Τελικά είναι καλό!

Σήμερα είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το νέο μου Nano. Αν και ακόμα σπάζομαι με την εμφάνισή του, πρέπει να ομολογήσω πως αρχίζει να με κερδίζει με ταχείς ρυθμούς:)

Κατ’ αρχάς, το περίβλημα είναι πολύ πιο ανθεκτικό, σε βαθμό που αν το προσέχεις λίγο (μη σου πέφτει σε πεζοδρόμια, πέτρες κ.λπ.) σου μένει χωρίς ούτε γρατζουνιά. Αρκετά λεπτό, αρκετά ελαφρύ, καλός ήχος (λίγο ανώτερος της πρώτης γενιάς νομίζω; χμμ), άμεσο startup/sleep (πιο άμεσο επίσης από τα 1st Gen), και λοιπά.

Εγώ όμως ευχαριστήθηκα με τρία πράγματα:

  1. Spotlight search: έτυχε σήμερα να θέλω να ψάξω για κομμάτια των Earth Wind & Fire που τυχόν να μου είχε φορτώσει το iTunes. Κανονικά θα πήγαινα από τους καλλιτέχνες κ.ο.κ. για να τα βρω – ε λοιπόν μπήκα στην αναζήτηση, έγραψα earth και μου βρήκε τα πάντα (και μερικά από Eartha Kitt και ένα άλμπουμ των Blind Guardian:rofl:). Πολύ καλό, αλλά δεν παίζει για τα Ελληνικά. Μικρή έλλειψη:)
  2. Διπλάσια χωρητικότητα: εδώ έκανα χαρούλες από τη στιγμή που το έβαλα μπρος:P Γενικά είμαι νευρόσπαστο άτομο όταν ακούω μουσική: μπορεί να ακούσω το ίδιο κομμάτι πέντε ή και περισσότερες φορές απανωτά, αν μου αρέσει και το τραβάει η όρεξή μου εκείνη τη στιγμή, ή μπορεί να περάσω στα καπάκια και δέκα τραγούδια γιατί δεν ταιριάζουν στη διάθεσή μου εκείνη την ώρα. Αποτέλεσμα είναι να «τρέχω» μέσα από ολόκληρο τον κατάλογο του Nano μέσα σε μία ώρα, ακούγοντας διαφορετικό συνδυασμό τραγουδιών κάθε φορά. Διπλάσια χωρητικότητα σημαίνει διπλάσια ποικιλία, άρα Flare is happy!:yahoo:
  3. Διπλάσια ζωή μπαταρίας: αυτό είναι απλά όλα μα όλα τα λεφτά. Από τις 14 ώρες στις 24 σημαίνει ότι με μία φόρτιση μπορώ να έχω διπλάσια ζωή στη μπαταρία μου χωρίς να τρέχω να βρω καλώδια, φορτιστές, ιστορίες. Και αυτό, σε συνδυασμό με τη διπλάσια χωρητικότητα μνήμης είναι ζωτικής σημασίας – δε χρειάζομαι τόσο συχνά υπολογιστή για φόρτιση και αλλαγή του καταλόγου του iPod. Τέλος!

Και τα νέα ακουστικά είναι πολύ καλά – δεν συμπεριλαμβάνουν μαξιλαράκια για τα αυτιά αλλά δε χρειάζονται. Είναι πολύ πιο άνετα, αφού δε σφηνώνουν μεταξύ τράγου και αντίτραγου, αλλά «καθονται» στο κάτω μέρος του πτερυγίου χάρη σε μια αποστρογγυλεμένη εγκοπή που έχουν. Στην αρχή νομίζεις συνέχεια ότι θα σου πέσουν αλλά τελικά είναι πολύ ξεκούραστα, σταθερά και έχουν εκπληκτική ακουστική – καλύτερη από τα πρωτότυπα άσπρα της Apple. Εγκρίνονται!

Overall μου αρέσει το νέο μου Nano. Δε μου περίσσευε το κεχρί αλλά αφού τα έδωσα τουλάχιστον να χαρώ το νέο μου απόκτημα… ε;:)

11 Responses to “Τελικά είναι καλό!”


  1. 1 vtsib 1 Οκτωβρίου 2007 στο 8:19 μμ

    Όντως τα ακουστικά αφήνουν μία αίσθηση πεσίματος. Είναι λίγο σπαστικό αυτό. Το ξέρω ότι δεν πρόκειται να πέσουν αλλά κάθε φορά την πατάω και την κάνω την κίνηση να τα βάλω πιο μέσα.

  2. 2 Flareman 1 Οκτωβρίου 2007 στο 9:17 μμ

    Κι εγώ – αλλά τελικά κρατάνε πολύ καλά και εκεί που κάθονται έχουν πολύ καλή ακουστική. Όντως improvement upon perfection:)

  3. 3 antonios 1 Οκτωβρίου 2007 στο 10:09 μμ

    γιατροί κουφάλες, έρχονται κρεμάλες….

    τα παίρνετε από παντού παλιοσκιτζήδες… Πόσα φάρμακα για προστάτη έγραψες σε καμιά φουκαρογιαγιά για να πάρεις με την προμήθεια το παλιο ipod σου; Θα σε φτιάξω εγώ… Μόνο να σε πετύχω σε κανένα νοσοκομείο… Θα είσαι ο πρώτος γιατρός που θα έχει εμφυτεύσιμο mp3 player…

    – είδες που το καινούργιο είναι και καλύτερο… Καμιά φορά οι oldschool εμμονές όλων μας, μας εμποδίζουν να δούμε καθαρά –

  4. 4 Flareman 1 Οκτωβρίου 2007 στο 10:19 μμ

    @ant: Καλά, έχεις κάψει εσύ, δεν εξηγείται αλλιώς:D

    (Βασικά ακόμη πιστεύω ότι το παλιό μου ήταν καλύτερο σε τελική ανάλυση, αλλά αφού δε μπορώ να το έχω πίσω βλέπω την κατάσταση θετικά:)

  5. 5 antonios 2 Οκτωβρίου 2007 στο 6:34 πμ

    καίω ακόμη…

  6. 6 artech 2 Οκτωβρίου 2007 στο 11:06 πμ

    Εγώ γενικά με τέτοια ακουστικά δεν την πολυπαλεύω, αν και αναγνωρίζω ότι έχουν βελτιωθεί πολύ από το παρελθόν. Φοράω πάντα αυτά που είναι σαν στέκα και πιάνουν όλο το αυτί απέξω… δεν ξέρω πώς λέγονται! 😀

    Αυτά είναι σε άσπρο! 🙂

  7. 7 Flareman 2 Οκτωβρίου 2007 στο 11:26 μμ

    @αντ: Ναι, είμαστε και γείτονες και μυρίζει ως εδώ το καμμένο καλώδιο:DDD

    @art: Βασικά αυτά είναι οι κλασικές «κάσκες» όπως τα λένε μερικοί, επίσημα τα λέμε headphones (σε αντίθεση με τις ψείρες που τα λένε earphones). Έχω τέτοια μεγάλα Philips για το σπίτι, δε μπορώ να βγω με αυτά έξω!:) Αλλά οκ, τα νέα της Apple είναι πράγματι πολύ ωραία – απλώς δεν είναι πάρα πολύ δυνατά. Για τώρα δεν τα αλλάζω, έχω κάπου νομίζω τα ανταλλάκτικά μαξιλαράκια από αυτά που είχε στη συσκευασία το πρώτο Nano, λέω να τα βάλω και να δω αν γίνονται ακόμη πιο άνετα/σταθερά…

  8. 8 Tinsie 9 Οκτωβρίου 2007 στο 1:30 πμ

    Θέλω κι εγώ ένα Νano. Κι ένα Shuffle. To καινούριο Νano ειδικά είναι άλλο πράγμα!

    Κρίμα που σου κλέψαν το παλιό (το άκουσα προχθές στο podcast) αλλά τουλάχιστον ευχαριστήσου το νέο απόκτημα 😉

  9. 9 Flareman 9 Οκτωβρίου 2007 στο 7:44 μμ

    Μα το ευχαριστιέμαι (… μπαταρία 24 ώρες, fuck yeah που λέει και ο Πάρις:DD)

  10. 10 Derek 11 Οκτωβρίου 2007 στο 12:07 μμ

    οι «κάσκες» είναι πολύ της μόδας στην Φινλανδία που τις χρησιμοποιούν και ως εναλλακτικό των γνωστών earmuffs για το κρύο

    άμα μπει ο χειμώνας ξανασκέψου το, θα έχεις την ευκαιρία να λες ότι εισήγαγες νέα μόδα 😛


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

