Πρακτικά εβδομάδος

Ξέρω ότι χάθηκα τρεις – τέσσερις μέρες, υπάρχει λόγος.

Μάλλον, υπάρχουν λόγοι.

Να αρχίσω από τα απλά: είμαι *κι εγώ* κρυωμένος. Με τις υγείες μας! Εντάξει, μέχρι στιγμής τη βγάζω καθαρή, χθες ανέβασα λίγο πυρετό (και έχασα βραδυνή έξοδο γκρρρ) αλλά σήμερα φαίνεται να το παλεύω. Συνεχίζει βεβαίως να μ’ ενοχλεί αφάνταστα ο λαιμός μου και έχω φοβερό συνάχι, με καταρροές, φταρνίσματα και όλα τα συναφή. Ενίοτε δε και πονοκέφαλο, αλλά μασάει μωρέ η κατσίκα ταραμά; Ελπίζω μέχρι αύριο να μπορώ να ορθοποδήσω αξιοπρεπώς, έχουμε και μία κλινική να παρακολουθήσουμε:)

Άλλο, περάσαμε δίπλωμα οδηγήσεως! Προχθές ήταν η εξέταση, ένας ακόμη λόγος που χάθηκα από προσώπου Νυστεριού – έκανα κάτι τελευταία πρακτικά για φρεσκάρισμα. Εντάξει αυτή τη φορά, η εξτρά άσκηση απέδωσε. Σε 15 εργάσιμες περίπου… φυλαχτείτε! Γυρίζει και θερίζει χεχεχε >:D

Τρίτον: έχω παραλάβει το 9000 από την επισκευή, από την Πέμπτη μάλιστα. Έκατσα χθες (κατ’ οίκον περιορισμό γαρ) και το έστησα, πέρασα πάνω διάφορα καλούδια (ο φίλος Λαγουδάκης από τα fora του myphone.gr λέει ότι με 18 MB RAM ελεύθερα στην εκκίνηση θα έχω πρόβλημα – είναι μία άποψη αλλά μου αρέσει το χλιδιάρικο interface που έφτιαξα:), πέρασα με κάποιον μαγικό τρόπο και τις επαφές μου πάνω… και διαπίστωσα σήμερα ότι μόλις άδειασα τις μονάδες μου εντελώς:P

Παρ’ όλ’ αυτά, η επισκευή δεν ήταν τέλεια. Πρώτον, τους είχα ζητήσει να μου σφίξουν και το stylus holder. @@, τίποτα δε σφίξανε. Δεύτερο και σημαντικότερο, φαίνεται κατά την αντικατάσταση της LCD δε συνδέσανε 100% σωστά το flexi της οθόνης (την πλακέ καλωδιοταινία που τη συνδέει με το logic board της συσκευής, ντε), με αποτέλεσμα όπως και παλιότερα να τρεμοπαίζει ο φωτισμός της οθόνης. Το παίξιμο δεν είναι κραυγαλέο, αλλά σαφώς είναι αισθητό, χτυπάει σε άσχετες στιγμές, για λίγα δευτερόλεπτα τη φορά. Αλλά αν είναι να την κάψουμε τι δουλειά κάναμε ρε Καραμήτρο; Προβλέπω λοιπόν δεύτερη επίσκεψη στα κεντρικά της ACE (θα με βλέπουν και θα χτυπάνε τα κεφάλια τους στα γραφεία χοχοχο), αυτή τη φορά με τσαμπουκά και ύφος, καιρός να τελειώνει αυτή η ιστορία.

Τι άλλο; Α ναι, Παρασκευή βράδυ, καίτοι άρρωστος ήμουν σε σχετικά καλή κατάσταση – ίσως και γι’ αυτό να σερνόμουν χθες – και κατέβηκα Κολωνάκι, στο Μπάρακ (ή Μπαράκ, τι ξέρω εγώ άλλωστε;). Καλό μαγαζί, καλή μουσική, είχα και καλή παρέα βεβαίως βεβαίως. Κλείνοντας τα παραλειπόμενα, περί Apple λογικά θα ακολουθήσει post τις άμεσα ερχόμενες μέρες – την Τρίτη έχουμε MWSF ’08 (FUCK YEAH που θα έλεγε και Πανελληνίως γνωστή Apple bitch:P). Αναμείνατε.

Και μέσα σε όλα τα άλλα ξαφνικά έχει χτυπήσει μία επιδημία γκαντεμιάς και τρέχω να μαζέψω τους πάντες! Τι έγινε ρε σεις, μαζεμένη την είχα και την έκανα πάσα σε πολλούς; :/ Εν τω μεταξύ, κάνω κι εγώ διάφορες δικές μου σκέψεις, αλλά αυτό είναι υλικό για άλλο post – σα να με ζώνουν τα φίδια για κάποια θέματα και δεν έχω καταλήξει ακόμα πώς πρέπει να λειτουργήσω. Δε γ@μιέται, το κάθε τι με τη σειρά του – πρώτα να σταθούμε στα πόδια μας και από εκεί τα λύνουμε ένα ένα.

