Γαμώ τη σύνδεσή μου μέσα!

Ήτανε να ποστάρω νωρίτερα, αλλά μου έχει βγάλει την πιστάρα το κέρατο!

Επεξηγούμαι: έχω εδώ μαζί μου τον iMac παρέα με το παλιό μου Trust USB 56k V92 PSTN modemάκι, ένα μπακατέλικο της πλάκας που η εταιρεία που το βγάζει δεν έχει μπει στον κόπο να βγάλει καν drivers για OS X ή Linux (softmodem/winmodem γαρ). Το αποτέλεσμα, χρειάζεται να μπουτάρω σε Windows XP μέσω Boot Camp για να δουλέψει το modem – και για να παίξω κάνα παιχνιδάκι αλλά άσχετο αυτό. Τέσπαν, το θέμα είναι πως δε μπαίνει στο Internet με τίποτα: ή θα μου πετάει συνέχεια errors 629, 619 και 721, όταν μπαίνει θα κολλάει συνέχεια η σύνδεση (και μια στις δέκα θα στρώσει και θα δουλεύει για λίγη ώρα) – άσε που, ανά πάσα στιγμή την ώρα που δουλεύει το modem, ανεξαρτήτως αν συνδέθηκε ή όχι διατρέχω τον κίνδυνο να κρασάρουν τα πάντα και να κολλήσει το σύστημα (όταν λέμε κολλήσει εννοούμε με την κλασσική έννοια, τα πάντα κολλημένα, κέρσορας και πληκτρολόγιο unresponsive, παγωμένη εικόνα στην οθόνη). Μια φορά μου πέταξε και μπλε οθόνη:rofl: Αυτό το ποστ το έγραψα στο Notepad για να το κάνω copy paste, και για να μπει να το βάλω πέρασα τα μύρια όσα! Μέχρι και φορμάτ έφτασα να κάνω και να προσπαθήσω με τον driver του μόντεμ σε καθαρό σύστημα αλλά τζίφος.

Μεγάλη αποτυχία το modem, ίσως έχω πρόβλημα και με τη γραμμή εδώ, αλλά μάλλον είναι ζήτημα drivers… σκέφτομαι σοβαρά όταν γυρίσω Αθήνα να πάω και να πάρω το USB modem της Apple, ώστε α) να έχω μια ποιοτική συσκευή με καλούς drivers, β) να μπορώ να στέλνω φαξ και να μπαίνω στο Internet και από το OS X, γ) να πετάξω 50 με 70 ευρώ! Γκρρρρρ…

Κατά τα άλλα όλα περίφημα, η Πνευμονολογία που είχα δώσει πέρασε (άρα δεν τη χρωστάω για Σεπτέμβριο), Εντατική πήγε… άχρωμα και άγευστα (χεχε) οπότε περιμένουμε αποτελέσματα. Εδώ κάνει σχετική ζέστη, καμία σχέση με το καμίνι της μεγαλουπόλεως – και οι διακοπές μου πάνε περίφημα! Καλό φαγητό (αθάνατες επαρχιακές ταβέρνες/ψητοπωλεία), φθηνό, υψηλής ποιότητας και σε μεγάλες ποσότητες, πεντακάθαρες θάλασσες, αιθέριες υπάρξεις, και όσο πλησιάζει ο Δεκαπενταύγουστος, όλο και περισσότερος κόσμος! Ξυπνάω για πρωί στις 12 και αράζω όλη μέρα, και είναι το πρώτο καλοκαίρι που μπορώ να το κάνω αυτό μετά από τρία ή τέσσερα χρόνια:DD Όποιος περνάει από Ναύπακτο μεριά, ας αφήσει ένα comment εδώ να πάμε για καφέ, μπάνιο, φαΐ, κλαμπάκι, ο,τιδήποτε!

Λοιπόν, επιτέλους πάω για ύπνο, με περιμένει το μεσημεριανό μου μπάνιο αύριο:)

15 Responses to “Γαμώ τη σύνδεσή μου μέσα!”


  1. 1 coolplatanos 3 Αυγούστου 2007 στο 9:16 πμ

    κατά Ναύπακτο μεριά δεν βρίσκομαι, αλλά με πιάσανε τα γέλια με τον τίτλο στο ποστ. Εχω γραφτεί συνδρομήτρια και μου έρχεσαι με email και έσκασε μύτη ένα φαρδύ – πλατύ «γαμώ τη σύνδεσή μου μέσα!» και μου έφτιαξε το κέφι. Χαλάρωσε βρε, σε διακοπές είσαι. Απόλαυσέ το!

