Βαρκούμαι

Α, ναι, ξεκίνησα και Μαιευτική – Γυναικολογία. Έχω να πω μόνο μία λέξη (;) :

Μπφφφφφφ.

Δεν αηδιάζω με το αντικείμενο, too hardcore φορ δατ που λέμε και στο χωριό μου – απλώς βαριέμαι τη ζωή μου. Προσέχω, αφομοιώνω όσο περισσότερα μπορώ – σπουδές μου είναι εξ’ άλλου… αλλά βρίσκω τον εαυτό μου να εύχομαι να είχα άλλες 7 εβδομάδες Χειρουργική.

Ή 7 μήνες… not:(

3 Responses to “Βαρκούμαι”


  1. 1 Πόντος και Αριστερά 17 Οκτωβρίου 2007 στο 12:48 πμ

    Καλή ειδικότητα!!!

    Αλλά τι θα πει «βαρκούμαι»;;;

  2. 2 Flareman 17 Οκτωβρίου 2007 στο 9:21 μμ

    Ευχαριστώ:)

    Βαρκούμαι είναι το βαριέμαι στα Κυπριακά (πιστεύω να το έγραψα σωστά δηλαδή:P)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

