Σεισμός λέμε!

Τα είπα και στο podcast νωρίτερα, εδώ θα πω τη φάση από πιο προσωπική άποψη:)

Κοιμήθηκα πολύ αργά χθες (μη ρωτάτε), περίπου στις 6 η ώρα. Κουδούνι ο Σμπαρού, νύστα μαύρη. Περί τις 7 και κάτι ψιλά ξαφνικά – όπως ήμουν ήδη σε φάση λαγοκοιμάμαι, δεν είχα προλάβει να πέσω σε βαρύ ύπνο – αρχίζω να νιώθω τα έπιπλα στο δωμάτιό μου να τρίζουν. Για κάνα δυο δευτερόλεπτα νόμιζα πως ήταν ιδέα μου και ανασηκώνομαι στον ένα ώμο για να κόψω κίνηση…

… έλα που το κέρατο δε σταματούσε! Με το δεύτερο τράνταγμα ήμουν ήδη στα πόδια μου και ειδοποιούσα τους γονείς μου να σηκωθούνε (ναι, εσένα περίμεναν, ξύπνιε), μετακινούμενος παράλληλα προς το κάσωμα της πόρτας του δωματίου μου. Οι κραδασμοί κράτησαν κάνα 45άρι δευτερόλεπτα, τα κάδρα στο σπίτι στράβωσαν, δυο cakes με CDs που είχα βρέθηκαν κάτω, η καρέκλα του γραφείο μου έφυγε μισό μέτρο πέρα και πάει λέγοντας.

Με το που σταματάει η σεισμική ακολουθία τσάτρες πάτρες φοράω κάλτσες, φοράω ό,τι ρούχο βρήκα μπροστά μου, μαζεύω ταχύτατα πορτοφόλι, κάρτες, κλειδιά, κάνα δυο απαραίτητα φάρμακα, στηθοσκόπιο (φτου σου ψωνάρα), χαρτιά εγγυήσεων για διάφορες συσκευές, έναν μικρό φακό LED που κρατάω για τέτοιες περιπτώσεις, iPod (ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΧΑΝΩ), κινητό και κινούμαι προς το σαλόνι με τους δικούς μου. Εν τω μεταξύ προσπαθώ απεγνωσμένα να ζεσταθώ, αφού όπως έχω πεταχτεί από τη ζεστασιά των σκεπασμάτων έχω ξεπαγιάσει και τουρτουράω από το κρύο του πρωινού:rofl:

Μετά από διαβούλευση δευτερολέπτων αποφασίζουμε να ξεκλειδώσουμε την εξώπορτα και να περιμένουμε στο καθιστικό της κουζίνας (που είναι δίπλα στην έξοδο) ώστε σε μετασεισμό να βγούμε έξω αμέσως. Στρωνόμαστε στην τηλεόραση να ενημερωθούμε…

[σχόλιο: εκείνη τη στιγμή ο ΑΝΤ1 αναμετέδιδε ενημέρωση, όλοι οι άλλοι σταθμοί παίζανε ό,τι να ‘ναι. Μετά από κάνα 10λεπτο ξυπνήσανε:)]

… να ενημερωθούμε λοιπόν, εγώ στέλνω αμέσως μηνύματα σε δυο τρεις πολύ κοντινούς μου ανθρώπους να σιγουρευτώ ότι είναι εντάξει και κάθομαι να ενημερωθώ σαν άνθρωπος. Εκεί γίνεται το μαλλιοβράσε: ο ένας παίρνει τηλέφωνο τον έναν σταθμό μετά τον άλλον για να πει ότι είμαι καθηγητής τάδε και να κράξει τα σεισμολογικά ιδρύματα για τη δουλειά που κάνουν, ο άλλος, δήμαρχος του δείνα χωριού να παίρνει και να χτυπιέται για να πείσει ότι το επίκεντρο είναι στο χωριό του, ο τρίτος, αντιδήμαρχος του γειτονικού χωριού να παίρνει και να λέει όχι, εμείς είμαστε στο επίκεντρο… και παράλληλα οι δημοσιογράφοι να ρωτάνε τα πλέον άκυρα!

