Debriefing #3: Σπασμένη οθόνη

Κάτι έλεγα πριν πέντε λεπτά περί ανθεκτικότητας του iPhone.

Ο λόγος είναι απλός: τη Δευτέρα που βγήκαμε με τον Βαγγέλη μου παρουσίασε πρόβλημα η οθόνη του Qtek 9000.

Είχαμε καθίσει και τα λέγαμε, με το 9000 ακουμπισμένο στον καναπέ μεταξύ μας, μαζί και το iPhone, το Bluetooth handsfree μου και διάφορα άλλα. Το 9000 το είχα εκτός θήκης μεν, με κλειστό το κάλυμμα δε, και χωρίς να έχουμε βάλει κάτι από πάνω. Κάθε μισή ώρα περίπου το άνοιγα για να τσεκάρω αν υπήρχαν νέα μηνύματα ή κλήσεις που δεν άκουσα, και όλα ήταν ΟΚ. Σηκωνόμαστε να φύγουμε και φτάνοντας στο σταθμό του ΗΣΑΠ πάω να ανοίξω τη συσκευή για να πάρω ένα τηλέφωνο.

Και τρώω φρίκη.

Το backlight της οθόνης άναβε αλλά η ίδια εμφάνιζε μόνο οριζόντιες γραμμές από άκρη σε άκρη. Παρατηρώ στην κάτω μεριά της, αυτή που γειτνιάζει με το πολυπλήκτρο του 9000, δύο γραμμές που έφευγαν από τη μέση προς τα πάνω, σε γωνία περίπου 10-15 μοίρες από τον κάθετο άξονα η κάθε μία, μήκους περί τα 2 με 4 εκατοστά έκαστη, μια αριστερά και μια δεξιά. Σα ρωγμές μου φάνηκαν, αλλά η οθόνη ήταν άθικτη επιφανειακά. Είμαι 1000% σίγουρος πως δεν έπεσε η συσκευή κάτω ούτε έπεσε κάτι πάνω της, και είμαι πρακτικά βέβαιος πως κανείς από τους δυο μας δεν έκατσε πάνω της, δεδομένου πως είχαμε αρκετό χώρο στον καναπέ.

Πρώτο σοκ, τα τηλέφωνα μου, πληροφορίες στο ημερολόγιο της συσκευής, τα SMS που είχα σωσμένα – πώς θα τα κρατούσα; Το τελευταίο μου backup ήταν προ 4μήνου, οπότε είχα στον αέρα πρακτικά περί τα 70 τηλέφωνα! Τρομακτικές σκέψεις, ειδικά από τη στιγμή μου η οθόνη της συσκευής έκανε τα δικά της και δε μπορούσα να τρέξω κάποιο backup πρόγραμμα τοπικά. Αυτή ήταν η αρχική μου προσπάθεια, να δω πώς γίνεται να πάρω στην κάρτα μνήμης απ’ ευθείας από τη συσκευή κάποιο αντίγραφο ασφαλείας και μετά να το φλασάρω τυφλά (επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων πρακτικά) και να το πάω για σέρβις. Αλλά με οθόνη σε τέτοιο χάλι το σχέδιο ναυάγησε. Με τα πολλά συνδέοντάς το 9000 στα Windows μέσω Parallels το ActiveSync σηκώθηκε μόνο του και μου τράβηξε τα πάντα πλην των SMS στον υπολογιστή οπότε το ένα πρόβλημα λύθηκε.

Το δεύτερο πρόβλημα και σοβαρότερο είχε να κάνει με την αντιπροσωπεία. Εγώ ήξερα πως η συσκευή χάλασε χωρίς να χτυπηθεί, αλλά σε κάθε περίπτωση η εταιρεία θα προσπαθούσε να βγει λάδι ώστε να αποφύγει την επισκευή εντός εγγυήσεως. Όπερ και εγένετο, νωρίτερα σήμερα. Πράγματι, πάω από τα κεντρικά της ACE στην Αγ. Παρασκευή νωρίς το μεσημέρι, δείχνω το τηλέφωνο και παίρνω την αναμενόμενη απάντηση «αααααα του σπάσατε την οθόνη, αυτό επισκευάζεται εκτός εγγυήσεως».

