Πάλι καλά που ρίχνει

Οι μέρες μου από το Σάββατο που πέρασε δεν πάνε καλά. Με μία εξαίρεση την Τρίτη σχεδόν τα πάντα πάνε στραβά. Το αποκορύφωμα; Τετάρτη αργά το απόγευμα (περί τις 6 η ώρα) που ήμουν στο νοσοκομείο (γενική εφημερία γαρ), κάποιος ανέβηκε στο γραφείο των γιατρών της κλινικής μας όπου είχα τα πράγματά μου, άνοιξε την τσάντα μου και πήρε από μέσα το τσαντάκι μου, πιστεύοντας προφανώς πως θα βρει χρήμα. Ευτυχώς έτυχε να έχω το πορτοφόλι στην τσέπη της μπλούζας (γενική εφημερία γαρ again), οπότε πάλι καλά που δε χάθηκαν κάρτες ταυτότητες και όλα τα συναφή. Αλλά τα κλειδιά μου πάνε περίπατο, και μιλάμε για όλη την αρμαθιά με τα κλειδιά… αλλαγή κλειδαριάς γεια σου, πόσο πας την ώρα κούκλα;

Και χθες είχα γενέθλια να φανταστείς, ζωή σε λόγου μας. Πάλι καλά που άρχισε μόλις τώρα να ρίχνει λίγο βρόχα, ταιριάζει στο mood μου.

21 Responses to “Πάλι καλά που ρίχνει”


  1. 1 spdd 12 Οκτωβρίου 2007 στο 6:48 μμ

    Χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα η βροχή.
    Χρόνια πολλά για εχτές, να είσαι πάντα γερός και δυνατός.

    Κρίμα για την περιπέτειά σου…

  2. 2 Flareman 12 Οκτωβρίου 2007 στο 7:11 μμ

    Η βροχή είναι (επίσημα και ανεπίσημα) ο καλύτερος καιρός. Δε μου πολυαρέσει το κρύο, αλλά απεχθάνομαι τη ζέστη – οπότε δροσούλα και βρόχα είναι η καλύτερή μου.

    [έχει βάλει κάτι σκυλάδικα ο από πάνω… ούτε κυριλέ ούτε τα εντελώς παρακμιακά να νιώσουμε λίγο γαβ στο πετσί μας… κάτι φλωροσκυλάδικα της πιστόλας>:(]

  3. 3 themos 12 Οκτωβρίου 2007 στο 7:44 μμ

    Χρόνια πολλά! Γενικά δεν σε πάει τελευταία, δεν αφήνουν σε ηρεμία τα πράγματά σου.

  4. 4 Flareman 12 Οκτωβρίου 2007 στο 9:16 μμ

    Αυτό ξαναπές το, δεν αφήνουν σε ηρεμία τα πράγματά μου και δε με αφήνουν κι εμένα σε ηρεμία τα πράγματα…

    … ah well, θα γυρίσει ο τροχός υποθέτω.

  5. 5 papo 12 Οκτωβρίου 2007 στο 9:22 μμ

    ρε φιλε τι θα γινει με σένα…σε έχει πηδήξει η κατάσταση μια το ένα μια το άλλο!

  6. 6 YANNIS 12 Οκτωβρίου 2007 στο 9:48 μμ

    Ανάδρομος Ερμής?…Πρώην που μας καταριούνται?…Μαύρες Γάτες κάτω από το σπίτι μας?..Ειλικρινά δεν ξέρω Doc!!

    Όλοι δέηση στον θεό των Mac….ή στον θε(ί)ο Steve καλύτερα!!!!!:D:D:D

    Χρόνια Πολλά πάντως…Σου αφιερώνω το the magician’s birthday των Uriah Heep!
    Cheer up Lad!!..Cheers!!!

  7. 7 Flareman 12 Οκτωβρίου 2007 στο 9:55 μμ

    Λέτε να φταίει που κάνω τον Μητσοτάκη συχνά τελευταία;:)

    Ευχαριστώ για τις ευχές παίδες, δέηση όλοι στον Θείο να μας στείλει κάνα MacBook/iPhone να έχουμε να παίζουμε. Μπας και σπάσει η γκίνια βρε παιδί μου!