Δε νομίζω πως ξέχασα κάτι, και δε νομίζω να γράψω κάτι άλλο σήμερα – δεν είμαι σε ιδιαίτερα καλή φάση για αερολογίες. Περαστικά σε όσους έχουν κρυολογήσει και καλή βδομάδα, μιλάμε πολύ πολύ σύντομα:)

17 Responses to “Πρακτικά εβδομάδος”


  1. 1 papo 13 Ιανουαρίου 2008 στο 3:47 μμ

    συνεχίζεις να..χάνεις την ώρα σου με HTC πως τα λένε αυτά…τς τς τς!

  2. 2 Flareman 13 Ιανουαρίου 2008 στο 4:00 μμ

    Του χελ ρεεεεεεεεεεεεε

  3. 4 antonios 13 Ιανουαρίου 2008 στο 4:21 μμ

    αμα αρρωσταίνουν και οι γιατροί, σωθήκαμε…

    περαστικά σου.

  4. 6 dimhap 13 Ιανουαρίου 2008 στο 6:21 μμ

    περαστικά και μεγειές το δίπλωμα doc:)

  5. 7 ditikos 14 Ιανουαρίου 2008 στο 12:54 μμ

    Το δίπλωμα.doc εννοεί 🙂

  6. 8 Δηιάνειρα 14 Ιανουαρίου 2008 στο 3:11 μμ

    ξεκινάω..Περαστικά,συγχαρητήρια,γερά με τσαμπουκά αντίστοιχα..

    να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με ipod,i tunes ,και vista;

  7. 9 d1af 14 Ιανουαρίου 2008 στο 6:55 μμ

    Περαστικά Σπυρίδωνα (ελπίζω να μην το σκότωσα)
    Άντε καλές βόλτες!

  8. 10 Flareman 14 Ιανουαρίου 2008 στο 9:03 μμ

    Όλοι αφέντες:)

    @Δ: Να ρωτήξεις, εννοείται.

  9. 11 Δηιάνειρα 14 Ιανουαρίου 2008 στο 11:52 μμ

    Ρε συ,πήρα καινούργιο λάπτοπ τα Χριστούγεννα,και κακή ώρα ( 😛 ) έχει πάνω βίστα..Το itunes αν και έχω το πιο νέο,δεν μπορεί να το συγχρονίσει με τα βίστα,ενώ σε ΧΡ που το τσέκαρα,μπορεί μια χαρά..Βγάζουν τα παράθυρα ένα μήνυμα,που λέει αν θες να γίνει εξέταση δίσκου,και είτε ναι πατήσεις,είτε όχι αυτό θα κολλήσει 😛

    (μήν μου πείς για λίνουξ και μακ,τα μεν πρώτα τα δουλεύουμε στο νοσοκομείο,τα μεν δεύτερα τα έχω στο macbook pro αλλά με νοιάζει να χρησιμοποιήσω το itunes στον υπολογιστή με τα παράθυρα)

  10. 12 Flareman 15 Ιανουαρίου 2008 στο 12:04 πμ

    Κατ’ αρχάς, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ *ΤΑ* ΛΙΝΟΥΞ, ούτε τα Μακ. Είναι το Λίνουξ (λειτουργικό σύστημα, ένα τον αριθμό, ενικός), και το Mac OS X, επίσης λειτουργικό σύστημα, επίσης ένα τον αριθμό:)

    Τώρα, δούλευε με το iPod και κόλλησε ξαφνικά; Αν όχι (που απ’ ότι κατάλαβα όχι), υπάρχει η πιθανότητα να μην έχεις drivers για το iPod σου για Vista. Δοκίμασε να του κάνεις ένα Restore μπας και ξορκίσεις το κακό, αλλιώς ρίξε μια ματιά από το support section του apple.com.

    Σε τι Vista είσαι ακριβώς; x64;

  11. 13 Δηιάνειρα 15 Ιανουαρίου 2008 στο 12:20 πμ

    βασικά ΤΙΣ έπρεπε να πω..ΤΙΣ διανομές..

    ρε συ,του έκανα restore,κατέβασα τις νεότερες εκδόσεις για itunes,kai ipod, κοίταξα στην apple..

    βίστα,μου έδωσαν τα χ86 αλλά όπως το κόβω πάλι στα ΧΡ θα το γυρίσω

  12. 14 Flareman 15 Ιανουαρίου 2008 στο 12:56 πμ

    Ρε πέτα τα τα ασύμβατα, τα XP είναι μαζί με τα Server 2003 η καλύτερη έκδοση των Windows ever. Στο βαθμό που μπορεί να είναι καλά τα Windows βεβαίως:))

    Για τις διανομές σωστή:D

  13. 15 Δηιάνειρα 15 Ιανουαρίου 2008 στο 3:04 μμ

    ξέρεις τι; στο παλιό λαπτόπι,τα είχα αυθεντικά,τώρα σε αυτό έχω τα βίστα..επειδή τα ΧΡ τα έχω σε recovery cd δε μπορώ να τα περάσω,και δε λέει να βρω «νέο» λειτουργικό 😉

  14. 16 Βιολογία 15 Ιανουαρίου 2008 στο 6:17 μμ

    mprabo gia to diploma, kalotaxidos kai prosoxi me to amaxi! Perimenoume kainourgio post!

  15. 17 Flareman 15 Ιανουαρίου 2008 στο 6:37 μμ

    Ευχαριστώ – θα έχετε σύντομα… σε είκοσι λεπτά αρχίζει η MacWorld 2008!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιανουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