Να θυμίσω εδώ πως το 9000 το αγόρασα 800 ευρώ πριν το καλοκαίρι μόλις, και πως η εγγύηση είναι διετής. Τα νούμερα έχουν σημασία, σε πολύ λίγο θα καταλάβετε γιατί.

Προσπάθησα να διαπραγματευτώ την κατάσταση, να εξηγήσω πως δε χτύπησε με κάποιον τρόπο το κινητό, πως δεν έπεσε ή δεν εβλάβη από κακομεταχείριση δική μου αλλά φυσικά φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Τέλος πάντων λέω, πόσο πάει η επισκευή εκτός εγγυήσεως;

«Διακόσια ενενήντα τόσα ευρώ και πενήντα λεπτά».

Εκεί έχασα το φως μου για λίγο:( Έκανα μια δυο απόπειρες να συνεχίσω την επιχειρηματολογία μπας και φιλοτιμηθούν να κάνουν την επισκευή εντός εγγυήσεως αλλά μάταιος κόπος, ίσα ίσα που η υπάλληλος σχεδόν μου είπε κατάμουτρα πως ψεύδομαι!

Προφανώς δε μπορώ να σκάσω τριακοσάρα έτσι απροϋπολόγιστα, είναι σεβαστό έξοδο και έρχεται εντελώς απροειδοποίητα. Αναγκαστικά το Qtek 9000 μένει στο ράφι για τώρα και για αρκετούς μήνες ακόμα, μέχρι να μπορέσω να κάνω το λογαριασμό μου. Είμαι αρκετά δυσαρεστημένος με τη συμπεριφορά της ACE προς τους πελάτες της: προφανώς θα προσπαθήσουν να αποφύγουν την τήρηση των όρων εγγύησης αν τους παίρνει, εταιρεία είναι και θα κοιτάξει το συμφέρον της. Αλλά όταν συγκρίνω με τη νοοτροπία άλλων επιχειρήσεων, όταν βλέπω την απροθυμία προς εξυπηρέτηση, όταν αγοράζω μία συσκευή τέτοιας αξίας έχω την απαίτηση να τύχω και της ανάλογης αντιμετώπισης. Δεν είναι ένα κινητό των 150 ευρώ να σπάσει η οθόνη και να πω «γάμα το, θα πάρω άλλο». Μιλάμε για 800 ευρώ μηχάνημα, βάλε και άλλα 300 σύνολο χίλια εκατό – με τόσα λεφτά αγοράζω MacBook! Έλεος.

Το συμπέρασμα, το οποίο έγραψα και σε σχετικό post μου στο MyPhone.gr: εκπληκτικά μηχανάκια τα Qtek και τα HTC, κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους αλλά δυστυχώς ενίοτε είναι επιρρεπή σε βλάβες, σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις (όπως τη δική μου) ακόμη και παρά την υποδειγματική προσοχή και φροντίδα του ιδιοκτήτη. Και δυστυχέστερα, η εισαγωγός εταιρεία δε φροντίζει να καλύψει τους πελάτες της. Αν η ACE Hellas στήριζε τους αγοραστές των συσκευών που αντιπροσωπεύει και τους παρείχε την απαιτούμενη εγγυητική κάλυψη τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, όπως έχει η κατάσταση τώρα όμως δε μπορώ πλέον καλή τη πίστη να προτείνω σε κάποιον αβίαστα να αγοράσει HTC.

