Συνέχεια στο θέμα με τη σπασμένη οθόνη

Με το 9000 και την οθόνη που έσπασε τα έχουμε πει, μην επαναλαμβάνομαι.

Ψάχνοντας στο Internet και μιλώντας με διάφορους προέκυψε η εναλλακτική: παραγγέλνεις την οθόνη μόνο ως ανταλλακτικό από Χονγκ Κονγκ (α ρε ιΜπέι αθάνατο) και σου έρχεται στο σπίτι μαζί με τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να κάνεις την επισκευή μόνος σου. Γυροβόλησα λίγο ακόμα, μου βρήκαν και το επίσημο εγχειρίδιο σέρβις που δίνει η HTC στους τεχνικούς της για το Universal – αυτή είναι η κωδική ονομασία του 9000 – και… σκάλωσα.

Ο λόγος: μπορώ κάλλιστα να κατσαβιδώσω τη συσκευή και να της βάλω την οθόνη. Έχω κάνει πολύ χειρότερες μόντες και σκαλίσματα σε άλλα μηχανάκια (από τις παλιές αθάνατες ημέρες που ήμουν κλασικός PCας… τα έχω αφήσει πίσω μου αυτά:), και σίγουρα μπορώ να πετάξω μία LCD στη συσκευή. Το κόστος είναι πολύ φθηνότερο, στα 150 ευρώ το πολύ με την αποστολή με κούριερ μέσα στην τιμή. Όμως, αν κάνω την αλλαγή εγώ, ανοίγω τη συσκευή και έτσι αχρηστεύω το υπόλοιπο της εγγυήσεως. Αν δε με ένοιαζε η εγγύηση θα μπορούσα να είχα αγοράσει το 9000 πολύ φθηνότερα από την εμπορική του τιμή, μεταχειρισμένο – δεν το έκανα όμως. Τελικά με κέρδισαν οι τύψεις, τα έβαλα κάτω, έκανα κάποιους υπολογισμούς (και προϋπολογισμούς α χα καλό ε) και πήγα σήμερα πάλι από την αντιπροσωπεία. Τους το παρέδωσα, πήρα τα παραστατικά της παραλαβής και τώρα περιμένουμε.

Λεπτομέρειες:

  • Η επισκευή θέλει λέει 5 με 7 εργάσιμες και κλείνουν τώρα για απογραφή, ήτοι να την περιμένω περί/μετά τις 12 Ιανουαρίου. Έστω, τους τόνισα ότι χρειάζομαι το Pocket PC για δουλειά και ειδικά απ’ τη στιγμή που η δουλειά θα γίνει επί πληρωμή θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν έμπαινε σε προτεραιότητα. Θα κάνω ό,τι μπορώ, είπε η κοπέλα. Εν οίδα, ότι ουδέν είδον, λέω εγώ.
  • Το καλό είναι πως όχι μόνο δε χάνω το υπόλοιπο της αρχικής εγγυήσεως, αλλά η αντικαθιστούσα οθόνη συνοδεύεται από δική της εγγύηση, διετίας κιόλας. Θα μου πεις, άμα είναι να σου σπάει ρε Καραμήτρο, πού πας. Σωστό κι αυτό.
  • Η κοπέλα περνάει την καταχώριση στον υπολογιστή, μου δίνει τα χαρτικά και φεύγω. Δέκα λεπτά μετά κοιτάζοντας τα παραστατικά διαπιστώνω ότι στα συνοδευτικά αξεσουάρ μου έχει γράψει Μπαταρία – Κάλυμμα Μπαταρίας – για πενάκι λόγος ουδείς. Μια και δυο γυρίζω πίσω και της λέω: ξεχάσατε να περάσετε το πενάκι. Σηκώνεται, πάει ξαναπαίρνει τη συσκευή από την παραλαβή τους, ανοίγει το κουτί, διαπιστώνει ότι όντως δεν υπάρχει πενάκι και τότε και μόνο το συμπληρώνει στα χαρτιά (μου και της). Ρε τσίπηδες, 300 ευρώ θα πάρετε για ανταλλακτικό που κάνει 110 και λυπάστε τα 7 ευρώ της πένας; :sigh:

Και τώρα… αναμονή:(

2 Responses to “Συνέχεια στο θέμα με τη σπασμένη οθόνη”



Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

