Μου έκλεψαν το iPod Nano μου

Παπάρια έλεγε το ωροσκόπιό μου για σήμερα, ότι όλα είναι λαμπρά και ανθηρά – σήμερα το μεσημέρι μου έκλεψαν το μαύρο iPod Nano πρώτης γενιάς μου.

Για την ακρίβεια πήρα το Β5 από τη στάση που βρίσκεται δίπλα στο σινεμά Γαλαξίας, μεταξύ Β. Σοφίας και Μεσογείων (πώς διάλο λέγεται αυτός ο παράδρομος, ούτε που ξέρω), και κατέβηκα στην Εθνική Άμυνα για να συνεχίσω με το ΜΕΤΡΟ. Μπαίνοντας στο λεωφορείο κρέμασα το iPod από τη θήκη που του είχα στην αριστερή τσέπη του τζιν μου, και κατεβαίνοντας, μετά από 10 βήματα που το έψαξα για να ξαναβάλω τα ακουστικά (ήμουν με έναν φίλο στο Β5) δεν το βρήκα. Στο πεζοδρόμιο δίπλα στη στάση δεν ήταν, κανείς από τους ανθρώπους εκεί δεν είδε τίποτα, δεν πήρα χαμπάρι να πέφτει κάπου. Στο σταθμαρχείο του λεωφορείου στην Αγ. Παρασκευή δε βρήκαν τίποτα – μπορώ λοιπόν να το θεωρήσω επίσημο πλέον, μου έκλεψαν το iPod.

Σε περίπτωση που πέσει στην αντίληψη κάποιου, πρόκειται για ένα μαύρο iPod Nano πρώτης γενιάς (γυαλιστερή πλαστική πρόσοψη, ράχη από ανοξείδωτο ατσάλι ελάχιστα γρατζουνισμένο), χωρητικότητας 1 GB, μαζί με μία μαύρη δερμάτινη θήκη flip case της Belkin (με κλιπ ζώνης, μαγνητικό κούμπωμα και λοιπά), και ένα ζευγάρι ακουστικά άσπρα EarBuds in-ear της Griffin, καινούργια. Ο αριθμός σειράς του iPod (που αναγράφεται στο πίσω μέρος χαμηλά) είναι 6U606LBXUPR, λοιπά διαφοροποιά στοιχεία δεν έχει το iPod, δυστυχώς.

Παρακαλώ αν κάποιος έχει πληροφορίες σχετικά ας αφήσει ένα σχόλιο εδώ ή ας επικοινωνήσει μαζί μου… που σιγά μη βρεθεί κάποιος καλός Χριστιανός να βοηθήσει αλλά λέμε τώρα:( Πάντως έσκασα, το iPod το είχα πάρει πέρυσι τον Μάιο μετά από πολλή αναμονή, η θήκη ήταν δώρο από πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο και τα ακουστικά δεν έχουν κλείσει καλά καλά ούτε μήνα ζωής. Άσε που θεωρώ τα Nano πρώτης γενιάς τα πιο όμορφα, άσχετο το αν υστερούν λίγο τεχνολογικά σε σχέση με τα μεταγενέστερα μοντέλα… τζίφος:(( Οπότε τι άλλο να γράφω τώρα – όσα άλλα είχα να πω, στραβά και αξιοσημείωτα είναι υποδεέστερα. Θα τα πούμε την Κυριακή από το podcast αναλυτικότερα, αν δε με ενοχλεί ακόμα τόσο το θέμα.

Να πω και κάτι μου με τρώει κι ας είναι εντελώς άσχετο: τελικά έρχονται ώρες που λουζόμαστε από τρίτους τις ίδιες συμπεριφορές που αναγκάζουμε άλλους να δεχτούν – ίσως και λίγο πιο παρατραβηγμένες. Μεγάλη η Θεού σοφία, μόνο έτσι βάζουν μυαλό μερικά από εμάς τα στραβόξυλα…

Αλλά πάει το iPod:((((((((((((((

16 Responses to “Μου έκλεψαν το iPod Nano μου”


  1. 1 dimhap 26 Σεπτεμβρίου 2007 στο 9:55 μμ

    εγώ το έκανα.για το καλό σου.ευκαιρία να πάρεις καινούριο iPod nano! τυχερούλη,σου κατσε πάλι yummyy

    οκ κόβω την πλάκα,,κρίμα ρε σαν χθες μας έλεγες για τα ακουστικά τα καινούρια..
    βλάκες κλεφτολωποδύτες
    πέραν τον άλλον σε συμπονώ γιατί πέρσι τα χριστούγεννα αγόρασα από έξω ένα 30gb u2 edition και το φρόντιζα σαν τα μάτια μου.ε λοιπόν χωρίς κανένα λόγο η οθόνη έχει χαλάσει και δεν βρίσκω απόδειξη/εγγύηση..
    οπότε λίιιγο σε συμπονώ

    cheer up.
    τα πράγματα θα μπορούσαν να ναι χειρότερα
    την υγειά μας ναχουμε βρε σεις γιατρεε
    κουράγιο.

