Δίπλωμα! FUCK YEAH

Μεταξύ άλλων, σήμερα είχα και τη μεγάλη χαρά (χαρά για μένα, για σας μάλλον πόνος και οδύνη θα είναι, όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια) να πάρω στα χέρια μου το πολυπόθητο δίπλωμα οδηγήσεως!

Και αναφωνώ με αγαλλίαση και ψυχική ανάταση:

license.jpg

ΠΑΡΤΑ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ!!

Τέλος και αυτός ο βραχνάς λοιπόνε, τσακ μπαμ και ξεμπερδέψαμε. Για να είμαι ειλικρινής δε σκοπεύω να μεταβώ σε ΙΧ συγκοινωνίες, εξαιρώντας τις όποιες διαδρομές κάνω τώρα στις αρχές για απόκτηση μιας αρχικής εμπειρίας: τα ΜΜΜ με βολεύουν αφάνταστα στις μετακινήσεις μου. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν κυνήγησα το δίπλωμα από νωρίτερα, δεν το έχω ιδιαίτερη ανάγκη τον περισσότερο χρόνο.

Αλλά άντε, για σας θα κάνω μια εξαίρεση – για τον επόμενο μήνα (εδώ κολλάει η οδύνη) θα κυκλοφορώ μόνο αμαξάτος! Φυλαχτείτε:rofl:

ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΙΖΕΙ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ

7 Responses to “Δίπλωμα! FUCK YEAH”


  1. 1 ioannis 29 Ιανουαρίου 2008 στο 9:07 μμ

    Συγχαρητήρια για το δίπλωμα και με γεια το καινούριο λουκ.
    Εγώ βέβαια το έχω εδώ και ενάμισο χρόνο το δίπλωμα και δεν έχω αποκτήσει ακόμη το δικό μου αμάξι.Μόνο όταν επιστρέφω στην πατρίδα κάνω καμιά βόλτα με του πατέρα.Σκέφτομαι βέβαια μέσα σ’αυτό το χρόνο να επιδωθώ σε αγορά.Θα δείξει…Και πάλι συγχαρητήρια

  2. 2 Flareman 29 Ιανουαρίου 2008 στο 9:24 μμ

    Ευχαριστώ και για τα δύο!

    Απλώς με την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους σήμερα η οδήγηση είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο:DD Αλλά δε γινόταν αλλιώς, είναι απαραίτητο το δίπλωμα κάποιες στιγμές. Ας είναι, πλην μία εκκρεμότητα, μπορώ να ασχοληθώ με σοβαρότερα θέματα τώρα:)

  3. 3 Δηιάνειρα 29 Ιανουαρίου 2008 στο 10:33 μμ

    ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ..

  4. 5 Δηιάνειρα 29 Ιανουαρίου 2008 στο 11:25 μμ

    συγχαρητήρια βρε…άντε και με το πτυχίο στο χέρι 😛


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιανουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

