e-Banking ταλαιπωρία από τη Γιούρομπανκ

Προσπαθώ ρε παιδί μου να τους τη χαρίσω, πραγματικά παλεύω να βγάλω τον καλό μου εαυτό, να είμαι καλόβολος, συγχωρετικός, χωρίς εμπάθεια…

… ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ >:DDD

Ο λόγος για το σύστημα e-Banking της γνωστής τράπεζας (μου φαίνεται θα πάρει status ακατανόμαστης κι αυτή αν συνεχίσει έτσι – οι νεώτεροι ρίξτε μια ματιά στα παλιότερα posts του Νυστεριού και δείτε τι εστί Ακατανόμαστος για εμάς:). Τα έχω χώσει αρκετά παλιότερα, δεν έχει αλλάξει κάτι από τότε μέχρι τώρα. Και χθες ήρθε το αποκορύφωμα.

Σύντομη αναδρομή στα χρονικά για αδαείς (μακάριοι οι αδαείς, ότι αυτοί σωθούσι από του πειρασμού της τραπέζης ταύτης): είχα κάνει αίτηση για κωδικούς e-banking στη Γιουρομπανκ – ή Ευρωμπάνκ, όπως σας βολεύει – πέρυσι τέτοια εποχή, για να μπορώ κυρίως να τσεκάρω το λογαριασμό μου και το υπόλοιπο που έχω μέσα. Το σύστημά τους είναι φοβερά δυσκοίλιο, δεν παίζει σωστά σε κανέναν browser πλην Internet Explorer – το μόνο που δουλεύει σωστά σε non-IE browser είναι η κατάσταση υπολοίπου, ούτε καν τις κινήσεις σου δε μπορείς να δείς… κι αυτό και πάλι, αφού έχεις πρώτα ενεργοποιήσει το σύστημα. Κι αυτό, φυσικά, γίνεται μέσω IE πάλι! Τους είχα στείλει mail για να ρωτήσω πότε σκοπεύουν να βάλουν υποστήριξη για άλλους browsers, μου είχαν ζητήσει τα πλέον άσχετα προσωπικά δεδομένα και στοιχεία για να μου πουν τελικά ότι «πολύ σύντομα» θα ενσωματωθεί αυτή η υποστήριξη.

Flash forward στο σήμερα. Δεν έχει αλλάξει τίποτα και αναγκάζομαι ακόμα να ανοίγω το Parallels Desktop και τον Internet Explorer κάθε φορά που θέλω να κάνω κάτι παραπάνω. Αποφάσισα χθες βράδυ, για διάφορους λόγους (άλλη ώρα θα τα πούμε εκτενώς), να ενεργοποιήσω και τις δυνατότητες για πραγματοποίηση online συναλλαγών – χωρίς αυτές μπορώ μόνο να ενημερώνομαι. Για να γίνει αυτό βάζεις ένα ειδικό password που σου δίνουν για να σου δώσει το σύστημα ένα certificate, δηλαδή ένα ηλεκτρονικό πιστοποιητικό που επιτρέπει τη διενέργεια των εν λόγω συναλλαγών – πληρωμές, μεταφορές, όλα τα «καλά». Αυτό αποθηκεύεται τοπικά στον υπολογιστή και στον λογαριασμό χρήστη σου, έχει ισχύ ένα έτος και μπορείς να έχεις μέχρι δύο τέτοια ανά πάσα δεδομένη στιγμή. Η όλη διαδικασία είναι δωρεάν και άμεση.

Όταν είχα ενεργοποιήσει τον λογαριασμό είχα αλλάξει τα password που μου είχαν δώσει και είχα βάλει δικά μου. Προσπαθώ λοιπόν χθες να φτιάξω certificate και μου ζητάει τον σχετικό κωδικό. Τον βάζω, error λέει, incorrect password. Κάγκελο εγώ. Ξαναπροσπαθώ, τίποτα. Αρχίζω τις παραλλαγές, παλιότερους κωδικούς μου, βαράω στα κουτουρού, τίποτα…

… μέχρι που στο τέλος, μετά από καμιά 15αριά μάταιες προσπάθειες τρώω το κορυφαίο: ΜΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΡΤΑ. Με λούζει κρύος ιδρώτας! Ξανά μια προσπάθεια, λέει ο λογαριασμός είναι κλειδωμένος. Με τα φίδια να με ζώνουν από παντού κάνω logoff και προσπαθώ να ξαναμπώ. Μου σερβίρει το εκπληκτικό «οι e-banking δυνατότητες για τον λογαριασμό σας δεν έχουν ενεργοποιηθεί, επικοινωνήστε μαζί μας» και λοιπά. Ο λογαριασμός πρέπει να δουλεύει ακόμα, για το Θεό… αλλά κλείδωμα έτσι;!

Δε με νοιάζουν οι μπαρούφες τους περί ασφαλείας, όταν περνάω τα χίλια μύρια κύματα με το χάλι που λένε e-banking system, όταν πρέπει να περνάω κωδικούς κάρτας και passwords με το ποντίκι και κλίκι – κλίκι σε εικονικό πληκτρολόγιο, όταν χρειάζεται να ψάχνω να βρω Windows για να κάνω μια δουλειά της προκοπής… της θειας τους ο *λαιμός* (για να μην πω κώλος και χυδαιολογήσω – είμαι ευγενώς φερόμενος). Επόμενο βήμα, ενεργοποίηση εκ νέου του συστήματος, έκδοση νέων κωδικών που γίνεται και online και ενεργοποίηση των κωδικών μέσω τηλεφώνου από το Europhone Banking. Θα ακούσουνε όσα σχολιανά δεν έχω ρίξει ένα χρόνο τώρα.

