Τρέχα Φόρεστ, τρέχα

Με χάσατε λίγο τις τελευταίες μέρες, και έχω καλές δικαιολογίες. Παρ’ όλ’ αυτά δε θα προβάλλω κάποια, είμαι ασυγχώρητος και το ξέρω:) Μου φτάνει που βρήκα λίγο χρόνο να ανεβάσω κάνα postάκι!

Λοιπόν, έχουμε και λέμε: έχω αρχίσει μαθήματα οδήγησης. Την άλλη Παρασκευή μάλλον θα δώσω για τη θεωρία οπότε τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος μου (ουυυ σοκαριστήκατε, το ξέρω). Εντάξει, σε γενικές γραμμές το κατέχω το άθλημα, απλώς θέλω πολλή εξάσκηση. Έχω και στο σπίτι το προγραμματάκι του Υπουργείου με το οποίο γίνεται η εξέταση και προπονούμαι… η νεκροψία θα δείξει τι θα γίνει:) Α, υπ’ όψιν: αν κοπείτε σήματα μπορείτε να ξαναδώσετε μετά από 7 μέρες, χωρίς να πληρώσετε τίποτα παραπάνω και χωρίς να υποχρεούστε σε εξτρά θεωρητικές ώρες. Αν χάσετε την ημερομηνία εξέτασης που έχετε δηλώσει, ως ποινή το Υπουργείο σας αφήνει να ξαναδώσετε μετά από 15 μέρες. Έκανα και το πρώτο μάθημα πορεία (fuck yeah που λέει και ο Πάρις), και σα να του παίρνω σιγά σιγά τον αέρα:) Όσοι κυκλοφορείτε βορειοανατολικά, φυλαχτείτε!

Έτσι γεμίζουν τα απογεύματά μου. Με την υπόλοιπη μέρα όμως τι γίνεται; Το πρωί κλασικά Γυναικολογία (μπλιαχ), το μεσημέρι μαθήματα επιλογής (ειδικά τις Τρίτες έχω 3-6 στο Αττικό… στου Θεού τη μάνα, ποιος τρέχει εκεί κάτω; ), και το βράδυ σπίτι για ελαφρό computing και ύπνο – όσο περισσεύει τουλάχιστον. Και μέσα σ’ όλα δίνω και Δερματολογία τη Δευτέρα (για τρίτη φορά! γουάο), και προσπαθώ να στριμώξω το διάβασμα στα μεσοδιαστήματα:PpPp

Από την άλλη, το Qtek κάνει κάποιες μαλακίες όσον αφορά στα cookies του Pocket Internet Explorer και δε με αφήνει να μπω στο WordPress και να γράψω στο Νυστέρι. Θα βρεθεί λύση, αυτός είναι και ο κύριος λόγος που έχω φάει αποκλεισμό. Και μετά ψωνίζομαι πως δεν υπάρχει ηλεκτρονική ή ηλεκτρική συσκευή που να μου πάει κόντρα. Ναι, καλά – κούνια που με κούναγε!

Στην υπόλοιπη επικαιρότητα, περιμένω να μπει ο προϋπολογισμός σε μια σειρά (όχι του κράτους ντε, ο δικός μου) για να πάρω τις μνήμες που λέγαμε, και σκέφτομαι να κάνω και μια δυο ακόμα μικροαγορές… έχω και κάποια pet projects στα σκαριά αλλά αυτά είναι υλικό για άλλα posts, μεταγενέστερα:)

Ελάτε κοντά κλωσσόπουλά μου… που έλειψα πέντε μέρες και διασκορπιστήκατε:D

8 Responses to “Τρέχα Φόρεστ, τρέχα”


  1. 1 ditikos 9 Νοεμβρίου 2007 στο 5:30 μμ

    Egw pali ligoureyomai thn prosfora twn applestores — mini mac (512mb) 410 eurw — poso na kanei kai ena update ths mnimis se 1giga?

  2. 2 Flareman 9 Νοεμβρίου 2007 στο 6:16 μμ

    Πού έχει μίνι προσφορά στα 410 ευρώ;! ΠΟΥ;;;;

    Πάντως από Κρούσιαλ παίρνει ίδιες μνήμες με τον δικό μου, άρα το πακετάκι των δύο πάει επίσης στα 60 με παράδοση στην πόρτα σου και εφ’ όρου ζωής εγγύηση.

  3. 3 ditikos 10 Νοεμβρίου 2007 στο 2:21 πμ

    Απο το applestore. Θα πάω αύριο να τσεκάρω (εννοείται χωρίς περιφεριακά, μόνο το mini mac και ενα κουπόνι του 1 ευρώ για ενα big mac :P)

  4. 4 Flareman 10 Νοεμβρίου 2007 στο 2:47 πμ

    Ρε μην παίρνετε όλοι Μάκη μικρό… ζηλεύω:(:(:(((((((

  5. 5 ditikos 10 Νοεμβρίου 2007 στο 7:48 μμ

    Δεν θα πάρουμε… απατεωνιά προσφορά. Θέλει και 19% ΦΠΑ καπέλο 10 ευρώ για μεταφορικά και αντε παράτα μας apple. Εντομεταξύ αυτή την προσφορά στην Γερμανία ήταν καθαρά 410 πρίν απο ένα χρόνο και με super duper (postolene) drive. Σύνολο 540 ευρώ (μαζί με τα άλλα 512mb μνήμης για να μην είναι μονο του το sodimm)

  6. 6 Flareman 10 Νοεμβρίου 2007 στο 8:05 μμ

    Βασικά πιστευώ ένα Core Solo Mac Mini, ή ακόμη και ένα G4 είναι αρκετά καλά για τη δουλειά τους.

    Πρέπει να σηκώνουν και Leopard, ειδικά τα νεώτερα:)

  7. 7 ditikos 11 Νοεμβρίου 2007 στο 2:05 μμ

    Αντε να το βρείς το core solo όμως… :/

  8. 8 Flareman 11 Νοεμβρίου 2007 στο 2:16 μμ

    Μεταχειρισμένο ρεϊϊϊϊϊϊϊϊϊϊϊϊϊϊϊϊ


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