  8. 9 vtsib 12 Οκτωβρίου 2007 στο 11:26 μμ

    Χρόνια σου πολλά και πολύχρονος.

    Το χειρότερο βέβαια θα ήταν στο τσαντάκι να είχες το QTEK! Ούτε να το φαντάζομαι δεν θέλω!!!

    Don’t worry. Θα γυρίσει ο τροχός…

  9. 10 aLej 13 Οκτωβρίου 2007 στο 12:13 πμ

    Χρόνια πολλά Flare! Πολύχρονος και ότι επιθυμείς!
    Cheer up!

  10. 11 mafioza 13 Οκτωβρίου 2007 στο 10:46 πμ

    Πάλι καλά που δεν έχασες τα χρήματά σου.

  11. 12 mafioza 13 Οκτωβρίου 2007 στο 10:47 πμ

    Και χρόνια πολλά!

  12. 13 pixie 13 Οκτωβρίου 2007 στο 10:48 πμ

    Χρόνια καλά και από δω :)!

  13. 14 Flareman 13 Οκτωβρίου 2007 στο 3:06 μμ

    Ευχαριστώ παίδες:)

    @vts: ΜΗ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΤΕΙΑ!!! 0_0

  14. 15 dimhap 13 Οκτωβρίου 2007 στο 3:49 μμ

    η βροχή είναι το καλύτερο αλλά λέει όταν είσαι μέσα στο σπίτι σου και τη βλέπεις.
    Έχει ο καιρός γυρίσματα..
    αυτά είναι γεγονότα που μετά από χρόνια θα σου φαίνονται κωμικοτραγικά,θα τα θυμάσαι και θα χαμογελάς..

    Χρόνια Πολλά
    δεν σου εύχομαι τύχη γιατί σίγουρα θα την βρεις στο δρόμο σου,,πάνω απ’ολα υγεία κι ευτυχία:)

  15. 16 antonios 14 Οκτωβρίου 2007 στο 1:34 πμ

    εγώ σου τα πήρα γιατρέ.

    τα παίρνεις από τους ασθενείς, να σου πάρω κι εγώ τίποτα;

  16. 17 Flareman 14 Οκτωβρίου 2007 στο 10:16 πμ

    @dH: Ευχαριστώ:D Απλώς θα προτιμούσα να περνούσα τα γενέθλιά μου χωρίς κλοπές και ιστορίες… δε ζήτησα και πολλά ε;:)

  17. 18 Hope 14 Οκτωβρίου 2007 στο 6:22 μμ

    Xronia polla!

    Ti teleia pou htan h broxi xthes? Astrapes ta panta, a proper rainstorm just for you! 😉

  18. 19 Flareman 14 Οκτωβρίου 2007 στο 7:16 μμ

    Αν έχει φτάσει η χάρη μου μέχρι τον Μεγαλοδύναμο και στήνει παράτες με βροχές και καταιγίδες για χατήρι μου… να περιμένω βελτιώσεις σύντομα!:):):)

  19. 20 kadronarxis 14 Οκτωβρίου 2007 στο 8:26 μμ

    Πριν από 2 χρόνια μου είχαν κλέψει το κινητό και ξέρω αυτό το συναίσθημα….
    Δεν πειράζει, ευτυχώς ήταν τα κλειδιά και όχι κάρτες, ταυτότητα κλπ.

    άντε γερά.

  20. 21 Flareman 14 Οκτωβρίου 2007 στο 8:56 μμ

    Η πλάκα είναι ότι αν μου έκλεβαν το κινητό (εκτός 9000 εννοείται, αυτό δεν είναι απλώς κινητό) δε θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα, μηνύματα και επαφές τις κρατάει ο Mac και γρήγορα γρήγορα μπορώ να τις επανασυγχρονίσω με οποιαδήποτε άλλη συσκευή έπαιρνα.

    Αλλά τώρα τι να λέμε, παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του;:|


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

