Euro – γκρίνια

Ανάμεσα σε όλα τα άλλα που είχα να κάνω σήμερα, έπρεπε να περάσω και από τη Eurobank για να κάνω μια δουλίτσα.

Άρχεται μίνι – γκρίνια της ημέρας.

Κατ’ αρχάς, προ ημερών είχα βρεθεί χωρίς λεφτά και αναγκάστηκα εσπευσμένα να τραβήξω από ATM. Έλα μου όμως που τυχαίνει κάθε μηχανάκι της Eurobank που έβρισκα μπροστά μου να μη δίνει, προφανώς για τεχνικούς λόγους. Επειδή ήμουν ήδη αργοπορημένος και υπό φοβερή πίεση χρόνου αποφασίζω να κάνω την τράμπα και να χρησιμοποιήσω ATM της Εθνικής Τραπέζης.

Παρένθεση για όσους δε γνωρίζουν (τυχερές ψυχές): υπάρχει το σύστημα ΔΙΑ.Σ (διατραπεζικών συναλλαγών), στο οποίο εντάσσονται πολλές (όλες ίσως;) τράπεζες στην Ελλάδα. Βάσει αυτού του συστήματος είναι δυνατόν να σε εξυπηρετήσει για ορισμένες δουλειές άλλη τράπεζα από τη δική σου. Μεταξύ αυτών υπάρχει και η δυνατότητα να κάνεις ανάληψη και ερώτηση υπολοίπου από ATM των άλλων συμβεβλημένων τραπεζών. Το κόλλημα είναι πως κάθε τέτοια συναλλαγή (ναι, και η ερώτηση υπολοίπου παρακαλώ) χρεώνεται με προμήθεια, το ύψος της οποίας ορίζει η τράπεζά σου.

Η Eurobank λοιπόν χρεώνει 1,5 ευρώ τουλάχιστον ανά τέτοια συναλλαγή, φτάνοντας μέχρι και τα 3 ευρώ αναλόγως της τάξεως του ποσού που τραβάς. Είναι ηλίθιο να τραβάς π.χ. 20 ευρώ και να τρως καπέλο 1,5 ευρώ, σα να λέμε 7,5% επί του αρχικώς αναλαμβανομένου ποσού. Άλλες τράπεζες έχω υπ’ όψιν μου πως έχουν χαμηλότερες προμήθειες γι’ αυτή τη δουλειά. Η βλακεία είναι πως μπορεί π.χ. να έχεις τα χρήματα μέσα υπολογισμένα σε δεκάδες για να μπορείς να κάνεις ανάληψη και με το φέσι του 1,5 γιούρο να σου χαλάσει τη δεκάδα και να μη μπορείς να τραβήξεις! Έστω.

Από την άλλη, παρακολουθώ την κίνηση του λογαριασμού μου μέσα από το σύστημα e-banking της Eurobank και… στοπ εκεί. Βασικά μέσα από Safari στον Mac βλέπω μόνο τα υπόλοιπά μου, δε μπορώ να κάνω τίποτα άλλο. Αναγκαστικά όταν θέλω να κάνω κάποια άλλη δουλειά, όπως π.χ. να δω τις κινήσεις μου, να πληρώσω κάτι, να μεταφέρω χρήματα, να δώσω πίστωση σε κάποια προπληρωμένη και πάει λέγοντας είμαι υποχρεωμένος να ανοίξω Internet Explorer – που τον απεχθάνομαι, όπως κάθε νοήμων άνθρωπος. Όσοι θυμούνται, έναν χρόνο παρά κάτι παλιότερα είχαμε ιστορίες με το e-banking τους, είχα σκαλώσει άσχημα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τους – μου είχαν ζητήσει ΑΦΜ, ΑΔΤ και δεν ξέρω εγώ τι άλλο για να μου απαντήσουν σε μια απλή ερώτηση: με την υποστήριξη non-IE browsers τι γίνεται; Και είχαν απαντήσει τελικά:

Αγαπητέ κ. Σμπαρούνη,
Σας ζητάμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση σας δημιουργήσαμε και σας ενημερώνουμε ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να υποστηρίζουμε και άλλους internet browsers για την χρήση του e-Banking της Τράπεζάς μας. Από την άλλη δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία όπου θα είναι διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε επιπλέον πληροφορία.

Με εκτίμηση,

Customer Services
Electronic Banking

Δε χρειάζεται να γράψω κάτι παραπάνω, ε; :rofl:

Εντάξει, πταίσματα είναι όλα αυτά, τη δουλειά μου στην τελική την κάνω. Αλλά α) μου τη δίνει η αίσθηση του ότι μου τον πιάνουν, β) αν είχα πραγματικά ανάγκη αυτές τις μικροδιευκολύνσεις θα είχα σοβαρό πρόβλημα, και γ) στο κάτω κάτω η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. Βεβαίως, ακούγονται διάφορα για την πολιτική της συγκεκριμένης τράπεζας, τόσο όσον αφορά την αντιμετώπιση των πελατών τους, όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με τους υπαλλήλους τους. Δε θα μπω σε λεπτομέρειες, δεν έχει νόημα – απλώς εκθέτω τα μικρά στραβά που μου χτυπάνε κατά καιρούς.

