Σπάζομαι

Είπα να μην ποστάρω κάτι άλλο για σήμερα (ίσως να το κρατούσα για αύριο, για να έχω να λέω που λέει και ο Βαγγέλης), αλλά αυτό είναι της στιγμής.

Λοιπόν.

Γενικά δεν αρνούμαι το ότι είμαι ιδιότροπος άνθρωπος. Ξεροκέφαλος, επίμονος και ιδιότροπος. Όχι σε βαθμό που κάνει τις ζωές των γύρω μου ανυπόφορες, αλλά αισθητά παρ’ όλ’ αυτά. Μία από τις παραξενιές μου είναι πως μου τη δίνει απίστευτα όταν παίζει μουσική που έχει κάτι να εκφράσει και κάποιος το αγνοεί εντελώς και μιλάει, ζητάει την προσοχή μου κ.λπ. Δηλαδή, αν παίζει κάποιο τραγούδι που θεωρώ πως έχει ιδιαίτερο νόημα ή που μου αρέσει πολύ και κάποιος αρχίσει να μου μιλάει, να παραπονιέται πως δεν τον προσέχω, ή γενικότερα παπαρολογεί και κάνει φασαρία, γίνομαι ταύρος εν υαλοπωλείω.

Και όταν λέμε μου τη δίνει εννοούμε μπορώ να σκοτώσω άνθρωπο (που λέει ο λόγος).

Στην τελική είναι ανωμαλία μου, το ξέρω, και αρκετές από τις φορές που κάποιος κατακρεουργεί την ακρόαση του τραγουδιού έχει έναν καλό και βάσιμο λόγο για τη διακοπή – ίσως κάτι θέλει άμεση συνεννόηση ή απλά έχει ανώτερη προτεραιότητα. Αλλά δε με νοιάζει – εκείνη τη στιγμή θέλω να σκάσουν οι πάντες και να αφήσουν τις νότες να ακουστούν. Δικιά μου ιδιοτροπία, ό,τι θέλω την κάνω!:D

Γενικά αγαπάω πολύ την μουσική, με εκφράζει σε πάρα πολλά επίπεδα, μπορώ κάθε στιγμή της ζωής μου να την αντιστοιχίσω με κάποιο κομμάτι και θέλω να πιστεύω πως ακούω πρακτικά τα πάντα (πλην ελαχίστων μαύρων και άραχλων εξαιρέσεων – Ακατανόμαστε μ’ ακούς; έρχομαι να σε πάρω στον Άδη μαζί μου χαχαχα). Μαραφέτια με κουμπάκια και μουσική, οι δυο μεγάλες μου αγάπες:)

Είμαι παράξενος;:hmm:

7 Responses to “Σπάζομαι”


  1. 1 Kevin_Jim 12 Νοεμβρίου 2007 στο 1:28 πμ

    Πιάσε ένα νυστέρι και πολέμα σαν γιατρός !

  2. 2 Flareman 12 Νοεμβρίου 2007 στο 1:32 πμ

    Είναι κι αυτό μια άποψη υποθέτω:))

  3. 3 Derek 12 Νοεμβρίου 2007 στο 1:50 πμ

    newsflash!!!

    ψάξε στο mininova και βρες το «Real Superhumans» του Discovery channel

    (δεν θα το μετανιώσεις!!!)

  4. 4 antonios 12 Νοεμβρίου 2007 στο 8:55 πμ

    – Βάλτε λίγο Rolling Stones στον ασθενή και έφτασα, Ακούω Γιάννη Χρήστου. Τι; Έπεσε από μπαλκόνι; Τρίτο; Καλά, βάλτε του Subert, την τρίτη, για να προλάβει να την ακούσει όλη πριν καταλήξει.

  5. 5 Flareman 12 Νοεμβρίου 2007 στο 6:01 μμ

    Όλοι αρχίσατε τις εξυπνάδες ε;:)

    Βάλτε ένα ζεϊμπέκικο τώρα και τουμπεκί!:P

  6. 6 dimos 14 Νοεμβρίου 2007 στο 9:07 μμ

    kala re doc, 8a xtupaei to beeper gia to ektakto ki esu 8a perimeneis na teleiwsei to 9lepto stairway??apapa…

  7. 7 Flareman 15 Νοεμβρίου 2007 στο 12:14 πμ

    Καλά cous, ό,τι θυμάσαι χαίρεσαι:)))

    Ρε σεις, σε άσχετες ώρες μιλάμε τώρα – όχι εν ώρα καθήκοντος!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

djteo στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Νίκος στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Δήμητρα στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…
Στεφανια κοτριδου στο Πλαίσιο (παράπονα)
Ελένη στο Ivan – Czar Bomba (η ισχυρότερ…

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

