Σάββατο βράδυ

Είχα εφημερία στο Άττικο απόψε, και τώρα που γυρίζω με το λεωφορείο προς το ΜΕΤΡΟ Αγ. Αντωνίου βρήκα την ευκαιρία να γράψω δυο τρεις χαζομάρες όπως μου έρχονται στο μυαλό, αμοντάριστες.

Κατ’ αρχάς, βρέχει. Ο αγαπημένος μου καιρός, εννοείται πως βγήκα από το υπόστεγο του νοσοκομείου στη βροχή χωρίς ομπρέλα και λοιπά:) Με πάει αυτός ο καιρός, ειδικά στην παρούσα διάθεσή μου. Μετά το χθεσινό πάρτι που κάναμε στο Μάο (θα τα πούμε άλλη ώρα γι’ αυτό) και το πρωινό ξύπνημα σήμερα, μετά από ελάχιστες ώρες ύπνου, είμαι κάπως moody όλη μέρα, και φυσικά η έλευση της νύχτας δεν αλλάζει κάτι προς το καλύτερο.

Και πάνω σε όλα, το iPod σκάει John Mayer και Say, από το νέο του σινγκλάκι (στίχοι εδώ – το τραγούδι το λινκάρω άμεσα από το επίσημο site του John Mayer, είναι σε .swf και υποδεέστερης ποιότητας αλλά εξυπηρετεί τον σκοπό του για να σας μεταδώσει το μήνυμα του post), και σου μηδενίζει εντελώς την ψυχολογία. Ώρες ώρες πραγματικά έχω την αίσθηση πως τα ηλεκτρονικά μου με κοροϊδεύουν. Τέσπαν.

Φτάνω στο σταθμό τώρα, θα βάλω λινκάκια αργότερα. Δύσκολοι καιροί για ιδεαλιστές:(

15 Responses to “Σάββατο βράδυ”


  1. 1 Mcdreamy 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 12:07 πμ

    Όντως η βροχή είναι τέλεια…

    Αλλα να ρωτήσω κατι στο metro έβαλαν wifi???
    😛

    xaxaxa

  2. 2 Flareman 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 2:46 πμ

    Όχι, δεν έχει WiFi στο ΜΕΤΡΟ (αν και ο Πάρις λέει πως σε κάποιους σταθμούς έχει, άλλο θέμα αυτό), αλλά στο δρόμο έχει σήμα GPRS και μέσω κινητού μπορώ να αλωνίζω:D

  3. 3 Mcdreamy 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 1:03 μμ

    Σωστός!!!!;)

  4. 4 Βιργινία 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:39 μμ

    Νωρίς το διαλύσατε και εχθές 😛

  5. 5 Flareman 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:57 μμ

    Ναι, είναι μια αλήθεια:D

  6. 6 Mcdreamy 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:09 μμ

    Είμαι πρόσφατος αναγνώστης του blog σου και απο ότι βλέπω κάνεις πολύ καλή δουλεία.
    Μπράβο Flareman!

    Αν και εχω μια ερώτηση για σένα το Flareman απο πού προέρχεται ?Χωρις παρεξήγηση πάντα….

  7. 7 Flareman 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:40 μμ

    Ευχαριστώ για τα καλά τα λόγια και καλώς σε δεχτήκαμε στο Νυστέρι:)

    Χμμ, για το nick μου ε; Είναι ιστορία που αξίζει, όταν πρωτοέβαλα σύνδεση Internet, περί την Γ’ Γυμνασίου (θρυλικές εποχές, με x-treme, δανεικούς κωδικούς και δε συμμαζεύεται), ΟΤΕνετ μάλιστα 56άρα, ήμουν κολλημένος ως τα κόκκαλα με το Final Fantasy VII – PC έκδοση τότε. Ένα από τα spells του παιχνιδιού ήταν το Flare, οπότε δεν ξέρω πώς μου έκατσε, το διάλεξα.

    Ε, από τότε το Flareman (κατά καιρούς: Flare, Flr και πάει λέγοντας) έχει καθιερωθεί. Είναι σπάνιο nick, πρωτότυπο και εύκολο στην απομνημόνευση – υπάρχουν αν δεν κάνω λάθος άλλοι 2 Flaremans παγκοσμίως, ο ένας είναι ένας τύπος στο Αμέρικα που έχει μία εταιρεία ονόματι Flareman με ρευστοδυναμική και τέτοια και ο άλλος ένας πιτσιρικάς επίσης στο εξωτερικό.

    Σε κάλυψα;:D

  8. 8 Mcdreamy 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:53 μμ

    Ναι εννοειται μου έφυγε η περιέργεια…΄

    Keep up the good work!! και καλως σας βρήκα…

    Υ.Γ.
    Περιμένω επίσης να postareis κανένα θέμα για το πως τα Χριστολυγεννα έχουν καταντήσει ημέρα Αγίου Βαλεντίνου αν και δν ταιριάζει πολύ με το ονομα του blog αλλα θα ήθελα να διαβάσω τις απόψεις σας γιατι νομίζω οτί δν το πιστεύω μόνο εγώ αυτό!!!

  9. 9 Flareman 9 Δεκεμβρίου 2007 στο 8:15 μμ

    Πολύ καλό θέμα και το σκεφτόμουν κι εγώ να γράψω κάτι τις. Εξ’ άλλου το Νυστέρι… κόβει σε πολλά επίπεδα, δεν μένει μόνο στα ιατρικά ή τα τεχνολογικά:D

  10. 10 ditikos 10 Δεκεμβρίου 2007 στο 2:37 μμ

    @Flareman: Εχεις βάλει και τον Bahamut (χαχαχαχ), ο ZERO δεν είναι; Και εμένα μου αρέσει η βροχή αλλά τέτοιο έντονο φαινόμενο ήταν σαν να σε φτύνει κατάμουτρα ο Θεός. Θέλω να πάρω ενα fedora 🙂

  11. 11 Flareman 10 Δεκεμβρίου 2007 στο 5:46 μμ

    Όχι, είναι ο Bahamut από το VIII, αλλά το ντιζάιν είναι ουσιαστικά ίδιο:) Όχι τίποτ’ άλλο, στα μετέπειτα (και ειδικά στο X τον έσκισαν τον κακόμοιρο).

    Φτου και κακά στο Φεντόρα, Μομπούτο λέμε:D

  12. 12 ditikos 10 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:03 μμ

    Fedora = Καπέλο 🙂 οχι το Linux. Α ναί απο το 8, όπως και το πλοίο που είχαν προς το τέλος (αχ καταραμένο format με έκανες και έχασα το 80% του παιχνιδιού).

    Τώρα καίγομαι με The Witcher. Το προτείνω 🙂

  13. 13 Flareman 10 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:18 μμ

    Ναι ρε, το ‘πιασα αλλά εγώ πυροβολάω τα δικά μου:DD

    Witcher, τι εστί;

  14. 14 ditikos 11 Δεκεμβρίου 2007 στο 12:16 πμ

    RPG φτιαγμένο απο Bioware (η καλύτερη εταιρία για το PC σε CRPG, Baldur’s gate if you know 😉 ).

    Υπόθεση: Μεσαίωνας, Βαλκάνια και μπόλικα σπαθιά, ξύλο και όμορφες χωριατοπούλες 🙂

  15. 15 Flareman 11 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:29 μμ

    Μου ακούγεται καλό.

    Θα το ψάξω!:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