Γι’ αυτό σας λέω… δε με αφήνουνε να μην τους τα χώνω:((

12 Responses to “e-Banking ταλαιπωρία από τη Γιούρομπανκ”


  1. 1 dtsomp 30 Δεκεμβρίου 2007 στο 7:52 μμ

    Έχω την εντύπωση ότι δεν είσαι bank-compatible γενικά ως χαρακτήρας 😀

    Βρε αδερφέ, τα έχουμε πει, ασχολείσαι με την χειρότερη ελληνική τράπεζα. Κάνε επιτέλους το switch – θα είναι σαν να πηγαίνεις από Windows Me σε Leopard 😉

  2. 2 imac30 30 Δεκεμβρίου 2007 στο 8:21 μμ

    Και σε εμενα τα ιδια ειπαν πριν 10 ημερες,οτι με το νεο χρονο το συστημα τους θα ειναι συμβατο και με Apple συστηματα.

  3. 3 Flareman 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:32 πμ

    @dts: Ε ναι, γενικά είμαι το χειρότερο είδος πελάτη για τις τράπεζες. Τακτικός σε όλες τις υποχρεώσεις μου, δεν τους φέρνω κέρδος (δάνεια, κάρτες κ.ο.κ.), δεν κάθομαι να με κάνουν ό,τι θέλουν αβίαστα, έχω απαιτήσεις που τους κάθονται στο λαιμό… είμαι incompatible, αληθεύει:D

    Κάτι για Πειραιώς μου έχουν πει, αξίζει;

    @iMac30: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ναι, εγώ κι εσύ θα περιμένουμε:P Τι τα κουβεντιάζεις, πλάκα σπάνε μαζί μας οι άνθρωποι:(

  4. 4 Δηιάνειρα 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:26 μμ

    ωωωω,καλοί είναι και αυτοίιιιιιιιιιιιι

  5. 5 dtsomp 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 5:39 μμ

    Το ebanking της Πειραιώς μέχρι τώρα είναι κυριλέ και η Visa Electron της έχει αγοράσει προϊόντα από τον μισό πλανήτη (και έχει φυσικά 0 πάγιο).

    Και επειδή ξέρω ότι είσαι αλλεργικός στις κάρτες, ρίξε μια ματιά στην καινούρια virtual προπληρωμένη χρεωστική: Webuy
    http://www.webbuy.gr/characteristics.html

  6. 6 Flareman 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:09 μμ

    Η Έλεκτρον ψωνίζει ως χρεωστική ή ως πιστωτική;

    Η WebBuy φαίνεται καλή, είναι Visa ή MasterCard; Θέλω να περάσω από την Πειραιώς για ερωτήσεις. Με προβληματίζει λίγο το ζήτημα των ATMs, η Eurobank έχει σαφώς πιο εκτεταμένο δίκτυο.

  7. 7 dtsomp 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:34 μμ

    Electron = χρεωστική.
    WebBuy = MasterCard

    Δεν νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλη διαφορά το δίκτυο ATMs της Eurobank με την Πειραιώς…

  8. 8 Flareman 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:49 μμ

    Θα το ψάξω:) Η Electron όμως έχει CVC από πίσω; Μπορεί π.χ. να χρησιμοποιηθεί με το iTunes Store;

    Το αναφέρω γιατί η Electron της Eurobank δεν έχει αυτή τη δυνατότητα, είναι από τη φύση της περιορισμένη.

    Πάντως μ’ αρέσει γιατί ξέρεις το χούι μου με τις κάρτες και προτείνεις ανάλογα:D

  9. 9 dtsomp 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 7:25 μμ

    Yessss λέμε, απ’όλα έχει, όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει.

    Το μόνο site που δεν του άρεσε η Electron της Πειραιώς είναι το getdigital.de. Το iTunes Store δουλεύει αψογότατα.

    Επειδή τυγχάνω τυχερός (χοχο) κάτοχος και Eurobank Electron, για να την χρησιμοποιήσεις για τέτοιες δουλειές, πρέπει να την ενεργοποιήσεις. Για τον πρώτο χρόνο (ή εξάμηνο, κάτι τέτοιο), πάγιο δεν έχει. Μετά…. άγνωσται αι βουλαί της Γύρομπανκ.

  10. 10 Stelios 31 Δεκεμβρίου 2007 στο 8:14 μμ

    Καλή χρονιά παιδιά! Υγεία και ψυχική γαλήνη!

    Ερώτηση: Ο τιμοκατάλογος της webuy μπορεί να βρεθεί online (γιατί δεν τον εντόπισα)? Πόση είναι η προμήθεια της τράπεζας και πόσο κοστίζουν αυτές οι μεταφορές χρημάτων μέσω winbank?

    Αλήθεια γιατί να το λένε WINbank? …από το όνομα προϊδεάζει πόσο φιλικό είναι στα Mac? lol

  11. 11 Flareman 2 Ιανουαρίου 2008 στο 12:56 πμ

    Η κάρτα της Πειραιώς δεν έχει χρεώσεις μέχρι τον Μάρτιο του 2008 (περίοδος γνωριμίας). Αυτό που δεν ξέρω είναι η ισχύς της και τι γίνεται μετά το πέρας αυτής, ανανέωση ή τα λεφτά πάνε υπέρ πίστεως;

    Τέσπαν, καλή χρονιά να έχουμε και μακριά από Windows:rofl:

  12. 12 ΧΧΧΧ 28 Φεβρουαρίου 2013 στο 3:43 πμ

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΡ ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ………….ΓΙΑΤΙ…..ΓΙΑΤΙ……!!!!!!!!!!!!!!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