Σας λέω, βίωσα καταστάσεις 1996/1999 σήμερα:)) Και φυσικά το Αστεροσκοπείο και το Σεισμολογικό Ινστιτούτο χρειάστηκαν κοντά στο μισάωρο για να εκδώσουν ανακοινωθέν.

Να μη σας τα πολυλογώ, τελικά ζοχαδιασμένος όπως ήμουν που μου χάλασε ο ύπνος, με το που άκουσα ότι δεν θα υπήρχε περαιτέρω μετασεισμική δραστηριότητα την ξανάπεσα άμεσα, για να σηκωθώ κατά τις 3:30 (κοιμήθηκα μάλιστα τόσο βαρειά, που ούτε καν τον ιερέα της γειτονιάς που ήρθε να αγιάσει δεν κατάλαβα). Ευτυχώς για τα νεύρα μου δεν παρακολούθησα βραδυνά δελτία ειδήσεων… τρέμω στη σκέψη του τι θα επακολούθησε.

Το μεγάλο ευτύχημα είναι πως με τέτοιας εντάσεως και εκτάσεως σεισμό δεν άνοιξε καν ρουθούνι. Ε εντάξει, υπάρχει και Θεός, ως φαίνεται… χρονιάρα μέρα, έτσι θα μας άφηνε;:)

Τέσπαν, εν αναμονή της αυριανής ετοιμάζομαι για οριζοντίωση από τώρα, οπότε με αυτό το post κλείνω τη μέρα και τις φετινές Χριστουγεννιάτικες διακοπές. Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα ή γιόρταζαν τις μέρες αυτές, χρόνια πολλά και υγεία σε όλους σας και με το δεξί η αυριανή!:)

17 Responses to “Σεισμός λέμε!”


  1. 1 d1af 7 Ιανουαρίου 2008 στο 2:43 μμ

    Καλά βγαίνει ο κάθε ξεκάρφωτος και λέει την μαλακία του… Τι μας νοιάζει εμάς αν είσαι δήμαρχος ή οχι, ίδια ακυρότητα θα πεις με τους άλλους!

    Btw θυμάμαι σκηνικό στο γυμνάσιο είχε γίνει ένας μετασεισμός το προηγούμενο βράδυ και το συζητάγαμε την άλλη μερα στο σχολείο και λέω εγώ στον πληροφορικάριο, έναν με κοτσίδα αν τον θυμάσαι: «Κύριε τον καταλάβατε τον σεισμό?Εγώ δεν κατάλαβα διαφορά εκείνη την ώρα ^^» Έμεινε πολύ μαλάκας 😛

  2. 2 irakliscrete 7 Ιανουαρίου 2008 στο 5:32 μμ

    Αν και μπορει να το γνωριζεις http://www.emsc-csem.org/index.php?page=home . Με RSS feed για τους σεισμους !

  3. 3 Δηιάνειρα 7 Ιανουαρίου 2008 στο 9:22 μμ

    ΡΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ…ΣΤΗΘΟΣΚΟΠΙΟ ΡΕ?ΣΤΗΘΟΣΚΟΠΙΟ?
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  4. 4 Flareman 7 Ιανουαρίου 2008 στο 10:36 μμ

    @Δηι: ΣΩΠΑΙΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    @ΗρακλήΚρήτη: Δεν το ήξερα, πολύ καλό πράγματι! Μπράβο για την ανακάλυψη:)

    @d1af: Ρε Μπιλάκο… όλοι άκυροι είναι:D

  5. 5 Δηιάνειρα 7 Ιανουαρίου 2008 στο 10:43 μμ

    πωπω ψώφισα στο γέλιο λέμε..Άλλοι πέρνουν σφυρίχτρες,άλλοι νερό,άλλοι φαγητό,άλλοι τον πούλο και αυτός το στηθοσκόπιο..ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΛΕΝΕ ΕΜΕΝΑ ΝΟΥΜΕΡΟ

  6. 6 Flareman 7 Ιανουαρίου 2008 στο 10:50 μμ

    Ρε μπούφο, πραγματικά μπορεί να χρειαζόταν – παράδειγμα πνευμοθώρακας, σεισμός = δυνητική φυσική καταστροφή… το ρισκάρεις;:)

    Αλλά είναι λίγο νουμεριλίκι, ομολογώ:P

  7. 7 aLej 7 Ιανουαρίου 2008 στο 11:01 μμ

    Εγώ πάντως πήρα και το πάπλωμα και έκατσα κάτω από την πόρτα… (νόμιζα και καλά θα με προστατέψει… 😀 ) Τις εγγυήσεις ρε
    Flare τι τις ήθελες?

