Ο πόντιξ επέστρεψε!

Πάλι καλά που μου το θύμισε ο Δυτικός: δε σας είπα το φινάλε σχετικά με το Mighty Mouse που παρέδωσε το πνεύμα!

Λοιπόν, όπως είχαμε πει άφησα το ποντίκι στη Systemgraph την περασμένη Τετάρτη. Την Παρασκευή το μεσημέρι περί τις 3 η ώρα (σημειωτέον, κλείνουν στις 5 κάθε εργάσιμη) τους παίρνω τηλέφωνο για να ρωτήσω τι γίνεται και πότε θα είναι έτοιμο. Μου λέει η τύπισσα ο κύριος Τάδε είναι αρμόδιος επί του θέματός σας, είναι με πελάτη τώρα, θα σας πάρει αυτός τηλέφωνο σε λίγο που θα μπορέσει (και μου κρατάει ξανά το κινητό). Όσο πήρε εσάς άλλο τόσο πήρε κι εμένα. Το Σ/Κ φυσικά ούτε φωνή ούτε ακρόαση, οπότε τη Δευτέρα το μεσημέρι φοράω τα αρματολίκια μου, ζώνομαι τη ζώνη με τα φυσεκλίκια, φοράω και την κουμπούρα τη μεγάλη, κουμπώνω το σελάχι μου και πάω να ρίξω φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!

Τηλέφωνο λοιπόν, Δευτέρα μεσημέρι περί τις 3 πάλι: γεια σας γεια σας, το και το, σας άφησα ποντίκι την Τετάρτη, σας πήρα την Παρασκευή, είπατε εσείς ή κάποια συνάδερφος, δεν ξέρω ποια, ότι ο κυρ Τάδες θα με έπαιρνε και έμεινα ξεκρέμαστος. Επισκευή ποντικιού είναι, είμαι έκτη μέρα χωρίς ποντίκι (ναι ουυυ) και δε μπορώ να κάνω τη δουλειά μου, τι γίνεται; Μου λέει μισό λεπτό, με βάζει στην αναμονή, και μετά από κάνα πεντάλεπτο μου λέει κοιτάξτε, θα σας πάρει ο κύριος Τάδε αύριο το πρωί που θα έρθει περί τις 9:30 με 10 να συνεννοηθείτε για το ποντίκι, αν όντως έχει πρόβλημα θα σας το αντικαταστήσουμε. Κάπου εκεί άρχισα να βλέπω μέσα από κόκκινο φίλτρο, οπότε πολύ ευγενικά αλλά και σθεναρά πληροφόρησα τη τζε ότι είναι απαράδεκτο να έχω αγοράσει μηχάνημα 1300 ευρώ, να μη μπορώ να το δουλέψω λόγω βλάβης στο ποντίκι, να περιμένω 6 μέρες για μία επισκευή της πλάκας η οποία στο κάτω κάτω μπορεί να λυθεί με μία απλή αντικατάσταση των 50 ευρώ – δεν τους είναι μεγάλο ποσό μπροστά στα έξοδα που έδωσα για τον iMac μου! Μα μου σου του και τα συναφή, οι επισκευές αυτές θέλουν χρόνο για έλεγχο κ.ο.κ., της είπα ότι μετά από 14 χρόνια ενασχόλησης με τους υπολογιστές ξέρω πολύ καλά αν χρειάζεται μια εβδομάδα ή μία ώρα για τον έλεγχο ενός ποντικιού και ότι δεν είναι υπολογιστής για να περιμένουν 2 μήνες για ανταλλακτικά. Εν πάση περιπτώσει, ξαναέδωσα το τηλέφωνό μου και έκλεισα.

… μετά από δέκα λεπτά με πήρε η ίδια και μου λέει μέχρι σήμερα στις 6 ή αλλιώς από αύριο το πρωί στις 9:30 ελάτε να σας δώσουμε καινούργιο Mighty Mouse:D Πέρασα την Τρίτη το μεσημέρι πράγματι και το παρέλαβα, με τις ζελατίνες του και τα όλα του, με δελτίο παραλαβής και δική του εγγύηση 6 μήνες (αξεσουάρ γαρ). Φυσικά και δεν το βάζω μπρος, θα το κρατήσω κλειστό για όταν το χρειαστώ, για τώρα έχω βολευτεί με το Intelli που είναι και στιβαρότερης κατασκευής.

Οπότε τέλος καλό, όλα καλά!:D

3 Responses to “Ο πόντιξ επέστρεψε!”


  1. 1 DrGolis 21 Ιουλίου 2007 στο 2:47 μμ

    Νομίζω ότι του Flare δεν του βγαίνει κανείς σε τέτοιου είδους διακανονισμούς…. Πόσα παίρνεις την ώρα να έρθεις μαζί μου να λύσω μια διαφορά που έχω με κάτι νοικαραίους??

  2. 2 Flareman 21 Ιουλίου 2007 στο 2:52 μμ

    Εξαρτάται τη διαφορά και τις υπόλοιπες προσφορές:DDD


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουλίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