  2. 2 Flareman 3 Αυγούστου 2007 στο 1:27 μμ

    Μωρέ εγώ χαλαρός είμαι, αλλά όταν θέλω να στείλω ένα mail στα γρήγορα, ή όταν με χρειάζεται η θεια μου για να εκτελέσω καθήκοντα σέρβις εξ’ αποστάσεως γιατί της χάθηκε η taskbar και δεν κατέχει γρι από τεχνικές λεπτομέρειες… τι να κάνω;

    Σου τα σπάει τα νεύρα ή δε σου τα σπάει;:)

  3. 3 artech 3 Αυγούστου 2007 στο 6:23 μμ

    Στα σπάει.

    Δεν είχες πάρει ένα σούπερ κινητό τηλέφωνο; Δεν φαντάζομαι να το χρησιμοποιείς χωρίς σύνδεση δεδομένων…

    Όσον αφορά το μοντεμάκι της Apple είναι πολύ ωραίο και λειτουργικό. Το μόνο του μειονέκτημα κατά την άποψή μου είναι ότι ζεσταίνεται υπερβολικά! Μετά από μια ώρα online δεν μπορείς να το αγγίξεις…

  4. 4 Flareman 4 Αυγούστου 2007 στο 11:35 πμ

    Ναι, το Qtek 9000, προσπάθησα να μπω μέσω WiND Plus νομίζοντας πως με 3,49 ευρώ ανά μήνα θα έχω απεριόριστη πρόσβαση σε sites για να μπορώ να δουλέψω από εκεί. Το αποτέλεσμα: με μία επίσκεψη σε whitepages.gr, freemail.gr και Google (κεντρική κινητών), από τα 0,93 υπόλοιπο πήγα στα -3,90 και κάτι ψιλά!

    Εννοείται πως δεν έχω συμβόλαιο, εννοείται πως δεν πρόκειται να δώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου τη στιγμή που έχω ήδη DSL στην Αθήνα. Αν μου δούλευε το κέρατο το μόντεμ σωστά όλη την ώρα τι καλά που θα ήτανε… τώρα είμαι μέσα με 31 Kbps!:rofl:

    Για το μοντεμάκι της Apple ψήνομαι πολύ όμως. Αν δεν είχα να πάρω μνήμες για τον iMac, ακουστικά καινούργια για το iPod και κάνα Bluetooth ακουστικό για το κινητό, θα το χτύπαγα άμεσα.

    Α, και το αστείον της υποθέσεως; Ο μεταπωλητής της RC στην Πάτρα το δίνει 70 ευρώ – ενώ στα Fnac κοστίζει 56! Να γελάσω τώρα ή μετά;:DDDD

  5. 5 ditikos 4 Αυγούστου 2007 στο 12:58 μμ

    Μεταπωλητές ολέ (Rainbow π.χ) 🙂

    Για τα προβλήματα της σύνδεσης, μάλλον η γραμμή δεν είναι και τόσο σταθερή (σύνηθες πρόβλημα στην επαρχία). Δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα με τις κωλοPSTN , οι τεχνικοί του ΟΤΕ (υπεύθυνοι…) σου λένε «αφου ακούγεσαι έχεις τηλέφωνο μη μας ενοχλείς».

    Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ στο σπίτι μου (Καρδίτσα), που ταχύτητα πάνω απο 18.000 δεν σταυρώνω. Στην Αθήνα το έλυσα το πρόβλημα με ISDN (και μετέπειτα με ISDN ADSL, αν και πρέπει κάποια στιγμή να τα αλλάξω σε μια κανονική σύνδεση γιατι το πάγιο στον ΟΤΕ για την γραμμή και μόνο είναι αλμυρό).

  6. 6 pixie 4 Αυγούστου 2007 στο 3:31 μμ

    «Ο μεταπωλητής της RC στην Πάτρα το δίνει 70 ευρώ – ενώ στα Fnac κοστίζει 56! Να γελάσω τώρα ή μετά;:DDDD»

    Και ο μεταπωλητής σε τιμή κόστους σχεδόν το πουλάει. Η διαφορά των 14€ οφείλεται στα μεταφορικά ;).

    Συγχαρητήρια για την Πνευμολογία, περαστικά με την Αρχαιολογία.

  7. 7 PlanB 4 Αυγούστου 2007 στο 4:37 μμ

    Ψυχραιμία! Φτάνω Τρίτη στη Ναύπακτο και μέσα στην τσάντα του MBP υπάρχει ένα κουκλίστικο Apple modem!

