Βλαξ

Δίνω αύριο προφορικά Γυναικολογία. Με τη μέθοδο – κομάντο, ήτοι διαβάζω εντατικά (ή όχι και τόσο εντατικά) τρεις μέρες και πάω καταδρομέας/αλεξιπτωτιστής μπας και μπορέσω να περάσω:) Και αν με το καλό περάσω με τουλάχιστον 7 αύριο, μπορώ να συνεχίσω στην επόμενη φάση της διαδικασίας, που είναι η προφορική εξέταση από τον καθηγητή την Παρασκευή. Αν δεν πιάσω τουλάχιστον 7 αύριο, αποχωρώ από το σπίτι του Μπιγκ Μπράδερ. Παρουσίες εφημερίες όλα κομπλέ, οπότε καλά ξεκουμπίδια, απλώς να περάσω το μάθημα μου μένει. Έχω σκαλώσει εδώ σε κάτι ενδομητριώσεις, κάτι νεοπλασίες ενδομητρίου, κάτι δυστοκίες, ωραία πράματα.

Τέσπαν.

Επίσης, έχω αναλάβει συντήρηση/επισκευή για περί τις 5 ηλεκτρονικές συσκευές (κινητά, PDAs, φορητούς), να δω πότε θα ευκαιρήσω να ασχοληθώ. Ρεεεεε πετάχτε τα Windows, πάρτε κάνα Mac να ξελαμπικάρει το μυαλό σας, να σταματήσετε να ασχολείστε με antivirus και βλακειούλες!

Επίσης τεσπάν.

Τρίτον, ο δηθενισμός στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα πάει πάλι να πιάσει επίπεδα παράνοιας, μήπως πρέπει να βγω να κράξω πάλι μπας και μαζευτούνε τα καλόπαιδα; (ατσσσσσσσσς, ίσα ρε παράγοντα)

Τέσπαν, τεσπάν.

Και τέταρτον, επιμένω να δαπανώ χρόνο και ενδιαφέρον σε ανθρώπους που δεν το εκτιμούν (είναι γενική η διαπίστωση, δεν έχω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα μόνο στο μυαλό μου). Εντάξει, κάποιοι είναι σωστοί αλλά αρκετοί – η πλειοψηφία μάλιστα – είναι γαϊδούρια του κεράτα, ή αν όχι γαϊδούρια έστω αναίσθητοι.

Τέσπαν τέσπαν τεσπάν.

Τελικό συμπέρασμα: η βλακεία είναι καθολική σταθερά. Συμπέρασμα νούμερο δύο: η βλακεία μπορεί να πάρει πολλές διαφορετικές μορφές. Συμπέρασμα τρίτο: δυστυχώς δεν υπάρχει θεραπεία για τη βλακεία. Γιατί είναι ιδίωμα, χαρακτηριστικό του ανθρώπου, χούι του – όπως και η ξεροκεφαλιά, που είναι επίσης μία μορφή βλακείας.

Ηθικόν δίδαγμα: μην προσπαθείτε να αλλάξετε μυαλά στους ανθρώπους, ούτε να ελπίζετε ότι θα αλλάξουν – δε γίνεται. Ή μάλλον, προσπαθήστε μέχρι ενός λογικού σημείου, γιατί είναι το σωστό και η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

Αλλά ο βλάκας θα παραμείνει ever after βλάκας παρά τις απόπειρές σας και τελικά θα βγει και εις βάρος σας αν επιμείνετε. Ah well, ίσως πρέπει να πάρω κάνα αντικαταθλιπτικό, ή να δώσω κάνα μάθημα να ξελαμπικάρω.

33 Responses to “Βλαξ”


  1. 1 nikkos 28 Νοεμβρίου 2007 στο 9:39 μμ

    Μιλάς για κάτι συγκεκριμένο η είναι η ιδέα μου ?