  8. 8 Flareman 7 Ιανουαρίου 2008 στο 11:05 μμ

    Μέσα στη σακούλα είχα το παραπεμπτικό για την παραλαβή του 9000… άμα μείνουμε στο δρόμο να το πουλήσω και να έχουμε να φάμε καμιά βούκα ψωμί!:P:P:P

  9. 9 aLej 7 Ιανουαρίου 2008 στο 11:11 μμ

    χαχαχα!!! Πάω πάσο…! 😛

  10. 10 Δηιάνειρα 7 Ιανουαρίου 2008 στο 11:31 μμ

    ΕΛΕΟΣ..ΕΛΕΟΣ..ΕΛΕΟΣ..επώνυμο δεν ήταν ρε συ το παραπεμπτικό; (ξέχασες νυστέρια και γάντια)

  11. 11 Flareman 7 Ιανουαρίου 2008 στο 11:39 μμ

    ; ποιο παραπεμπτικό;

    Για νυστέρια και αποστειρωμένα γάντια/γάζες, μπεταντίν, ράμματα και λοιπά έχω ήδη κιτ στο αμάξι, σιγά μην καθόμουν να μαζεύω τέτοιο ψιλικομάνι εκείνη τη στιγμή:)

  12. 12 Δηιάνειρα 8 Ιανουαρίου 2008 στο 9:41 μμ

    το παραπεμπτικό για την παραλαβή του 9000

    χαχα,και εγώ έχω 😛
    τελικά,ψώνιο είμαστε και πριν την σχολή,και αυτό βγαίνει στη φόρα αργότερα 😛

  13. 13 Flareman 8 Ιανουαρίου 2008 στο 11:56 μμ

    Ναι ρε επώνυμο ήταν αλλά άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας!>:(

    Για τα άλλα, από ένα σημείο και μετά απλώς καλύπτεις μία ανάγκη που δυνητικά μπορεί να παρουσιαστεί – δεν είναι θέμα ψώνιου:) ΑΑΑ ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΕΧΩ ΒΕΛΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΛΩΣΤΕΣ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥΥΥ ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ (πωπω… θλιβερό θα ήταν σα θέαμα 😆 😆 )

  14. 14 Δηιάνειρα 9 Ιανουαρίου 2008 στο 3:21 μμ

    χαχα..ξέρεις φυσικά οτι απλά σου κάνω πλάκα, έτσι δε με παιρνεις στα σοβαρά γιατρέ μου.. ( btw μάλλον το νυστέρι δε το γλιτώνω..Πάω την Τετάρτη να κανονίσω το πότε με τον χειρούργο)

  15. 15 Derek 9 Ιανουαρίου 2008 στο 4:40 μμ

    kai egw etsi peripou thn epa8a, psilokoimomoun kai… nomiza oti perase o skoupidiarhs 😛

    (kai meta ksanakoimi8ika 😀 )

    sympa8io gia ta greeklish alla edw sthn sxolh den paizoun Ellinika gmt (diaforetika siga mhn erixna ta moutra mou na aniksw ta «para8yria»)

  16. 16 Flareman 9 Ιανουαρίου 2008 στο 11:47 μμ

    @Διη: έτσι… ένα νυστέρι (ή _Ν_υστέρι *rave*rave*rave*) θα σας σώσει όλους!

    @Ντέρεκ: Κάτι εντελώς άσχετο που μου έκατσε τώρα: με τον Ντέρεκ ντε λα Φουέντε που έγραφε κάποτες στο PCM έχεις καμιά σχέση;

  17. 17 Derek 10 Ιανουαρίου 2008 στο 11:17 πμ

    εγώ έναν Derek de la Fuente που γράφει στο rotten tomatoes ξέρω… αλλά όχι καμία σχέση


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιανουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

