Στα 2 GB!

2gb_ram.jpg

Επιτέλους, ίδωμεν το φως το αληθινό και από σήμερα ο iMac μου φοράει 2 GB μνήμης RAM:D

Τα είπα και χθες από το podcast, ήτανε σήμερα να μου παραδώσουν από την UPS τις μνήμες που παρήγγειλα την περασμένη Τετάρτη βράδυ από την Crucial. Για λίγο σκέφτηκα πως κατά πάσα πιθανότητα η παράδοση θα πάει καμιά – δυο μέρες μπρος, κατά Τρίτη / Τετάρτη μεριά… αμ δε:) Προς μεγάλη μου έκπληξη και ευχαρίστηση, σήμερα στις 12 το πακετάκι ήταν σπίτι μου, και γυρίζοντας το άνοιξα. Η διαδικασία εγκαταστάσεως είναι απλούστατη (στον παλιό iMac ξεβιδώνεις δύο βίδες, στα νέα μοντέλα ούτε καν αυτό – μόνο μία βίδα συγκρατεί την καταπακτή των μνημών), και σε 5 λεπτά τα τσιπάκια πήραν τη θέση τους.

Το μηχάνημα είναι αισθητά πιο γρήγορο. Μη φανταστείτε φοβερές βελτιώσεις, ούτε MacBook είναι ούτε Mac Mini – αλλά η ταχύτητα με την οποία ανταποκρίνεται σε ορισμένες δουλειές είναι αρκετά πιο γρήγορη. Συν το ότι πλέον, τα Windows XP σε Parallels απλά πετάνε! Πολύ καλή επένδυση τα 54 ευρώ της αγοράς, τώρα πλέον πραγματικά έχω μηχάνημα που με βγάζει τετραετία. Πού να το έλεγα αυτό για Windows PC:brr:

Η δε τράπεζά μου επιτέλους (μετά από 4 μέρες χαχαχα) έβγαλε στο e-banking της τη σχετική χρέωση, μέχρι χθες έδειχνε μηδενική κίνηση. Κούνια που τους κούναγε, mesays. Σε γενικές γραμμές ανώδυνη και γρήγορη η όλη εμπειρία, είμαστε ΟΚ.

Και φυσικά, τα παλιά SODIMMάκια μου έμειναν. Αγγελία στο επόμενο post:)

5 Responses to “Στα 2 GB!”


  1. 1 Δηιάνειρα 8 Ιανουαρίου 2008 στο 9:40 μμ

    άντε με γειές γιατρέ μου 🙂

  2. 2 Flareman 8 Ιανουαρίου 2008 στο 11:56 μμ

    Γκράζιε τσικίτα:)

  3. 3 dilated 9 Ιανουαρίου 2008 στο 3:42 μμ

    Αυτό είναι το post που ήθελα να γράψω όταν έκανα κι εγώ ακριβώς τα ίδια (πριν 1-2 μήνες) αλλά βαριόμουν (ως συνήθως).

    Σφαίρα λέμε…

  4. 4 Flareman 9 Ιανουαρίου 2008 στο 11:45 μμ

    @dil: Τα έχουμε πει ρε Κωνσταντή… μετά από εσάς για σας (όταν βαριέστε χοχοχο).

    Extra RAM rulz!

  5. 5 antonios 11 Ιανουαρίου 2008 στο 4:03 πμ

    μια χαρά σε βρίσκω!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιανουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