  2. 2 Flareman 28 Νοεμβρίου 2007 στο 9:56 μμ

    Μιλάω για πολλά συγκεκριμένα, που από συγκυρία πέφτουν μαζεμένα. Αν εννοείς το γνωστό θέμα των προσφάτων ημερών, όχι, δεν εννοώ μόνο και άμεσα και συγκεκριμένα αυτό – το post είναι πιο γενικό/φιλοσοφικό:)

    Και σημειωτέον, θεωρώ και τον εαυτό μου βλάκα, μην παρεξηγούμεθα.

  3. 3 ditikos 28 Νοεμβρίου 2007 στο 10:12 μμ

    Εντάξει είχε Ματίκα χτες και αυτή εκανε βλακείες. Ολοι κάνουμε βλακείες αυτή την εβδομάδα!!!

  4. 4 papo 28 Νοεμβρίου 2007 στο 10:31 μμ

    θες ενα μυο χαλαρωτικο;

    εχω 2 κουτακια…αρκετα είναι!

  5. 5 Kevin_Jim 29 Νοεμβρίου 2007 στο 1:19 πμ

    «ίσως πρέπει να πάρω κάνα αντικαταθλιπτικό, ή να δώσω κάνα μάθημα να ξελαμπικάρω.»

    Πάρε vicodin, ξέρω είναι pain killer, αλλά με τον House κάνει θαύματα ! Τι… βλάκας είναι που τα καταπίνει με τις χούφτες ;P

  6. 6 ditikos 29 Νοεμβρίου 2007 στο 1:22 πμ

    Πάντως η Cuddy θα πρέπει να νιώθει πολύ βλάκας ύστερα απο το χτεσινό επεισόδιο 😛

    Λευτεριά στην Cutthroat Bitch 🙂

  7. 7 fvasileiou 29 Νοεμβρίου 2007 στο 4:11 μμ

    1. Δεν δίνω μαθήματα. Δόξα τω Θεώ, έχει περάσει ανεπιστρεπτί αυτή η εποχή.

    2. Δεν συντηρώ ούτε επισκευάζω συσκευές, αλλά είναι κάτι κειμενάκια που πρέπει να τα δω, αλλά βαριέμαι.

    3. Διαβάζοντας μερικά μπλογκ (και περιοδικά και εφημερίδες) σκέφτομαι ότι συντάκτες τους δεν ζουν στην Ελλάδα ή την Αθήνα. Ή τέλος πάντων ζουν σε μιαν άλλη Αθήνα, μια παράλληλη Αθήνα, μια μαγική Αθήνα. Ίσως. Ίσως βέβαια να μην μπορούν να δουν /αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα και να προτιμούν να γράφουν για κάτι που φαντάζονται ως πραγματικότητα.

    4. Κι εγώ τα ίδια. Και πολλοί άλλοι επίσης. Αλλά μήπως γουστάρουμε την ενασχόληση με γαϊδούρια του κερατά. Μήπως την βρίσκουμε έτσι;

    Συμπέρασμα: Δεν το συζητώ: Αισθάνομαι κι εγώ πολλές φορές βλάκας όπως κι εσύ, όπως και πολλοί άλλοι.

    Τελικό συμπέρασμα: Να κάνουμε κόμμα, ρε παιδιά, ή έστω ένα σύλλογο;

  8. 8 Flareman 29 Νοεμβρίου 2007 στο 5:01 μμ

    Ρε σεις, αν κάνουμε σύλλογο να κάνουμε σύλλογο αναξιοπαθούντων συζύγων, παίρνουμε πρωθυπουργία άνετα!

    VICODIIIIIIIIIN

  9. 9 Βιργινία 1 Δεκεμβρίου 2007 στο 4:36 μμ

    Eλα ρε..Την περνάς άνετα την γυναικολογία..Με τσαμπουκάααααα ρεεεεεεε.. ( 8 είχα τσιμπήσει,ιστορικές στιγμές που μου έκατσε και με ρώτησε θέμα που είχα εντρυφήσει για προσωπικό μου θέμα )

  10. 10 Flareman 1 Δεκεμβρίου 2007 στο 5:13 μμ

    Τον έσκισα τελικά, δεκαράκι:)

    Με ρώτησε ένα θέμα που έτυχε να έχω μελετήσει παραπάνω λόγω προσωπικής εγγύτητας (είχε απασχολήσει σαν πιθανότητα πολύ κοντινό μου πρόσωπο)… και μετά με πυροβόλησε με ένα δυο θεματάκια που νόμιζα ότι δεν κατείχα απόλυτα αλλά τελικά διέπρεψα!

