Τέλος (;) στην ιστορία με την iSight!

Επιτέλους φαίνεται πως θα λήξει η περιπέτειά μου με την καμμένη iSight – ελπίζω δηλαδή:) Υπενθυμίζω, είχε καεί η ενσωματωμένη κάμερα του iMac μου μέσα στο καλοκαίρι και 27 Αυγούστου τον γύρισα στη SystemGraph απ’ όπου και τον είχα αγοράσει, για σέρβις. Ενημερώθηκα την επομένη πως το board της κάμερας είναι καμμένο, πως αφαιρέθηκε και θα σταλεί στο εξωτερικό για να παραλάβουν το ανταλλακτικό (είμαι εντός εγγυήσεως ακόμα), και να με ενημερώσουν να τους πάω το μηχάνημα ξανά για να γίνει η τοποθέτηση. Εκτιμώμενος χρόνος περί τις τρεις εβδομάδες – τότε. Ξαναπήρα τηλέφωνο προ ενός 15ημέρου περίπου, μου είπαν πως δεν έχει έρθει ακόμα το ανταλλακτικό.

Πάμε στα σημερινά τώρα. Η εταιρεία έχει μετακομίσει κοντύτερά σε μένα (Μεσογείων 269), οπότε τελειώνοντας τις σημερινές δουλειές από κάτω ανηφόρισα με το λεωφορείο και πήγα και τους βρήκα. Γεια σας γεια σας, λέγομαι τάδε, έχω αυτό το πρόβλημα, κοντεύει δίμηνο. Μου λέει ο γίγαντας, έχει έρθει η κάμερα και προσπαθούμε εδώ και πολύ καιρό να σας βρούμε σε διάφορα τηλέφωνα! Ώπα ρε μεγάλε, ποιον πολύ καιρό, 15 μέρες πριν που πήρα δεν είχαμε νεώτερα. Τέλος πάντων, άφησα ξανά νούμερα κ.λπ. για να μιλήσει μαζί μου ο επί του θέματος υπάλληλος, όπως και έγινε μετά από ούτε μία ώρα. Όπως με πληροφόρησε η κάμερα έχει παραληφθεί εδώ και κάνα 10άρι μέρες (ΟΚ, αλλά όχι και *πολύύύύύύύ* καιρό), και μάλλον είχαν λάθος νούμερα.

Τελικό συμφωνηθέν: Πέμπτη πρωί τους τον πάω, Παρασκευή πρωί πάω και τον παίρνω:) Προλαβαίνω να κάνω τα μπακάπ μου… ωραία!

Και εν όψει Leopard θα έχω και καμερούλα! Ακούτε ρεμάλια εσείς… video calling λέμε:DD

0 Responses to “Τέλος (;) στην ιστορία με την iSight!”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