Και στο κάτω κάτω, δικό μου το blog, γκρινιάζω ελεύθερα:)

17 Responses to “Euro – γκρίνια”


  1. 1 Derek 27 Δεκεμβρίου 2007 στο 8:38 μμ

    εμένα πάντως το ταμιευτήριο (το οποίο έχει εκσυγχρονιστεί πολύ παρεμπιπτόντως) μου κρατάει μόνο 0.50 για οποιαδήποτε συναλλαγή

  2. 3 Δηιάνειρα 28 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:23 μμ

    ρε σεις,τι γκρινιάζετε; Η citibank είναι πολύ χειρότερη..Οι άνθρωποι είναι ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ..μου το θυμίσατε και συγχύστηκα πάλι :@

  3. 5 Δηιάνειρα 28 Δεκεμβρίου 2007 στο 5:37 μμ

    Λίγο πριν το καλοκαίρι,χρειάστηκε να πάω στην τράπεζα ώστε να κάνω μια ανάληψη,ενός ποσού..Για διάφορους λόγους ο «παραλήπτης» δεν ήθελε επιταγή ή κάποια μεταφορά απο λογαριασμό σε λογαριασμό..Ηθελε το ποσό μετρητά.Συνέπεσε στο μεταξύ με ένα ταξίδι,που με έστειλαν απο τη σχολή σε «εκπαιδευτικά» πλαίσια στις ΗΠΑ,όπου επειδή θα μέναμε σε εγκαταστάσεις του campus θα ήταν ψιλοδύσκολο σύμφωνα με τι ώρες δουλειάς να πετύχω τράπεζα ανοιχτή..Λέω τότε,ας σηκώσω και κάποια χρήματα και για τις ΗΠΑ που θα φύγω..Πράγματι,επειδή το ποσό που έπρεπε να σηκώσω ήταν αρκετά σεβαστό επικοινωνώ με την τράπεζα και μου λένε θέλουμε ένα τηλέφωνο να μας ενημερώσετε 2 μέρες πριν..Λέω για να είμαστε σίγουροι,ας πάρω 3 μέρες πριν γιατί μεσολαβούσε και ΣΚ. Μου λένε εντάξει,καταχωρήθηκε το αίτημα όλα ΟΚ.Παίρνω και την άλλη μέρα να το επιβεβαιώσω..Εντάξει μου λένε Δευτέρα ελάτε.Τι ώρα θα είστε εδώ; Τους λέω πιστεύω κατά τις 10 να είμαι εκεί.Κάτι μου έτυχε και άργησα.Πήγα κατά τις 12.Περιμένω τη σειρά μου,φτάνω μπροστά στο γκισέ μετά απο κάποια ώρα,και τους εξηγώ..Μου λένε,α ΣΥΓΓΝΩΜΗ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΑΚΟΜΑ..ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ 2 ΛΕΠΤΑΚΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ?
    Λέω καλώς να περιμένω αλλά κάντε γρήγορα πρέπει να φύγω..Έρχεται ο υπεύθυνος,μου λέει σε 10 λεπτά θα είστε έτοιμη.Περνάνε 2 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΩΡΕΣ!!!!!! Αρχίζω να φωνάζω,και μου σκάνε την ιστορία «συγγνώμη αλλά έπρεπε να τα φωτοτυπήσουμε ώστε να έχουμε τους αριθμούς τους»..Φορτώνω 1 φορά,λέω εντάξει,μπορεί να είναι το πρωτόκολλο τους έτσι..Περνάει και αυτό,και μετά απο 2.5 ώρες πλέον φτάνει η ώρα να τα πάρω..Περιττό να σου πω,οτι με έβαλαν να συμπληρώσω 7 ΣΕΛΙΔΕΣ ΧΑΡΤΙΑ!!!!! ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΚΥΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ..ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ,ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ,μου ζητάνε να δώσω δείγμα υπογραφής,για να το συγκρίνουν με του συστήματος,αποτύπωμα (και πάλι για σύγκριση) και να περιμένω να τηλεφωνήσουν στο ΄»οικείο» κατάστημα μου ώστε να δοθεί και η τελική έγκριση και απο εκεί..Αρχίζω να φορτώνω εγώ,να φωνάζω..Πέρασαν τελικά 5 ΩΡΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΩΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ,ΟΧΙ 2 ΑΛΛΑ 3 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ :@

  4. 6 Flareman 28 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:33 μμ

    … φωτοτυπία τα λεφτά;

    Πρώτη φορά το ακούω αυτό:) Πώπω ανύπαρκτοι πραγματικά:lol:

  5. 7 Δηιάνειρα 28 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:16 μμ

    αν δεν απατώμαι κάτι σαν προσημείωση δεν είναι αυτό; ^ο)

  6. 8 Flareman 29 Δεκεμβρίου 2007 στο 12:26 πμ

    Για τις μεγάλες καταθέσεις σε μετρητά ξέρω ότι γίνεται αυτό με τη φωτοτυπία, για αναλήψεις το μόνο που ήξερα είναι πως (λογικό) πρέπει να ενημερώσεις το υποκατάστημα που θα πας να κάνεις την ανάληψη κάποιες μέρες νωρίτερα για να κάνει το κουμάντο του να σου τα έχει.