    Χοχοχο, πάει κι αυτό, -1 για πτυχίο:D

  11. 11 Βιργινία 1 Δεκεμβρίου 2007 στο 5:44 μμ

    Kαι νόμιζα οτι μόνο εγώ είμαι κ**όφαρδη 😛

    συγχαρητήριααααααααα

  12. 12 d1af 1 Δεκεμβρίου 2007 στο 6:09 μμ

    Πόσα έχουν μείνει ακόμα ?

  13. 13 Flareman 1 Δεκεμβρίου 2007 στο 7:17 μμ

    @Βιργ: Ποιος μίλησε για κωλοφαρδία, διαβασμένος ήμουν!:) Αλλά τελικά όσο προετοιμάζεσαι σου μένουν πράγματα που τα θυμάσαι σε άκυρες στιγμές και νομίζεις κατά τα άλλα πως δεν τα ξέρεις.

    @d1af: Τέσσερα φετινά που δεν τα έχω παραδοθεί ακόμα και ένα από πέρυσι. Έχω και 8 επιλογής αλλά αυτά είναι για εξτρά γνώσεις, βιβλία και κάνα βαθμό παραπάνω, δεν τα έχω ανάγκη για πτυχίο.

  14. 14 Βιργινία 1 Δεκεμβρίου 2007 στο 8:42 μμ

    Ετσι..Τι μαθήματα σου μένουν ακόμα;

  15. 15 Flareman 1 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:18 μμ

    Δέρμα από πέρυσι, και φέτος έχω Παθολογία (που αρχίζω τη Δευτέρα), και ακόμα Ιατροδικαστική, Παιδιατρική, Ψυχιατρική.

    Καλά είναι νομίζω:)

  16. 16 d1af 1 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:23 μμ

    ιατροδικαστική και μετά έφυγες για CSI ή μάλλον για Ίχνη 😛

  17. 17 Βιργινία 2 Δεκεμβρίου 2007 στο 12:39 πμ

    Ωπα..Ιατροδικαστική ακούω..Σπηλιωπούλου;

  18. 18 Flareman 2 Δεκεμβρίου 2007 στο 2:08 μμ

    @d1af: Φτου κακά, Γ/Χ λέμε!

    @Βιργ: Έτσι έχω ακούσει κι εγώ, δεν είμαι σίγουρος.

  19. 19 Βιργινία 2 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:57 μμ

    ΩΩΩΩΩ…Δεν μπορώ να εκφέρω αντικειμενική άποψη οπότε,το αποφεύγω καλύτερα 😉

  20. 20 Flareman 2 Δεκεμβρίου 2007 στο 11:45 μμ

    Ρίξε λέμεεεεεεεεεεεεε

  21. 21 Βιργινία 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:45 μμ

    Ε τι να ρίξω..Δε μπορώ να μιλήσω σχετικά 😉

  22. 22 Flareman 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 7:26 μμ

    Καλά, μη ρίχνεις:)

    (… αφού το ξέρω, θες να ρίξεις, σε τρώει, σε τρελαίνει, το έχεις ανάγκη να ρίξεις.