    Για να βγάλουμε το καλοκαίρι…

  8. 8 Tomtoub 5 Αυγούστου 2007 στο 12:07 μμ

    Για το Wind Plus Non-Stop πρέπει, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, να στείλεις ένα μήνυμα με την λέξη PLUS στο 349 για την ενεργοποίηση. Μετά πρέπει να προσέξεις και να μπεις με το προφίλ WIND PLUS και όχι με το WIND INTERNET για να μην χρεωθείς. (Access point να είναι το gwap.b-online.gr και όχι το gint.b-online.gr)

    Κι εγώ έτσι το στέλνω αυτό το μήνυμα από την όμορφη Κέρκυρα.

    Καλή ξεκούραση και καλές διακοπές σε όλους.

  9. 9 TheSparrow 5 Αυγούστου 2007 στο 6:49 μμ

    Δε σε ζηλεύω! Την κατάσταση που περιέγραψες στη Ναύπακτο τη ζω κάθε χρόνο ανελλιπώς στα Χανιά (όπου και διαμένω 🙂 ). Μάλλον πρέπει να σου λείψει κάτι για να το εκτιμήσεις!

    Καλά να περνάς! 😛

  10. 10 imikrimarika 5 Αυγούστου 2007 στο 10:06 μμ

    Χαλάρωσε ! Είσαι στη Ναύπακτο ….φτηνό φαγητό, ωραία περαντζάδα , μπόλικη νεολαία ….κρύες θάλασσες…αλλά δεν πειράζει αντέχεις ακόμα…κι αφού πέρασες την πνευμονολογία….και να κρυώσεις…..

  11. 11 artech 6 Αυγούστου 2007 στο 12:44 πμ

    Ακριβώς αυτό που λέει ο Tomtoub! 😉 Και νομίζω θέλει και μία εργάσιμη για να ενεργοποιηθεί…

    Εγώ τόσον καιρό με αυτό είμαι.

  12. 12 Tomtoub 6 Αυγούστου 2007 στο 12:20 μμ

    Στα καρτοκινητά ενεργοποίηται αμέσως. Στις συνδέσεις θέλει μια εργάσιμη νομίζω.

    artech από κινητό μπαίνεις; Αν ναι, από ποιο κινητό;

  13. 13 Flareman 6 Αυγούστου 2007 στο 1:08 μμ

    Κρατάτε καλή κίνηση στο blog καλοκαιριάτικο! Σας ρεμερσούμε όλους:) Μωρέ καλά είναι εδώ, έχει πιάσει ένα αδίστακτο κρύο εδώ και δύο μέρες και έχουμε ταμπουρωθεί! Θα γράψω κάποια άλλη ώρα για τες κλαμποεξορμήσεις και τα (απεσταγμένα) συμπεράσματα και πορίσματά μου περί του έξωθεν του οίκου σουλατσάρειν εν τη νυκτί (δοτική, με την αποτετοιούλα από κάτω:P)

    Λέτε να προχωρήσω WiND PLUS δηλαδή, αξίζει; Μου λέγανε κάτι από την τεχνική τους εξυπηρέτηση πως όποια αποστολή δεδομένων (π.χ. δες/στείλε mail, ας πούμε από webmail) χρεώνεται σαν κανονικό GPRS, και ότι πρέπει να μπω μόνο στο συγκεκριμένο δικό τους portal για να δω σελίδες δωρεάν, και κάτι τέτοια. Τι ακριβώς μπορώ να κάνω με το PLUS δωρεάν; Και μπορεί κάποιος να ποστάρει τις ρυθμίσεις αναλυτικά για να μην έχουμε άλλα ντράβαλα; Πλιιιζ;:) Υπ’ όψιν, Pocket PC έχω, Windows Mobile… δεν ξέρω κατά πόσο είναι συμβατά με το PLUS.

    @pixie: Κι εμένα τι με νοιάζει τα μεταφορικά του;!:D 56 από Αθήνα και έκλεισε:) Άσχετο, ποια Αρχαιολογία;:)

    @PlanB: Το νούμερό μου το έχεις, με το που κατεβαίνεις Έπακτο για καφέ ΤΗΛΕΦΩΝΟ! (γιατί με μηνύματα… σώθκαμαν)

    @Δυτικός: Μη μου μιλάς για γραμμές… μη μου μιλάς για γραμμές!:rofl:

  14. 14 pixie 7 Αυγούστου 2007 στο 12:16 πμ

    Λέγε με PSTN ντε! Prehistoric bronze age. Η Ελλάδα έχει μία δυσκολία στο να λέει αντίο :snif.

  15. 15 Flareman 7 Αυγούστου 2007 στο 3:34 πμ

    @pixie: Α, αυτήν την αρχαιολογία:))

    Τελικά το WiND Plus δούλεψε, από αυτό γράφω τώρα. Καλό, θα πω εντυπώσεις άλλη ώρα.. έχουμε λέει και Apple event αύριο:D


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Αύγουστος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