    … αλλά η προσημείωση τι δουλειά έχει;:|

  7. 9 d1af 29 Δεκεμβρίου 2007 στο 4:19 πμ

    Τράπεζες είναι τι το ψάχνεις … Εμένα μου κάναν έναν ηλίθιο λογιαριασμό που κάθε φορά που έκανα ανάληψη μου έπαιρνε 10 ευρώ!!!! Ναι οκ είμαι όργιο που δεν το διάβασα στο συμβόλαιο, ΑΛΛΑ αυτός που μου το έκανε ήταν «φίλος»… Τι λες τώρα γιαυτόν το μαλάκα ?

  8. 10 Flareman 29 Δεκεμβρίου 2007 στο 5:43 μμ

    ;!

    Ποια τράπεζα, και τι λογαριασμός είναι αυτός;!

  9. 11 Δηιάνειρα 29 Δεκεμβρίου 2007 στο 11:50 μμ

    Ρε παιδιά,ενδεχομένως η τράπεζα να κρατάει μια προμήθεια,αλλά για να φτάσει αυτή τα 10 ευρώ,πρέπει να γίνει κίνηση πολύ μεγάλου ποσού :s

    όσο για τις φωτοτυπίες,ρώτησα και μου λένε,οτι σε περίπτωση που υποψιαστούν οτι συμβαίνει κάτι ( πχ,δε πήρα επιταγή ή κάποια μεταφορά) ουσιαστικά τα «προσημειώνουν» για να ξέρουν αν υπάρχει εμπλοκή σε εγκληματική ενέργεια (πχ απαγωγές ή κάτι σχετικό)

  10. 12 Flareman 30 Δεκεμβρίου 2007 στο 12:06 πμ

    @Δ: Α, αυτό δεν είναι προσημείωση – προσημείωση (αγγλιστί underwriting ή mortgage underwriting) είναι μια διαδικασία μου είναι κάτι σαν υποθήκη λάιτ. Περισσότερα εδώ.

    Μάλλον για σημείωση («σημάδεμα») μιλάς:)

  11. 13 Δηιάνειρα 30 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:13 πμ

    Ρε συ,εγώ δεν έχω ιδέα σχετικά.Σου μεταφέρω ακριβώς ό,τι μου είπαν..

  12. 14 Δηιάνειρα 30 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:15 πμ

    Τώρα που ξαναδιάβασα το ποστ,ναι όντως..Αυτή την έννοια της προσημείωσης,την ξέρω και εγώ..Αλλά ίσως εννοούν κάτι άλλο..Δεν ισχύει κάτι τέτοιο σε αυτή τη περίπτωση

  13. 15 Flareman 30 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:13 μμ

    Ναι, ουσιαστικά κρατάνε τους αριθμούς των χαρτονομισμάτων ώστε σε περίπτωση που χρησιμοποιηθούν σε κάποια εγκληματική ενέργεια να αναγνωριστούν τα λεφτά.

    Καλά, μπάχαλο τα έχουν κάνει… θα γράψω κάποια ώρα τι έπαθα χθες με το e-Banking τους :/

  14. 16 Δηιάνειρα 30 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:32 μμ

    ΧΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

  15. 17 roul 24 Μαρτίου 2008 στο 11:26 μμ

    den exw kamia diathesi kai kamia ypoxrewsi na ypostiriksw tis trapezes alla exete skeftei oloi sas oti ISWS….isws lew, na yparxoun sygkekrimenes diadikasies pou prepei na akolouthithoun…kai katastatika pou graftikan gia kapoio logo?

    simfwnw oti einai vlimata oi kyrioi pou den ta eixan ola etoima efoson eixan eidopoiithei 3 meres prin…
    gia tis fwtotypies to kserw ki egw..epeisis omws den mporoun na vgaloun ta lefta nwritera na ta phototypisoun kai na ta ksanavaloun sto xrimatokivwtio…

    to pragma ksekinaei apo to me poia kritiria proslamvanoun tous ypaloilous tous… to an ksereis ellinika, agglika kai praktiki arithmitiki den nomizw oti einai kritirio gia na se proslavoun stin ethniki trapeza…

    kai oso gia tis promitheies…min ksehname oti oi trapezes einai epixeirisis pou poulane kai agorazoun xrimata….
    an den exoun tis promitheies, ta eksoda tirisis logariasmwn, tis katatheseis mas kai ta extra gia tin kathysterisi plirwmis tis pistwtikis, den nomizw oti tha einai pote se thesi na mas dwsoun ekeino to daneiaki gia to spiti pou theloume TWRA!!! ….

    monadikos skopos pou egrapsa einai oti einai kalo na akougetai kai i alli apopsi se kathe sizitisi…sorry an ethiksa kapoion…


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