    ΡΟΥΦΙΑΝΕΨΤΕ!:rofl:)

  23. 23 Βιργινία 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 8:33 μμ

    Χαχαχαχα.. Απλά μερικές «συμβουλές» ΜΗΝ ΠΑΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ,ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΕΛΕΙΑ..επίσης, δίνει τρελή βάση σε εκφραστικά και ορθογραφικά λάθη..Εχει ιδιαίτερο κόλλημα με κάποια θέματα,και τέλος, να την προσέχετε και να μην την νευριάζετε- κουράζετε 🙂

  24. 24 Flareman 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 8:44 μμ

    Ορθογραφία και έκφραση, το φόρτε μου!:D Αλλά για τα υπόλοιπα, θα δείξει:)

  25. 25 d1af 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 8:58 μμ

    Έ εσείς οι γιατροί, έχετε και μάθημα ειδικό για να κάνετε γράμματα που δεν διαβάζονται ? 😛
    Ή μήπως αυτο είναι δικαιολογία για να υπάρχει μια γραμματέας ^^ 😛

  26. 26 Βιργινία 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:06 μμ

    Είναι πολύ καλή ( υποκειμενικότητα γαρ 😉 ) Χαμογελαστή.. Αν προσέξεις τα past papers θα δείς μια αδυναμία στα τροχαία 😉

    Είναι ένα είδος ελιτισμού πιστεύω..Απευθυνόμαστε έστω και υποσυνείδητα στους «μυημένους».. Προσωπικά στις προσωπικές μου σημειώσεις ή στα μαθήματα που γούσταρα έκανα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ γράμματα..στα υπόλοιπα,απλά δε διαβάζονται..

  27. 27 Flareman 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:14 μμ

    @d1af: Είναι η (ν+2)οστή φορά που ακούω αυτήν την εξυπνάδα:D

    @Βιργ: Κατάλαβα… ευτυχώς παρεμβάλλονται τρεις μήνες %#$@παθολογία πριν την Ιατροδικαστική, οπότε έχω καιρό να μπω στο κλίμα:)

  28. 28 Βιργινία 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:19 μμ

    Πρίν μιλάς χειρουργάκι για παθολογία θα κάνεις 40 μετάνοιες και πλύσεις με μπεταντίν..Προσωπικά πιο πολύ «μου την έδωσε» την πρώτη φορά η όλη φάση ΠΡΙΝ μπούμε για το 1 μάθημα ιατροδικαστική παρά μέσα ( ίσως γιατί έχω γνωρίσματα απο το σπίτι 😉 ) Ήρθε μια κυρία απέξω και μας λέει » είστε για το τάδε τραπέζι; με τον τάδε;» αυτό με φόρτισε κάπως αλλά μπορώ να σου πω η θέα της καρδιάς μου άνοιξε την όρεξη γιατί μου θύμισε μπριζολάκι 😛

  29. 29 Flareman 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:34 μμ

    Ναιιι ναι βγήκανε τα ιντέρναλ μέντισιν να μας πούνε για μπεταντίν (χοχοχοχο):DD

    Το μόνο που μου την έσπασε με τη φάση Ιατροδικαστική είναι που επειδή έχω αλλάξει ομάδα Παθολογίας την κάνω μετά και δεν έχω τη δυνατότητα να δώσω στην πτυχιακή του Γενάρη (γιατί ως γνωστόν δεν κάνουνε προαιρετικές σε αυτή την έδρα βεβαίως βεβαίως)

  30. 30 Βιργινία 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:40 μμ

    ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ..Αν θες να ξέρεις οι πραγματικά υποχόνδριοι εδώ εμείς είμαστε.. 😛

    Πακέτο αυτό με τον Γενάρη,και χρωστάς και λίγα μαθήματα γμτ πάντως αν και στους φοιτητές δε φέρονται πολύ καλά,στους ειδικευόμενους φέρονται ζάχαρη 😉

  31. 31 Flareman 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:45 μμ

    Ρε θα καθάριζα -1 πριν την ώρα του… δεν πειράζει, θα καθαρίσουμε Δερματολογία:) Ας είναι, ουδέν κακόν αμιγές καλού…

  32. 32 Βιργινία 3 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:50 μμ

    Την παλεύεις,δε σε φοβάμαι..Θυμάμαι το τελευταίο μάθημα που έδινα και ιδρώνωωωωωωωωω… ιου


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

