Εορτασμοί

Χθες ήταν του Αγίου Σπυρίδωνος (Αρχιεπισκόπου Τριμυθούντος παρακαλώ, άλλη βιογραφία εδώ) – ονομαστική εορτή μου. Δεν το λέω για να μου ευχηθείτε, έπηξα να απαντάω σε ευχές και μηνύματα όλη μέρα. Να ‘ναι καλά τα παιδιά που με θυμήθηκαν.

Του Αγίου Σπυρίδωνος του απεργούντος λοιπόν. Δεν είχαμε παράδοση λόγω τις απεργίας χθες οπότε κάθισα σπίτι μου, σηκώθηκα καλές 12 το μεσημέρι, κοιμήθηκα, ξεκουράστηκα, έκανα και βόλτα/μάθημα στην Πεντέλη (γιατί έμαθα ότι αύριο μεσημέρι δίνω εκεί πορεία για δίπλωμα) και γενικότερα ηρέμησε λίγο το κεφάλι μου. Δεν ήταν βεβαίως όλη η μέρα μειλίχια (σιγά μη μας καθότανε) γιατί κάποιοι ευφυείς συμφοιτητές οι οποίοι με το έτσι θέλω έχουν επιβάλλει αντικαταστατική κατάληψη στη Σχολή μας αποφάσισαν να με πάρουν τηλέφωνο χθες για να με απειλήσουν ότι θα έχω πολλά προβλήματα αν αγνοήσω την παρατυπία τους. Έστω, ο καθένας με τον πόνο του, δε δίνω σημασία σε τέτοια.

Το θέμα μου είναι άλλο: θυμάμαι τις τελευταίες δύο ονομαστικές μου εορτές. Πέρυσι ήμουν έξω στις 12/12, για καφέ με ένα από τα πλέον αγαπημένα μου πρόσωπα (τότε), πρόπερσι ήμουν σπίτι μου με συγγενείς, σύνολο πέντε άτομα, με φαγητό και λοιπά. Φέτος κάθισα μέσα, σόλο κλαρίνο, με τους δικούς μου. Δε με χαλάει αυτό, δεν έχω πρόβλημα – για να πω την αμαρτία μου μού άρεσε που είχα την ευκαιρία να ξεκουραστώ, και την εκμεταλλεύτηκα όσο μπορούσα.

Τι νόημα έχει αυτό το post λοιπόν; Για να πω την αμαρτία μου, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Από τη μία πραγματικά δεν είχα όρεξη να βγω χθες, από την άλλη όμως είναι περίεργη αίσθηση να είσαι μέσα ανήμερα της ονομαστικής σου εορτής (που εμείς του Ορθοδόξου Χριστιανισμού την έχουμε σε μεγαλύτερη υπόληψη από τα γενέθλια). Τα περισσότερα από τα άτομα που περίμενα να με θυμηθούν και που είναι σημαντικά για εμένα με θυμήθηκαν, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο – ορισμένοι ίσως όχι ακριβώς όπως το ήθελα ή θα το περίμενα αλλά έστω, κάτι είναι κι αυτό.

Όπως κάθομαι λοιπόν τώρα, μετά από δύο σχετικά γεμάτες μέρες, με το τσάι ανά χείρας να κρυώνει και τζαζ στα ηχεία του iMac, κατέληξα στο τι ακριβώς ήθελα να έχω για την ονομαστική μου γιορτή και τι πραγματικά χρειάζομαι στη ζωή μου, τουλάχιστον επί του παρόντος. Τέσσερα πράγματα: υγεία, ηρεμία, αναγνώριση και ανθρώπους δικούς μου που να με εκτιμούν όσο τους εκτιμώ κι εγώ. Δε νομίζω πως έχω ανάγκη κάτι άλλο εκτός από αυτά τα τέσσερα, με αυτά τα φόντα μπορώ να καταφέρω κάθε στόχο που έχω βάλει ή προβλέπω να βάζω στο άμεσο ή εγγύς μέλλον. Ειδικά οι τελευταίοι όμως σπανίζουν.

Ας είναι. Να ευχηθώ λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου χρόνια πολλά σε κάθε Σπύρο και Σπυριδούλα, να τους/μας ευχηθώ για τα τέσσερα πράγματα που θα ήθελα, και να ξαναμπώ σε ρυθμούς ρουτίνας:)

5 Responses to “Εορτασμοί”


  1. 1 d1af 13 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:03 μμ

    Σωστά τα λες! Ειδικά αυτό που μας επιβάλει να βγαίνουμε στις γιορτές… Το πιο σημαντικό η υγεία… Μετά για μένα έρχεται η δύναμη, όχι σωματική, δύναμη να μπορείς να ενεργείς με τα θέλω και όχι με τα πρέπει…

    Χρόνια πολλά και πάλι 😀

  2. 2 Derek 14 Δεκεμβρίου 2007 στο 12:50 πμ

    εμένα μην με παρεξηγήσεις αλλά τις έχω κόψει τις ονομαστικές εορτές… από την μια μου φαίνεται χαζό να γιορτάζει κάποιος για ένα όνομα που δεν διάλεξε ο ίδιος για λογαριασμό του και από την άλλη δεν ξέρεις και ποιοι γιορτάζουν και άρα ενδιαφέρονται να ακούσουν τα χρόνια πολλά

  3. 3 Flareman 14 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:12 πμ

    Δεν παρεξηγώ κανέναν:) Αν η γιορτή είναι ψιλοπαράξενη (π.χ. άντε να βγάλεις άκρη με τις Μαρίες) τότε οκ, εγώ προσωπικά στέλνω και ρωτάω, γιορτάζεις σήμερα; Στις άλλες γιορτές το όνομα σου έτσι κι αλλιώς το παίρνεις από τον παππού ή την γιαγιά σου, από τη μία μεριά ή την άλλη της οικογενείας, και ακόμη κι αν το έχουν διαλέξει άλλοι, παραμένει βασικό συστατικό του ποιοι είμαστε και αποτελεί τεράστιο κομμάτι της ταυτότητας και της προσωπικότητάς μας.

    Επομένως… name days rule:)

  4. 4 Βιργινία 14 Δεκεμβρίου 2007 στο 10:27 πμ

    άντε μπράβο και περίμενα ποστ κατάλληλο για ευχές..Χρόνια Πολλά Σπυρίδωνα 😛


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

