως επανελθω κατα την πορεια του θεματος.
    Κουραγιο γιατρε!

  7. 8 Flareman 1 Φεβρουαρίου 2008 στο 2:26 πμ

    Παραπάνω από σωστοί όλοι – σας παραπέμπω στην πλήρη ιστορία, που θα γράψω σε λίγο.

    Η κατάσταση με τους κακομοίρηδες έχει ξεφύγει παρασάγγας – ευχαριστώ για την υποστήριξη:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιανουαρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