Αυτή είναι η πραγματικότητα και αυτή είναι η γνώμη και η πρότασή μου ως αγοραστή: μακριά από την ACE και κατ’ ανάγκη και από τις πολύ καλές συσκευές της HTC. Για την ώρα, αναγκαστικά περνάω πάλι στο παλιό καλό N-Gage μου που συνεχίζει να με βγάζει ασπροπρόσωπο:(

Advertisements

18 Responses to “Debriefing #3: Σπασμένη οθόνη”


  1. 1 papo 19 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:02 μμ

    γκαντεμογιατρός!..αν και δεν φταις εσυ ..τα εχει πει ..ο Fake

    Heavy Taiwaneze Crap

  2. 2 ditikos 19 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:16 μμ

    Το iphone φταίει. Είναι transformer και σαμπόταρε το qtek σου.

  3. 3 Flareman 19 Δεκεμβρίου 2007 στο 7:53 μμ

    @πάπο: Έλα, έλα… σαχλαμάρες!:rofl:

    @δυτ: ωχ, δεν το σκέφτηκα… λες;:hmm:

  4. 4 dimhap 19 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:07 μμ

    έχεις κάθε διάθεση να ασχοληθείς και να καταπιαστείς με gadgetάκια,τα βάζεις στη ζωή σου.
    δένεσαι μαυτά και αγαπάς την τεχνολογία και την ευκολία που σου παρέχουν,,,
    και πριν προλάβεις να τα χαρείς και να πεις «ναι ρε γαμώτο έκαναν απόσβεση τα λεφτά που έδωσα»
    όλο και θα γίνει και κάτι
    ..κάτι χαλάει και επιβεβαιώνεται θριαμβευτικά το γεγονός ότι είσαι γκαντέμης…
    το παθαίνω συνέχεια…
    γιατί ρε γαμώτο γιατί..

    περαστικά

  5. 5 Flareman 19 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:22 μμ

    Γνωστή ιστορία, αλλά τώρα τελευταία τρώω σφαλιάρες από κάθε κατεύθυνση!:(

  6. 6 ditikos 19 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:45 μμ

    Δεν έστειλες αρκετά mail απο αυτά τα spam. Είδες για να τα βρίζεις; Στο τέλος συμβαίνουν ΟΛΑ όσα λενε!

  7. 7 antonios 19 Δεκεμβρίου 2007 στο 10:30 μμ

    επικοινώνησε με την qtec στο εξωτερικό…

  8. 8 Flareman 19 Δεκεμβρίου 2007 στο 11:08 μμ

    @Δυτ: ΣΙΩΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

    @αντ: το σκέφτηκα, αλλά σιγά μη βγει άκρη.

  9. 9 vtsib 20 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:41 πμ

    Πωπω φίλε το καλό που σου θέλω, την επόμενη φορά που θα με πάρεις για εξόρμηση θυμίσου πρώτα να φτυστείς, να κουνίσεις τα @@ σου και κουβαλάς μαζί σου σκόρδα!!!

  10. 10 Flareman 20 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:52 πμ

    @vts: Αδερφέ εγώ το είπα, δεν ξανακάνω τον Μητσοτάκη!:rofl:

  11. 11 John Karakatsanis 20 Δεκεμβρίου 2007 στο 10:01 πμ

    Πωωω φαντάζομαι το ξενέρωμα Σπύρο! Ρε συ μη τους αφήσεις έτσι, τόσο χάλια είναι η οθόνη που δε πιστεύουν ότι η ζημιά δεν έγινε με δική σου υπαιτιότητα;

  12. 12 Δηιάνειρα 20 Δεκεμβρίου 2007 στο 12:01 μμ

    ρε συ,εδώ σε εμένα..λάπτοπ asus 2500 ευρώ,και το παίνω,το ανοίγω πρώτη φορά,Η ΟΘΟΝΗ ΜΑΥΡΗ.ΤΠΤ..Το πάω στο κατάστημα,αρνούνται φυσικά να το αλλάξουν,και με στέλνουν να μιλήσω με την αντιπροσωπεία (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕΡΒΙΣ ΕΛΛΑΔΑ,ΟΛΑ ΙΤΑΛΙΑ) κ μου λένε ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΥΘΥΝΗ,ΤΟ ΠΑΚΕΤΑΡΕΙΣ,ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΕΤΑΙΡΙΑ,ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΦΤΑΙΣ Κ ΔΕ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΥΤΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ,ΟΥΤΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ..
    για τη δε sony να μην μιλήσω..Που στο ξεκούδουνο σταμάτησε να λειτουργεί το mp3 τους το πάω,και μου λενε πήρε υγρασία..ΜΗΠΩΣ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΥΓΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ? ΜΗΠΩΣ ΙΔΡΩΝΕΤΕ ΠΟΛΥ

    ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ,ΣΤΗ ΣΑΧΑΡΑ ΘΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΩ :@

  13. 13 John Karakatsanis 20 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:20 μμ

    @ Δηιάνειρα: απαράδεκτη αντιμετώπιση. στο τέλος θα καταντήσουμε να βιντεοσκοπούμε τη στιγμή που ανοίγουμε τη συσκευή όταν την αγοράζουμε, έτσι ώστε σε περίπτωση που δε λειτουργεί σωστά να μπορούμε να αποδείξουμε ότι δε προκαλέσαμε εμείς τη βλάβη.

    απαράδεκτο.

    τελικά τι έκανες με το laptop;

  14. 14 Δηιάνειρα 20 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:28 μμ

    Aυτό το σκηνικό έγινε πριν περίπου 2 χρόνια,ίδιες μέρες..Δε μπορούσα να κάνω αλλιώς το έστειλα μετα φόβου θεού πίστεως..Τώρα πριν 2 βδομάδες πήρα ένα vaio… άντε να δούμε τι θα δούμε..ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ..ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ..
    παράδειγμα..Γερμανία,πριν κάποιο καιρό..Πάω σε ένα μαγαζί και αγοράζω μια φωτογραφική μηχανή.Φτηνή ήταν,όχι τίποτα το ακριβό..Πάω να λειτουργήσω τη μηχανή,τίποτα..Την πάω πίσω,χωρίς άλλη κουβέντα την αλλάζουν με μια ίδια..Και η άλλη το ίδιο πρόβλημα..Την πάω πάλι πίσω,και μου λέει απο μόνοι τους,συγγνώμη κυρία μου,καταλαβαίνω οτι κλονίστηκε η εμπιστοσύνη σας στην εταιρία,δεν σας την αλλάζω ξανά,ορίστε τα λφτά σας πίσω,γιατί μάλλον είναι προβληματική η παρτίδα..

    όχι όπως εδώ ,που ούτε ΚΑΝ αλλαγές δε κάνουν (σε μεγάλο κατάστημα η αγορά του asus,όχι σε μικρό)

  15. 15 John Karakatsanis 20 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:48 μμ

    Όντως η εξυπηρέτηση και το after sales service εδώ πέρα σε αρκετές εταιρείες έχει πάει περίπατο… κανένας σεβασμός στον καταναλωτή. αν όλοι προχωρούσαν σε καταγγελίες κατά αυτών των εταιρειών στους αρμόδιους φορείς αυτό νομίζω ότι δε θα συνέβαινε σε τέτοια έκταση.

    Οι μισοί δε νοιάζονται, σου λέει που να μπλέκω τώρα κλπ κι έτσι οι εταιρείες….

  16. 16 Δηιάνειρα 20 Δεκεμβρίου 2007 στο 2:50 μμ

    Mα και σαν καταναλωτές ελάχιστοι γνωρίζουν οτι,έχουν δικαίωμα σε μια αλλαγή να ζητήσουν χρήματα πίσω και όχι κάποιο πιστωτικό σημείωμα κλπ κλπ..

  17. 17 kx0011 21 Δεκεμβρίου 2007 στο 2:43 μμ

    Στείλε εγγράφως το κείμενο, τονίζοντας ότι δεν ευθύνεσαι, στο efpolis.gr, γραφοντάς τους τα στοιχεία επικοινωνίας της Ace, και τι ζητάς ως καταναλωτής (το αυτονόητο).


  1. 1 Συνέχεια στο θέμα με τη σπασμένη οθόνη « Νυστέρι Παράθεση σε 27 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:30 μμ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

Αρέσει σε %d bloggers: