Να τα πούμε;

Αποχαιρετιστήριο ποστάκι για το 2007 αυτό, το επόμενο (εκτός απροόπτου)… το επόμενο έτος:)

Ήταν μια καλή χρονιά για το Νυστέρι και το ομώνυμο podcast, ήρθε πολύς νέος κόσμος στην παρέα μας, αναλύσαμε πολλά θέματα, γράψαμε οδηγούς και how-tos, αρπαχτήκαμε με διάφορους, γελάσαμε, τα τραγούδια της ημέρας κάνανε μία αρκετά έντονη επάνοδο στην τακτική ρουτίνα του blog (ας είναι καλά το Skreemr και οι λοιπές υπηρεσίες), μέχρι και νέα blogs ωθήσαμε να ξεκινήσουν!

Δυστυχώς, με την αύξηση του αναγνωστικού κοινού και με την πάροδο του χρόνου, έρχονται στο Νυστέρι και επισκέπτες οι οποίοι αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς μου, της προσωπικής μου ζωής πέρα από το PC και το Internet, από τους χώρους της Σχολής μου, των συνεργατών και γνωστών και φίλων και αγαπημένων μου προσώπων… μέχρι και της γειτονιάς μου:) Δυστυχώς λοιπόν κάποιες φορές δε μπορώ να γράψω πράγματα που έχω μέσα στο μυαλό μου ή που νιώθω ακριβώς όπως μου έρχονται, και αναγκάζομαι να τα παραλείπω τελείως, ή έστω να τα μασκάρω και να τα κρύβω μέσα σε άλλα κείμενα, με διπλά και τριπλά νοήματα. Και για να μην παρεξηγηθώ στις καθημερινές μου επαφές με όλους αυτούς τους ανθρώπους, και επειδή δε θέλω να πάθω αυτό που έπαθε ο Γιώργος από το Γραφείο, όσο στενή παρέα κι αν κάνω με εσάς:)

Δεν πειράζει όμως, ακόμη κι έτσι θεματολογία υπάρχει πάντα μπόλικη – saisons mortes υπήρξαν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν, αλλά όπως το βλέπω εγώ αν υπάρχει κέφι και όρεξη πάντα θα βρεις κάτι να γράψεις, και ο κόσμος που σε διαβάζει το καταλαβαίνει αυτό και σε εκτιμά στο πολλαπλάσιο. Συνεχίζουμε ακμαιότατοι λοιπόν!

Λοιπόν, θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω όλους που μένετε πιστοί στο Νυστέρι, που διαβάζετε τις μπαρούφες μου και που θεωρείτε πως έστω ένα 5% από αυτά που γράφω έχει αξία. Υγεία και ευτυχία σε όλους σας, με τα αγαπημένα σας πρόσωπα, τα άλλα είναι ανεμομαζώματα.

Τα λέμε του χρόνου!
Σπύρος

3 Responses to “Να τα πούμε;”


  1. 1 TheSparrow 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:46 μμ

    Καλή χρονιά λοιπόν, και καλή συνέχεια!

  2. 2 dimhap 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:00 μμ

    καλή χρονιά my doc!

  3. 3 Flareman 2 Ιανουαρίου 2008 στο 12:09 πμ

    Καλή χρονιά παίδες και βουρ στα γλυκά λέμε!:))


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