  2. 2 dimhap 26 Σεπτεμβρίου 2007 στο 9:58 μμ

    και για να μην μου κάνεις «Μαθήματα Ελληνικής @%$!#γραμματικής» προλαβαίνω να διορθωθώ
    εννοούσα πρίν «..πέραν τΩν άλλΩν..»

  3. 3 John Karakatsanis 26 Σεπτεμβρίου 2007 στο 10:10 μμ

    Να προσέχεις αυτές τις θήκες ζώνης. Εγώ έχω μία τέτοια που βάζω που και που το P990i μου. Ε, το καλοκαίρι κάποιες φορές που το είχα εκεί όλο κοίταγα ή ακούμπαγα το χέρι μου εκεί για να «νιώθω» ότι είναι εκεί.

    Νομίζω ότι με τέτοια θήκη εύκολα μπορεί να στο πάρουν ή ακόμα και να σου πιαστεί/πέσει κάπου χωρίς να το καταλάβεις.

  4. 4 themos 26 Σεπτεμβρίου 2007 στο 10:59 μμ

    Άντε ώρα να τσιμπήσεις το Touch…!

  5. 5 Flareman 27 Σεπτεμβρίου 2007 στο 12:14 πμ

    @dimhap: Δες αν μπορείς μέσω Apple χρησιμοποιώντας το s/n να καταφέρεις κάτι, ίσως αν ζητούσες από το κατάστημα που στο πούλησε να σου στείλει ένα αντίγραφο της απόδειξης; Άσε… ζημιά μεγάλη πάθαμε. Εσύ τουλάχιστον ίίίίίίσως και να καταφέρεις κάτι!

    @themos: Δεν υπάρχει σάλιο – με βλέπω για το Nano 2GB δεύτερης γενιάς (ανοδιωμένο ασημί… μπλιαχ) που πάει περί τα 115 ευρώ. Α ρε κερατά ελαφροχέρη… ράμματα!!>:(((

    @JK: Κι εγώ την είχα συνέχεια στο νου μου, αν και κατά κανόνα στο δρόμο το iPod είναι στο χέρι μου (μέσα στη θήκη του και στο χέρι μου εννοείται). Ηθικό δίδαγμα, αν δε δουλεύει πάντα μάζεμα και στην τσάντα…

  6. 6 antonios 27 Σεπτεμβρίου 2007 στο 7:43 μμ

    όταν θα παίρνεις φακελλάκια αβέρτα παλιογιατρέ, θα πάρεις την εκδίκησή σου από την παλιοκοινωνία που μας τριγυρνά…

  7. 7 graham 27 Σεπτεμβρίου 2007 στο 9:21 μμ

    Τελικά δεν είμαι ο μόνος που πιστεύει ότι τα πρώτης γενιάς iPod nano είναι τα πιο όμορφα! Ελπίζω απλά να σου έχει πέσει κάπου και να βρεθεί σύντομα….

  8. 8 Flareman 28 Σεπτεμβρίου 2007 στο 12:58 πμ

    @grah: Είναι το καλύτερο, τέλος (και κρίμα). Να βρεθεί το αποκλείω, δεν έπεσε, έχει κλαπεί – και γίνεται χαμός στις ληστείες απ’ ότι ακούω…

    @Αντώνιο: Θα σε βολέψω εσένα… εγχείρηση πάνω από τα ρούχα λέμε!:P

  9. 9 d1af 28 Σεπτεμβρίου 2007 στο 11:14 πμ

    krima re kai to oti 8a pareis allo otan pareis den leei kai tipota …

  10. 10 Flareman 29 Σεπτεμβρίου 2007 στο 12:20 πμ

    Πήρα τελικά – αλλά θα τα πούμε σύντομα:)

  11. 11 Βιργινία 5 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:37 μμ

    Κοντά στο σπίτι μου ρε το έχασες; Πφφφφφ

  12. 12 Flareman 5 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:24 μμ

    Ε βρες το μου ντε!:P

  13. 13 Βιργινία 5 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:55 μμ

    Πούυυυυυυυυυυυυυυυυυλ πουλ πουλ

  14. 15 Βιργινία 6 Δεκεμβρίου 2007 στο 3:56 μμ

    Παθολόγος είμαι όχι λαγωνικό 😛

  15. 16 Flareman 6 Δεκεμβρίου 2007 στο 7:44 μμ

    Εεεε τότε τι να σε κάνουμε… εμείς τσακάλια θέλουμε!:hehehe:


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Σεπτεμβρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

