Φορητότητα, στάδιο 2ο

Σήμερα το μεσημέρι (και μάλιστα την ώρα που χρειαζόμουν το κινητό) συνειδητοποίησα πως δεν έχω σήμα. Περίεργο σκέφτηκα, καθ’ ότι ήμουν κέντρο Αθήνα και πριν λίγη ώρα είχα ντάλα τέσσερις μπάρες. Σβήσε – άναψε το κύκλωμα GSM από τον Comm Manager του 9000, άντε και ένα soft reset, τίποτα. Μετά σκέφτηκα πως μάλλον ενεργοποιήθηκε η φορητότητα του αριθμού μου στο δίκτυο της WiND και γι’ αυτό δε βλέπω δίκτυο.

Τελικά αυτό ήταν όντως, γυρίζοντας σπίτι έβαλα το SIMάκι που μου είχανε δώσει από την WiND όταν έκανα την αίτηση, άναψα τη συσκευή, έβαλα το PIN μου και… ωωωπ, δίκτυο!:D Βεβαίως είμαι μέσα στην ξέρα, μηδέν μονάδες ο νέος λογαριασμός, οι παλιές της Q δε μεταφέρονται στον καινούργιο (σιγά τα 25 ευρωλεπτά που είχα αφήσει μέσα), αλλά αυτό διορθώνεται.

Έχω βεβαίως κάποια προβλήματα: προσπάθησα να κάνω WiND Sharing από άλλο κινητό WiND, ήτοι να μου στείλω μονάδες αυτόματα από άλλον καρτοκινητό συνδρομητή, και δεν αναγνώρισε το νούμερό μου ως αριθμό WiND. Η υπηρεσία ενημέρωσης υπολοίπου βγαίνει στη γραμμή αλλά δε μου λέει υπόλοιπο – αναφέρει πως δεν είναι διαθέσιμη. Από την άλλη μηνύματα παίρνω κανονικά, αν με αφήσει να βάλω και κάρτα θα μπορώ και να στείλω. Μικρά σκαμπανεβάσματα αλλά εντάξει, τα βαριά περάσανε.

Τσεκάρω τώρα τα προγράμματα της WiND και τις χρεώσεις της… να δω τι δικαιούμαι τώρα που ανήκω κι εγώ στη μεγάλη της οικογένεια! (μη χέσω χοχοχο)

[Update: Τελικά πριν λίγο ξεκλείδωσε οριστικά το κινητό, μπορώ να περάσω μονάδες, με βλέπουν σωστά τα άλλα WiND κινητά, μπορώ να κάνω τροποποιήσεις στις ρυθμίσεις μου ως συνδρομητής WiND και θα δοκιμάσω να μπω Internet σε λίγο… όλα τζετ:)]

0 Responses to “Φορητότητα, στάδιο 2ο”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Σεπτεμβρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

